,

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

Komentarze: 127

UWAGA: Komentarze nie na temat, personalne, obraźliwe będą kasowane.
Nie karmić trolli - do frustracji i zagłodzenia trolla doprowadzisz nie reagując na jego komentarze.
  1. sylwia, :

    witam mam problem z kiano slim tab8 nie da sie sciagnac gier ani muzyki wyskakuje komunikat iz urzadzenie nie posiada androida lub upewnij sie czy urzadzenie posiada androida tablet ma miesiac i wcale praktycznie nie byl uzywany wlaczyla sie blokada ktorej nikt nie ustawial na wzor wiec tak naprawde nie wiem co mam robic.bo nie mam zadnego dojscia do niego prosze o pomoc.

  2. exe, :

    Chcę sobie kupić jakiś 10 calowy tablecik z 3g do 1000 zł. Brałem pod uwagę Kiano, jednak opinie skutecznie mnie powstrzymały. Zastanawiam się nad Overmaxem Solution 10, niestety brak opinii i testów. Zastanawiam się czy jednak nie dozbierać do Asusa lub Samsunga.
    Może znacie jeszcze coś godnego uwagi?

    • Gosia-Kiano, :

      Witam,
      jeżeli się Pan zastanawia nad Kiano, to zawsze kupując przez internet ma Pan 10 dni na przetestowanie. Kupując bezpośrednio u nas mozemy go dodatkowo sprawdzic. Core 10.1 3G jest bardzo udanym modelem i nie ma Pan czego się obawiac. A przy tym modelu od 15 czerwca ma Pan Kiano Assistance i dedykowanego konsultanta , który pomoże w każdej kwestii.
      Pozdrawiam.

      • eryk, :

        W naciąganiu klienta na towar to pani jest dobra ale ja jeszcze czekam na zajęcie stanowiska w tej sprawie ” KIANO FLY 7 DUAL ciekawości sprawdziłem programem “CPU / RAM / DEVICE Identifier” widzi cpu jako RK3066 2x 1.6 GHz to 1.4 GHz ,a taktowanie procesora nie przekracza MAX 1416 MGz”

        • Gosia- Kiano, :

          Prosze Pana, po pierwsze bardzo prosze o nie obrażanie mnie.
          Jesli chodzi o Pana pytanie : Witam,

          Wyniki z Benchmark Antutu proszę potraktować jako wynik przyblizony i
          poglądowy. Niestety tak jest, że bardzo często Antutu jak i inne Benchmarki
          nie pokazuja dokładnych danych dotyczących danego urządzenia.

          Kolejna kwestia to to, że procesor działa w zakresie od minimum do maximum w
          zależności od zapotrzebowania na daną chwilę – w zalezności od potrzeby
          wykorzystania swoich zasobów.

          Zamontowany procesor w urządzeniu to procesor RK3066 Cortex A9 DualCore 1,6
          GHz, 400 MALI, który wg. specyfikacji producenta posiada 1,6GHz.

          Poniżej link do specyfikacji
          http://en.wikipedia.org/wiki/Rockchip#RK30xx_series

          RK3066 40 nm ARMv7-A Up to 1.6 GHz Dual-core ARM Cortex-A9 Mali-400 MP
          (Quad core, 250 MHz) DDR, DDR2, DDR3 support, up to 2 GB 2012
          Pozdrawiam.

          • exe, :

            Gdzie znajduje się serwis Kiano? Czy gwarancją 24 mc objęty jest cały tablet, wraz z ekranem dotykowym? Widzę, że macie Państwo siedzibę w Krakowie przy ul. Kalwaryjskiej. Czy można tam sprawdzić i ew. zakupić Core 10.1 3g ?
            Pozdrawiam

          • eryk, :

            To że jest zamontowany taki procesor to jedno.
            Ale ja czym bym nie sprawdził to jego zakres jest od 252 MHz do 1416MHz.
            Więc druga sprawa jest taka że taktowanie zostało ograniczone do MAX 1416MHz.
            Towar niezgodny z danymi producenta dziękuje wszystko na temat.
            Sprawdzane programem”CPU / RAM / DEVICE Identifier” i innymi.

          • Gosia - Kiano, :

            Panie Eryku,
            towar jest zgodny z wszystkimi informacjami podawanymi przez producenta, jak równiez informacjami prasowymi. Nie ponosimy odpowiedzialności za wyniki z benchmarku, bo jak już pisałam bardzo często Antutu jak i inne Benchmarki
            nie pokazuja dokładnych danych dotyczących danego urządzenia. http://en.wikipedia.org/wiki/Rockchip#RK30xx_series
            Pozdrawiam.

          • eryk, :

            Pani Gosiu
            Ile razy mam tłumaczyć że program “CPU / RAM / DEVICE Identifier” poprawnie identyfikuje procesor widzi cpu jako RK3066 2x 1.6 GHz to 1.4 GHz czyli (1.6GHz do 1.4GHz) a inny program “CPU Spy” wskazuje min częstotliwość 252MHz a max 1416MHz. Czyli procesor zamontowany poprawny według podanej specyfikacji ale wygląda że programowo obniżono jego taktowanie (możliwe że na etapie tworzenia softu czy celowo czy popełniono błąd w to nie mam zamiaru wnikać) klient widząc w specyfikacji że produkt jest wstanie osiągnąć 1.6GHz to tego oczekuje. I proszę mnie nie odsyłać do opisów procesora.
            Procesor to produkt wstępny a czy producent danego sprzętu wykorzysta pełną jego moc to już decyzja producenta.
            Jeśli chodzi o wyniki benchmarków to się z panią zgodzę że mogą być różne ale identyfikacja podzespołów to co innego, a program “CPU / RAM / DEVICE Identifier” poprawnie rozpoznaje procesor i wasz tablet za pewnie odczytuje z plików informacyjnych systemu. I jest dla mnie nie możliwe żeby aż tyle programów się myliło.
            Czytałem gdzieś o przypadku z tabletem który wrócił po naprawie gwarancyjnej z podniesioną częstotliwością z 1.3GHz do 1.5GHz tam właściciel też testował tablet takimi programami po kontakcie z serwisem dlaczego tak jest przesłano mu uaktualnienie softu poprawiający ten błąd.
            Czyli można.

      • ccangur, :

        Witam
        mam problem z Kiano fly 10.1
        kilka razy na godzinne zawiesza się lub restartuje,
        powrót do ustawień fabrycznych wykonałem,
        można prosić o poradę co robić dalej,
        wysyłka do serwisu lub samemu ponowne wgranie softu,

        • Gosia - Kiano, :

          Witam,
          prosze przesłac swój nr telefonu i informację , co “dolega” tabletowi na marketing@barelpoland.com . Nasz konsultant skontaktuje sie z Panem i pomoże. Pozdrawiam

          • ccangur, :

            dzięki za szybką odpowiedż

          • ccangur, :

            Witam
            chciałbym bardzo podziękować pani Gosia – Kiano za pomoc w naprawie tabletu, kurier przywiózł tablet i do niczego nie można się doczepić, jeszcze raz dziekuje

      • exe, :

        Ponawiam pytanie :)
        Gdzie znajduje się serwis Kiano? Czy gwarancją 24 mc objęty jest cały tablet, wraz z ekranem dotykowym? Widzę, że macie Państwo siedzibę w Krakowie przy ul. Kalwaryjskiej. Czy można tam sprawdzić i ew. zakupić Core 10.1 3g ?
        Pozdrawiam

        • Gosia - Kiano, :

          Witam Pana,
          dziękuję za zainteresowanie naszym sprzetem. Gwarancją 24m-cy objęty jest cały tablet. W Krakowie mieści się zarząd i biura – nie prowadzimy tam jednak sprzedaży detalicznej. Magazyn jest zewnętrzny i wraz z serwisem mieści się poza Krakowem. Oczywiscie jeżeli zdecysuje sie Pan na zakup bezposrednio od nas, tablet przed wysyłką będzi ejeszcze raz dodatkowo sprawdzony. W razie pytań prosze o mail ma marketing@barelpoland.com
          Pozdrawiam

          • pio, :

            /Gwarancją 24m-cy objęty jest cały tablet/-to Pani chyba nie czytała warunków gwarancji.Na baterie w waszych tabletach dajecie 3 miesiące.

    • rysiu, :

      odradzam kiano psuje się na okrętkę więcej spędza w serwisie a jeżeli działa

      • Lidka, :

        Zgadzam się. To, że się psuje to jedna sprawa, ale serwis to druga sprawa. Olewają klienta, nie odpisują na maile, nie oddzwaniają. Półtora miesiąca tablet w naprawie (nie pierwszy z resztą raz) i zero kontaktu. Chyba zostało mi jechac tam do nich osobiście pół Polski. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta. Kiano w moim przypadku wielkie nieporozumienie!

        • Gosia - Kiano, :

          Pani Lidko, jestem zaskoczona tym, co Pani pisze, ale oczywiscie chciałabym to sprawdzić i interweniowac, bardzo prosze o podanie nr zgłoszenia reklamacji albo nr seryjnego urzadzenia. Prosze napisac tu albo wyslac na marketing@barelpoland.com
          Pozdrawiam

          • Piotr, :

            Pani Gosiu, ja nie jestem zaskoczony, ponieważ przytrafiło mi się to samo co Pani Lidce i wielu innym użytkownikom tabletów Kiano.Wystarczy poczytać w internecie, podobnych przypadków jest mnóstwo. Serwis firmy Kiano to dno totalne, kompletny brak profesjonalizmu i ignorowanie klienta.Takie firmy powinny zostać wyeliminowane z rynku. Ja również czekam na swój tablet od stycznia….

  3. rozjemca, :

    hehe, a ci co mają kiano fly albo inny bez 3G to psie syny i frajerzy…ech, ale żenada.

  4. Jan Kowalski, :

    Aż się zacząłem nad nim zastanawiać. >.>

  5. Wacuś, :

    Zamiast docenić starania firmy, że błędy swoje naprawiają to oczywiście krytykujecie. A może Kiano Fly czy inne bez 3G nie potrzebują w ogóle serwisu? :) koledzy i koleżanki trochę więcej optymizmu :)

  6. Kamil Jarosz, :

    Mój door to door trwał miesiąc:]

  7. none, :

    wkurzaja mnie bluzgacze, trolle i inni frajerzy ktorzy wydaja na sprzęt kilka tysięcy tylko po to by sobie poprawić mniemanie o sobie.

    Ja kupiłem Kiano 3g i nie żałuję. Przyznaję, że był falstart z trefną ładowarką w zestawie, ale wystarczył krótki mail i firma błyskawicznie przysłała mi nową ładowarkę. Od tego z czasu tablet hula.

    Ludzie, nie bądźmy gnojami i doceńmy dobre działania firmy.
    Mam nadzieję że niedługo doczekam się aktualizacji do 4.2 :)

  8. Beata, :

    Witam! Chciałabym się dowiedzieć czy firma rozwiązała problem złego padania obrazu z kamerki przedniej podczas wideorozmowy w Skype czy też trzeba trzymać tablet pod kątem aby prowadzić rozmowę ??

    • Gosia - Kiano, :

      Witam,

      nasza Firma nie zajmowała się tym zagadnieneim ponieważ jak informowaliśkmy
      wczesniej, za odpwoiednie wyświetlanie obrazu z kamery odpowiedzialna jest
      aplikacja Skype. Pozdrawiam

  9. David, :

    Przecież było mówione , że to nie wina tabletu tylko samej aplikacji Skype. Wiec pytanie brzmi czy Skype wyda aktualizację i kiedy.

  10. SeBoLeX, :

    Ja bym tak nie zwalał winy na Skypa. W moim Core 10.1 problem z przednią kamerką występuje zarówno w Skype jak i w oryginalnej aplikacji aparatu. Trzeba trzymać taba pod “dziwnym” kątem :/

  11. SeBoLeX, :

    PS. Gdzie jest ten cały “panel Kiano” bo na stronce jakoś tego niedowidzę.

  12. SeBoLeX, :

    PS2. Ok, już doczytałem, usługa od 15 marca :)

  13. Elka, :

    Ta firma to jakaś parodia.. w zeszłym roku byłam osobiście zawieść tam tablet dvbt, to co zobaczyłam .. no nie mogłam uwierzyć jakaś stara chata, serwis tragedia długo czekałam prawie 3 tygodnie i na dodatek po jakimś czasie znowu się popsuł. nie polecam tej firmy. a tu link budynku firmy, bo w Krakowie na tej ulicy kalwaryjskiej to nic nie ma … http://maps.google.pl/maps?q=kazimierza+wielka&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.264908,20.495014&spn=0.001461,0.004128&sll=51.953751,19.134379&sspn=11.494273,33.815918&hnear=Kazimierza+Wielka,+kazimierski,+%C5%9Bwi%C4%99tokrzyskie&t=m&z=19&layer=c&cbll=50.26495,20.49488&panoid=dwGev9q8SfER90Fx7o1_Qw&cbp=12,24.1,,0,4.6

    • Łukasz, :

      Co do siedziby serwisu firmy to bym się tak nie spinał, bo nie interesuje mnie czy siedzą w piwnicy kamienicy, suterenie, czy w szklanym wieżowcu na 30 piętrze, najważniejsze jest jak szybko i jak skutecznie usuwają usterki.

    • Łukasz, :

      Co do siedziby serwisu, to chyba nie ma się co spinać, jaka jest różnica między tym, czy siedzą w piwnicy kamienicy, czy w szklanym wieżowcu? Zapewne to młoda, dopiero startująca firma lub firma niewielkich rozmiarów(na ich stronie jest info, że istnieją dopiero od 2008), więc może jeszcze nie dorobili się porządnego biura(wiem coś o tym, bo też tak pracowałem, ale z czasem się to zmieniło). Najważniejsze czy szybko i sprawnie usuwają usterki oraz czy obsługa jest kulturalna, sprawna i informuje o wszystkim – te cechy przede wszystkim świadczą o firmie. Jestem zdania, że trzeba dawać szansę i wspierać krajowe firmy, oczywiście, jeżeli jakość prezentowanych przez nie usług stoi przynajmniej na dobrym poziomie. (Dodam tylko, że w żaden sposób nie jestem związany z firmą i póki co nie mam zdania na temat skuteczności jej serwisu).

      • AM, :

        Ja mam.przykre doświadczenia.Zaraz po zakupie stwierdziłem luźne gniazdo ladowarki,nie działający mikrofon.Poprzez sklep wymieniłem na nowy egzemplarz.Obecnie stwierdziłem złe wyswietlanie obrazu z kamerki i nie możność połączenia się z aero2.Próbowałem w Otwocku ,Grodzisku i w Warszawie.W APN nie można uruchomić punktu dostępu.Stwierdzam tylko fakty bo daleki jestem od obrażania kogoś i pisania bzdur.

  14. Olek, :

    Do 15 czerwca już niedaleko. Zobaczymy jak im wyjdzie to całe Assistance. Brzmi ciekawie, i chyba żadna inna firma nie oferuje takiej usługi.

  15. Dominika, :

    Jest już nowa strona kiano.pl. Zakładka Kiano Assistance u góry po prawej stronie. Mnie ta strona bardzo się podoba:)

  16. art, :

    A ile trwa naprawa w tym serwisie? W czwartek mija 14 dni roboczych i nic się nie da dowiedzieć a zależy mi aby do piątku doszedł.

  17. Gosia-Kiano, :

    Witam, jeśli chodzi o Core 10.1 nie jest to możliwe. U nas wszystko przebiega w ciągu max.3-5 dni. Chcieibyśmy sie dowiedziec do jakiego sklepu wysłał Pan tablet, że droga do seriwsu jest tak wydłuzona. Prosze o mail na marketing@barelpoland.com Pozdrawiam.

  18. Miłosz, :

    Potwierdzam. Naprawa mojego Kiano trwała równiutkie pięć dni. A nie byłem jeszcze zarejestrowany w Kiano Assistance.

  19. Sylwester, :

    U mnie również zmieścili się w 5 dniach – wgrywali nowy soft. Po naprawie oczywiście byłem mile zaskoczony telefonem od mojego konsultanta czy z tabletem wszystko ok i czy jestem zadowolony z obsługi. JESTEM :)

  20. tablety, :

    Naprawa naprawą, ale czy lepiej kupić tablet do 1000zł czy laptopa do 1600zł?

  21. David, :

    To zależy do czego będziesz używał. Tablet jest mobilniejszy, łatwiej go ze sobą zabrać. Jak ma wbudowany modem 3G to nie musisz się martwić o łączność z netem. Ja odkąd mam Kiano Core 10.1 z 3G to z laptopa prawie nie korzystam.

  22. rozżalona, :

    Witam.Piszę tutaj ponieważ jestem bardzo zawiedziona i rozżalona a zakup tabletu (kiano zip city y II)sprawił że nie mam ani produktu ani pieniędzy.Od dnia zakupu już kilka razy był na gwarancji,Pierwszy raz soft padł mu tego samego dnia,Zakupiłam go w sklepie Sferis w Łódżkiej galeriii i sprzedawca wymienił mi gona nowy.Moja radość nie trwała jednak długo.Soft psuje sięw nim notorycznie a firma Kiano za każdym razem wgrywa nowy,on sie znowu psuje i zabawa zaczyna się od nowa.Dziś również pojechałam z reklamacją tym razem z żądaniem wymiany tabletu na nowy.Niestety sklep niewspółpracuje już z firmą Kiano,tego modelu{podobno} już nie produkują wiec wymiana nie jest możliwa.Wystąpiłam o zwrot pieniędzy.Tablet zabrano,mam czekać na decyzję eksperta…ostatnio czekałam ponad trzy tygodnie.Nie mam pieniędzy ani sprzętu…eh co mnie podkusiło?

    • Gosia-Kiano, :

      Witam Panią,
      aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami – mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam

  23. rozżalona, :

    tydzień prawie mija i nic….

  24. Marta, :

    A ty dalej zamiast kontaktować się bezpośrednio z Kiano to tutaj piszesz.

    • rozżalona, :

      to są jakieś kpiny.Pani Gosia(w ostatnim komentarzu ja trochę poniosło i nawet zaczęła mi mówić na “ty”) 28.03.2013 napisała:
      Witam Panią,
      aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami – mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam
      niestety,mimo mojego pisma do kiano nikt się nie próbował kontaktować dlatego sama wystosowałam maila do kiano z zapytaniem na jakim etapie jest moja reklamacja.i tu kwiatek-ponieważ to już kolejna reklamacja,a sferis nie chciał wymienić produktu na nowy ja zażadałam zwrotu pieniędzy.Firma kiano odpisała że mają już ten tablet i…NAPRAWIAJĄ go.napisałam jak wygląda sytuacja i zapytałam czemu naprawiają-brak opowiedzi.Porządnie zirytowana wysłałam im znak zapytania.Oto odpowiedź jakiej udzieliła mi Pani Martyna Ściupider,najpierw otrzymałam sam znak zapytania,wściekła wysłałam maila raz jeszcze i dopiero wtedy łaskawie poinformowano mnie że servis podejmuje decyzje o wymianie.Ja się pytam-po co go naprawiacie?oczywistym jest że chcą mi go wepchnąć z powrotem..

    • rozżalona, :

      doczytałam że to nie p.Gosia pisała że zamiast tutaj pisać powinnam zgłosić się do kiano.Nie zmienia to jednak faktu że mimo iż pisałam do kiano nikt się nie odezwał

  25. Były klient KIANO, :

    Serwis KIANO to jest jakaś pomyłka. Żenada, dno i pół metra mułu! Klienta traktują jak frajera a Pani z Martyna w kontakcie z klientami wysyła “głodne kawałki” wklejając “gotowce” mające załatwić wspaniałemu serwisowi “kilka dni spokoju od namola”. Odradzam kupno marki KIANO. Jak tylko będę mieć okazję to sprzedam ten “wspaniały bezawaryjny” sprzęt, który dłużej znajduje się w posiadaniu serwisu niż u właściciela.

  26. Robert, :

    Nie polecam tej firmy mój pro 10 dual był w tym psełdo serwisie 6 razy ostatnio grubo ponad 30 dni. Moje żądania wymiany na model bez wad pozostawały bez odpowiedzi. Wczoraj oddałem go do sprzedawcy. Jeśli ktoś się zastanawia nad zakupem sprzętu sprzedawanego przez kiano radzę się zastanowić. Pozdrawiam

  27. rozżalona, :

    pamiętacie post w którym Gosia kiano pisała -Witam Panią,
    aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami – mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam
    otóż firma kiano zamierza oddać mi NAPRAWIONEGO tableta.Nie wymienić na nowy,nie zamierzaja również oddać mi gotówki choć o to właśnie prosiłam.Chcąoddać mi sprzęt w którym ciągle psuje się to samo gdyż jak podejrzewam jest zwyczajnie wadliwy!zero pomocy,kontaktu.telefonu nie odbierają a sklep sferis umywa ręce.został mi rzecznik praw konsumenta

  28. Olka, :

    KIANO- NIGDY WIĘCEJ! Serwisanci Kiano może i potrafią “cośtam, cośtam” ale na pewno nie potrafią naprawiać eletroniki. Stosunek do klienta- gorzej niź źle! NIE KUPUJCIE TEGO #$%^&*!

  29. Daniel 1234, :

    Witam wszystkich. Wydaje mi się że trafiłem w końcu w odpowiednie miejsce.
    Dla tych którzy w obecnej chwili zastanawiają się nad zakupem tabletu marki kiano mam garść jak mi się zdaje pożytecznych informacji.
    W skrócie postaram się przedstawić jak potrafi wyglądać procedura reklamacji ich przyszłego urządzenia:
    1. 11-07-2013 zgłoszenie problemu przez formularz kontaktowy: zasięg WIFI urywa się po ok 3-4m router w tym samym pomieszczeniu (od nowości) + tablet nie ładuję się
    2. 18-07-2013 urządzenie jest w serwisie
    3. 31-07-2013 mój kontakt mailowy co się dzieje z tabletem. Okazuję się że nie ma części (płyta główna – czego dowiedziałem się otrzymując później kartę gwarancyjną z wpisem naprawy) czekamy….
    4. 02-09-2013 ponowny kontakt mailowy z serwisem. Żądanie wymiany na nowe urządzenie (tak tak kiano zapewnia nas w gwarancji że wymieni nam urządzenie na nowe jeżeli w 30 dni nie zdoła go naprawić).
    5. do 08-09-13 mój kontakt telefoniczny z serwisem. Ludzie tam nie ma z kim rozmawiać. Telefony odbierają dwie telefonistki które są w stanie udzielić dwuch informacji czy tablet dotarł do serwisu i czy już został naprawiony. Po za tymi informacjami nie są w stanie w niczym Wam pomóc.
    6. 09-09-13 informacja mailowa z serwisu że zakończyli procedurę reklamacji i naprawili tablet o moim żądaniu wymiany na nowy ani słychu. Zaraz wyślą mi tablet i niebawem będę mógł się nim cieszyć.
    7. 16-09-13 kolejny mój mail. Tablet dotarł z naprawioną płytą główną ale zasięg WIFI nadal jest co tu dużo mówić – żadny. Co ciekawe potencjometr pokazuję że mam jakiś zasięg tablęt łączy się z wifi ale nie jest w przeglądarka nie jest w stanie otworzyć żadnej strony. Konfiguracja czy powrót do ustawień fabrycznych nie dają nic. Otrzymując tablet z serwisu dałem sobie spokój z tą wymianą na nowy no ale teraz grzech było by nie spytać czemu otrzymałem naprawiony tablet.
    8. 16-09-13 odpowiedź szybka i precyzyjna. Każde urządzenie w serwisie przed odesłaniem do klienta jest sprawdzane (przyśniło mi się pewnie). Zapewnienie że jak potwierdzą usterkę to wymenią na nowe urządzenie. Dodatkowo proszą o kolejny formularz reklamacyjny (nie zwykły mail). Jest nadzieja. Pani Martyna prosi o dopisek “dla Martyny – PILNE” obiecuję że sprawa zostanie potraktowana przez nią priorytetowo
    9. 16-09-13 wypełniam wniosek poniedziałek (kurier podobno jest do 48h)
    10. piątek (w końcu zabrali paczkę)
    11. 24-09-13 w końcu serwis otrzymuję paczkę
    12 około 26-09-13 dzwonie do Pani Martyny żeby ustalić co z moją priorytetowo załatwianą sprawą. Pani Martyna jest zakłopotana bo tydzień była na urlopie a w firmie maile kierowanie do niej docierają tylko do niej (nie ważne czy urlop choroba czy inne ustrojstwo BRAWO DLA SZEFOSTWA)
    13. 30-09-13 Dzwonie Pytam co z moją wymianą. Otrzymuję odpowiedź że tablet jest w serwisie i nic więcej nie wiadomo. Co do wymiany na nowy o tym też decyduję serwis (bo zapisy w gwarancji to sobie można do kibelka wziąść ale nie do czytania – za małe litery). Ale moja sprawa jest dalej priorytetowa następnego dnia Pani Martyna dowie się co się dzieje z urządzeniem.
    14 01-09-13 zasypiam myśląc o Pani Martynie
    14 02-10-2013 jest mail od serwisu. HURA
    serwis nie ustosunkował się do mojego żądania wymiany tabletu na nowy
    serwis nie raczył obdażyć mnie jaką kolwiek normalną ludzką odpowiedzią
    żadnych wyjaśnień, przeprosin, nic na poprawę swojego zszarganego wizerunku
    “WYMIANA ANTENY WIFI, NOWY SOFT”. KONIEC

    W chwili obecnej pozostaję mi czekać na kuriera. Na jakąkolwiek kulturalną bądź nie wymianę zdań z pracownikami kiano nie mam już ochoty. Ciekawe w jakim stanie otrzymam urządzenie i czy spełniało ono będzie przyrzeczone przez importera funkcję.
    Możliwe że podzielę się z Wami tymi rewelacjami już wkrótce.

    W tej chwili mogę podziękować kiano tylko za jedno. Za naukę że czasem nie warto szczypać się na 30% rabatu w stosunku do markowego producenta bo markowy producent nie pozwoli sobie na coś takiego. Nie stac cię na najnowszego ASUSA to kup tego który schodzi z rynku. W kiano nie ma z kim rozmawiać. Odnosisz wrażenie że telefonistki to bezmózgie golemy których słownictwo oscyluję wokół kilku podstawowych zdań które wciskają każdemu klientowi. Rozmowa na temety inne niż standard jest nie możliwa – niemożliwy jest również kontakt z kimś kto potrafi powiedzieć coś więcej niż telefonistki.

    Na koniec pozdrawiam wszystkich którzy doszli do końca tego wywodu.
    Miałem nadzieje że uda się opisać wszystko na sucho i bez emocji. Zapewne nie wyszło to do końca. Mam nadzieje że nie macie mi tego za złe.

    • Daniel 1234, :

      Dla tych którzy nie lubią czytać esei powiem w skrócie że tablet wysłałem do serwisu 11-07-2013 otrzymałem go z powrotem około 13-09-13 (2 miesiące) tylko po to by za 3 dni zgłosić ponownie reklamację.
      Firma naprawiła jedno, drugiego nie naprawiła a zepsuła trzecie. Firma twierdzi w gwarancji że jeżeli w 30 dni nie jest w stanie naprawić urządzenia to wymieni je Wam na nowe. Teraz już wiem że to pusty zapis.
      W chwili obecnej czekam na dostawę z seriwsu naprawionego tabletu. za kilka dni postaram się Wam napisać czy tym razem działa (i jak).

      • Daniel 1234, :

        No i dostałem tablet. Ile szedł i szedł już się nie będę rozpisywał. Wgrano nowy soft i wymieniono antenę.
        Wnioski:
        1. Strony się wczytują (soft+)
        2. Zasięg minimalnie się poprawił. Ten realny bo na potencjometrze sygnału wifi na dole w pasku to wogóle jest bomba. Tylko że internet realnie chodzi jak jest 4/5 i 5/5 kresek – jak jest 1/ 2/5 3/5 nie chodzi:)
        Tak czy inaczej dalej nie polecam. Głownie za serwis i to straszne wifi.

        • Daniel 1234, :

          ciag dalszy nastąpił szybko…… Tabletem cieszyłem się 3 tygodnie. Przy nie nachalnym użytkowaniu (nie mam na to zbyt wiele czasu) znów padło wifi. Tym razem nie chodzi o nieakceptowalny zasięg ale o całkowity brak możliwości włączenia wifi. Tablet przywróciłem do ustawień fabrycznych aby wyeliminować szanse że coś skopsało się z softem. Moduł WIFI zdechł. Na marginesie ostatnio w serwisie wymienili mi antenę na nową (podobno). Ciekawe kiedy znowu przyjdzie mi coś tutaj napisać.

    • Robert, :

      Ja ze swej strony polecam oddanie tego chłamu do sprzedawcy. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową. Sam czekam na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawce. Rzecznik konsumenta twierdzi ze muszą mi ją uwzględnić. Jeszce raz przestrzegam przed zakupem sprzętu sygnowanym nazwą kiano.

      • Dytko, :

        Mam dwa takie tablety od pół roku i jestem zadowolony. Solidnie wykonane, czysty obraz, Czasami jak to w Androidzie zdarzają się przycięcia, lagi
        Podsumowując, jest to fajny tablet dla osób które szukają niedrogiego, dobrego tabletu.

        • Specy, :

          Ja też byłem zadowolony jak działał i do samego tabletu ( Kiano Pro Dual) nie mam zastrzeżeń bo i jakość ekranu i prędkość mnie zadowala. Problem jest jak się popsuje i czas realizacji naprawy jest nie do przyjęcia bo czekanie po 1,5 miesiąca na naprawę to przegięcie.

      • brak słów, :

        Też się nad tym zastanawiam, jak złożyć taką reklamację?

  30. Specy, :

    Teraz moja historia serwisowa Kiano Pro Dual na początku wyglądało obiecująco 16 września rano zgłoszenie przez stronę www. Kurier na drugi dzień rano ( to plus) 19 września (czyli po 2 dniach ) sprzęt w serwisie ( nie jest źle ), ale na tym koniec plusów. Zgodnie z zapisem w gwarancji powinni mi odesłać tablet maksymalnie 9 października, ale tu niespodzianka. 1 października mail z informacją, że nie mają płyty głównej (!) i w związku z tym naprawa zostanie przedłużona do 30 dni kalendarzowych ( czyli 19 października). Ciekawy jestem jaką informację dostanę za 2 tygodnie czy odeślą tablet, czy znowu coś wymyślą aby przeciągnąć naprawę.Dam znać jak się sprawa zakończyła.

  31. Marek, :

    Większego g… i badziewia ze świecą szukać! Ludzie, kupujcie markowy sprzęt. Chytry dwa razy traci a z serwisem KIANO traci postokroć. TABLETY KIANO TO WIELKIE ROZCZAROWANIE! NIGDY WIĘCEJ!

  32. Specy, :

    Moja historia na razie ma szczęśliwe zakończenie mój Kiano Pro Dual po 1,5 miesiącu w serwisie został wymieniony na nowy jak na razie po tygodniu użytkowania jest wszystko ok. Działa nawet lepiej niż stary przed awarią chociaż z tamtego też byłem zadowolony. Także miejcie nadzieję na szczęśliwe zakończenie pozdrawiam

  33. brak słów, :

    “Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.”

    Żenada!!!!!! Nie polecam…. Mega wadliwy sprzęt!!! Na realizacje gwarancji czeka się ponad miesiąc bez żadnych informacji!!! Po raz kolejny po odbiorze z serwisu padł po kilku dniach!!! Od zakupu większość czasu spędza na gwarancji… Po co komuś bezużyteczny sprzęt?

    • Marti, :

      Czytaj ze zrozumieniem. KIano assistance dot. Elegance i Core 10.1, a nie wszystkich modeli.
      Mnie pomogli blyskawicznie. Jak masz pytanie to pisz do nich a nie smaruj na forum. Będzie szybciej, chyba ze wcale nie zalezy Ci na szybkim zalatwieniu sparwy , tylko upuszczeniu zółci.

  34. krzysiek, :

    Krzysiek Wasze problemy z serwisem jednak przebijam mój tablet jest w serwisie (120 dni )od 28 sierpnia 2013r, z małą przerwą ponieważ po wielu telefonach przysłali mi go po 2 miesiącach – sam nie wiem po co bo był nadal uszkodzony – kazali mi go odesłać i dalej czekać – chyba aż skończy się gwarancja jutro składam sprawę do sądu tak mi poleciła Państwowa Inspekcja Handlowa innego wyjścia nie widzę.

  35. Dominik, :

    Ogólnie jest tragedia z tą firmą, brak kontaktu, brak informacji. Moim zdaniem jako producent wgl nie są przygotowani.
    1) Na produkcję seryjną bez wypuszczania bubli- przecież dostają informacje z rynku więc doskonale zdają sobie sprawę, iż produkt posiada wady i należy przygotować się na jego jak najszybszą naprawę.
    2) Na kontakt z klientem w sprawie reklamacji- dla mnie ten producent. To porażka, każdemu ze znajomych odmówiłem zakup tego sprzętu.

    • Gosia - Kiano, :

      Witam,
      tablety z serii Elegance i Core.10.1 objęte są programem Kiano Assistance i pobyt tabletu w serwisie trwa max 5 dni , zawsze też może sie Pan zwrócić do konsultanta z pytaniem czy wątpliwoscią. Dłuższy serwis moze dotyczyć innych modeli i być spowodowany oczekiwaniem na części, o czym klient zawsze jest informowany. W razie pytań pozostaję do dyspozycji, marketing@barelpoland.com

  36. Robert Adamczyk, :

    Mam tablecik Kiano 7 cali,ale nie mogę korzystać ponieważ pękła mi szybka.Ile może kosztować wymiana szybki w serwisie?

  37. Jolka, :

    Gosia – Kiano, 22 gru 2013 :
    Witam,
    tablety z serii Elegance i Core.10.1 objęte są programem Kiano Assistance i pobyt tabletu w serwisie trwa max 5 dni ,

    Przykro mi pani Gosiu ale wypisuje pani bzdury. Mój tablet (Core.10.13G)w ramach Kiano assistance był w naprawie 5 dni tylko za pierwszym razem. Za drugim już 26 dni ( i tu zwodzenie mnie, a w końcu informacja o $14 regulaminu tj. uzasadnionych wypadkach przedłużenia naprawy). Oczywiście wcześniej nie informowaliście mnie o tych “uzasadnionych “okolicznościach, a dokładnie w ogóle nie byłem informowany o postępie “prac”. I trzecia naprawa trwa już 7 dni, i oczywiście nie mam informacji co z moim tabletem. A zatem- pomimo,że to pani praca- proszę nie robić z gęby d…..y, bo to żałosne. Fakty i jeszcze raz fakty przeczą temu co pani pisze.

  38. Tadeusz, :

    beznadzejna firma. na prawę czekam już 3 tygodnie i kurier nie zgłosił się. na telefon naciągają bo czekałem ponad 30 min. i nikt nie odebrał telefonu.

  39. Tadeusz, :

    Nikt nie odebrał tablota. To skandal już 3 tygodnie czekam. Zszystkie warunki i opakowanie przygotowane i nic i nic…

    Aktualnie status zgłoszenia to : 5 – Prosimy o oczekiwanie na kuriera (24-48h)

    Drogi Kliencie,
    Prosimy o oczekiwanie na kuriera (24-48h) – dot. usługi Door-2-Door.

    Jednocześnie prosimy Państwa o dobre zabezpieczenie sprzętu przygotowanego do wysyłki:
    - tablet w oryginalnym opakowaniu
    - opakowanie dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową lub innym materiałem zabezpieczającym
    - całośc należy zapakowac w kartonowe pudełko

    tak przygotowany tablet zostanie odebrany przez kuriera GLS od Państwa

    W innym wypadku kurier może nie przyjąć od Państwa przesyłki lub powstałe uszkodzenia podczas transportu wynikłe ze złego zapakowania będą usuwane na koszt nadawcy.

    Pozdrawiamy
    Zespół Kiano

    Zgłoszenie reklamacyjne : ZGK-18692
    Zgłoszone dnia 7-01-2014 15:04
    Dane zgłaszającego:
    Tadeusz Żelaznowski
    Nr seryjny 158575200003068

    • Gosia - Kiano, :

      Panie Tadeuszu,

      przekazałam sprawę do pilnego wyjaśnienia. Czy jest Pan pewien , że kuriera nie było , tzn był i Pana nie zastał? Bardzo prosze o takie informacje – bo dotyczą firmy kurierskiej – od nas “zamówienie” kuriera wychodzi automatycznie. Prosze oczekiwac na kontakt – od Kiano Asssistance, w razie pytań prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam, sprawa na pewno zostanie wyjaśniona. Przepraszamy za niedogodności.

  40. Jacek, :

    Pani Gosiu – Kiano to naprawdę wspaniale, że zainteresowała się Pani sprawą Pana Tadeusza. Ciekawe kto zawinił: Kiano, kurier a może klient ? Z ciekawością poczekam na pełne wyjaśnienie tej sprawy.Jednak mam do Pani inne pytanie. Dlaczego do tej pory nie odpowiedziała Pani na post z 8 stycznia b.r użytkownika o nicku “Jolka”? Dlaczego nie zajęła się Pani historią użytkownika o nicku “Daniel 1234″ rozpoczętą 3 października 2013 roku i wielu, wielu innych piszących tutaj i na innych forach, portalach, gdzie również zabiera Pani głos? Czytam te Pani wpisy i mam dziwne wrażenie, że zabiera Pani głos tylko wtedy kiedy Pani jest wygodnie i z reguły wtedy wpisuje Pani swoją “magiczną” standardową formułkę, która w zależności od tematu brzmi mniej więcej tak:
    “Prosze o mail na marketing@barelpoland.com” lub “W razie pytań pozostaję do dyspozycji, marketing@barelpoland.com“.
    Oczywiście są sprawy, w których zabiera Pani głos i próbuje Pani przekonywać wszystkich do swoich racji, wyliczając np. ile dni było urządzenie w serwisie. Wystarczy jednak przedstawić Pani konkretne argumenty, pytania, np. jak to jest, że tablet z serwisu wraca uszkodzony pomimo, że jest dział QC (sama Pani o nim pisała), który sprawdza wszystkie dokumenty obiegowe i działanie tabletu, i wtedy Pani milknie.
    Trudne pytania i sprawy, tez wymagają wyjaśnień zarówno dla dobra klienta jak i dobrego imienia i renomy firmy, którą Pani reprezentuje. Powodzenia i więcej konsekwencji w wyjaśnianiu wszystkich spraw.
    Pozdrawiam

    • Gosia - Kiano, :

      Panie Jacku,
      moja obecność na forum ma słuzyć Użytkownikom pomocą, stąd podaję bezpośredni mail, aby w razie pytań pisac bezpośrednio do mnie. Tak jest szybciej i jest pewnosc , ze wiadomośc dotrze. W zalezności od pytania czy problemu , przekazuję informację do odpowiedniego działu i już bezposrednio kontaktujemy się z Użytkownikiem. Nie opisuję później wszystkiego na forum, po załatwionej sprawie, Klienci/Użytkownicy często sami piszą albo i nie, problem został rozwiązany a ja nie chcę “zaśmiecać “forum dodatkowymi informacjami i opisem sprawy.
      Podaje adres email , by każdy mógł się skontaktować.
      Serdecznie Pozdrawiam.

  41. Marta, :

    Jacku chciało ci się czytać wszystkie posty i wyłapać te akurat dwa nicki? brak zajęcia chyba … albo konkurencja

    • Jacek, :

      Szanowna Pani marto.
      Przeczytanie kilkunastu postów pod tym artykułem nie jest wielkim problemem dla kogoś kto już posiada lub chce kupić dane urządzenie. Przecież w tym celu pisze się opinie. Sama Pani zabrała głos w tej sprawie … czyżby brak zajęcia albo pracownik firmy Kiano? Dla Pani wiadomości nie jestem powiązany z żadnym producentem, dostawcą, sprzedawcą jestem zwykłym klientem.
      Pozdrawiam

      • Jacek, :

        Przepraszam. Napisałem Pani imię z małej litery.

  42. Łukasz, :

    Dobrze , że jest taka osoba jak Pani Gosia , gotowa odpowiedzieć na komentarze czytelników. Inne firmy milczą…

    • Jacek, :

      Szanowny Panie Łukaszu.
      Ja też się cieszę, że firma Kiano pomimo swoich plusów i minusów bierze aktywny udział w tworzeniu swojego własnego wizerunku poprzez wypowiedzi Pani Gosi. Miło jest poczytać wypowiedzi przedstawiciela producenta, miło jest uzyskać pomoc (lepszą lub gorszą ale jednak jakąś pomoc). Problem pojawia się w momencie kiedy, trzeba zmierzyć się z trudnymi pytaniami i tutaj Pani Gosia – przy całym szacunku dla jej pracy – czasami milknie.
      Pozdrawiam

      • Gosia - Kiano, :

        Panie Jacku,

        Niektóre pytania wymagają specjalistycznej wiedzy technicznej, a o taką musze zwrócic się do techników. staram się odpowiadać w miarę mozliwości jak najszybciej. Czesto tez, jak już wyzej pisałam, odpowiadamy bezpośrednio na zapytania mailowe i wtedy juz nie przytaczam tu odpowiedzi.Pozdrawiam.

  43. sylwia, :

    i jeszcze jedno pytanko dlaczego w moim tablecie slim tab8 mam androida 4.0 a nie 4.2 ? to jest bardzo ciekawe.

    • Jacek, :

      Witam.
      Napisz jeszcze raz jaki masz problem. Pierwsza część twojej wypowiedzi “wylądowała” na samej górze komentarzy Ewentualnie od razu pisz do Pani Gosi – Kiano (adres e mail znajdziesz wyżej), na pewno Ci pomoże.

  44. Szymek, :

    Długo szukałem dobrego tabletu, który spełniał by moje oczekiwania. Jest ich masa na rynku. W końcu wybór padł na Kiano, ze względu na wsparcie techniczne Kiano Assistance, nie znalazłem takiej usługi w ofertach innych producentów.

    • Jacek, :

      Witam.
      Kiano Assistance światowo brzmi. Jeśli masz szczęście, trafiłeś na dobry egzemplarz jest szansa, że nie będziesz musiał skorzystać z tej usługi. Obyś nie musiał korzystać również z serwisu.
      Jednak na wszelki wypadek proponuje zapoznać się z tymi tematami z forum android:
      “Kiano Assistance” w praktyce (marketing a rzeczywistość)
      oraz
      [Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość
      Pozdrawiam
      p.s
      próbowałem wkleić odnośniki do tych stron lecz przenosiło mnie do panelu administracyjnego, może się więc zdarzyć, ze pojawi się tu kilka moich tak samo brzmiacych odpowiedzi. Z góry przepraszam za zamieszanie.

  45. Szymek, :

    Ja bym przymknął oko na niektóre komentarze,pisane przez konkurencję Kiano. Wiem po sobie , że kontakt przez infolinię czy maila obyło się bez kłopotów. Szybko, miło i skutecznie :)

  46. Agnieszka, :

    Witam, piszę z pytaniem odnośnie Kiano dual pro 10. Posiadam go od maja 2013. Już od pierwszego uruchomienia tablet zawiesił się i zresetował. w zasadzie dzieję się to non stop. Pracuję na nim nieraz cały dzień i potrafi to zrobić nawet pare razy w ciągu godziny co już się staje nie do wytrzymania!! Nie oddałam go do tej pory na gwarancji, gdyż zakupiłam go przez operatora komórkowego, a dodatkowo pracuje na nim całymi dniami i jest mi niezbędny. Mimo, że cały czas kontroluje wydajność RAMu to na nic się to zdaje. Tablet robi co chce. Myślę, już nad zakupieniem czegoś NIEZAWODNEGO. Pracuje aktualnie na androidzie 4.1.1 i tu moje pytanie: czy są jakieś aktualizacje, które mogą rozwiązać raz na zawsze problem “zwiechy” i pozwoli mi zmień zdanie o firmie Kiano? Pozdrawiam

      • Jacek, :

        Witam Pani Gosiu, wyjaśniła się już sprawa Pana Tadeusza. Upłynęło już 10 dni. Po czyjej stronie był błąd: klienta, kuriera czy firmy Kiano?
        Pozdrawiam

    • Jacek, :

      A czemu piszesz tutaj o tym? Od razu trzeba było pisać maila albo dzwonić na infolinie. Na pewno szybciej dostałabyś odpowiedź.

      • Jacek, :

        Witam.
        Przeczytaj mój wpis z 21 stycznia i będziesz wiedział dlaczego.
        Pozdrawiam.

  47. Marta, :

    Ja również nie rozumiem wylewania żalu tutaj. Coś mi się dzieje z tabletem – kontaktuje się z serwisem . i tyle.

  48. Jacek, :

    Witam
    Przypomnę tytuł tego artykułu: “Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych”.
    Mam nadzieje, że zarówno Pan Jacek i Pani Marta (jeśli nie, są pracownikami firmy Kiano), przed zadaniem swoich pytań zadali sobie trud i przeczytali wszystkie komentarze pod tym artykułem. Jeśli Państwo przeczytaliście te komentarze to nie powinno was dziwić moje pytanie. Tak jak pisałem wcześniej, jest wiele informacji od klientów, którzy pomimo tak wspaniałej usługi jaką jest “Kiano Assistance” w dalszym ciągu mają problem z wyegzekwowaniem swoich praw. Klienci, którzy się nie załapali na tą usługę, są w jeszcze gorszej sytuacji. Apel mój był prosty. Dlaczego Pani Gosia nie napisze prawdy: sprawdziliśmy Pani/Pana zgłoszenie, popełniliśmy błąd, przepraszamy. Przykład Pana Daniela 1234 w dalszym ciągu pozostał do dziś bez odpowiedzi – dlaczego, bo klient miał rację a firma się nie przyzna do “fatalnego” serwisu?. Takich informacji bez odpowiedzi jest wiele.Pani Gosia pisze jedynie swój standardowy tekst, wtedy kiedy problem jest “łatwy” do załatwienia a klient mało “upierdliwy”. W momencie, kiedy trzeba zmierzyć się z trudnym problemem milczy. Szkoda. Czasami lepiej przyznać się do błędu, niż za wszelką cenę bronić mało profesjonalne zachowanie serwisu i wymyślać w ich obronie, coraz to nowsze “niesamowite” historię. Proszę poczytać opinie na temat serwisu:
    “Kiano Assistance” w praktyce (marketing a rzeczywistość)”
    “[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość”
    forum: android com pl
    Podsumowując
    Każdy kij ma dwa końce, jedni są zadowoleni z usługi lecz są i tacy, którzy kilka razy w krótkim czasie musieli zmierzyć się z działalnością serwisu. I takim klientom należy się, wytłumaczenie i słowo przepraszamy.
    Życzę wszystkim klientom firmy Kiano, długiego i szczęśliwego korzystania ze swoich urządzeń, oby nie musieli korzystać z serwisu.
    Pozdrawiam

  49. Damian, :

    Jeszcze nie korzystałem z serwisu, nie było takiej potrzeby w ciągu pół roku posiadania Kiano Core 10.1 z 3G :)

  50. Lukas, :

    Moje wspomnienia związane z serwisem Kiano są bardzo pozytywne. Miałem problem z dotykiem. Całą sprawa trwała pięć dni. Tak jak zapewnia Kiano Assistance.

  51. zenon, :

    Ja mam jak najgorsze doświadczenie z serwisem tablet Kiano 10,1 3G oddalem do sklepu 23.11.2013 i do dzisiaj nie moge uzyskac informacji co sie z nim dzieje.
    Do serwisu po 40-50 min. dodzwoniłem sie tylko po to żeby usłyszeć że dzisiaj wysyłają a jest juz 3 tygodnie po i od nikogo informacji uzyskać nie mogę. jak odzyskac zwrot kasy bo już nie wierze .
    tej “firmie” . 7 miesiecy użytkowania a obiecują 24 miesiące gwarancji i co olewaja.
    pozdrawiam

    • zenon, :

      I co 000000000000 informacji nikt nie chce odpowiedziec.
      tak to “”"”KIANO” jeden wielki przekręt?
      Pozdrawiam.

  52. Billy, :

    Jaki przekręt człowieku ? Co za bzdury wupisujesz? ile dostałeś za ten komentarz?

  53. Felix, :

    Czy ta gwarancja objęty jest tez model Kiano Slim 8? Zakupiłem taki w euro AGD i okazuje się ze działa masakrycznie wolno (wolniej niż sprzęt o parametrach 1 GHz i 500 mb) dodatkowo praktycznie nie działa dotyk to jakaś porażka ……

    • Jacek, :

      Witam. Ten tablet nie podlega usłudze Kiano Assistance.

    • mati, :

      Miałem podobnie.Wejdz na ich strone i pobierz aktualizacje.Po aktualizacji tablet działa bardzo dobrze.Cała aktualizacja trwa 2 min.

    • Gosia - Kiano, :

      Witam,

      na stronie http://www.kiano.pl dostępna jest aktualizacja, która niweluje problem z dotykiem a również w zdecydowany sposób przyspiesza pracę tabletu. W razie pytań słuze pomocą, prosze pisac na marketing@barelpoland.com Pozdrawiam.

  54. Jacek, :

    Witam
    Wstęp: czy napisanie prawdy (popartej dowodami), czy zadanie kilku pytań (które pozostają bez odpowiedzi), jest tak bardzo złe, że należy o kimś pisać oszczerca, hejt, człowiek z konkurencji?Czy może wolicie Państwo, za każdym razem czytać „super” oceny, ludzi którzy rzeczywiście nie mieli lub nie mają danego urządzenia? Czy może wolicie Państwo, być „mamieni” opiniami pisanymi przez np. pracowników danej firmy? Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię pozytywną, neutralną lub negatywną. Każdy ma prawo wyboru. Ja nigdzie nie napisałem, że firma Kiano i jej wszystkie produkty to samo zło. Opisałem tylko swoją historię dotyczącą napraw wykonanych przez serwis RG Media oraz informacji uzyskanych od Pani konsultant. Forum Android w dziale Kiano zawiera wiele ciekawych tematów i każdy może znaleźć tam coś dla siebie, a jeśli nie to założyć temat i opisać swój problem, poradę lub rozwiązanie problemu. Od tego jest właśnie forum. Pani Małgosia też tam pisze i jeszcze jej nikt nie zabronił wyrażać swoich poglądów. Pani Gosia – Kiano, napisała : „Jestesmy otwarci na konstruktywna krytyke i uwagi, bo to daje nam feedback na temat
    tego , co powinniśmy jeszcze poprawić.” Dlatego pozwoliłem sobie na poniższy tekst, który jest z pewnością moim ostatnim pisanym tutaj a dotyczącym firmy Kiano. Tekst, który jasno pokazuje co firma Kiano powinna poprawić. W mojej opinii działanie serwisu. To tyle tytułem wstępu.
    Szanowni Państwo.
    Tablet kupiłem w lipcu 2013 (z nowej serii) po przeczytaniu kilku recenzji, testów, porównań na tym właśnie portalu. Zdecydowałem się, z tego względu, że w tamtym czasie był to tablet, który spełniał wszystkie moje oczekiwania, był rekomendowany, jako najlepszy pod względem wyposażenia i parametrów.
    Czy teraz po kilku miesiącach użytkowania kupił bym go jeszcze raz? Nie. Dlaczego? Ze względu na dużą awaryjność. Ze względu na fatalny serwis. Ze względu na działanie układu 3G. Ze względu na wątpliwą współpracę tabletu z siecią Aero2.
    Naprawa pierwsza.
    Objawy: Ekran podczas użytkowania robił się biały w pasy. Pomagało wyłączenie i ponowne włączenie jednak po jakimś czasie znowu pojawiały się pasy. Do tego po kilku dniach doszedł problem reakcji na dotyk. Tablet reagował dosłownie przez kilka pierwszych minut po włączeniu.
    Kiano Assistance: (podaje daty wg protokołu naprawy) Data przyjęcia: 22.08.2013, data wydania: 27.08.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem tablet do naprawy w dniu 19.08 a wrócił do mnie w dniu 28.08 – łącznie 10 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: układ podświetlenia, taśmę dotykową. Uszkodził opakowanie – ślady po cięciu nożem, rozerwane.
    Ocena serwisu: Bardzo dobra z minusem za opakowanie. Jestem obiektywny i nie mogę ocenić inaczej.
    Naprawa druga.
    Objawy: Objawy z pierwszej naprawy powróciły. Najpierw były to sporadyczne przypadki do momentu, w którym ekran zrobił się biały.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia: 26.09.2013, data wydania: 02.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 22.09 2013 tablet z naprawy wrócił 03.10.2013 – łącznie 12 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: wyświetlacz, dotyk, płytę główną oraz został wgrany nowy soft (datowany na styczeń 2013). Zmieniono numer seryjny, ten widoczny w oprogramowaniu. Tablet wrócił z rysą na ekranie i zadrapaniami na tylnej obudowie. Na moją prośbę wymieniono opakowanie. Dostałem stare, używane po innym tablecie. Ze względu na zmianę opakowania zmieniono numer seryjny.
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Naprawili jedną usterkę, wysłali tablet z inną !!!
    W tym miejscu dodam, że w firmie/serwisie Kiano (wg informacji, które podała Pani Małgosia – Kiano) jest wiele działów między innymi dział QC – kontroli jakości. Dział ten sprawdza stan, poprawność działania urządzenia przed wysyłką do klienta po naprawie!!! Z jakim skutkiem opis niżej.
    Naprawa trzecia.
    Objawy: W dniu otrzymania tabletu po drugiej naprawie (przypomnę 03.10.2013), użytkowanie rozpoczynam od sprawdzania poprawności działania. Tablet ma na pierwszym ekranie ikonkę aparatu. Klikam, pojawia się czarny ekran i po chwili tablet powraca do ekranu głównego wyświetlając informację o zamknięciu aplikacji galerii. Więcej już nie sprawdzam!!!
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 09.10.2013, data wydania: 15.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 04.10.2013 tablet z naprawy wrócił 17.10.2013 – łącznie 14 dni kalendarzowych w tym cztery dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: kamerę, układ odpowiedzialny za połączenie się z siecią poprzez moduł 3G- choć nie zgłaszałem awarii tego modułu. Wgrano nowy soft (datowany na lipiec 2013). Zmieniono numer seryjny w oprogramowaniu. Do karty gwarancyjnej i protokole naprawy Pan technik nie wpisał nic o wymianie modułu 3G! O wymianie dowiedziałem się od Pani konsultant. Nie wpisał również informacji o zmianie oprogramowania. Ponownie na moją prośbę wymieniono opakowanie, tym razem na nowe. Nadano tez nowe numery seryjne.
    Ocena serwisu: Niedostateczny.
    Przypominam, że jest dział kontroli jakości QC. Dlaczego? Tuż przed wysyłką 15.10.2013 dzwoni Pani konsultant i informuje mnie, że ma już mój tablet. Proszę Panią konsultant, zgodnie z umową, o sprawdzenie tabletu, opakowania przed wysyłką. Po paru minutach Pani konsultant oddzwania i informuje mnie, że przykro jej, ale podczas sprawdzania dostrzegła… pyłki na ekranie !!! Informuje mnie, że odda tablet jeszcze raz do serwisu celem wyczyszczenia. Podziękowałem. Nazajutrz Pani konsultant dzwoni i informuje mnie, że już wszystko jest dobrze i wysyła tablet. Jeszcze raz dziękuję.
    Po swoich doświadczeniach uważam, że dział kontroli jakości QC to czysta fikcja stworzona na potrzebę poprawy wizerunku.
    Tablet powrócił w stanie dobrym, jednak już od razu zauważam, że tylna obudowa nie jest z mojego tabletu!!! Sprawdzam dalej, porównuje moją dokumentację stworzoną przed trzecią naprawą i oczom własnym nie wierze. Napiszę krótko: twierdzę, że otrzymałem nie mój tablet. Zgłaszam to Pani konsultant. Nie będę tutaj opisywał szczegółów.
    Otrzymuje swoją kartę Aero2. Rozpoczynam testy. Niestety tablet nie współpracuje bezpośrednio z siecią, brak możliwości uzyskania połaczenia.
    Czwarta naprawa.
    Zgłoszona przez sklep, w którym kupiłem tablet.
    Objawy: brak możliwości uzyskania bezpośredniego połączenia z siecią przy wykorzystaniu karty sieci Aero2.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 07.01.2014, data wydania 09.01.2014
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 27.12.2013 odebrałem ze sklepu 14.01.2014 – łącznie 19 dni kalendarzowych.
    Serwis: Naprawił: usunięcie przerwy w łączności 3G ?!
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Tablet jak nie współpracował z Aero2, tak dalej nie współpracuje. Dodam tylko, że zgodnie z zapisem gwarancji pkt.15 powinienem otrzymać nowy tablet. Tak się jednak nie stało. Dlaczego? Nie otrzymałem wyjaśnienia.
    17 stycznia ponownie pojawiam się w sklepie i składam reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową. Usterka ta sama: brak możliwości połączenia się z Internetem przy wykorzystaniu karty sieci Aero2. Tym razem jednak pomimo pewnych zastrzeżeń ze strony sklepu, żądam zwrotu gotówki.
    Rozpoczynam konsultacje z rzecznikiem praw klienta.
    Przed upływem 14 dni otrzymuje ze sklepu informację, w której sklep powołuje się na przeprowadzoną weryfikacje techniczną, która nie potwierdza mojej reklamacji. Wysyłam więc listem poleconym pismo z prośbą o udostępnienie tej weryfikacji.
    13 lutego dostaje wiadomość, że towar oczekuje na mnie w sklepie. Dzwonię na infolinię sklepu, chcąc dowiedzieć się, co dalej w przypadku jeśli towar nie będzie sprawny (na wszelki przypadek mam przygotowane pismo). Pan konsultant z infolinii, mówi, że pismo nie będzie potrzebne.
    Sklep uznał moją reklamację i zwróci mi pieniądze.
    Sklep w kolejnym piśmie (które otrzymałem już po zwrocie pieniędzy) informuje mnie, że wynik weryfikacji został uzyskany przez sklep podczas rozmowy telefonicznej z serwisem!!! Na jej podstawie wysłał mi pierwszą odpowiedź. Pisze też, że niektóre zgłoszenia wymagają dłuższej diagnostyki. Dopiero po moim piśmie z żądaniem wysłania tej weryfikacji, sklep jeszcze raz skontaktował się z serwisem, przedstawił moje żądania i wtedy serwis zmienił zdanie. Potwierdził wnoszoną prze zemnie wadę a co za tym idzie sklep uznał moje roszczenie dotyczące zwrotu gotówki za zasadne.
    14 lutego z samego rana pojawiłem się w sklepie i sfinalizowałem całą sprawę.
    Zakończyłem swoją przygodę z tabletem Kiano Core 10.1 Dual 3G.
    Podsumowując: nigdy już nie kupię produktu firmy Kiano.
    Państwo macie prawo wyboru. Życzę wszystkim aktualnym i przyszłym użytkownikom tabletów firmy Kiano zadowolenia z produktu i bezawaryjnego użytkowania.
    Szanowni Państwo opinie zawarte w tym tekście są oparte na moich własnych doświadczeniach. Posiadam dowody: dokumentację, zdjęcia, korespondencję e mail. Dodam również, że nie jestem w jakikolwiek sposób związany z firmą Kiano lub innymi firmami. Zezwalam na zamieszczanie całej opinii lub jej fragmentów bez ingerencji w treść. Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszej opinii. Zainteresowanych zapraszam na forum android com pl , gdzie opisałem swoją historię bardziej szczegółowo w temacie „Kiano Assistance w praktyce (marketing a rzeczywistość). Post z 01 marca 2014 numer 85. Pozdrawiam.

  55. David, :

    Pisze Pan o modelu Kiano Core 10.1 dual , ja bym nie stawiał wszystkich modeli pod jedną kreską. Może ten model według Pana nie był zbyt udany, ale jego następcy to już inna bajka. Weźmy pod uwagę np modele Kiano z linii Elegance.

  56. Maciek, :

    To tyle jeśli chodzi o tablety Kiano i ich serwis. Przeczytałem wszystko “od dechy do dechy” Przeszła mi ochota na zakup, a nawet zainteresowanie tym g… No ale zawsze możecie się zgłosić do Pani Gosi – odpowiedź standartowa : Prosze o mail na marketing@barelpoland.com Pozdrawiam. :)

  57. Karakus, :

    Ogólnie polecam Kiano głównie ze względu na Kiano Assistance, czas realizacji dosyć szybki, bezproblemowy kontakt oraz obsługa bardzo rzeczowa. Skoro narzekacie na serwis Kiano poczytajcie o serwisie xkomu. Tam dopiero się dzieje.

  58. Sebastian, :

    Witam. Wysłałem do reklamacji tablet Kiano 10″ model Fly Dual IPS z uszkodzonym gniazdkiem USB. Przesyłkę odebrał kurier bo tak miało być szybciej /19.02.2014/ dziś mamy 27.03.2014 co oznacza ponad miesiąc czekania. Skoro reklamujecie się że w ciągu 5 dni naprawiacie to gdzie jest tablet pytam?Jak napisała żona emaila co jest z tabletem to każą numer reklamacji podać albo numer sprzętu. Te numery są na karcie gwarancyjnej a nie w domu bo nikt nie prowadzi rejestru sprzętu posiadanego w domu. Nie mam też protokołu reklamacyjnego bo zabrał kurier i zostawił tylko pokwitowanie a z tym numerem ponoć nie wiecie co to za sprzęt.Są przepisy które określają czas naprawy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową a taka była składana reklamacja. Dodzwonić się do Państwa to cud stale 6 minuty albo 12 minuty słyszę w słuchawce. Sekretariat tak samo. Porażka

    • Gosia - Kiano, :

      Witam Panie Sebastianie,
      jesli chodzi o usługe Kiano Assistance, która gwarantuje serwis w max 5 dni roboczych , to dotyczy ona modeli linii Elegance, Core 10.1 oraz Fly 9,7 Quad.
      Jesli chodzi naprawe Pana tabletu – to prosze o przeslanie do mnie nr seryjnego tabletu lub nr zgłoszenia – a sprawdze jak przebiega reklamacja – mail proszę wysłać na marketing@barelpoland.com – oczywiscie pomozemy. Pozdrawiam.

  59. Daniel 1234, :

    Tą wiadomość kieruję do Pani GOSI z Kiano:

    Dzień dobry Pani Gosiu 

    Jako że miałem już okazję przetestować tablet firmy KIANO
    oraz serwis firmy KIANO (jeżeli ktoś byłby zainteresowany wpisy 03.10.2013 11.10.2013 29.10.2013)
    teraz kolej na marketing tej szacownej firmy.
    Pani Gosiu będąc optymistą wieże że pomoże mi Pani w dziwnej sytuacji w jakiej się znalazłem.
    Tak więc:

    Jakiś czas temu byłem zmuszony po raz kolejny (trzeci) odesłać tablet do Państwa serwisu. Powodem było notoryczne zawieszanie się tabletu (nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych i korzystaniu z seryjnej przeglądarki WWW) oraz dziwne zachowanie polegające na migotaniu ekranu (głównie gdy bateria ma niski stopień naładowania).

    Tablet dotarł do Państwa 27-02-2014 zgłoszenie ZGK-25547 (nie wiem za bardzo skąd ta data bo kurier był u mnie kilka dni wcześniej, inne paczki które wysyłam docierają do mnie lub moich odbiorców w 95% przypadków na drugi dzień – nieważne).

    W zgłoszeniu reklamacyjnym poza usterkami wymienionymi powyżej przypomniałem Państwu że w myśl postanowień zawartych w karcie gwarancyjnej jeżeli klient zgłosi 3 zasadne reklamację przysługuję mu wymiana sprzętu na nowy wolny od wad. Celowo dopisałem ten zapis w zgłoszeniu reklamacyjnym ponieważ raz przekonałem się o tym że serwis w Państwa firmie nie zna postanowień zawartych w karcie gwarancyjnej ( w której napisane jest również że wymiana na nowy wolny od wad egzemplarz przysługuję w przypadku niemożliwości naprawienia i odesłania przez serwis w terminie 30 dni – w moim przypadku poprzednie zgłoszenie to 54dni).

    Ale wracając do konkretów:

    1. Umownie tablet dotarł do państwa serwisu 27.02.2014
    2. Diagnozę i naprawę mają Państwo 14 dni roboczych (czyli 3 tygodnie kalendarzowe)
    3. Po upływie ponad 14 dni roboczych (bodajże 20.03.2014) zadzwoniłem do Pani Martyny Ściupider z infolinii z zapytaniem jaki jest status zgłoszenia. Otrzymałem znaną mi już wcześniej informację że tablet niebawem zostanie odesłany bo części przyjdą na dniach. Poinformowałem Panią Martynę że nie chce naprawy tabletu tylko przysługuje mi wymiana na nowy. To zakłopotało Panią Martynkę ale wiele więcej mi nie powiedziała bo takie kwestie to w decyzji serwisu (tego prawdziwego a nie infolini). Ciągnąc temat terminów narzuconych przez Państwa firmę w karcie gwarancyjnej otrzymałem informację że w uzasadnionych przypadkach naprawa gwarancyjna może wydłużyć się do 30 dni kalendarzowych. Nie zamierzam wnikać co może spowodować że diagnoza (nie naprawa) oczywistych jak by nie patrzeć usterek trwa 30 dni. No i przecież Firma czeka na części czyli diagnoza jest chyba postawiona a reklamacja zasadna. Wszystko jest kwestią obiegu informacji i odesłania nowego urządzenia (tak myśle).

    4. W dniu dzisiejszym ponownie udało mi się dodzwonić do Pani Martyny (31 dzień od umownego przyjęcia sprzętu do serwisu). Podałem numer reklamacji i otrzymałem znaną mi informację że w systemie jest informacja że dziś lub jutro w serwisie pojawią się części potrzebne do naprawy tabletu więc przesyłki mogę spodziewać się na początku przyszłego tygodnia (:-P). Spędziłem z Panią Martyną na słuchawce kilka minut tłumacząc jej po raz kolejny swoją sytuację. Dowiedziałem się tego co już wcześniej wiedziałem: a) że telefonistki na infolinii serwisowej nie mają bezpośredniego szybkiego kontaktu z serwisem b) że klient jest skazany tylko na telefonistki które albo nic nie wiedzą albo celo wprowadzają w błąd klientów c) udało mi się potwierdzić istotny fakt. Skoro Firma dalej czeka na części to serwis zrobił to co miał zrobić – czyli sprawdzić tablet – i uznał że reklamacja jest zasadna a to już jest coś d) Na koniec wydobyłem nazwisko kierownika działu serwis (czy telefoniczny czy fizyczny nie wiem) tyle że nie bardzo jest się jak do niego dodzwonić – nie ma bezpośredniego telefonu, próbowałem przez sekretariat ale nie miałem wystarczająco dużo czasu i chęci aby przebrnąć przez automatyczną sekretarkę.

    Do rzeczy:

    Pani Gosiu szczerze liczę na Pani pomoc.

    Wylewam żale tutaj ponieważ tradycyjnymi kanałami nie ugrałem nic do tej pory.

    Serwis przekroczył narzucony w karcie gwarancyjnej okres 14 dni na naprawę. Serwis przekroczył termin 30 dni kalendarzowych który jak słyszałem przy okazji poprzednich reklamacji zarezerwowany jest dla wyjątkowych przypadków np. brak części do naprawy i oczekiwanie na dostawę od importera (pomyślcie o magazynie części).

    Rzeczowy kontakt z infolinią nie jest możliwy. Nie posiada ona podstawowych informacji które mogła by przekazac klientowi. Zapewnienia przekazywane klientami są nie spełniane.

    Mam nadzieje że szybką interwencją zatrze Pani niekorzystny obraz Państwa firmy który wyrobiłem sobie do tej pory.

    Do zgłoszenia reklamacyjnego pozwoliłem sobie dołączyć moją osobistą prośbę wykraczającą poza narzucone kartą gwarancyjna. Jeżeli jest to możliwe proszę o wymianę urządzenia na model z natury mniej awaryjny od posiadanego przeze mnie KIANO DUAL CORE 10,1. Wydaje mi się że biorąc pod uwagę wszystkie perypetię których doświadczyłem nie będzie to wiele.

    Pozdrawiam Daniel Ługowski

  60. Norbert, :

    Wybrałem Kiano właśnie ze względu Kiano Assistance. Mam model Elegance 8 3G. Przy istalacji Aero skorzystałem z usługi Assistance. Rzeczowy kontakt z miłą Panią z infolini, i Aero uruchomiłem bardzo szybko.

  61. Maro., :

    Zakupiłem model Elegance 9,7 3g i żałuję, że nie sprawdziłem towaru w sklepie. Tablet posiadał niewielką plamkę widoczną na czarnym tle. W sklepie nie chcieli go wymienić bez wysłania do serwisu. Postanowiłem skorzystać z Kiano Assistance i owszem reakcja szybka, lecz tablet został naprawiony jak w powiedzeniu “Zamienił stryjek…” Otrzymałem matryce bez plamki ale z bijącym po oczach bad pixelem i paprochem pod ekranem dotykowym. Mam wrażenie , że serwis ma ludzi za idiotów. Bo defekt zapewne nie podlega już reklamacji a jest irytujący. Odradzam produkty Kiano jak i serwis.

  62. ja, :

    kiano to straszna lipa ja kupiłem na początku maja duo core i do dzisiejszego dnia leży w serwisie.Po
    pierwszym powrocie z serwisu stan tableta był jeszcze gorszy.Nie chcą zwrócić mi kasy ani wymienić na nowy.Mam złom którego niw widzę bo leży w serwisie

  63. Asia, :

    Kiano Elegance 9,7 3G to mój pierwszy tablet. Sprawdza się w 100%, Jestem z niego max zadowolona.
    Szybko reaguje na dotyk, płynność w przesuwaniu ekranu. Same aplikacje szybko się ładują i działają bez zarzutu. Testowany od 2 tygodni, po włożeniu karty sim, bez problemu łączy się z internetem. Przeglądarka działa idealnie. Łączność WiFi bezproblemowa. Polecam ten tablet zanjomym.

  64. anna, :

    Witam.
    Jaki jest koszt wymiany szyby w tablecie Kiano Slim Tab 8? Proszę o szybką odpowiedź.

    • Gosia - Kiano, :

      Proszę skontaktować sie z Kiano – Assistance, otrzyma Pani wszelkie informacje dotyczące Pani tabletu. Pozdrawiam.

  65. anna, :

    Próbowałam, ale niestety nikt tam nie odbiera.
    Na stronie Kiano przeczytałam, że Kiano Slim Tab 8 też należy do Kiano Assistance, Czy to prawda? Bo opinie są sprzeczne.

    • Gosia - Kiano, :

      Witam,
      Tak Kiano Slim Tab 8 równiez został objety programem Kiano Assistance.
      Na telefony i maile Konsultanci odpowiadają w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku..
      W razie pytań prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Serdecznie pozdrawiam.

  66. Nikola, :

    Duży plus dla firmy Kiano za tą usługę Assistance. Z tegocoszukałam żadna inna firma nie ma takiej usługi w swojej ofercie.

    • Jon, :

      Po dwumiesiecznym pobycie w serwisie tablet mi sie koszmarnie wiesza, a mam narawde malo aplikacji, zero zdjec i gier, chyba za 500 zl mozna oczekiwac czegos wiecej. Co mam robic znowu oddac do serwisu? Wczesniej sie nie wieszal, chodzil sprawnie.

    • Jon, :

      A moze ktos chce ode mnie go odkupic? Chetnie sprzed ma szcze 2 lata gwarancji…p. Krzysztowie, Przemku? 500z’l i jest Wasz dodam gratis etui :-)

  67. Marcin, :

    Też dorzucę swoje 3 grosze. To co mnie spotkało w #serwiskiano z moim #elegance8 3g to jakaś totalna kpina!

    Opiszę krótko:

    1 wizyta w #serwiskiano.
    Tablet po zakupie działał 2 dni zepsuł się panel dotykowy. po tygodniu #tabletkiano wrócił do mnie w opłakanym stanie został tak nieudolnie otwarty, jakby ktoś otwierał go płaskim śrubokrętem, porysowany z obu stron(ekran oraz obudowa) chyba służył przy śniadaniu za deskę do krojenia, a co najważniejsze z niedziałającym panelem dotykowym.(dobrze że zrobiłem zdjęcia ponieważ serwisant opisał, że tablet otrzymał właśnie w takim stanie)

    2 wizyta #serwiskiano.
    wymieniono obudowę oraz panel dotykowy wraz z ramką, tablet zaczął działać ale… została źle spasowana obudowa przy wyjściu słuchawkowym, ewidentnie odgięta przy montażu i spasowana na siłę… no i znów serwis.

    3 wizyta #serwiskiano.
    To co się stało jest po prostu jak z filmów Stanisława Barei – uznano iż jest to moja wina, że źle została wykonana naprawa serwisowa!
    Odesłano mi tablet odmawiając naprawy serwisowej z możliwością odpłatnej naprawy. Na tablecie z widocznymi śladami nieudolnego dostania się do środka tabletu tak identycznie jak przy pierwszej wizycie w serwisie. Znów tablet wrócił do mnie w gorszym stanie niż go otrzymali.

    To co się stało przechodzi wszelkie granice zdrowego rozsądku jest to wyłudzanie pieniędzy od klienta w jawny sposób. Łamane są wszelkie konsumenckie prawa, gdyż mój sprzęt został najzwyczajniej zniszczony i odmawia mi się należnego mi prawa do naprawy sprzętu.

    Należą wam się brawa oraz gratulację za “PR”.

    nie polecam nikomu zakupów sprzętu firmy #kiano ! A raczej gorąco ODRADZAM!
    NIE KUPUJ SPRZĘTU #tabletkiano, #kiano
    unikaj jak diabeł wody święconej #serwiskiano

  68. Jon, :

    U mnie podobnie, tak otwierali obudowe w serwie, ze teraz nie styka ladowarka, luzno chodzi wtyk- mam ich dosc. Do tego od kiedy tablet wrocil z serwisu po wymianie plyty glownej wiesza mi sie co pol minuty i bardzo zwolnil, ciekawe …..? To jakas masakra

  69. Krzysiek, :

    Nie wierzę w te Wasze “doświadczenia” . Firma taka jak Kiano nie pozwoliłaby sobie na taką fuszerkę.

  70. Przemek, :

    Ja muszę przyznać, że serwis Kiano się sprawdził. Mój Elegance po powrocie z serwisu był sprawny i działa po dziś dzień więc w tej kwestii nie ma na co narzekać . Kiano Assistance -super usługa. Narzekać mogą natomiast posiadacze Gocleverów. Kolega kupił ,mija tydzień – jego tablet nie startuje, idzie na gwarancję. Myślałem, że to jakiś feralny model, ale widzę że z innymi urządzenia firmy GoClever są podobne problemy. Stanowczo odradzam, chyba że ktoś lubi jak jego sprzęt jest większość czasu serwisowany.