REKLAMA TP
czwartek, 6 czerwca 2013, Szymon Marcjanek

Testowaliśmy nową partię Kiano Core 10.1 Dual 3G – są zmiany na lepsze

Kiano Core 10.1 Dual 3G
Kiano Core 10.1 Dual 3G (stary vs nowy) / fot. tabletManiaK.pl

4 odpowiedzi na “Kiano Core 10.1 Dual 3G”

  1. Kencho-1 pisze:

    No cóż próbowałem, kombinowałem i nic. Tablet wrócił z serwisu z nową baterią, ale ze starym plikiem ustawień baterii. Po próbie wgrania softu który dostałem od serwisu kiano, zero efektu. Niezależnie od tego jak ładowałem ten tablet ( włączony lub wyłączony ) i dwoma różnymi ładowarkami, efekt zawsze ten sam: po chwili tablet pokazuje połowę naładowania baterii 🙁 Tablet niema Roota więc plik z ustawieniami baterii zostaje nawet po wgraniu czystego softu. Nie można skorzystać z aplikacji Battery Calibrator ( brak roota 🙁 ) aby wywalić ten stary plik. Hard Reset przyciskiem też nic nie daje. Odesłałem cały zestaw spowrotem do Kiano i czekam co oni zrobią z tym bublem. Tablet fajny, ale jak na razie nikomu ze znajomych bym go nie polecił. Co ciekawe po wgraniu na stary model softu z nowej serii problem z Google Market od razu zniknął 🙂 Czytając te wszystkie opinie miałbym spore obawy czy kupić ten tablet czy nie bo nie wiadomo na jaką sztukę się trafi i czy ładowarka padnie przy pierwszym ładowaniu, czy wytrzyma dłuższe działanie 🙂 Jak naprawią ten plik z ustawieniami baterii to może się okazać że będę miał najlepszą sztukę bo połączenie tabletu ze starej serii ( z lepszym ekranem ) i nowej baterii ( o trochę większej żywotności ) może go uczynić bardzo dobrą sztuką. No cóż pewnie jeszcze poczekam do końca tygodnia i w razie czego dam znać.

  2. Pablo pisze:

    Sprzęt przyszedł wczoraj (6.08.2013)… i niestety nie jest dobrze… odpakowałem i pierwsze co sprawdziłem to nr seryjny – na szczęście nowa partia 103G 193.. (są 2 głośniki a nie 4) i to tyle szczęścia bo mam podobny problem jak Kencho-1. Po włączeni tablet miał jakieś 39% naładowania, pobawiłem się trochę, spadło do 15% i podłączyłem do ładowania. Poszedłem na plażę i jak wróciłem po ok. 6,5 h odpiąłem ładowanie przy w pełni naładowanej baterii. Ku mojemu zdziwieniu po około 15minutach w uśpieniu tablet wskazał 39%, wierzcie mi – nie byłem zachwycony… Zarejestrowałem się więc na Kiano Assistance i opisałem problem. Dziś zadzwoniła Pani, która poradziła przywrócić ustawienia fabryczne i ponownie naładować sprzęt (właśnie się ładuje jak to piszę) a jeśli to nie pomoże to wysłać do serwisu. Ale jak to nie pomoże to chyba sobie odpuszczę i po prostu zwrócę towar do Media Expert bo mam takie prawo – nie chce mi się bawić w serwis… Szkoda bo ogólnie sprawia dobre wrażenie ale coś z tymi bateriami musi być na rzeczy…

    • eryk pisze:

      w KIANO Fly 7 Dual wskazuje 4% baterii,podłączam zasilacz i wskakuje na 33% przy 8% do 54% po włączeniu gdy naładowany jest na 100% w ciągu 3 min zejdzie do 90%. Ja już się dawno przestałem przejmować się tymi 4% i gdy przy 4% jest informacja tablet rozładowany proszę podłączyć użytkuje dalej, dzięki temu zyskuje od 1-godz. do 1:30 godz. Inaczej to tablet by pracował na pełnej baterii do tych 4% jedną godzinę i trzydzieści minut a 2-godziny to byłby już nie lada wyczyn.

  3. Staszek pisze:

    Patrząc po ilości wpisów z problemami tego sprzętu chyba lepiej odpuścić sobie produkty Kiano.
    Nie mają chyba żadnej kontroli jakości i nie testują tego co zostało wyprodukowane.

    Szkoda, ale zdrowie (psychiczne) jest ważniejsze niż niewielka oszczędność pieniędzy w różnicy w cenie Kiano do markowych i porządnych tabletów.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,

      nasze produkty przechodza QC i to kilkustopniową. Ilośc komentarzy, pytań i wypowiedzi świadczy raczej o zainteresowaniu sprzętem. Moja obecnośc na forum, to przede wszystkim chec wysłuchania uzytkowników i pomocy w wyjaśnieniu wątpliwości. Jeśli ma Pan zatem jakies pyatnia , chętnie odpowiem. Prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam.

      • MaNgO pisze:

        Przez QC? Chyba przez WC! Reklame i marketing to macie dobry, ale urządzenia i serwis, sa jak to wasze QC = WC. Wspolpraca z portalami = przychylne recenzje, spamowanie for i systemow komentarzy multikontami = zamet w faktycznych opiniach o waszych urządzeniach. Żenada – charakterystyczny dla „Polaczków” sposób na biznes (Polaczki – to nie to samo co Polacy, proszę wszystkich, zeby się nie obrazali).

        • Gosia-Kiano pisze:

          Witam,
          Panie MaNgo,
          kilukrotnie prosiłam Pana o podanie nr zgłoszenia, danych kontaktowych czy nr seryjnego tak abym mogla osobiście sprawdzic reklamację. Do tej pory nie podał Pan ani tu ani na mail marketing@barelpoland.com tych informacji. Chce Panu pomóc, ale Pan nie oczekuje chyba pomocy, bo skupia sie Pan jedynie na atakowaniu nas i robieniu czarnego PR. Jeszcze raz podtrzymuje propozycję – jeśli poda Pan nr zgłoszenia i chocby orientacyjnie ulice i miasto, gdzie Pan próbował połaczyc sie z Aero2 i jak Pan twierdzi nie udało się, podjedzie tam specjalnie dla Pana jeden z naszych koordynatorów i sprawdzi jak wygląda połączenie z tą siecią. Prosze tez o podanie danych i nr zgłoszenia reklamacyjnego na mail marketing@barelpoland.com
          Pozdrawiam.

          • Anti pisze:

            No właśnie, bardzo ciekawe, że nie nie chcesz podać numeru zgłoszenia. Nikt nie każe ci publicznie podawać danych osobowych. Widać , że Gosia – Kiano robi wszystko żeby ci pomóc a Tobie najwyraźniej bardziej zależy na obsmarowaniu firmy Kiano niż na naprawie tabletu ( jeżeli oczywiście posiadasz w realu to urządzenie).

        • eryk pisze:

          W Polsce przedsiębiorcy nastawieni są na szybki i wysoki zysk przy niskich nakładach z własnej strony, dorabianie się 25 lat lub więcej to dla nich za długo. Jak tego dokonać: wydoić naiwnych. Takie właśnie wrażenie sprawia firma KIANO sprowadza tani niskiej jakości sprzęt(żeby go na odpowiedniej marży sprzedać) nie inwestuje w serwis (powinni zatrudnić informatyków którzy stworzą im odpowiednie oprogramowanie do ich produktów a nie tylko liczyć na serwisantów z lutownicą) jedynie w co inwestują to w panią Gosie która powtarza wiecznie to samo mimo że jej się tłumaczy że kontakt z serwisem był wielokrotny i nic to nie dało a tablet wrócił z podróży serwisowej(inaczej tej usługi jak wycieczka tabletu nazwać nie można).

          • unknown pisze:

            Jeżeli pisze Pani o wypowiedzi na forum android w dziale Kiano, to nie jest to prawda, otrzymała Pani wszystkie dane w 2 godz. od Pani prośby(tylko jednej). Wszyscy tam czekamy na Pani dalsze odpowiedzi. Pozdrawiam.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Witam,
            bardzo łatwo uderzac w producenta i go atakowac na forum. Już kilkukrotnie próbowałam prosic o kontakt lub nr zgłoszenia osoby , która zamiesciła tą wypowidź. Niestety ani tu ani na mail nie dostałam informacji.
            W regulaminie Kiano Assistance wyraźnie jest napisane , ze serwis trwa max.5 dni roboczych od momentu dotarcia do serwisu. Prosimy o nieliczenie tego terminu od momentu podniesiania słuchawki telefonicznej na infolinii. Tak więc patrzac na opis serwis trwał 5 dni roboczych.
            Jesli chodzi o zastrzezenia do aero to serwis sprawdza jego działanie i Aero2 działa bardzo dobrze. Mamy kilka przypadków , ze u kogoś wystapiły zakłocenia, w takim przypadku proponujemy aby nasz koordynator podjechał w miejsce gdzie występuje problem i tam sprawdził przez jeden dzień jak sytuacja wyglada. Równiez i tutaj proponowałam takie rozwiazanie, ale nikt nie chciał z niego skorzystac. Pozdrawiam.

        • Gosia-Kiano pisze:

          Witam, bardzo prosze nas nie obrażac i ważyc słowa. Robimy wszystko, aby nasi klienci byli zadowoleni. Na forum jestem obecna by pomagac i odpowiadac a nie jak Pan zarzuca spamowac.

  4. Szubinek pisze:

    ja akurat jestem zadowolony i trafiłem na dobry egzemplarz. Nie wiem jak to wygląda statystycznie w skali kraju ile się tych urządzeń np. w ciągu miesiąca sprzedaje i ile jest % j reklamacji w stosunku do sprzedanych egzemplarzy,Nie wiemy też do końca czy na forum wypowiadają się tylko niezadowoleni klienci a zadowoleni milczą….. Ale na te pytanie to raczej Pani Małgosia może odpowiedzieć jeżeli to nie jest tajemnica handlowa ile % mają zwrotów/ reklamacji. Tak jak pisałem wcześniej ja po 2 tyg użytkowaniu jestem zadowolony. Czaję się jeszcze za Kiano Elegance dla córki , ale jeszcze się zastanawiam

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      ciesze się ,ze jest Pan zadowolony z naszego tabletu. Jeśli chodzi o informacje , o które Pan pyta – to nie moge podac konkretnych danych Niezaleznie jednak co bym napisała i tak pewne osoby będa mnie krytykowac i atakowac. Prosze spróbowac samemu wywnioskowac ile sprzedajemy sprzętu skoro jesteśmy obecni we wszystkich sieciach, w sumie w okolo 1500 sklepach – marketach. jak równiez punkty operatorów, sa to punkty specjalistyczne , które dokładnie monitorują procent reklamacji. Gdyby procent reklamacji był nadnormatywny wspólpraca z nami nie byłaby kontynuowana. Bezawaryjnośc Core 10.1 z 3G jest punktem odniesienia dla wielu innych modeli. Jesteśmy dumni z jakosci tego tabletu. Pozdrawiam.

  5. Pablo pisze:

    Kurcze ja naprawdę chciałem napisać dobry komentarz po recenzji, z którą się zapoznałem na tej stronie i nie tylko… ale niestety po przywróceniu ustawień fabrycznych problem nadal występuje. Tablet ładował się ponad 7 h i po odłączeniu ładowania to samo – w 5 minut ze 100% na 34% a po 30 minutach w internecie zupełnie wyłączył się przy wskazaniu 21% i włączyć się już nie chciał – zupełnie rozładowany. Czyli bateria wystarcza na jakieś 35 minut!!! I ca mam zrobić, zaryzykować inny egzemplarz czy dać sobie spokój???

    • Kencho-1 pisze:

      Witam. @Pablo: Zgłoś to na „Kiano Assistance” bo widzę że masz taki problem jak u mnie. Przy sprawdzaniu go na serwisie, jak okaże się że to bateria, to niech od razu wywalą stary plik z ustawieniami baterii przypisany do softu. Mój sprzęt już wraca z serwisu po drugiej wizycie i zobaczymy jak będzie działał. W razie czego dam znać. PS> Ewentualnie możesz próbować go zwrócić do sklepu 🙂

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam, Panie Pablo
      prosze się skontaktowac z Kiano Assistance, które dokładnie sprawdzi tablet i usunie ewentualną usterkę a w Pana przypoadku wyglada to na usterke softowa lub też wymienimy egzemplarz na nowy. Proszę byc spokojnym , reagujemy i działamy szybko. Pozdrawiam.

  6. Rapi pisze:

    Niestety mój też wrócił do serwisu, usterka nie została usunięta. Od serwisu dostałem bonus w postaci porysowanego ekranu!!!

    • Kencho-1 pisze:

      To samo co u mnie. Tablet wysłany na serwis z oryginalną folią na której nie było śladów używania ( ja dbam o swoje urządzenie ), a wrócił z porysowaną folią. Może serwisanci zamiast rysików lub palców używają śrubokrętów ?? jestem ciekaw jak będzie wyglądał po drugiej wizycie w serwisie. żenada.

      • Marta pisze:

        Ja pierdziele, Ty człowieku jakiś nawiedzony jesteś chyba? Robisz problem z porysowanej foliii? Napisz wniosek o przyklejenie nowej folii hehehe

  7. Rapi pisze:

    Jak na razie to serwis więcej jest w posiadaniu kiano niż ja. Mnie niestety folię zerwali w sklepie,bo ponoć mieli takie z uszkodzonymi ekranami i było to idealnie widać po usunięciu folii.
    Nic nie zdążyłem nakleić ,bo po dwóch dniach od zakupu tablet powędrował do serwisu 🙁

    • Kencho-1 pisze:

      PS. WOW> Ta ładowarka to lux torpeda > teraz z poziomu 5% po ok 40minutach naładował się do poziomu 62% 🙂 czyli za ok 30minut będzie pokazywał 100%. Nieźle ;] Czyli pewnie jak pokaże 100% to po wyłączeniu i włączeniu pokaże 17%. Jest lepiej niż było wcześniej, poprostu rewelacja. Pani Gosiu czekam na kontakt 🙂 Dzisiaj tak do 15tej lub go potestuję jutro i pojutrze to możemy pogadać w piątek popołudniu 🙂

    • Kencho-1 pisze:

      No i lipa. Serwis to ściema która ma zamydlić oczy klienta gadką: Serwis Kiano Assistance rozwiąże ten problem. Tablet ładował się ok 3,5h i pokazał stan 100% Naładowany. Coś mi tu nie gra. Odłączyłem ładowarkę, wyłączyłem tablet i włączyłem tablet. O proszę niespodzianka 17% naładowania !!! co jest grane ?? podłączyłem ładowarkę spowrotem i poczekam do nocy i jak wstanę do pracy ok 1:00 to sprawdzę jaki jest stan naładowania. Zobaczymy co będzie jak rozładuję jutro tablet po powrocie z pracy i znowu go naładuję. jak sytuacja znowu się powtórzy to będzie znaczyło że serwis w tej firmie nie potrafi sobie poradzić z naprawą tego tabletu !! Jeżeli tak będzie dalej to tablet leci na serwis poraz trzeci i jak nie dadzą rady go naprawić to mam prawo żądać wymiany na nowy model pozbawiony wad !! Takie są Polskie Prawa konsumenta. Jak na razie Od chwili zakupu nie mogę korzystać normalnie z tego urządzenia, a mam je prawie od dwóch miesięcy !! Żenada. Jeżeli mam podpowiedzieć serwisantowi jak naprawić ten tablet to proszę bardzo: 1. Wgraj zrootowany soft CyanogenMod dedykowany to tego tabletu lub do tabletu CUBE o identycznych parametrach. 2.Usuń stary plik z ustawieniami baterii ( np. jedną z aplikacji battery calibrator z marketu ), 3.Wgraj ponownie oryginalny soft Kiano. To wystarczy, ale nie wiem czemu ja mam to robić za was, skoro przez takie działanie stracę gwarancję ?? Od tego jest serwis, który nie potrafi sobie poradzić z naprawą tak prostego błędu. OK. Za ok dwa dni jak przetestuję tablet to na 99,9% wraca on do was na serwis. TANDETA.

    • Kencho-1 pisze:

      Wrócił do mnie tablet z serwisu. Jak wcześniej folia na ekranie była tylko porysowana, to teraz na jednym z narożników jest odklejona i powyginana tak że już się nie przyklei spowrotem. Czyli podejście: Nie moje to mam to w doopie !! Na razie muszę go naładować i przetestować bo widzę że soft został przeinstalowany ponownie i tablet jest rozładowany do ok 8%. Zobaczymy co będzie jak się naładuje. SERWISANCI, SZANUJCIE SPRZĘT KLIENTA !! Teraz jak będę chciał opylić ten tablet któremuś ze znajomych to będę musiał mu powiedzieć: Folię na ekranie musisz sobie wymienić bo w serwisie ją rozwalili na jednym z narożników. Jeżeli się okaże że tablet nadal ładuje się tylko do połowy to całkowicie zmienię podejście do firmy KIANO.

      • człowiek sqrwiel pisze:

        A folia czasami nie jest do zerwania przy pierwszym uruchomieniu? chyba że jestes nie wiem, adminem portalu skąpiec.pl i nawet z opakowań po jogurtach robisz doniczki.. chłopie to tylko folia.. jak nie masz na nową – profesjonalną to powiedz, ściepniemy się 🙂

      • Rapi pisze:

        To ja się boję w jakim stanie wróci do mnie ,a może tylko jeden serwisant taki niechluj !! U mnie na pieczątce widnieje napis „serwisant 4 „

    • Kristoff pisze:

      Nie wiem czemu tak Was dziwi to odklejanie folii. Czasem sie zdarza , że wydaje się, że ryska jest na wyświetlaczu a po odklejeniu folii okazuje się , że była ona na folii.

    • Kencho-1 pisze:

      Parodia. Zerwać folię by zobaczyć czy wyświetlacz jest uszkodzony. Jakiś idiota w tym sklepie. Może jeszcze sobie pogra w Angry Birds przez godzinę żeby sprawdzić czy tablet się nie wiesza i sprawdzi kilka razy czy tablet jest odporny na upadki z wysokości 1metra. Głupota łopatologiczna.

  8. Rapi pisze:

    Gość zrobił to przy mnie ale był tak prędki że nie zdążyłem zareagować !!

  9. sssss pisze:

    Witam. Szukam tego tableta oczywiście z nowej partii w sklepach stacjonarnych (śląsk, gliwice, katowice i okolice :D). Czy kupował ktoś w tych rejonach? Albo wie gdzie można dostać?

  10. David pisze:

    Szukaj w sklepach Euro. Tam na pewno znajdziesz.

  11. Robert pisze:

    miałetm zamiar kupić ten tablet ale taka lawina problemów . . to może odesłać to/te tablety do chin.
    Pzdr. Rober

    • Kencho-1 pisze:

      @Robert: NIe zrażaj się tak od razu do tego tabletu. Sam tablet jest OK. Działa rewelacyjnie, ale jak trafisz na sztukę z wadą ( np. w postaci baterii, jak u mnie ) to serwis już nie jest OK, tylko żenujący. Napisałem im co mają zrobić ( usunąć plik z ustawieniami baterii ), A tutaj według zapisu na karcie gwarancyjnej i formularzu serwisu: Przeinstalowano system i wymieniono układ zasilający ( czyli zapewne ładowarkę 🙂 ). Po drugim ładowaniu przez kilka godzin do 100%, wyłączeniu i włączeniu pokazuje 43% naładowania. Czyli będę musiał jeszcze 3 razy go ładować żeby był faktycznie naładowany na 100% ?? Tablet jedzie na serwis poraz trzeci.

      • Gosia-Kiano pisze:

        Witam,
        Panie Kencho, czy mógłby Pan wysłac na marketing@barelpoland swój nr telefonu. Chciałabym osobiscie sprawdzic sprawę 🙂 Przekazę wszystkie Pana wskazówki do działu technicznego. Nurtują mnie pewne kwestie. Mam nadzieje, ze będzie Pan otwarty na kontakt:-) Pozdrawiam.

        • unknown pisze:

          Witam, Pani Gosiu, odezwie się Pani do nas jeszcze na forum androida?

        • Kencho-1 pisze:

          Mail z moim nickiem w tytule wysłany na maila Marketing@barelpoland. Proszę dzwonić dzisiaj max do 15:00 bo o tej godzinie idę spać gdyż muszę iść do pracy o 23ciej !! jutro , w piątek i weekend można dzwonić o dowolnej porze. Pozdrawiam

          PS> Dla forumowiczów info> tablet został rozładowany z tych „43%” do 5% w ok 50 minut pod działającym sobie w tle Angry Birds ( tablet leży z otwartą planszą, a ja robię sobie obiad w kuchni obok :), podświetlenie 40%, WiFi OFF ). Właśnie się ładuje ponownie. Jak się naładuje ponownie i go tak przetestuję kilka razy to dam znać jakie są efekty. Może się uda jakoś łopatologicznie ułożyć ten plik z ustawieniami baterii.

          • Kencho-1 pisze:

            Coś mi wywaliło ten tekst kawałek wyżej ??

            PS. WOW> Ta ładowarka to lux torpeda > teraz z poziomu 5% po ok 40minutach naładował się do poziomu 62% 🙂 czyli za ok 30minut będzie pokazywał 100%. Nieźle ;] Czyli pewnie jak pokaże 100% to po wyłączeniu i włączeniu pokaże 17%. Jest lepiej niż było wcześniej, poprostu rewelacja. Pani Gosiu czekam na kontakt 🙂 Dzisiaj tak do 15tej lub go potestuję jutro i pojutrze to możemy pogadać w piątek popołudniu 🙂

  12. Rapi pisze:

    Mój właśnie dziś wrócił z 2 naprawy !! Niestety usterka nie została usunięta ani teraz ,ani za 1 razem!!!! Wymieniane są kolejne podzespoły(stara została obudowa ,LCD i płyta główna) ,a efekty żadne !!! Ekran jak się robił biały tak się robi! Pani Gosiu ,czy serwis ma profity od każdej sztuki jaka przejdzie przez ich ręce i nie liczą się efekty ich pracy? Zaczynam żałować swojej decyzji o zakupie KIANO ,tablet miałem 3 dni od momentu zakupu a miesiąc krąży między mną a serwisem, PARANOJA !!!! Teraz trzecia naprawa i wymiana na nowy ,a może trzeba walczyć o swoje i domagać się zwrotu gotówki, aby zakończyć przygodę z KIANO.

  13. Dystrybutor pisze:

    chcę sprzedawać wasz sprzęt, proszę o informacje z kim mam się skontaktować?

    • David pisze:

      Jeżeli jesteś poważnym człowiekiem to powinieneś skontaktować się bezpośrednio z Kiano. Napisać maila lub zadzwonić na numery podane na oficjalnej stronie Kiano. A nie tutaj 🙂

  14. Marx pisze:

    Posiadam od dwóch dni Kiano Core 10.1 Dual 3G i jestem trochę rozczarowany, bo recenzje wszędzie były bardzo pochlebne. Głownie chodzi mi o czułość WIFI (jakość wyświetlacza też jest do bani). Trzeba być naprawdę blisko, aby tablet nawiązywał łączność, a poza tym strony i wszystko inne ładuje się ogromnie poooooowoli (mały pliczek ściąga się w nieskończoność, a w sklepie Play często się zawiesza)! Cholernie jest to wkurzające!
    Mam również „starego” Galaxy Tab 7 i tam takich problemów nie ma! W każdej „dziurze” WIFI jest OK!

    Co Wy na to? U Was jest podobnie z WIFI?

    Pani „Gosiu-Kiano”, może jakiś komentarz w tej sprawie?

  15. Freezee pisze:

    Od 4 dni jestem posiadaczem tabletu Kiano Elegance. Po ogólnych 'ochach' i 'achach' na temat jakości tego tabletu na róznych stronach branżowych zdecydowałem się na zakup. Niestety czar prysł już drugiego dnia od zakupu. Ale po kolei…
    Tablet kupiłem w sieci EURO RTV AGD. Miły Pan z obsługi przyniósł mi ładnie zapakowane (w folię) pudełeczko i poprosił abym w jego obecności otworzył oraz sprawdził stan urządzenia – czy działa, czy się uruchamia, itp. Na pierwszy rzut oka wszystko było OK.
    Nie czekając dłużej zabrałem tablet do domu. Pierwsze co zrobiłem to posługując się instrukcją zawarta na stronie firmy KIANO wgrałem najnowszą aktualizację Androida (4.2.2). Tablet jakby wyraźnie przyspieszył – co prawda wg mnie sprawnie działał na preinstalowanym systemie ale po aktualizacji dało się zauważyć pozytywną różnicę.

    Niestety radośc nie trwała długo – bateria drastycznie szybko zaczęła tracić %. Po podłączeniuna całą noc ładowarki poziom naładowania wskazywał 99%. Po odłączeniu – zaledwie 5% !!! Ponowne podłaczenie ładowarki – ikona ładowania, rosnące % w nadzieii na lepsze jutro i … znowu klapa 🙁 W chwili obecnej mam u siebie urzadzenie które nie da się już uruchomić (bez ładowarki). Bateria wogóle nie reaguje pomimo faktu, że systen cłay czas pokazuje proces ładowania. Ręce opadają – nowiuteńki sprzet ze sklepu który od razu nie nadaje się do niczego. Szczerze chciałbym go oddać ale prawdopodobnie skończy się na konieczności nerównej walki z serwisem …

    Niestety nie ma zbyt dużo opinii na forach posiadaczy tego modelu i niestety mam wątpliwą przyjemność być jednym z pierwszych nabywców, którzy już na dzień dobry zostali obdarowani niesprawnym urządzeniem. Jak widać najnowszy model nie jest pozbawiony boączki starszych braci. Pozostaju mi tylko zacisnąć zęby i cierpliwie czekać na pozytywne (mam nadzieję) rozpatrzenie mojego przypadku. Szczerze mówiąc żałuję swojego wyboru.

  16. DR pisze:

    No to Kiano Assistance i już będziesz wiedział o co kaman. Pewnie to ładowarka lub gniazdo ładowania. U mnie wymiana ładowarki trwała 3 dni. Po wymianie wszystko ok do tej pory. Ten Assistans to super sprawa.

  17. oszukany pisze:

    Wszystkim radze trzymac sie z daleka od produktow tej firmy, ja sie skusilem na tablet dual 3g, i byl to najgorszy zakup jaki moglem zrobic. Nie dosc ze co chwile ladowal w serwisie, to jeszcze ostatnia przygoda z tym badziewiem spowodowala uszodzenie mojego tv, amplitunera.Sprawia wlasnie trafia do sadu bo serwis to kolejna porazka.Jezeli ktos chce poznac szczegoly piszcie joanna-wantuch@tlen.pl.Czasami lepiej dolozyc 300 ale spac spokojnie. Kiano – nigdy wiecej

    • Gosia-Kiano pisze:

      Dziękujemy za przekazanie informacji o zainstaniałej sytuacji.
      Pragnę poinformawać, iż Barel Poland nie zajmuje się naprawą sprzętu Kiano,
      lecz zewnętrzny serwis.
      Z moich informacji jakie uzyskałam z zewnętrznego serwisu wynika, że
      telewizor został uszkodzony podczas transportowania go przez firmę kurierską
      GLS, ponieważ był nieodpowiednio zabezpieczony przez nadawcę.
      W tej sytuacji serwis zewnętrzny nie jest w stanie stwierdzić, czy
      wcześniejsze uszkodzenie telewizora powstało na skutek podłączenia do niego
      naszego tabletu.
      Oczywiście ze swojej strony mogę pomóc w kontakcie z zewnętrznym serwisem
      oraz w próbie rozwiązania opisanego wyżej problemu.

  18. człowiek sqrwiel pisze:

    Oszukany, wysłałeś TV kurierem bez dobrego opakowania? mogleś go w kopertę bombelkowa wrzucić… chłopie na jakim Ty świecie żyjesz? myślałeś że kurier będzie go na rękach nosił? pozdrawiam Cię serdecznie, jak urządzenie zasilane 5V mogło spowodować uszodzenie tv albo amplitunera? nie ma szans, musiałbyś mieć tablet naładowany… nie wiem. – piorunem chyba 😉

  19. oszukany pisze:

    Kolego pare faktów bo widze ze firma KIANO nie próżnuje:
    Telewizor został wysłany w orginalnym – powtarzam ORGINALNYM opakowaniu telewizora PANASONIC ze wszystkimi zabezpieczeniami z jakimi go kupilem, tzn kształtki styropianowe.Kurier odbierając paczkę zawet się nie zająknał że coś jest nie tak. A telwi Wiec swoje glupie uwagi o bąbelkach zachowaj do siebie. 5 V ??? powiadzasz, a co powiesz o sytuacji w ktorej ogladam film z tabletu podlacznego poprzez hdmi do amplitunera a ten przesyła to na tv,Pewnie sie wymadrzasz ale nie masz pojecia ze TABLET w tym momencie się ładował i był podłączony do ładowarki, z ktorej w miejscu podłączenia do tabletu strzelily iskry. Efekt byl taki ze telewizor ma spalona plyte głowną, a w amitunerze poszla cała płyta ze złączami hdmi. Zeby było smieszniej Tablet 2 tygodnie przed tym zdarzeniem wrócił z serwisu, bo odkleił(!!!)się od niego ekran no i została wymieniona wspomniana ładowarka, bo poprzednia sie rozpadła. Stało się to miesiąc temu do tej pory nie mam tabletu. Wysłałem im również swój telewizor na ich wyraźną prośbę, bo chcieli sprawdzić czy rzeczywiście tablet spowodował wspomniane uszkodzenia. Kurier nadany przez firmę KIANO-po uprzednich zapewnieniach ze strony firmy Kiano ze oczywiscie paczka jest ubezpieczona (Nie tylko wy nagrywacie rozmowy na Infolini) wysłałem im swoj TV. Pozniej dostałem info ze telewizor dotarł z pobitą matrycą, rozerwanym kartonem nieudolnie posklejanym TAŚMĄ firmową GLS- oczywiście panie z KIANO sisały protokół szkody Nie jest to wina firmy KIANO ze GLS tak traktuje paczki, tyle ze w tej chwili nikt z ich firmy nie poczuwa się do odpowiedzialnośći.
    Pewnie nie napisał bym tego bo różne rzeczy się w życiu zdarzają, ale sposób traktowania klienta po zakupie urządzenia to porażka, a samo urządzenie jest bardzo awaryjne i jak się okazuje przynajmniej w moim przypadku niebezpieczne dla innych urządzeń.

    • Kencho-1 pisze:

      Czyli przy transporcie do serwisu Kiano telewizor został uszkodzony doszczętnie i firma kiano musi wystąpić z procedurą reklamacyjną do GLS w ramach ubezpieczenia przesyłki a to trochę potrwa. Jestem też ciekaw jaką kwotę zaproponuje ubezpieczyciel i GLS za to uszkodzenie. Dobrze że podałeś info o zaistniałej sytuacji bo będzie to ostrzeżenie aby uważać na podłączanie tego tabletu pod TV ( lub inne urządzenie ze złączem HDMI ) gdy tablet ma podłączoną ładowarkę. Może elektronika z sekcji zasilania nie wytrzymuje takiego obciążenia bo musi jednocześnie nadzorować ładowanie baterii i zasilanie wyjścia HDMI i dlatego pada ??

  20. Kencho-1 pisze:

    PS> Mi po dwóch wizytach w serwisie ( które nie rozwiązały problemu ) wymieniono tablet na nowy, choć nie jestem z tego bardzo zadowolony bo dostałem tablet ze starej serii 16XXX. Tablet ten ma oczywiście problemy z Google Market’em i nieda się z niego nic normalnie zainstalować. Ponieważ dałem go Matce na urodziny to musiałem ją przeszkolić jak ma sobie zainstalować np. Pasjansa 🙂 Czyli najpierw wejść na stronę marketu przez przeglądarkę, pobrać aplikację ( teoretycznie zainstalować ale się tylko pobiera ) a potem przez apkę Marketu zainstalować aplikację. Dla mojej Matki po przejściu z zabawki MID 7″ ten tablet to rewelacja, ale ja już nie chciałem się z nim męczyć i kupiłem Shiru Emperor 10″ który jest dużo lepszy od tego Kiano 🙂 Jak by po tych przejściach ( dwa miesiące brak możliwości używania tabletu, oraz zniszczenie folii w serwisie ) wymienili ten tablet na sztukę z nowej serii 18xxx to byłbym bardzo zadowolony z serwisu, a tak to powiem że serwis jest średni ( nie potrafi rozwiązać niektórych problemów, a jak ma już wymienić tablet na nowy to wciska stary zakurzony ze starej serii, który im zalega na magazynie ). Pozdrawiam

  21. Rapi pisze:

    Mój właśnie naprawili 3 raz na to samo !!!!! Czekam na kuriera ,więc nie wiem jeszcze czy jest powód do radości.

  22. Rapi pisze:

    Tym razem udało się naprawić ,po wymianie 3/4 bebechów obraz jest prawidłowy.Mam do was pytanie dotyczące dźwięku.Ile jest wbudowanych głośników w kiano? Pytam się bo u mnie dźwięk wydobywa się tylko z jednej szczeliny!

  23. mk pisze:

    Da się grac w zakłady bukmacherskie na żywo (obstawiać na żywo) w bet365 i bwin na tym tablecie????

  24. Daniel pisze:

    A czemu by nie można było ? Reklama tego bet365 wyskakuje mi przy otwieraniu niektórych stron.

  25. Sebastian pisze:

    Tak czytam te opinie i się zastanawiam co zrobić… Zaryzykować czy nie…
    Jedni piszą, że „chłam” i dziadostwo. Są też opisy pozytywne… Chcąc poczytać coś na stronie internetowej kiano.pl kaspersky za każdym razem mnie blokuje, że strona jest zainfekowana…
    Pani z PR Kiano jakoś nie odpowiedziała na pytanie czy partia nowych tabletów jest jakoś oznaczona tylko odsyła do korespondenci mailowej… Dziwne.
    Generalnie wszystko skłania mnie do zaniechania zakupu akurat tego tabletu…

    • Kacper D. pisze:

      Jak byś przeczytał wszystkie komentarze to byś wiedział w jaki sposób jest oznaczona poprawiona wersja tabletu

      • Sebastian pisze:

        Czytałem…. nie zauważyłem…
        Ale chodziło o coś zupełnie innego… O panią z PR Kiano 😉

      • Kencho-1 pisze:

        @Sebastian> Nowa seria to tablety o numerze seryjnym 18xxx Stara seria to zazwyczaj 16xxx. Wszystko zależy od tego na jaką sztukę trafisz. Jak stara seria i stary soft to mogą wystąpić problemy z ładowarką, baterią i obsługą sklepu „Google Play”. Jeżeli trafisz na nową serię z nowym softem to jest już dużo lepiej bo wady typu bateria/ładowarka zdarzają się dużo rzadziej i tablet pracuje OK. Jeżeli zdecydowałeś się na zakup KIano to szukaj serii 18000 ( przed zakupem sprawdź !! > naklejka z tyłu tabletu na dole, lub na pudełku pod kodem kreskowym widnieje: KC103G XXXXX ). Tablet daje radę ale ja po przejściach serwisowych dałem go starszej a sobie sprawiłem Shiru Emperor 10 który jest dużo lepszy od tego Kiano. Pozdrawiam

        • Sebastian pisze:

          Dziękuję za rzeczową odpowiedź.

          Pozdrawiam

          p.s. Czy to ja mam coś ze stroną kiano.pl czy kaspersky ma jakiś problem?? Bo cały czas mam komunikat, ze strona jest zainfekowana. Przyjmując do wiadomości by jednak włączył stronę wyskakuje alert tym razem w języku angielskim i już wtedy nic nie da się zrobić.

  26. Kencho-1 pisze:

    Ja też nie mogę wejść na stronę Kiano. czyli mają jakiś problem.

  27. Kristoff pisze:

    Strona Kiano już działa 🙂

  28. strazak45 pisze:

    Ten tablet to porażka Kiano, czekałem do końca lipca na ulepszony model z nr. 18xxx i kupiłem GO dla córki z przeznaczeniem, że będzie służył do przeglądania internetu przez Aero2. Okazało się, że modem 3G nie radzi sobie z dobrym sygnałem do odbioru internetu Aero2, gdzie w tym samym miejscu inny tablet samsunga oraz laptop z modemem zewnętrznym Huawai 3131 śmiga bez zająknięcia. W przeciągu 2 m-cy był wysyłany trzy razy do serwisu, gdzie wgrywali nowego softa, wymienili podświetlenie ekranu oraz wymieniali modem 3G. Tak jak wyżej było już opisywane dostęp do internetu był przez 2-3min. i się rozłączał na ok 5-15min. Po wi-fi chodzi bez zarzutu ale nie oto mi chodziło. Jeszcze na dodatek wysypała się matryca tzn. różnie reaguje na dotyk i co jakiś czas rozbłyskuje białym, jaskrawym światłem jakby robiła zdjęcia z lampą błyskową. Ja osobiście odradzam ten model bo jest niedopracowany a serwis nie radzi sobie z usterkami, jedynie mogę przyznać, że ładnie się prezentuje i robi WrAżEnie solidnie wykonanego. Pozdrawiam posiadaczy 10G3 i namawiam żeby nie odpuszczali serwisowi Kiano bo powinni zrobić akcję wymiany wadliwych-usterkowych egzemplarzy.

  29. Radek pisze:

    Serwis na pewno wywiąże sie ze swoich obowiązków. A co do tabletu to ja mam Kiano z 3G, kartę Aero, i mnie działa bez zarzutu. Wiadomo , że nie bedzie śmigać jak na wifi np nie mogę obejrzeć filmu on line płynnie ale przeglądanie stron, poczta – nie mam problemów.

  30. damek pisze:

    Pójdą na tym wymagające gry typu Ravensword: Shadowlands?

  31. Wiktor pisze:

    Odżałowałem te 3zł i kupiłem ta gre. Działa bez problemów. Instalacja zajęła mi trochę czasu ale opłacało się. Bardzo fajna gra, choć nie bez błędów.

  32. damek pisze:

    Lepiej kupić droższe i podobno bardziej wadliwe Kiano czy Prestigio MultiPad 4 Ultra Quad 8.0 3G?

    • Kencho-1 pisze:

      Przy tysiącach sprzedanych sztuk i w Kiano i w Prestigio trafią się uszkodzone egzemplarze.
      Poza tym są to dwa różne modele: 8″ 1024×768 4:3 VS 10″ 1280×800 16:9, nie mówiąc już o dokładnej specyfikacji bebechów. Kup to co Ci pasuje. Ja Kiano dałem matce a sobie kupiłem Shiru Emperor 10″ i jestem zadowolony.

    • Antek pisze:

      A co ty porównujesz? Przecież to są dwa różne tablety, różnią sie rozmiarem, parametrami. A Kiano nie jest wadliwe.

  33. Golab pisze:

    chciałem to kupić, ale dobrze że poczytałem komentarze o tym szajsie. Wy to musicie mieć nerwy ze stali

    • Adam pisze:

      ale ściema trollu. Gdzie masz te złe komentarze o tym modelu? Co do pro 10 mogę się zgodzić ale co do tego modelu i jego nastepców się nie zgadzam. Są to bardzo dobre zarówno pod względem jakości wykonania jak i wydajności.

  34. eryk pisze:

    To dla zainteresowanych http://foru…ia-318706/

  35. kamilB pisze:

    Mam również problemy z zasięgiem WiFi jak i 3G. Z 3G jest tragedia, w domu nie ma zasięgu (na HTC HD7 kilka kresek).
    Co do WiFi – tylko przy routerze jest pełny zasięg, 3-4m jest 1-2kreski, w pokoju obok potrafi zrywać połączenie.
    Pytanie do osób wygrywających takie sprawy z serwisem: jak udowodnić że produkt ma słaby zasięg WiFi/3G? Reklamowałem tableta, jednak serwis po kilku dniach zwrócił mi go z komentarzem o bezpodstawnej reklamacji :'(
    Strażak45 opisał, że w końcu mu usunęli tą usterkę. Dodam że mam tablet z pierwszej partii, sn 11xxx.

  36. Sylwester pisze:

    Przed zakupem Kiano z 3G poczytałem trochę recenzji i opisów w sieci i przekonały mnie one zakupu. Moim zdaniem bardzo dobry stosunek jakości i funkcjonalności do ceny. 3G działa bardzo dobrze, mam karte Aero i zabieram ten tablet prawie wszędzie. Nie zauważyłem również żeby wifi miało słaby zasięg. Na wifi analyzer mam zawsze zielone pole.

  37. Stan pisze:

    Już nie czytam testów na tym portalu. Test tabletu Kiano z 3G wygląda dla mnie jak artykuł sponsorowany. Zachęcony dobrą oceną kupiłem taki tablet (sierpień 2013). Po kilku dniach używania przestał działać modem 3G. Trzy miesiące posiadania i prawie trzy miesiące w serwisie (czas naprawy to 14 dni roboczych!). Po trzeciej nieudanej naprawie, tej samej usterki, zażądałem wymiany na nowy egzemplarz lub zwrotu gotówki. Firma stwierdziła, że tego nie zrobi bo poniesie wysokie koszty. Ustąpiłem i nie skierowałem sprawy dalej…. . W tej chwili jest spokój, odłożyłem „złoma” do pudełka. Ma rację Golab i kamilB. To nieudany produkt. Zasięg WiFi bardzo słaby, bateria trzyma krótko, jest wyjątkowo powolny, a 3G nawet nie uruchamiam, żeby nie psuć sobie nerwów. Sylwester, miałeś dużo szczęścia jeśli tak jest jak piszesz.

  38. kamilB pisze:

    Wysłałem jeszcze raz tableta do serwisu. Udokumentowałem słabe działanie WiFi za pomocą WiFi analyzer’a.
    Wymieniono mi antenę WiFi i od tego czasu nie mam problemów z zasięgiem. Jest taki sam jak na smartfonach czy laptopie.

  39. Gienek pisze:

    Nie mam żadnych problemów z tym tabletem a użytkuję go od kilku miesięcy…

  40. Agnieszka pisze:

    Po miesiącu używania stwierdzam że warto było kupić.Gry które można ściągnąć za darmo z Google Play naprawdę super. Skype działa bez zarzutów, filmy też można oglądać zarówno na YT jak i na stronkach typu kinomaniak.

  41. Jacek pisze:

    Witam
    Wstęp: czy napisanie prawdy (popartej dowodami), czy zadanie kilku pytań (które pozostają bez odpowiedzi), jest tak bardzo złe, że należy o kimś pisać oszczerca, hejt, człowiek z konkurencji?Czy może wolicie Państwo, za każdym razem czytać „super” oceny, ludzi którzy rzeczywiście nie mieli lub nie mają danego urządzenia? Czy może wolicie Państwo, być „mamieni” opiniami pisanymi przez np. pracowników danej firmy? Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię pozytywną, neutralną lub negatywną. Każdy ma prawo wyboru. Ja nigdzie nie napisałem, że firma Kiano i jej wszystkie produkty to samo zło. Opisałem tylko swoją historię dotyczącą napraw wykonanych przez serwis RG Media oraz informacji uzyskanych od Pani konsultant. Forum Android w dziale Kiano zawiera wiele ciekawych tematów i każdy może znaleźć tam coś dla siebie, a jeśli nie to założyć temat i opisać swój problem, poradę lub rozwiązanie problemu. Od tego jest właśnie forum. Pani Małgosia też tam pisze i jeszcze jej nikt nie zabronił wyrażać swoich poglądów. Pani Gosia – Kiano, napisała : „Jestesmy otwarci na konstruktywna krytyke i uwagi, bo to daje nam feedback na temat
    tego , co powinniśmy jeszcze poprawić.” Dlatego pozwoliłem sobie na poniższy tekst, który jest z pewnością moim ostatnim pisanym tutaj a dotyczącym firmy Kiano. Tekst, który jasno pokazuje co firma Kiano powinna poprawić. W mojej opinii działanie serwisu. To tyle tytułem wstępu.
    Szanowni Państwo.
    Tablet kupiłem w lipcu 2013 (z nowej serii) po przeczytaniu kilku recenzji, testów, porównań na tym właśnie portalu. Zdecydowałem się, z tego względu, że w tamtym czasie był to tablet, który spełniał wszystkie moje oczekiwania, był rekomendowany, jako najlepszy pod względem wyposażenia i parametrów.
    Czy teraz po kilku miesiącach użytkowania kupił bym go jeszcze raz? Nie. Dlaczego? Ze względu na dużą awaryjność. Ze względu na fatalny serwis. Ze względu na działanie układu 3G. Ze względu na wątpliwą współpracę tabletu z siecią Aero2.
    Naprawa pierwsza.
    Objawy: Ekran podczas użytkowania robił się biały w pasy. Pomagało wyłączenie i ponowne włączenie jednak po jakimś czasie znowu pojawiały się pasy. Do tego po kilku dniach doszedł problem reakcji na dotyk. Tablet reagował dosłownie przez kilka pierwszych minut po włączeniu.
    Kiano Assistance: (podaje daty wg protokołu naprawy) Data przyjęcia: 22.08.2013, data wydania: 27.08.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem tablet do naprawy w dniu 19.08 a wrócił do mnie w dniu 28.08 – łącznie 10 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: układ podświetlenia, taśmę dotykową. Uszkodził opakowanie – ślady po cięciu nożem, rozerwane.
    Ocena serwisu: Bardzo dobra z minusem za opakowanie. Jestem obiektywny i nie mogę ocenić inaczej.
    Naprawa druga.
    Objawy: Objawy z pierwszej naprawy powróciły. Najpierw były to sporadyczne przypadki do momentu, w którym ekran zrobił się biały.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia: 26.09.2013, data wydania: 02.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 22.09 2013 tablet z naprawy wrócił 03.10.2013 – łącznie 12 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: wyświetlacz, dotyk, płytę główną oraz został wgrany nowy soft (datowany na styczeń 2013). Zmieniono numer seryjny, ten widoczny w oprogramowaniu. Tablet wrócił z rysą na ekranie i zadrapaniami na tylnej obudowie. Na moją prośbę wymieniono opakowanie. Dostałem stare, używane po innym tablecie. Ze względu na zmianę opakowania zmieniono numer seryjny.
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Naprawili jedną usterkę, wysłali tablet z inną !!!
    W tym miejscu dodam, że w firmie/serwisie Kiano (wg informacji, które podała Pani Małgosia – Kiano) jest wiele działów między innymi dział QC – kontroli jakości. Dział ten sprawdza stan, poprawność działania urządzenia przed wysyłką do klienta po naprawie!!! Z jakim skutkiem opis niżej.
    Naprawa trzecia.
    Objawy: W dniu otrzymania tabletu po drugiej naprawie (przypomnę 03.10.2013), użytkowanie rozpoczynam od sprawdzania poprawności działania. Tablet ma na pierwszym ekranie ikonkę aparatu. Klikam, pojawia się czarny ekran i po chwili tablet powraca do ekranu głównego wyświetlając informację o zamknięciu aplikacji galerii. Więcej już nie sprawdzam!!!
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 09.10.2013, data wydania: 15.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 04.10.2013 tablet z naprawy wrócił 17.10.2013 – łącznie 14 dni kalendarzowych w tym cztery dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: kamerę, układ odpowiedzialny za połączenie się z siecią poprzez moduł 3G- choć nie zgłaszałem awarii tego modułu. Wgrano nowy soft (datowany na lipiec 2013). Zmieniono numer seryjny w oprogramowaniu. Do karty gwarancyjnej i protokole naprawy Pan technik nie wpisał nic o wymianie modułu 3G! O wymianie dowiedziałem się od Pani konsultant. Nie wpisał również informacji o zmianie oprogramowania. Ponownie na moją prośbę wymieniono opakowanie, tym razem na nowe. Nadano tez nowe numery seryjne.
    Ocena serwisu: Niedostateczny.
    Przypominam, że jest dział kontroli jakości QC. Dlaczego? Tuż przed wysyłką 15.10.2013 dzwoni Pani konsultant i informuje mnie, że ma już mój tablet. Proszę Panią konsultant, zgodnie z umową, o sprawdzenie tabletu, opakowania przed wysyłką. Po paru minutach Pani konsultant oddzwania i informuje mnie, że przykro jej, ale podczas sprawdzania dostrzegła… pyłki na ekranie !!! Informuje mnie, że odda tablet jeszcze raz do serwisu celem wyczyszczenia. Podziękowałem. Nazajutrz Pani konsultant dzwoni i informuje mnie, że już wszystko jest dobrze i wysyła tablet. Jeszcze raz dziękuję.
    Po swoich doświadczeniach uważam, że dział kontroli jakości QC to czysta fikcja stworzona na potrzebę poprawy wizerunku.
    Tablet powrócił w stanie dobrym, jednak już od razu zauważam, że tylna obudowa nie jest z mojego tabletu!!! Sprawdzam dalej, porównuje moją dokumentację stworzoną przed trzecią naprawą i oczom własnym nie wierze. Napiszę krótko: twierdzę, że otrzymałem nie mój tablet. Zgłaszam to Pani konsultant. Nie będę tutaj opisywał szczegółów.
    Otrzymuje swoją kartę Aero2. Rozpoczynam testy. Niestety tablet nie współpracuje bezpośrednio z siecią, brak możliwości uzyskania połaczenia.
    Czwarta naprawa.
    Zgłoszona przez sklep, w którym kupiłem tablet.
    Objawy: brak możliwości uzyskania bezpośredniego połączenia z siecią przy wykorzystaniu karty sieci Aero2.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 07.01.2014, data wydania 09.01.2014
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 27.12.2013 odebrałem ze sklepu 14.01.2014 – łącznie 19 dni kalendarzowych.
    Serwis: Naprawił: usunięcie przerwy w łączności 3G ?!
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Tablet jak nie współpracował z Aero2, tak dalej nie współpracuje. Dodam tylko, że zgodnie z zapisem gwarancji pkt.15 powinienem otrzymać nowy tablet. Tak się jednak nie stało. Dlaczego? Nie otrzymałem wyjaśnienia.
    17 stycznia ponownie pojawiam się w sklepie i składam reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową. Usterka ta sama: brak możliwości połączenia się z Internetem przy wykorzystaniu karty sieci Aero2. Tym razem jednak pomimo pewnych zastrzeżeń ze strony sklepu, żądam zwrotu gotówki.
    Rozpoczynam konsultacje z rzecznikiem praw klienta.
    Przed upływem 14 dni otrzymuje ze sklepu informację, w której sklep powołuje się na przeprowadzoną weryfikacje techniczną, która nie potwierdza mojej reklamacji. Wysyłam więc listem poleconym pismo z prośbą o udostępnienie tej weryfikacji.
    13 lutego dostaje wiadomość, że towar oczekuje na mnie w sklepie. Dzwonię na infolinię sklepu, chcąc dowiedzieć się, co dalej w przypadku jeśli towar nie będzie sprawny (na wszelki przypadek mam przygotowane pismo). Pan konsultant z infolinii, mówi, że pismo nie będzie potrzebne.
    Sklep uznał moją reklamację i zwróci mi pieniądze.
    Sklep w kolejnym piśmie (które otrzymałem już po zwrocie pieniędzy) informuje mnie, że wynik weryfikacji został uzyskany przez sklep podczas rozmowy telefonicznej z serwisem!!! Na jej podstawie wysłał mi pierwszą odpowiedź. Pisze też, że niektóre zgłoszenia wymagają dłuższej diagnostyki. Dopiero po moim piśmie z żądaniem wysłania tej weryfikacji, sklep jeszcze raz skontaktował się z serwisem, przedstawił moje żądania i wtedy serwis zmienił zdanie. Potwierdził wnoszoną prze zemnie wadę a co za tym idzie sklep uznał moje roszczenie dotyczące zwrotu gotówki za zasadne.
    14 lutego z samego rana pojawiłem się w sklepie i sfinalizowałem całą sprawę.
    Zakończyłem swoją przygodę z tabletem Kiano Core 10.1 Dual 3G.
    Podsumowując: nigdy już nie kupię produktu firmy Kiano.
    Państwo macie prawo wyboru. Życzę wszystkim aktualnym i przyszłym użytkownikom tabletów firmy Kiano zadowolenia z produktu i bezawaryjnego użytkowania.
    Szanowni Państwo opinie zawarte w tym tekście są oparte na moich własnych doświadczeniach. Posiadam dowody: dokumentację, zdjęcia, korespondencję e mail. Dodam również, że nie jestem w jakikolwiek sposób związany z firmą Kiano lub innymi firmami. Zezwalam na zamieszczanie całej opinii lub jej fragmentów bez ingerencji w treść. Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszej opinii. Zainteresowanych zapraszam na forum android com pl , gdzie opisałem swoją historię bardziej szczegółowo w temacie „Kiano Assistance w praktyce (marketing a rzeczywistość). Post z 01 marca 2014 numer 85. Pozdrawiam.

    • carlos pisze:

      wierze w to wszystko i współczuje….ja jeszcze gorzej trafiłem na egzemplarz wadliwy prosto z fabryki po odpakowaniu nie działał tak jak powinien opis poniżej od 12.03.2014 do 13.03.2014 szajs wciskają ale tę spółkę szlak jasny trafi już niedługo i BARDZO DOBRZE….KIANO BEZAWARYJNY SPRZĘT DLA NAIWNYCH….całe szczęście że ja wyplącze się z tego szybko….kochana ustawa 10 dni zwrotu za zakup na odległość…..a nie w sklepie stacjonarnym..ufffffffffffff ulżyło mi…pozdrawiam panie KOLEGO!!!!!

  42. Ella pisze:

    Ale poemat wyskrobałeś. A kto by chciał cytować te wypociny . Masakra…

  43. Maciek pisze:

    Dziękujemy Ci już KIANO – wszystko tylko nie KIANO – przeczytałem wszystko od dechy do dechy. Dzięki Ella – pracownico Kiano – tylko kretyn nie kapnie się dla kogo pracujesz.

    • Ella pisze:

      Taaa pracuje dla Kiano a ten Jacek i Maciek pracują dla konkurencji może ? Tylko kretyn nie kapnie się dla kogo pracujecie !

  44. carlos pisze:

    Moja przygoda z tabletem KIANO DUAL CORE 3G trwała 24 godziny i o tyle samo za długo tzn.od12.03.2014 do 13.03.2014 sprzęt zakupiłem w sklepie internetowym na całe szczęście bo wczoraj wysłałem go paczką z powrotem do tego samego sklepu na zasadzie 10 dni zwrotu!Tablet fabrycznie nowy w orginalnym pudełku był po prostu uszkodzony uśpienie wykonane przyciskiem power na więcej niż 5 sekund zawieszało i blokowało cały tablet trzeba było odczekać 15 minut żeby go włączyć na nowo lud od ręki dokonać resetu z tyłu obudowy.Tak samo się działo w opcji nastawczej wygaszenie ekranu choćby nie wiem jak czas nastawić minuta czy trzydzieści minut czy np. 15 sekund gdy ta zadziałała robiło się to samo i znowu problem i tak w kółko!!!Ładowarka mili państwo gdy się włożyło do gniazdka waliła ogniem jak ze starej spawarki!Skontaktowałem się rzecz jasna z serwisem Kiano na zasadzie rejestracji tabletu nawet taka miła pani oddzwoniła na drugi dzień rano ale ja ten bubel miałem już spakowany i gotowy do wysyłki! Jak przejrzałem internet okazało się że 70% produktów tej firmy wychodzi z Chińskich fabryk z usterkami a te niby dobre mają awaryjność sięgającą 85% po kilku dniach użytkowania!!!!!!Serwis Kiano pęka w szwach od zgłoszeń gwarancyjnych personel techniczny też fachowością nie grzeszy!Nabrałem się po prostu na szczęście te 10 dni mnie ratuje i tej firmie już dziękuje!NIGDY WIĘCEJ PSEUDO FIRM TYPU KIANO!!!!!A był to prezent dla mojej córki nie nacieszyła się nim dziewczyna ! Ale tylko po zwrocie kasy dokładam tysiaka i kupuje tablet SONY xperia Z i będę spał spokojnie!!!Aha ten tablet ma dwie zalety solidna obudowa i to że go można oddać na zasadzie 10 dni oczywiście pod warunkiem zakupu w necie i otrzymać zwrot gotówki choć już nie za kuriera która tosztował mnie w obie strony 35 zł.Pozdrawiam!

  45. Arkadiusz pisze:

    „Serwis Kiano pęka w szwach od zgłoszeń gwarancyjnych personel techniczny też fachowością nie grzeszy!” a skąd takie wiadomosci masz kolego? Mnie się coś w to wierzyć nie chce, jeżeli by tak było to by go nie sprzedawali w media, euro, avansie itp.

    • karol pisze:

      Ale jesteś naiwny drogi Arku myślisz że sprzedawanie tego lub innego bubla np. w media,euro czy też avansie daje jakiekolwiek gwarancje dobrego produktu!!!!!!!Dzisiaj wszystko się sprzeda w każdym sklepie…..i tylko sami klienci mogą np. wywalić z rynku jakąś firme np. KIANO nie kupując jej produktów ale im więcej zawiedzionych tym szybszy koniec tej np. firmy!!!!!!!Pozdrawiam i trzymaj się !

  46. Kencho-1 pisze:

    Widzę że nadal trafiają się wadliwe egzemplarze i dlatego wciąż ludzie jadą po firmie Kiano. Mój egzemplarz po problemach z baterią został wymieniony na nowy. Matka się nim bawi codziennie i jedynie ostatnio, po ok 4 miesiącach używania wyrobiło się gniazdo zasilania i ładowarka się trochę przegrzała ( obudowa się lekko stopiła 🙂 ), ale serwis szybko i bezproblemowo naprawił ten problem. Weźcie pod uwagę to że setki ( a może nawet tysiące ) użytkowników tych tabletów niema z nimi problemów więc nie zagląda do internetu i nic o nich nie pisze. Jak by każda firma produkująca tablety której się trafiają uszkodzone sztuki padała to na rynku nie było by tabletów: Pentagram, Goclever, Modecom, Lark i innych bo tym firmom też zdarzają się wadliwe egzemplarze. Wszystko to produkcja „Made in China” :). Kiano jest o tyle lepsze że daje na swoje tablety 24m. gwarancji a nie 12 jak inne firmy. Ja teraz siedzę na Modecom’ie 1001 IPS x4 7,85″ i nie narzekam ( zmieniłem go z Shiru emperor 10″ bo jest bardziej mobilny, lżejszy i wygodniejszy w transporcie 🙂 ).

    • karol pisze:

      co mogę dodać do twojej wypowiedzi..cyba tylko to że jest tak samo tandetna jak to całe kiano i im podobne pseudo firmy!!!!!!!!!

      • Kencho-1 pisze:

        tak mały trollu neostrady. Wszystko co niema znaku ugryzionego jabłka jest tandetne i wszystkie inne firmy to według ciebie syf. Widać że jesteś dzieckiem neostrady które chce mieć super sprzęt który nigdy nie będzie się psuł i będzie super jakości. Oj szkoda gadać. Może ciebie zatrudniła konkurencja byś psuł opinię Kiano ?? Ja mam codziennie styczność z tabletami jadącymi na serwis ( przesyłki kurierskie jadące na serwis jednego z największych sklepów internetowych ) i są to tablety różnych firm: Lark, Goclever, Tracer, Pentagram, Modecom i Lenovo. Każdej firmie zdarzają się sztuki które po dłuższym użytkowaniu idą na serwis !! Jak chcesz super wypas który się nie będzie psuł to kup sobie to ugryzione jabłko za 1000-1500zł więcej, ale jak trafi ci się egzemplarz który po pół roku trafi na serwis to nie miej do nikogo pretensji.

        • karol pisze:

          nie lubie ani jabłek nadgryzionych ani tej firmy i nie mam jej produktów w użytkowaniu za to mam niezawodny i wspaniały sprzęt mini system Yamaha piano craft mcr 750 z funkcjami sieciowymi do tego plazme panasonica VT-30 o ile w ogóle tobie coś to mówi a po doświadczeniu z nowym wadliwym tabletem KIANO TAK JAK NAPISAŁEM WYŻEJ KUPUJE SONY XPERIA Z 1 TABLET 4G LTE…..i wiem że będę miał kompletnie dobry sprzęt….. jakość kosztuje niestety drogi Kencho…aha jeszcze jedno z neostradą mam tyle wspólnego co z drogimi samochodami czyli nic…….mój kontakt z internetem opiera się na dostępie z TV kablowej osiedlowej od operatora Promax bardzo solidna firma z tradycjami i dobrymi cenami za dobre prędkośći…żeby było śmieszniej komputer na którym pisze te wiadomość jest z rocznika 2007 i działa niezawodnie od 7 lat…a tablet sony będzie prezentem dla córki lat 15 tak jak miał być ten szajs od kiano nabrałem się na te dobre opinie o nim ale dzisiaj jestem pewien że były sponsorowane no i spróbowałem oszczędzić trochę kasy ale z tego co widze i słysze to tak się nie da!!!!!!!Troche się tego wstydzę ..ale jak to mówią MĄDRY POLAK PO SZKODZIE..CZEKA NA ZWROT KASY!TRZYMAJ SIĘ PANIE KURIERZE!POZDRAWIAM I ŻYCZE JAK NAJMNIEJ KURSÓW Z ZEPSUTYMI TABLETAMI WSZYSCY NA TYM SKORZYSTAJĄ!!!!!!!

  47. Trix pisze:

    Kupuj sobie co chcesz. Ale nie każdego stać wydać więcej niż 1500zł na tablet . Nie wiem czy np Sony ma taką usługę jak Kiano Assistance, tak jak ktoś już pisał jak ci się zepsuje , napiszą ci , że wina użytkownika i koniec, rób co chcesz, mają cie gdzieś…

    • karol pisze:

      sony xperia z1 tylko z wi-fi kosztuje na dzień dzisiejszy nieco ponad 1300 zł….a lepsze wersja z1 z lte i 4G nieco ponad 1600 zł a za rogiem czai się Z2 jako nowość…. wiec ceny znakomitej jedynki pojadą na łeb i szyje i jak przy tym twoim 1500 zł wypada bubel kiano dual core…śmiech na sali!!!!!!!!!!

      • David pisze:

        Dual Core może nie najlepiej ale za to Kiano Elegance 8 z 3G, lub Elegance 9,7 3G wypada całkiem dobrze. Nieco ponad 1600zł ?? żartujesz? to ma być opcja dla tych , których nie stać na tablet za 1500 jak pisze Kencho czy Trix.? Za jednego Sony mam na dzień dzisiejszy troche ponad 3 sztuki tabletu z wbudowanym modemem 3G , gdzie mogę korzystać z internetu zarówno przez Wifi jak i przez sieć komórkową 🙂

        • karol pisze:

          Tak kolejne trzy sztuki z wbudowanym bublem 3G…… a nie modemem.Przepraszam ale jak sobie przypomne kiano dual core 3G to chce mi sie wymiotowac!!!!!!!!!

          • Marta pisze:

            to weź się idź wyrzygać lepiej zamiast wypisywać te głupoty , bo czytających doprowadzasz do odruchu wymiotnego.

          • SKSK pisze:

            I co bogaczu kupiłeś tego sony Z1 ??? Ja zacząłem testy Kiano elegance 8 3G, i jak za takie pieniądze dostaje się świetną jakość wykonania, Dobry wbudowany modem 3G.

            A i jeszcze jedno, widać że się nie znasz na nowych technologiach bo 4G to to samo co LTE.

          • Karol pisze:

            Pewnie że kupiłem 02.04.dokładnie za 1539 złociszy a wczoraj nabyłem orginalne etui dedykowane właśnie temu tabletowi firmy roxfit za jedyne 99 zł a więc razem 1638 zł prezentuje się to wszystko razem i działa po prostu REWELACYJNIE(INTRENET Z LTE TO SZOK I PRZYSZŁOŚĆ TEJ TECHNOLOGI) starsza corka jest super ultra zadowolona…a jeszcze jedno to że 4G i LTE to jest to samo to nawet wie moja młodsza córka (10 lat) ale oficjalna nazwa nawet na pudełku Z1 jest tak napisane SONY XPERIA Z1 4G LTE…..no ale ty nie masz szans tego sprawdzić a nawet dotknąć takiego sprzętu..i jeszcze jedno przy wydawaniu takiej kwoty nie uważam siebie za bogacza raczej za przeciętnego zjadacza chleba..dla mnie bogata osoba to taka która np. na sprzęt grający HI-END wydaje powiedzmy 40 tyś złotych.Trzymaj się płotu…. bo cię to 3G z szajsu zwanego kiano elegance porwie na areo 2…. tak to śmiga…. hahahahaha!!!!!!

    • Kencho-1 pisze:

      Dokładnie się z tym zgadzam. Ja swój tablet kupiłem za 365zł i nie będę wydawał na jakiś gadget 1500zł. Kiano zapewnia serwis „door to door” i nie trzeba płacić za wysyłkę, a do tego szybko naprawią usterkę ( choć u mie na początku nie byli w stanie naprawić działania baterii, ale wymienili na nową sztukę, a po wymianie na nowy egzemplarz gwarancja liczy się od nowa więc nic nie straciłem ). PS.> Panie Karolu, to córka się ucieszy z super sprzętu który będzie mogła podłączyć pod super komplet TV i Audio 🙂

  48. karol pisze:

    żegnam tę strone i firme KIANO z jej chińskimi BUBLAMI W FABRYCZNYM OPAKOWANIU przed 15-stoma minutami dostałem emaila ze sklepu internetowego gdzie zakupiłem ten pseudo produkt że moje pieniążki wydane za przeproszeniem na to dziadostwo zostaną przelane w najbliższy poniedziałek na mój rachunek bankowy….. solidny szybki i uczciwie działający sklep w przeciwieństwie do produktów firmy KIANO…powtórze jeszcze raz NIGDY WIĘCEJ KIANO….zabawa i radość z ich produktami po wyjęciu z firmowego pudełka kończy się po pierwszym uruchomieniu ich produktów..do dzisiaj widze zawiedzioną mine mojej córki gdy ten szajs się zablokował i zawiesił po DOSŁOWNIE TRZECH MINUTACH I NIC NIE MOŻNA BYŁO ZROBIĆ….NOWE URZĄDZENIE DO SERWISU… TO JAKAŚ KPINA Z KLIENTA …TYLE MI ZAPROPONOWAŁ PRZEDSAWICIEL Z SERWISU TEJ PSEUDO FIRMY……POZDRAWIAM I ŻEGNAM.!!!!!!!! P.S.ZASTANÓWCIE SIĘ DOBRZE ZANIM WYDACIE SWOJE CIĘŻKO ZAPRACOWANE PIENIĄDZE NA ZAKUP TEGO BUBLA!!!!!!!

  49. Krystian pisze:

    Karol to znawca sprzętu high endowego jak widać, dziwię się , że o ipadach się jeszcze nie rozpisał 🙂 A czy nie jest tak ,że i sony i kiano i wszystkie inne urządzenia są made in china.

  50. BB pisze:

    UWAGA – urządzenie bardzo niebezpieczne – w okresie gwarancyjnym (zakupiłem ten szmelc ponad 2 lata temu) zepsuły się 2 razy głośniki a raz dosłownie tego pseudo tableta rozerwało (wybuchła bateria i wysadziła ekran) – po odesłaniu do serwisu i wymianie praktycznie każdej ważnej części (na nowy o dziwo nie wymienili chociaż wyglądał jak po wojnie) zepsuł się znowu, tym razem już kilka dni po zakończeniu gwarancji – padł ekran. Serwis przyjmuje sprzęt ale nie ma z nimi żadnego kontaktu (zero odpowiedzi, informacji co się dzieje ze sprzętem). W rzadkich okresach gdy działał spisywał się gorzej od kilka lat starszego telefonu, ciągle się zacinał, zawieszał, „zamulał”. Do tego tania i kiepska jakość wykonania. Ogółem jeden z najgorszych moich zakupów w życiu. Szczerze nie polecam chyba, że ktoś chce zrobić sobie krzywdę.


reklama