,

Test tabletu Sony Xperia Tablet Z

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

Komentarze: 55

UWAGA: Komentarze nie na temat, personalne, obraźliwe będą kasowane.
Nie karmić trolli - do frustracji i zagłodzenia trolla doprowadzisz nie reagując na jego komentarze.
  1. Paulina, :

    Ładny!*.* to chyba taka większa Xperia Z :P . Podoba mi się ;3. Ciekawe czy pójdą na niego najlepsze aplikacje :) .

  2. Danio, :

    Bardzo dobry tablet i niezła cena.

  3. kriswolf, :

    Ładowanie baterii do pełna trwa ponoć 6.5 godziny. Trochę kiepsko.

    • kieperszing, :

      no nie wiem :)
      moj sie laduje niecale 2h, a w trybie uspienia niewiele wiecej

      • Lesław, :

        tak, ponieważ każdy tablet powinno ładować się w uśpieniu wtedy jest nie 6 a 2 godziny

  4. qwerty, :

    świetny sprzęt – gdybym miał kupować tablet 10” (a czekam na coś 7-8” z FHD) to byłby właśnie ten model! Kawał dobrej roboty, dający nadzieję na przyszłość, że Sony zrobi coś naprawdę zaskakującego ;)

  5. zenek73, :

    Taką cenę mógłbym dać ewentualnie (chociaż moim zdaniem tablety to tylko zabawka) za maszynkę z Win8. Android to nie…

  6. dawkon13, :

    ” Na minus – Android 4.1.3. ”
    ???
    :p

    • Antoni Żółciak, :

      Android 4.2 wnosi zbyt wiele dobroci, żeby go tak po prostu olać. :)

      • dawkon13, :

        Nie wiedziałem, że Android 4.1.3 istnieje :D

  7. S-Fan, :

    A próbowaliście dysku exFat? Telewizory Sony też nie widzą NTFS, ale nośniki sformatowane przez exFat już tak, a to otwiera możliwość wrzucania dużych plikow.

    • Antoni Żółciak, :

      Przyznam szczerze, że nie. Sprawdzę przy najbliższej okazji, ale trudno mi powiedzieć, kiedy się takowa nadarzy.

        • Ego, :

          Karta 32 GB sformatowana jako exFat nie jest widoczna. Z poziomu tabletu kartę można sformatować tylko jako FAT32 (nie ma wyboru opcji)

          • raf, :

            ok, dzięki
            na marginesie: to peny 2-16 gb sformatowane exFat chodza bez problemu

    • Antoni Żółciak, :

      Nie zauważyłem niczego takiego.

  8. XGrzesX, :

    Napisałeś “nie zauważyłem’. A możesz jeszcze sprawdzić czy ten efekt występuje ?
    Oglądałem 6 czy 7 sztuk i we wszystkich występował ten sam efekt przy naciskaniu na ramkę po prawej stronie.
    Dodatkowo zauwazyłem, że na ekranie widoczne są nawet lekkie dotknięcia obudowy z tyły jeśli: w pomieszczeniu jest ciemno, jasność wyświetlacza ustawiona jest na max,wyświetlane jest ciemne tło.

    • Antoni Żółciak, :

      Nie mogę, tablet już wrócił do Sony. Powiem Ci tak – może miałem szczęście. Wyginałem tę Xperię na wszystkie strony i nic nie migotało. Pojawiał się owszem efekt charaktestyczny dla mocniejszego śćiśnięcia od tyłu, ale to zupełnie normalne przy takiej konstrukcji. Jeśli natomiast mówisz o lekkich dotknięciach – z tym też trudno mi się zgodzić.

  9. Gobi, :

    Pamiętajcie,że cena 2049,- to za model bez 3G.Natomiast z 3G/LTE ceny zaczynają się od 26998,- czy jakoś tak.Ja rozumiem ,że to Sony, ale za coś z zielonym ludzikiem to stanowczo za drogo.

    • Nevend, :

      Trochę drogi 26998,- wersja dla bogaczy czy co :D

  10. exe, :

    Aż nie chce mi sie wierzyć, aby współpracował tylko z FAT32. Jeśli to prawda, to jest bezużyteczny.

    • Lesław, :

      pamiętajmy że jest smuklejszy od ipada Air a oczekujemy funkcji co w tablecie z biedronki.

  11. Qawa, :

    Dlaczego w niektórych specyfikacjach podają 7.3mm grubości?

    • Antoni Żółciak, :

      Nie mam pojęcia.

  12. misiox, :

    Czy jak pierwszy raz włączamy to trzeba konfigurować baterie i jak to zrobić ?

  13. Ego, :

    Dziękuję za test, ale mam pytania:
    1. Jak wygląda współpraca z Aero2?
    2. Czy można odtwarzać audio w formacie flac? (w specyfikacji nie występuje)

    • Antoni Żółciak, :

      Ad.1. Nie mieliśmy okazji sprawdzić, karta redakcyjna nam chwilowo umarła.
      Ad.2. Tak.

      • pawto, :

        A więc jak wygląda współpraca z Aero2? Trochę czasu już minęło od “chwilowej śmierci” karty redakcyjnej. Dzięki :)

  14. chris, :

    powiem szczerze ze po bardzo pozytywnych recenzjach tego tabletu az chcialem go kupic. cos mnie pokusilo jednak zeby go porownac z moim nookiem hd+ ktory ma jasnosc 455cd/m2 czyli niewiele wiecej niz sony 423 cd/m2. takze wzialem nooka do reki i poszedlem do sklepu. niestety ale ekran sony bardzo mnie rozczarowal, jest naprawde sporo ciemniejszy i przy sklepowych swiatlach nook byl rewelacyjnie czytelny natomiast do sony wytezalem oczy, kolory podobnie przy nooku wypadaly blado, ostrosc podobnie. nie wiem czy w sklepie byl wadliwy egzemplarz moze.. w kazym razie porazka z sony na calej lini. nook mimo ze raczej jest budzetowym tabletem bije sony na starcie, przynajmniej ekranem. szkoda bo sie troche napalilem na nowy sprzet ale po raz kolejny przekonuje sie ze nic nie moze dorownac mojego tabowi. jedynie ipad ktorego przez chwile mialem byl super patrzac na ekran ale zamkniety system, itunes, chmury i inne pierdoly zmusily mnie do oddania. nie chce nikogo zniechecac do sony ale zwroccie uwage na ekran bo dla mnie to duze rozczarowanie

    • Mabach, :

      Mam ten sony i masz rację ! dlaczego tak ciemno nawet wtedy kiedy jasność ustanowiona na maksa ! faktycznie porażka ! ale już podpisałem umowę ;-((

  15. Ego, :

    Pojawiła się aktualizacja Androida do wersjI 4.2.2, oraz aplikacji od Sony (walkman, album itd)

    • raf, :

      sorki za pomyłkę :)
      oczywiście exFATa tablet widzi… pomyliło mi się z TV, który nie widzi zarówno FAT32 jak i exFATa

  16. alex, :

    mam od 3 dni. Na razie duży minus to mikrofon. Podczas rozmowy na Skype jak stoi na kolanach to może być. Wystarczy pòł metra i nic nie słychać. Też tak macie czy ja mam trafiony egzemplarz?

  17. przem, :

    mógłbys napisać z jakim dyskiem zewnetrznym dzialal? ja mam 750 gb ADATA na fat32 i go nie widzi..

    • Antoni Żółciak, :

      Sprawdzałem dyski ADATA, Seagate i Transcend, każdy po 500 GB pojemności. Miałem też do dyspozycji Transcenda z USB 3.0 i terabajtem przestrzeni. Tablet odczytał Seagate’a i drugiego Transcenda.

  18. Kuba, :

    Na pewno tylko dyski FAT32? A co z exFAT?

    • raf, :

      sorki za pomyłkę :)
      oczywiście exFATa tablet widzi… pomyliło mi się z TV, który nie widzi zarówno FAT32 jak i exFATa

  19. kieperszing, :

    jesli dobrze pamietam, to u mnie dzialaly pamieci tylko na FAT32,
    exFATa nie widzial :/

  20. nowy_gosc, :

    współpracuje z aero2??

  21. Kasia, :

    Wie ktoś może czy w wersji WiFi będą chodziły Modemy 3G (np. Huawei E3131)?

    • Lesław, :

      z tym nie sprawdzałem, ale korzystam z tego Huawei E583c o wiele lepsze rozwiązanie, mam i do laptopa i do telefonu i do tabletu i mniej baterii mi zużywa w tych produktach bo Wifi bierze mniej prądu niż 3g

  22. Bober, :

    Cena spadła nawet do 1700 zł (z LTE). Czy to już jest dobra cena ze tego taba?

    • kieperszing, :

      zdecydownie :)
      ja zaplacilem w lipcu 2k (bez lte, ale wifi z komorki zdecydowanie wystarcza na swobodna prace)

    • Lesław, :

      cena sugerowana to 1900 z Wifi i 2400 z 3g więc super cena. PS gdzie taką masz ?

  23. tomek, :

    Bober gdzie masz za 1700 z lte chętnie zakupie

  24. misiu, :

    ponadprzeciętna wydajność zasilania – autorek chyba pisal to na kolanie, malo rzetely review, cos na zasadzie “dobry, sredni, ok, noooo, moze byc” lipa. zal. strona dla dzieci.
    aha i jeszcze jedna rzecz – srebrny guzik jest oscentacyjny…. ciekawe ciekawe, a samochod tez moze byc oscentacyjny? widac sie matury nie pisalo. albo poszlo nieciekawie . mala podpowiedz {czasowniki – cos zaswiecilo?}

  25. FOS4, :

    A czy istnieje możliwość instalowania aplikacji na karcie pamięci? Bo jakoś nie mogę tego zrobić.
    Karta jest widoczna w ustawieniach, można ją wybrać jako pamięć dla zdjęć z aparatu ale jakoś aplikacji nie mogę na nią zainstalować ani przenieść. W tekście wyraźnie jest napisane:”Producent umożliwia odinstalowanie dostarczanych przez siebie aplikacji, a także przenoszenie poszczególnych tytułów na kartę pamięci.”

  26. majkel, :

    Czy działa karta 64GB??

  27. MW, :

    Mam pytanie:
    Czy orientujecie się, czy nowa aktualizacja androida do wersji 4.3 wydłuży czas pracy na baterii tabletu Sony Xperia Z ?

    • Haker w spódnicy, :

      Przekonamy się, miejmy nadzieję, już wkrótce… :)

  28. iza, :

    Super test. Dzięki wielkie. Strasznie się na ten tablet napaliłam :D Zwłaszcza po tym jak go w sklepie dorwałam. Świetnie wykonany.
    Też mam pytanie dotyczące współpracy z Aero2? Ktoś się orientuje?

  29. adanos, :

    Mam tablet sony z ale Zawiodłem się o bo jest troche krzywy. I czuje się niekofortntrzymania. Niewiem. Co zrobić.


REKLAMA