REKLAMA TP
, Android Lark Tablety Testy

Test Lark FreeMe 70.15 – wielofunkcyjny tablet z 3G i nawigacją

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

67 odpowiedzi na “Test Lark FreeMe 70.15 – wielofunkcyjny tablet z 3G i nawigacją”

  1. mm pisze:

    Hahahahahahahahaahahahahahahahahahhah!!!

  2. mirek pisze:

    może ktoś to z tej firmy przeczyta może nie ale przestrzegam przed zakupem tego gó..a. bateria po kilku miesiacach padła tak , że trzyma kilka minut. na domiar tego JAK można dać mozliwość używania GPS skoro ( nawet od nowości ) bateria trzymała kilkadziesiat minut a ja jechałem samochodem ponad trzy godz a jak go podłaczyłem do ładowarki to głupiał !!!!!!! debilizm żeby cos takiego wyprodukować . oddałem za darmo koledze i powiedział żebym go sobie zabrał bo wiecej z nim problemu niż wartości. NIGDY nie kupię cokolwiek co ma w logo LARK !!!!

  3. krzychu pisze:

    Posiadam ten tablet.Chyba mam farta, bo mi ekran przy ładowaniu nie wariuje jakoś wybitnie (czasem nie załapie, ale do wytrzymania). Bateria rzeczywiście do 60% leci bardzo szybko, potem się stabilizuje. Zaraz na początku do gwarancji odesłałem, bo bateria zbyt szybko sie rozładowywała, wystarczyła aktualizacja softu… Bateria rzeczywiście na wifi czy 3G trzyma 1,5h. Aero2 na szczęście śmiga jak głupie :-). Właściwie po za dość krótko trzymającą baterią nie mam z nim większych problemów. Kupiłem w Komputroniku za 400zł. Chyba najtańszy sprzęt z wbudowanym 3G i współpracujący z Aero2.

  4. Rodrigez pisze:

    Jeżeli nie ma głośnika umieszczonego jak typowy telefon to jest do bani. Miałem Samsunga P1000
    i też nie miał tego głośnika chociaż fajnie śmigał więc go sprzedałem i kupiłem Samsunga 3100, który jest extra.

  5. Frixel pisze:

    Fajny opis, ja w sumie poszukuję jakiegoś taniego tabletu z 3G i chyba się skuszę, w komputroniku teraz za nieco ponad 450zł jest i jak na sprzęt do sprawadzania poczty to chyba da radę!

  6. WalDo pisze:

    Czasu trochę minęło od pojawienia się produktu, zapewne więcej osób miało z nim kontakt, więc ponowię pytanie, które zadał TomeG2kc w sierpniu ub.r.: czy ktoś może uruchamiał na tym tablecie Aero2? Działa?

  7. patszyam pisze:

    ja mam larka 70.6 i nie idzie go wogule wlaczyc ladowalismy go cala noc i nic !!! co zrobic ????!!!

  8. jarekbaz pisze:

    Witam, mam pytanie odnośnie GPS w tym tablecie. W żadnym z opisów zamieszczonych w sklepach (spr. kilka) nie znalazłem informacji że takową posiada, podobnie jak w skapcu.pl, więc jak to jest z tą nawigacja, ma czy nie?

  9. varan pisze:

    UWAGA. Za artykuł oczywiście zapłacono redakcji bo wszyscy wiedzą że LARK to jedno wielkie g….wno, zero serwisu, firma wszystkich olewa totalnie , zero wsparcia. Taki typowy biznes sprzedać i w krzaki. CZYTAJCIE RECENZJE i wpisy na ich facebooku, a nie wygodne dla nich wpisy są po prostu kasowane

    • Szymon Marcjanek pisze:

      Przypominam, że komentujesz pod wpisem dotyczącym konkretnego urządzenia, a nie wiarygodności producenta czy dystrybutora – jeśli uważasz więc, że nasza recenzja tego konkretnego tabletu jest w którymś punkcie nierzetelna (a tak wynika z Twojej wypowiedzi), poproszę o konkrety.

      • frąk pisze:

        popieram zdanie Varan kupiłem to cudo na raty po jednym dniu sprzęt w serwisie a ja spłacam raty , ekran wariuje po każdym dotknięciu w czasie ładowania a bateria to kpina po 15min ze100% zostaje40% w czasie ładowania w samochodzie przy aktywnym ekranie stan baterii spada ,ładowarka dobrej firmy 2000 mA

  10. Zdegustowany Larkiem pisze:

    Mam ten Tablet i potwierdzam że na początku szybko traci energie potem się stabilizuje. Z użytkowaniem podczas ładowania jest problem bo nie ma możliwości użytkowania jego bo wyświetlacz skacze i nie można w nic wcelować… Ogólnie jak za 799 zł to mogło by być lepiej.
    Natomiast serwis Larka to jakaś kpina i parodia serwisu… wysyłasz sprzęt do naprawy gwarancyjnej i nie dostajesz żadnego info czy dotarł, czy go naprawią i w jakim czasie… Na info na e-mail nie ma co liczyć nie odpisują. Na wysłane 4 e-mail w czasie 3 tygodni na żaden nie odpowiedzieli. Szkoda… Korzystałem z serwisów innych firm i nie było sytuacji aby się nie dowiedzieć co się dzieje ze sprzętem oddanym do naprawy a tu… Jak kamień w wodę.. Czekasz jak łaskawie kiedyś go tobie odeślą i zastanawiasz się czy nie będziesz musiał zapłacić przy odbiorze bo nie uwzględnili naprawy gwarancyjnej mimo że była to jawna wina sprzętu…
    Następnym razem 3 razy się zastanowię zanim kupie coś z tej firmy, Szkoda bo Tablet jak dla mnie spełnia moje oczekiwania ale kiepski serwis odstrasza mnie i wolę dozbierać kilka złotych i kupić coś ze znanej i szanującej się firmy co serwis ma z prawdziwego zdarzenia a nie niewiadomo jaki…

    • potek pisze:

      Lepiej skorzystać z reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową. Wtedy mają 2 tyg. na załatwienie sprawy.

  11. Szymon Marcjanek pisze:

    @Wojtasowski: Zewnętrzny modem to dodatkowy kłopot. Po pierwsze nie każdy model jest kompatybilny (wyjątkiem są modemy WiFi). Po drugie, modem na USB wymaga często przejściówki i wszystko zebrane razem jest zwyczajnie niepraktyczne w podróży. Można oczywiście jeszcze próbować transferu przez telefon, ale wtedy drenujemy baterię obu urządzeń, co rzadko kiedy jest wskazane. 😉 Pozdrawiam

  12. Wojtasowski pisze:

    Modem 3G nie robi żadnej różnicy, zastanówcie się! IMHO absolutnie nie ma sensu szukać tabletów z wbudowanym 3G (chyba, ze byłby to tablet, który nie ma OTG i nie obsługuje zewnętrznych modemów), lepiej sobie kupić używany zewnętrzny modem za kilkadziesiąt złotych niż doinwestowywac w taki tablet. Róznicę robi jedynie ewentualnie GPS. Ja bym zdecydowanie bardziej postawił mając blisko 800zł do wydania na dwurdzeniowego Ainola, który robi ponad 7000 w AnTuTu plus zewnętrzny modem i jeszcze by starczyło na jakies drobne akcesoria.

  13. Łuk pisze:

    Proszę jeszcze o opinię na temat pierwszej części mojego wpisu:

    Jak wygląda u was kwestia zużycia baterii? U mnie po naładowaniu, wyłączone bluetooth, wifi i 3g, bez programów, wyświetlacz tylko na ok. 25%, po 3 minutach z 100% robi się 85%. Przy 60% spadek jest już wolniejszy.
    Też tak macie?

  14. Zuza pisze:

    Straszne barachło! Nie dość, że ekran dotykowy wariuje podczas ładowania, to jeszcze mój egzemplarz miał problem z wyświetlaczem. Zgodnie z zaleceniami najpierw wysłałam wiadomość z opisem usterki do Lark’a, co było błędem, bo odpowiedzi nie dostałam, za to minął czas bym mogła oddać ten chłam do sklepu. X[ Złożyłam reklamację, tablet wrócił do mnie po ponad 1,5 miesiąca, po mojej interwencji w tej sprawie. Szkoda tylko, że AUTORYZOWANY SERWIS wyłamał kawałek obudowy!!!!!!!!!!!! Jeśli niemożliwe jest otwarcie sprzętu bez uszkodzenia obudowy, to moim zdaniem obudowę też powinno się wymienić. Swoją drogą to tylko świadczy o jakości użytych materiałów oraz o kompetencjach serwisu.
    W sklepie tłumaczyli się, że to nie obniża wartości użytkowej sprzętu. Może i nie, za to obniża jego wartość estetyczną. Gdybym chciała pokiereszowany sprzęt, to kupiłabym używany!!!!!
    Podsumowując, JUŻ NIGDY NIE KUPIĘ ŻADNEGO SPRZĘTU TEJ FIRMY, szczególnie w Komputroniku. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów. Lepiej kupić tańszy sprzęt w markecie – w razie problemu wymienią albo zwrócą pieniądze.

  15. Bart pisze:

    Opisany wyżej błąd pracy ekranu dotykowego dotyczy tylko przy ładowaniu zasilaczem załączonym przez producenta, poprzez taką malutką wtyczkę (podobna do takich jak były w telefonach Nokia). Gdy ładujemy poprzez złącze USB nie ma tego problemu.

  16. Bart pisze:

    Niestety mam potwierdzoną informację w serwisie, że w trakcie ładowania tego tabletu zasilaczem, ekran dotykowy nie pracuje poprawnie. Należy to uznać za nieusuwalną wadę fabryczną – tak mi potwierdził serwis. Autor testu miał chyba egzemplarz bez tej wady bo napewno zauważyłby ten fakt.

Leave a Reply


reklama