, Android Asus Newsy Promocje Tablety

Promocja | ASUS PadFone 16GB + PadFone Station w niezłej cenie

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

12 odpowiedzi na “Promocja | ASUS PadFone 16GB + PadFone Station w niezłej cenie”

  1. Lukasz pisze:

    mam pytanie czy moze ktos wie oco chodzi naladowalem padfona na maksa normalnie jakzawsze korzystalem z nie go odlorzylem na jakas chwile i nie moge go wlaczyc co sie moglo stac ktos wie bo mnie jasny h.. trafi z tym telefonem heh prosze o pomoc

  2. Jan Kowalski pisze:

    Brałbym, gdybym nie miał już Note 2 i Vivotab Smart. W sumie jedno od Samsunga, drugie od Asusa a całkiem nieźle się dogadują i każdego mogę używać oddzielnie.

  3. koras84 pisze:

    Ja też miałem reklamację w x-komie w gdańsku i wszystko odbyło się sprawnie i sympatycznej atmosferze, obsługa ok, a wiadomo, że szedłem nabuzowany i zdenerwowany, ale ostatecznie złego słowa nie mogę powiedzieć.

  4. Nazir pisze:

    Jako zabawa z ciekawości taki padfone można by było kupić tylko za 700 zł.
    ICS bez aktualizacji , specyfikacja też żadne wow a cena zbliżona to innej bajki VivoTab z MS Windows’8 za 1600 zł.
    Jak brać to Windows tablet 🙂

  5. nick pisze:

    Komentarz został usunięty na wezwanie pełnomocnika X-KOM.pl.

    • Papiak pisze:

      Wystarczy poczytać opinie o tym sklepie. Mi już po samej nazwie kojarzy się z szajzem.

      • qwerty pisze:

        haha – pokaż mi tą masę niegatywnych opinii! Ten sklep jest jednym z najlepszych w kraju! Nie robią ludzi w konia. Sprzedają masę chińskich tabletów więc oczywistym jest że co 3 lub 4 sztuka w serii jest trefna. Tak to jest jak kupuje się chińskie gnioty od Shiru, Ainola, Kiano itp…
        To nie wina sklepu! Myśl papiak zanim coś napiszesz!

    • Darks pisze:

      Serwis, to akurat nie jest kwestia x-komu, komputronika, sferisa itd. Jeśli zdecydowałeś się na skorzystanie z gwarancji, to jest to tylko Twoja decyzja. Każdy rozgarnięty człowiek rozumie, że jeśli sprzęt otrzymany ze sklepu jest niesprawny / używany, to nie spełnia warunków umowy, więc zwracamy go w miejscu nabycia powołując się na niezgodność towaru z umową – wtedy odpowiedzialność spada na sklep, a procedurę reklamacji wyznacza stosowna ustawa. Co więcej – jeśli kupiłeś sprzęt wysyłkowo, to przysługuje Ci prawo jego zwrotu nawet bez podania przyczyny, do 10 dni od momentu otrzymania towaru. Jeśli jednak odbierałeś sprzęt osobiści – dlaczego nie obejrzałeś go podczas zakupu ? Od razu widziałbyś, że sprzęt wskazywał znamiona użytkowania. Zostaje kwestia jakiej firmy sprzęt zakupiłeś – X-kom handluje sprzętem wielu marek, zarówno chińszczyzna pokroju Ainola czy Shiru, jak i „chińszczyzna” typu Dell, Lenovo czy Samsung. Nie wiem czy wiesz, ale wiele firm nie posiada własnych serwisów i zleca to podwykonawcom. Tutaj już jest loteria. Osobiście reklamowałem 2 myszki Logitech oraz tablet Prestigio – szczęśliwie zajmował się nimi serwis FixIt, obracający również sprzętem innych firm, np. Creative. Powodów do narzekań nie mam – sprzęt naprawiony, wszystko w terminie, wysyłka w obie strony za darmo. W samym X-komie kupiłem już trochę sprzętu (LG, Zalman, Lenovo, Logitech itd.) na łączną sumę około 5000 zł. Na obsługę narzekać nie mogę – uprzedzali mnie o ewentualnych problemach z serwisem np. Ainola i doradzali produkt Samsunga. Zauważ również, że to naprawdę duża sieć sklepów. – jeśli korzystałeś osobiście z określonej ich placówki, to wskaż której powinniśmy unikać. Na sklep w Bydgoszczy nie mogę narzekać, ale być może w innych miastach jest mniej różowo. Jeśli ktoś coś skopał, to krytyka się należy, ale musi to być krytyka konkretna i obiektywna.

    • qwerty pisze:

      haha, no sorry ale akurat ten sklep działa według zasady klient nasz pan – sam kupuje u nich co chwilę i faktycznie zdarzyło mi się kilka razy kupić zepsuty sprzęt, ale tak to jest jak się kupuje chińskie produkty – akurat w moim przypadku był to tablet Ainol – sprzedawca chciał wymienić mi go na inną sztukę – na zapleczu miał jeszcze 3 i okazało się że każdy miał „rozlany” ekran. Oddali kasę, a po kilku dniach zadzwonił ktoś z góry i zaproponował rabat 100zł na dowolny inny tablet – kupiłem Asusa Fonepad – akurat była premiera. Ten sklep naprawdę działa super – ma praktycznie same pozytywne opinie w sieci. Do tego mają super ofertę „gorący strzał” dwa razy dziennie – czas sprzęt mają taniej niż w hurtowni… A to że Tobie zdarzyło się kupić zepsuty sprzęt nie jest niczym nowym – wszędzie można trafić trefną sztukę!

    • X-KOM.PL pisze:

      Sprzęt został zakupiony w dniu 2013-04-30. Pierwsze zgłoszenie reklamacyjne dotyczące uszkodzonego napędu optycznego zostało przyjęte w dniu 24 maja 2013. Podczas wizyty w naszym salonie informowaliśmy Państwa o możliwości skorzystania z wygodnej formy gwarancji producenta w systemie door-to-door (po zgłoszeniu usterki zostaje do Państwa wysłany kurier w celu odbioru uszkodzonego towaru z Państwa miejsca zamieszkania oraz odstawienia go po naprawie – w ramach tej gwarancji wszelkie koszty transportu ponosi producent). Niestety nie zdecydowali się Państwo na taką formę realizacji zgłoszenia, także dokonaliśmy takiego zgłoszenia w Państwa imieniu (stąd konieczność Państwa wizyt w naszym salonie, a co za tym idzie ponoszenia dodatkowych kosztów o których Państwo wspominają, których tak na prawdę można było uniknąć). Po naprawie usterki przez autoryzowany serwis producenta sprzęt został przez Państwa odebrany dnia 08.06.13 ( o możliwości odbioru informowaliśmy dnia 05.06.13). Kolejne zgłoszenie nastąpiło dnia 10.06.2013 z tytułu niezgodności towaru z umową – problem z uruchomieniem komputera. W tym miejscu pragniemy poinformować, że nie wykryto żadnej usterki sprzętu. Problemy wynikające z oprogramowania nie podlegają gwarancji, jednak z naszej strony (zgodnie z udzieloną pisemną odpowiedzią) został przywrócony system z partycji recovery, po czym notebook został przetestowany i wszystko działa poprawnie. Przywracanie systemu jest opcją, z której Klient może również skorzystać we własnym zakresie. Chcielibyśmy również nadmienić, iż notebook jest całkowicie sprawny. W związku z Państwa życzeniem podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki, pragniemy poinformować, że niestety nie jesteśmy w stanie przystać na takie rozwiązanie, gdyż sprzęt jest w pełni sprawny oraz cały czas oczekuje na Państwa odbiór (od dnia 17.06.13). Odnosząc się również do treści Państwa opinii: „Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach)” Pragniemy poinformować, że sprzedawany przez nas towar jest nowy i nieużywany. Sprzęt został zakupiony dnia 30.04.2013, a zgłoszenie usterki dnia 24.05.13 (domyślamy się zatem, że usterka powstała podczas użytkowania, a co za tym idzie została usunięta w ramach naprawy gwarancyjnej). Co do powystawowego sprzętu – taki towar zawsze wystawiamy na sprzedaż w niższych cenach, gdzie fakt powystawowej historii jest wyraźnie zaznaczony. Jeszcze raz zaznaczamy, że zakupiony przez Państwa notebook był nowy, o czym świadczą również zapisy na temat stanu urządzenia podczas przyjęć serwisowych: „Brak zarysowań, naklejone folie ochronne”.

  6. Listek pisze:

    i teraz wszyscy którzy pisali, że 2 rdzenie śmiało wystarczą: proszę bardzo- kupujcie/ mimo strarej specyfikacji, większość uciągnie 🙂

Dodaj komentarz


reklama