>

Orange dodaje tablet do Neostrady i FunPack HD

Orange Polska rusza z akcją promocyjną, w której dla każdego, kto zdecyduje się na podpisanie umowy abonamentowej na 24-miesięczny okres rozliczeniowy w ramach oferty Neostrada lub FunPack, czeka tablet internetowy – FunTab 7.0 – do nabycia za symboliczną złotówkę.

Miesięczne zobowiązania w ramach usługi Neostrada zaczynają się od 59.90 złotych miesięcznie (cena zawiera podatek VAT), gdzie w ramach abonamentu otrzymacie dostęp do internetu o maksymalnej prędkości 10 Mb/s, natomiast prędkość wysyłania wynosi 1 Mb/s. Dodatkowo klient może skorzystać z zakupu modemu z wbudowaną kartą WiFi po atrakcyjnej cenie oraz liczyć na zniżkę w wysokości 10 złotych przy wyborze elektronicznej faktury. Więcej informacji o usłudze można znaleźć na stronie orange.pl.

Tablet internetowy FunTab 7.0 to budżetowy sprzęt, który został wyposażony w 7-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 800 x 480 pikseli, jednordzeniowy procesor o częstotliwości taktowania 1 Ghz z chipem graficznym Mali 400, kamerkę do przeprowadzania wideo połączeń w jakości VGA, wbudowaną pamieć dla użytkownika o wielkości 4 GB z możliwością rozszerzenia przy wykorzystaniu slotu kart microSD o dodatkowe 32 GB oraz moduł sieci bezprzewodowej WiFi. Nad wszystkim kontrolę sprawuje Android 4.0 Ice Cream Sandwich z dostępem do tysięcy aplikacji oraz gier dzięki usłudze Google Play.

źródło: Orange

Paweł Gajkowski

Komentarze

  • ja juz mam dosc tego oreng umowe mam juz od pażdziernika a mamy juz luty i tabletu nadal niema juz mnie to wszystko wkurza chyba przestane płacic moze wtedy oni zaczna dzwonic do mnie a nie ja ciagle wydzwaniam za tabletem jak skończy sie ta umowa to chyba podziekuje bogu ze to już koniec z oreng

  • niezla sciema z tym tabletem, ja swojego nie otrzymalem i czekam juz 3miesiac, telefonicznie z orange tez nie da sie dogadac w tej sprawie, radze poczytac opinie ludziom, ktorzy zamierzaja przejsc do orange

  • wie ktoś moze czy ten złom można jakoś uruchomić kiedy przestanie już się włączac???? tablet poprostu się już dzis nie wlączył.... wczoraj działał sprawnie... jest jakiś trick czy oddać do reklamacji? najgorsze że mam w nim otwarty dostęp do moich prywatnych wiadomości...fb massanger... itp

  • dziśiaj otrzymałam swojego tableta z oferty FunTab 7.0, po 5 godzinnym ładowaniu baterii tak jak zalecali, nie mogę go wgl uruchomić.Czy ktoś miał podobną sytuacje i co mam zrobic?

  • Ja mam podpisaną umowę , już dobre półtora miesiąca temu a internretu do tej pory nie mam, o tym całum tablecie nawet nie maże ;/

  • Kontrolę nad orange czy innymi dostawcami internetu sprawuje UKE- Urząd kmunikacji elektronicznej, TAM MOZNA SKLADAC SKARGI NA OPERATORÓW. Dzialają szybko i sprawnie. O problemach mozna informowac drogą pocztową lub przez stronę http://www.uke.gov.pl/kontakt/. Polecam, pomogli mi w pogonieniu Dialogu do podłączenia internetu po 3 miesiącach oczekiwiania. Dodatkowo pol roku za złotówke w ramach rekompensaty.

  • ja czekalam 30 dni roboczych,przyslali (ale) tablet byl uszkodzony.opakowanie rozdarte,a w srodku zbita szybka tabletu.spisalam z kurierem protokol i na tym sie zakonczylo.dzwoniac do orange dowiedzialam sie ze tablet zostal wyslany i nic ich nieobchodzi ze uszkodzony.kazali dzwonic do firmy kurierskiej.tak tez zrobilam a tam niespodzianka,wysylali mnie znowu do orange.teraz juz niewiem co dalej robic

  • A ja podpisałem ze złodziejami umowę 9 lutego i tableta nadal brak. Dzwoniłem, pytałem i powiedzieli mi że do 24 marca powinien być. Lipa trochę bo przecież już dwa rachunki za niego zapłacone a jego nie ma. Pani w salonie nie wspomniała o tym że to trwa 30 dni roboczych. Mało tego to zapłaciłem pierwszy rachunek kosmiczny. 167zł gdzie miało być 59. Co się okazało? Dla mnie jakiś przekręt. Opłata za zakonczenie starej umowy, opłata od początku lutego do 9 lutego, później opłata z nowej umowy od początku lutego do końca lutego. I jakieś inne opłaty z dupy zaczerpnięte. Jak dla mnie to jakaś paranoja. Postanowiłem że przemęczę się te dwa lata i szukam innego usługo dawcy. Dodam jeszcze że tego samego dnia podpisałem umowę na ofertę łączoną z telefonem komórkowym. Co z tego miałem mieć? A więc pierwsze 3 miesiące abonamentu za 0zł a później zamisat39.99 miało być 24,99. Miałem zapłacić jedynie aktywcję 50zł. Co otrzymałem w rzeczywistości? Pierwszy rachunek za komórkę 107zł, nie dostałem trzech miesięcy za darmo i płacę 40zł. Mało tego zadzwoniłem z reklamacją do konsultanta a ten powiedział że będzie korekta na następnej fakturze.. I co? Przychodzi pismo że nie będzie żadnej korekty i życzą udanej współpracy z nimi.. W DUPE MNIE POCAŁUJCIE ZŁODZIEJE!!! Ostatnie dwa lata.. Jak tak dalej będą robić to zostaną bankrutami. Aaaa.. I zapomniał bym. Abonament za 40zł płacę a za nokię lumię 510 skasowali mnie tyle co za telefon bez aktywacji (na kartę) zobaczyłem dopiero jak do domu wróciłem i sprawdziłem na internecie po ile takie są. Później porównałem ofertę i w playu ten sam telefon był za 19zł i dwa razy więcej minut i internet w telefonie bez limitu. Orange to światowa porażka i legalna instytucja która robi ludzi na wała

  • Witam .
    Witam chciałam się podzielić z państwem z naszą rzeczywistością.
    W grudniu 2012r. kończyła nam się umowa na Internet Orange Freedom, wiec średnio raz na dzień dzwonili konsultanci z propozycją przejścia na neostradę, z której nie skorzystaliśmy. Podczas pobytu w super markecie bliżej zainteresowaliśmy się propozycji z tabletem. Pani przyjęła zgłoszenie zamówienia . Po dwóch godzinach zadzwonił konsultant z potwierdzeniem złożenia zamówienia i tu część danych się nie zgadzała więc nie wyraziliśmy zgody na kontynuowanie zamówienia.
    Na następny dzień w połowie grudnia pojechaliśmy do punktu obsługi klienta stacjonarnego w celu dokładnego podpisania umowy Neostrady z tabletem . Tam między innymi pani wyliczyła nam iż przepięcie linji powinno nastąpić po okresie wymówienia umowy z Orange czyli 28 styczna . W miedzy czasie powinnam dostać z Orange fakturę rozliczeniową zakończenia umowy. Gdy zadzwoniłam do niej w tym terminie powiedziała iż nie wie kto i dlaczego termin przepięcia zmienił na 5 lutego, ale powinnam zadzwonić na infolinię i tam się dowiedzieć. Owszem przepięcie nastąpiło 5 lutego . Wyżej wspomnianej fakury nie dostałam . Po telefonie na infolinię dowiedziałam się, że z Orężem jestem już rozliczona więc fakury nie dostanę . Za to ponieważ przełączenie nastąpiło po okresie rozliczeniowym to faktury z Neostrady powinnam się spodziewać w przyszłym okresie rozliczeniowym za dwa miesiące na początku marca . Faktura przyszła nie za dwa lecz za trzy miesiące Tablet natomiast powinien dojść w ciągu 30 dni od rozpoczęcia usługi podłączenia wyliczyłam że, około 7 marca co wyczytałam na stronie internetowej. Dziś to znaczy 11marca niestety pani przyjęła zamówienie reklamacji na kolejne 14 dni realizacji . I co o tym myśleć ? Jakie jeszcze ciekawostki nas czekają? Przyznam że do grudnia byłam zadowolona z ich usług . Pozdrawiam wszystkich.

1 2 3 7

Najnowsze artykuły

Świąteczny poradnik zakupowy 2023. Wybieramy najlepsze prezenty pod choinkę!

Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…

30 listopada 2023

Jaką konsolę wybrać? Poradnik przed Black Friday

Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…

6 listopada 2023

Tablety premium – na jaki model postawić?

Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…

29 września 2023

iPad – wszechstronne urządzenie mobilne dla Ciebie i Twojej rodziny

W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…

22 maja 2023

Na co zwrócić uwagę, kupując tablet?

Na co zwrócić uwagę, kupując tablet? Tablet cieszył się największą popularnością kilka lat temu. Obecnie…

27 kwietnia 2023

Laptop do gier

Laptopy gamingowe - Jaki laptop do gier będzie najlepszym wyborem? (więcej…)

17 kwietnia 2023

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies