Jeżeli szukacie uniwersalnego urządzenia łączącego w sobie cechy wielu urządzeń mobilnych, być może powinniście zwrócić uwagę na hybrydę tajwańskiego koncernu – ASUS PadFone – który posłuży jako smartfon, laptop oraz tablet. Sprzęt oferowany jest w całkiem przystępnej cenie wynoszącej 1699 złotych przez sklep internetowy X-KOM.PL, w ramach oferty Gorący Strzał.Pamiętajcie, że akcja promocyjna ograniczona jest czasowo oraz ilościowo.
ASUS Padfone – specyfikacja
- 4.3-calowy wyświetlacz Super AMOLED rozdzielczości qHD 960×540 pikseli, pokryty szkłem ochronnym Corning Gorilla
- dwurdzeniowy procesor Snapdragon S4 MSM8260A o taktowaniu 1.5 GHz
- 1 GB pamięci operacyjnej RAM
- 16 GB wbudowanej pamięci + slot kart miceoSD
- aparat główny z matrycą 8 Mpx z autofokusem oraz diodą doświetlającą LED
- kamera internetowa 1.3 Mpix
- łączność: WiFi 802.11b/g/n, odbiornik GPS z A-GPS, HSPA+ do 21 Mbps
- akumulator o pojemności 1520 mAh
- wymiary:128 x 65.4 x 9.2 mm
- waga: 129 gramów
- system: Android 4.0 Ice Cream Sandwich
ASUS PadFone Station
- wymiary: 273 x 176.9 x 13.55 mm
- waga: 724 gramy
- 10.1-calowy wyświetlacz TFT o rozdzielczości WXGA 1280 x 800 pikseli
- akumulator: 6600 mAh
- pozostałe: : 3.5 mm Jack 2-w-1,Złącze 40-stykowe, Micro-USB, Micro-HDMI, głośniki wysokiej jakości SonicMaster
źródło: Facebook
Nie przegap kolejnej promocji
Jeżeli szukasz przecen i promocji i nie chcesz przegapić dobrych okazji, zachęcam do śledzenia naszego maniaKalnego profilu Łowcy Promocji na facebooku. Codziennie sprawdzamy co ciekawego można znaleźć w Sieci.
Ceny Asus Padfone
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
mam pytanie czy moze ktos wie oco chodzi naladowalem padfona na maksa normalnie jakzawsze korzystalem z nie go odlorzylem na jakas chwile i nie moge go wlaczyc co sie moglo stac ktos wie bo mnie jasny h.. trafi z tym telefonem heh prosze o pomoc
Brałbym, gdybym nie miał już Note 2 i Vivotab Smart. W sumie jedno od Samsunga, drugie od Asusa a całkiem nieźle się dogadują i każdego mogę używać oddzielnie.
Ja też miałem reklamację w x-komie w gdańsku i wszystko odbyło się sprawnie i sympatycznej atmosferze, obsługa ok, a wiadomo, że szedłem nabuzowany i zdenerwowany, ale ostatecznie złego słowa nie mogę powiedzieć.
Jako zabawa z ciekawości taki padfone można by było kupić tylko za 700 zł.
ICS bez aktualizacji , specyfikacja też żadne wow a cena zbliżona to innej bajki VivoTab z MS Windows’8 za 1600 zł.
Jak brać to Windows tablet 🙂
dokładnie!
Komentarz został usunięty na wezwanie pełnomocnika X-KOM.pl.
Wystarczy poczytać opinie o tym sklepie. Mi już po samej nazwie kojarzy się z szajzem.
haha – pokaż mi tą masę niegatywnych opinii! Ten sklep jest jednym z najlepszych w kraju! Nie robią ludzi w konia. Sprzedają masę chińskich tabletów więc oczywistym jest że co 3 lub 4 sztuka w serii jest trefna. Tak to jest jak kupuje się chińskie gnioty od Shiru, Ainola, Kiano itp…
To nie wina sklepu! Myśl papiak zanim coś napiszesz!
Serwis, to akurat nie jest kwestia x-komu, komputronika, sferisa itd. Jeśli zdecydowałeś się na skorzystanie z gwarancji, to jest to tylko Twoja decyzja. Każdy rozgarnięty człowiek rozumie, że jeśli sprzęt otrzymany ze sklepu jest niesprawny / używany, to nie spełnia warunków umowy, więc zwracamy go w miejscu nabycia powołując się na niezgodność towaru z umową – wtedy odpowiedzialność spada na sklep, a procedurę reklamacji wyznacza stosowna ustawa. Co więcej – jeśli kupiłeś sprzęt wysyłkowo, to przysługuje Ci prawo jego zwrotu nawet bez podania przyczyny, do 10 dni od momentu otrzymania towaru. Jeśli jednak odbierałeś sprzęt osobiści – dlaczego nie obejrzałeś go podczas zakupu ? Od razu widziałbyś, że sprzęt wskazywał znamiona użytkowania. Zostaje kwestia jakiej firmy sprzęt zakupiłeś – X-kom handluje sprzętem wielu marek, zarówno chińszczyzna pokroju Ainola czy Shiru, jak i „chińszczyzna” typu Dell, Lenovo czy Samsung. Nie wiem czy wiesz, ale wiele firm nie posiada własnych serwisów i zleca to podwykonawcom. Tutaj już jest loteria. Osobiście reklamowałem 2 myszki Logitech oraz tablet Prestigio – szczęśliwie zajmował się nimi serwis FixIt, obracający również sprzętem innych firm, np. Creative. Powodów do narzekań nie mam – sprzęt naprawiony, wszystko w terminie, wysyłka w obie strony za darmo. W samym X-komie kupiłem już trochę sprzętu (LG, Zalman, Lenovo, Logitech itd.) na łączną sumę około 5000 zł. Na obsługę narzekać nie mogę – uprzedzali mnie o ewentualnych problemach z serwisem np. Ainola i doradzali produkt Samsunga. Zauważ również, że to naprawdę duża sieć sklepów. – jeśli korzystałeś osobiście z określonej ich placówki, to wskaż której powinniśmy unikać. Na sklep w Bydgoszczy nie mogę narzekać, ale być może w innych miastach jest mniej różowo. Jeśli ktoś coś skopał, to krytyka się należy, ale musi to być krytyka konkretna i obiektywna.
haha, no sorry ale akurat ten sklep działa według zasady klient nasz pan – sam kupuje u nich co chwilę i faktycznie zdarzyło mi się kilka razy kupić zepsuty sprzęt, ale tak to jest jak się kupuje chińskie produkty – akurat w moim przypadku był to tablet Ainol – sprzedawca chciał wymienić mi go na inną sztukę – na zapleczu miał jeszcze 3 i okazało się że każdy miał „rozlany” ekran. Oddali kasę, a po kilku dniach zadzwonił ktoś z góry i zaproponował rabat 100zł na dowolny inny tablet – kupiłem Asusa Fonepad – akurat była premiera. Ten sklep naprawdę działa super – ma praktycznie same pozytywne opinie w sieci. Do tego mają super ofertę „gorący strzał” dwa razy dziennie – czas sprzęt mają taniej niż w hurtowni… A to że Tobie zdarzyło się kupić zepsuty sprzęt nie jest niczym nowym – wszędzie można trafić trefną sztukę!
Sprzęt został zakupiony w dniu 2013-04-30. Pierwsze zgłoszenie reklamacyjne dotyczące uszkodzonego napędu optycznego zostało przyjęte w dniu 24 maja 2013. Podczas wizyty w naszym salonie informowaliśmy Państwa o możliwości skorzystania z wygodnej formy gwarancji producenta w systemie door-to-door (po zgłoszeniu usterki zostaje do Państwa wysłany kurier w celu odbioru uszkodzonego towaru z Państwa miejsca zamieszkania oraz odstawienia go po naprawie – w ramach tej gwarancji wszelkie koszty transportu ponosi producent). Niestety nie zdecydowali się Państwo na taką formę realizacji zgłoszenia, także dokonaliśmy takiego zgłoszenia w Państwa imieniu (stąd konieczność Państwa wizyt w naszym salonie, a co za tym idzie ponoszenia dodatkowych kosztów o których Państwo wspominają, których tak na prawdę można było uniknąć). Po naprawie usterki przez autoryzowany serwis producenta sprzęt został przez Państwa odebrany dnia 08.06.13 ( o możliwości odbioru informowaliśmy dnia 05.06.13). Kolejne zgłoszenie nastąpiło dnia 10.06.2013 z tytułu niezgodności towaru z umową – problem z uruchomieniem komputera. W tym miejscu pragniemy poinformować, że nie wykryto żadnej usterki sprzętu. Problemy wynikające z oprogramowania nie podlegają gwarancji, jednak z naszej strony (zgodnie z udzieloną pisemną odpowiedzią) został przywrócony system z partycji recovery, po czym notebook został przetestowany i wszystko działa poprawnie. Przywracanie systemu jest opcją, z której Klient może również skorzystać we własnym zakresie. Chcielibyśmy również nadmienić, iż notebook jest całkowicie sprawny. W związku z Państwa życzeniem podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki, pragniemy poinformować, że niestety nie jesteśmy w stanie przystać na takie rozwiązanie, gdyż sprzęt jest w pełni sprawny oraz cały czas oczekuje na Państwa odbiór (od dnia 17.06.13). Odnosząc się również do treści Państwa opinii: „Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach)” Pragniemy poinformować, że sprzedawany przez nas towar jest nowy i nieużywany. Sprzęt został zakupiony dnia 30.04.2013, a zgłoszenie usterki dnia 24.05.13 (domyślamy się zatem, że usterka powstała podczas użytkowania, a co za tym idzie została usunięta w ramach naprawy gwarancyjnej). Co do powystawowego sprzętu – taki towar zawsze wystawiamy na sprzedaż w niższych cenach, gdzie fakt powystawowej historii jest wyraźnie zaznaczony. Jeszcze raz zaznaczamy, że zakupiony przez Państwa notebook był nowy, o czym świadczą również zapisy na temat stanu urządzenia podczas przyjęć serwisowych: „Brak zarysowań, naklejone folie ochronne”.
i teraz wszyscy którzy pisali, że 2 rdzenie śmiało wystarczą: proszę bardzo- kupujcie/ mimo strarej specyfikacji, większość uciągnie 🙂