, Android Lenovo Newsy Tablety

Lenovo Yoga Tablet 10 HD+ oficjalnie wkracza do Polski


Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

16 odpowiedzi na “Lenovo Yoga Tablet 10 HD+ oficjalnie wkracza do Polski”

  1. ze7zez pisze:

    Wymiary i inne iformacje są podane w dokumencie producenta:
    lenovo_yoga_tablet_10_hd_hmm_en_v1.0_20140328.pdf

    261mm x 180mm x (3.5 – 8.8)mm

    Polska instrukcja to plik:
    lenovo_yoga_tablet_10_hd_ug_pl_v1.0_20140328.pdf

  2. Wojciech pisze:

    Dzień dobry, kiedy będzie dostępne Lenovo Yoga 10, z systemem windows 8? Często pojawia się ta specyfikacja ale de facto jest niedostępna.

  3. aseg pisze:

    >źródło: własne
    Oh, doprawdy?
    A nie przypadkiem taka strona, której nazwa zaczyna się na t, a kończy na abletowo?
    Bardzo nieeleganckie zachowanie. Bardzo bardzo.
    Wstyd, to się nie godzi.

    • Paweł Gajkowski pisze:

      Bardzo interesujące, to co piszesz. Skoro jest własne, to znaczy, że własne. Nie zwykłem robić, jak Inni autorzy na konkurencyjnych serwisach. Nie kopiuję Tabletowo, bo nie mam takiej potrzeby.

      • aseg pisze:

        Nie kompromituj się, skopiowałeś z błędem w specyfikacji, takim jak na tabletowo.

        • Paweł Gajkowski pisze:

          Nie jesteśmy na Ty. Nie mam w zwyczaju kraść własności intelektualnej, więc odpuść sobie. Nie wiem, o jakim błędzie piszesz, ale ta specyfikacja jest od momentu prezentacji niezmieniona.

          • aseg pisze:

            1. W internecie obowiązuje netykieta, jeśli nie jesteś tu od dziś, powinieneś wiedzieć. Tu wszyscy są „na ty”. Poza tym powyżej sam do mnie pisałeś „na ty”
            2. To, że nie wiesz, to nie mój problem.

          • Miron Nurski (@mironnurski) pisze:

            To ja mam pytanie: co szanowny Pan rozumie przez „źródło własne”? Własnoręcznie składał Pan ten tablet i zdjęcia prasowe przygotował w Paincie czy może całego newsa wyssał Pan sobie z palca?
            A może jednak źródłem jest informacja prasowa lub strona internetowa producenta? No chyba że jest Pan właścicielem biura prasowego firmy Lenovo, to zwracam honor, bo w takim wypadku stwierdzenie „źródło własne” jest jak najbardziej na miejscu.
            PS Skoro panowie nie są „na ty”, to powinien Pan napisać: „nie wiem, o jakim błędzie Pan pisze”. Chyba nie chciałby Pan, żeby ktoś zarzucił Panu hipokryzję, niekonsekwencję i brak szacunku dla czytelnika?
            Pozdrawiam serdecznie.

          • Paweł Gajkowski pisze:

            @Miron Nurski (@mironnurski) Witam serdecznie szanowaną konkurencję. Informacja dotarła do mnie z naszego działu marketingu, a więc źródło własne, jak najbardziej jest odpowiednie. Mogłem jeszcze napisać: Pani X z działu Y.

          • Katarzyna Pura pisze:

            Dzień dobry,
            to może ja się wypowiem.

            Sprawa pachnie mi tu na kilometr, ale faktycznie to, co pisze Pan Paweł w tym momencie jest prawdą – we wcześniejszych wpisach na tabletmaniaku w każdej specce Yoga 10HD+ jest ten sam błąd.

            Zwracam honor.

          • Paweł Gajkowski pisze:

            Witam serdecznie,
            gdybym wziął informację Pani Kasku z tabletowo, to stosowna informacje by się znalazła. Nie jestem w branży od wczoraj i zasady obowiązujące są mi bardzo dobrze znane. Szkoda tylko, że nie każdy to rozumie.
            Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

          • Katarzyna Pura pisze:

            Ale mimo wszystko polecam zmienić błąd w wymiarach 😉
            „261 x 180 x 3.0-8.1 mm”

          • mangos pisze:

            To źródło własne oznacza „ktoś mi tak powiedział, to powtórzę?”, chyba jednak są to dane od producenta/dystrybutora…
            Szanowna konkurencja ma rację, mam szczerą nadzieję, że nie są to dane wyssane z palca…
            I zabawne jest obruszenie przejścia „na Ty” przez aseg, podczas gdy sam autor tak się do niego zwracał przez większość czasu.

          • Paweł Gajkowski pisze:

            @mangos Nie mogę się zgodzić z tym. A zatem, jak inaczej określić informację dotyczącą premiery danego produktu w jakimś tam sklepie, skoro nie została udostępniona żadna informacja prasowa? Hmm.. może „źródło: własne” – jest to stosowane nie do wczoraj – wystarczy popatrzeć na inne serwisy. Czy tam też padają tego typu komentarze, czy może Szanowny mangos, po prostu natrafił na jakąś bezsensowną awanturę, która racji bytu mieć nie powinna?

          • mangos pisze:

            Skoro nie ma informacji prasowej to dane są od kogo?
            Ja tam widzę np. publikację na blogu lenovo odnośnie tego modelu (I jak zauważyła Katarzyna Pura, jest tam właściwa specyfikacja: „261 x 180 x 3.0-8.1 mm”
            Nie trafiłem przypadkiem, wcześniej zaglądałem na ten serwis, ale widząc jak autor nie umie przyjąć krytyki chyba znajdę inny.
            Tablet już przecież został zapowiedziany dawno temu.
            Jeżeli jedyną nowością jest fakt, że można zamówić sprzęt w sklepie Sferis, to jako źródło można podać np. adres sklepu, albo jego nazwę?

          • Paweł Gajkowski pisze:

            @mangos Przyjmuje krytykę na klatę, ale nie obrażającą mnie i stawiającą w świetle jako osobę głoszącą nieprawdę. Skoro informację otrzymałem, jak pisałem wcześniej od naszego działu marketingu, to przecież nie napiszę „źródło: Pani X z działu Y”.

            Zerknij proszę na stronę, o której wspomina aseg, a zobaczysz, tam wymiary podane przez sklep internetowy Sferis, które są błędne. No chyba, że tablet może mieć grubość niemal czterech centymetrów, to wtedy zmienię swoje. Zacytowane przez Panią Kasię wymiary, to są moje podane wcześniej, które właśnie zamieniłem ponownie. Wiem, że model ten posiada wbudowany akumulator w nieco niecodzienny sposób, ale producent podaje grubość urządzenia bez części zawierającej akumulator.

            Przykro mi bardzo, że chcesz / chce Pan nas opuścić, ale siłą zatrzymać nie dam rady.

Dodaj komentarz


reklama