REKLAMA TP
niedziela, 29 kwietnia 2012, Szymon Marcjanek

iPad mini – wymysł teoretyków czy produkt, który podbije rynek?

ipad1
Apple iPad / fot. Apple

0 odpowiedzi na “ipad1”

  1. QQWEEWEWEW pisze:

    Apple jest w wyjątkowo głupiej i niekorzystnej sytuacji – bo konkurencja niedługo zaatakuje tanimi 7-8 calowcami bardzo mocno, jeżeli Apple sam nie wprowadzi czegoś tańszego to niedługo będzie miał zaledwie 30 procent rynku (albo i mniej dzięki Microsoftowi który chce zaatakować bardzo mocno rynek tabletów biznesowych)
    Jeżeli natomiast Apple wprowadzi swojego tańszego malucha…. to ten maluch przejmie w dużym stopniu rynek 10′ który jest drogi, ciężki i tak naprawde niewiadomo po co mu ten ekran z super rozdzielczością. Tak czy siak Apple w najbliższym czasie straci dużo, dużo pieniędzy na rzecz konkurencji.
    Tak to jest gdy ma się próżniacze aspiracje monopolisty: nie szanuje się klientów, narzuca swoje standarty i kastruje urządzenia z podstawowych akcesoriów i funkcji


reklama