REKLAMA TP
, Android Artykuły GOCLEVER Tablety

Aktualizacja: Problemy z Goclever Tab A971 – mamy już pierwsze rozwiązanie!

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

363 odpowiedzi na “Aktualizacja: Problemy z Goclever Tab A971 – mamy już pierwsze rozwiązanie!”

  1. GreyWolf pisze:

    Black jestem zdecydowanie za twoją akcją. Trzeba tylko uzgodnić treść opisu usterki. Mam nadzieję, że to poskutkuje.

  2. m. pisze:

    zibi – a zycie zyciem jak praktyka praktyka. kazdy kto choc raz sie w to bawil wie ze nie warte jest to nerwow ani czasu jaki trzeba na to wywalic

  3. zibi pisze:

    Tu nie ma wątpię, albo coś jest w specyfikacji i działa labo nie i naprawiają.

  4. m. pisze:

    zibi – watpie, masz po prostu tablet ktory jest uroczy w kilku aspektach 😉 tfu- mamy, bo kazdego to dotyczy

  5. zibi pisze:

    @Szymon, piszecie, ze nie działa g sensor a odpowiedż jest, że w nowych modelach to poprawili – a co ze „starymi” – będą wymieniać na nowe?

  6. sebastianp39 pisze:

    Witam

    Kupiłem egzeplarz oczywiście z powodu pozytywnie opisującego testu. Działał całkiem dobrze, niestety ekran w prawym górnym rogu się odklejał. Zgłosiłem reklamację, rozpakowałem przy sprzedawcy nowy i była ta sama usterka. Zrezygnowałem z zakupu.
    Słaba kontola jakości.

  7. Ceju pisze:

    Witam. Miałem te same uwagi jak na tym forum. Tablet odesłałem do sprzedawcy (NEO24) i już otrzymałem zwrot pieniędzy.
    Pozdrawiam

  8. Black pisze:

    Menes bez znaczenia gwarancja aktualna .

  9. MENES pisze:

    A co z gwarancją jak odkupilem od kogoś tego taba?mam fakturę i papiery wszystkie tylko wiadomo ,nie są na mnie wypisane.

  10. MENES pisze:

    Centralnie panowie,te same problemy u mnie…Cm9 nie próbowałem jeszcze.

  11. Black pisze:

    >>> Dobra Panie i Panowie koniec czekania !!! Ja mam propozycję :

    WYSYŁAMY MASOWO USZKODZONE TABLET Z DOKŁADNYM I IDENTYCZNYM OPISEM USTEREK DO GC-SERWIS !!

    Piszcie kto jest za i kiedy zamawiamy kuriera celem odebrania sprzętu.
    To ostatnia szansa na to aby GC zrobiło coś z naszym problemem.

    Moja propozycja : dnia 10.08.2012r wszyscy razem wypełniamy formularz zgłoszenia usterki dostępny na :
    http://serw…ic/autorma

    Zobaczymy czy staną na wysokości zadania i je naprawią lub wymienią.Gwarancja mija a my nadal mamy niepełno sprawny sprzęt.
    Przypominam że na matryce mamy tylko 6 miesięcy gwarancji na resztę 24m.

  12. Szymon Marcjanek pisze:

    @zibi: Tak, sądząc po wypowiedzi, która dostaliśmy, wygląda na to, że nowa partia tabletów została już poprawiona pod względem czujnika. Pewnie chodzi o tą świeżą dostawę, o której pisaliśmy 25 lipca. Pozdrawiam

  13. zibi pisze:

    Jak Wam nie muli na stokowej przeglądarce to chyba jest. to pierwsza taka opinia. Zainstalujcie trochę softu i niech ktoś się dłużej pobawi. Czy tam jest odpowiedź, że g sensor jest poprawiony w nowych egzeplarzach?
    Za pierwszym razem dojechałem do 16% naładowania baterii, teraz świruje przy 35%. Dzisiaj wgram poprawkę z GC i dam znać.

  14. m. pisze:

    jakby powiedzial Wilq- nie jest dziwne. problemy wieku dzieciecego ktore mamy wciaz nadzieje, ze jeszcze uda sie jakos softem naprawic. inaczej widze w bardzo niedalekiej przyszlosci zwroty reklamacyjne i zabawy z serwisem. inna opcja jest wpakowanie CM9 ktory wlasciwie rozwiazuje wiekszosc problemow, choc i doklada nowe- lekki spadek wydajnosci tabletu, nizsze wyniki w benchmarkach, wieksze problemy z grami jakie odnotowuja na forum androida uzytkownicy. ale przynajmniej kalibracja dziala, nic nie szaleje i jaaaakis tam komfort uzytkowania jest przywrocony, choc do tego co powinno byc brakuje. jako uzytkownik polecilbym zagladnac komus z GC do CM9 i podpatrzec co tam zrobili z tym ze jednak kalibracja dziala poprawnie. gdyby choc to im sie udalo naprawic uzytkownicy uznaliby to za pozytyw

    tak czy siak, dzieki za ponowne przetestowanie i potwierdzenie tego o czym pisalismy. dobrze by bylo gdyby jeszcze taka rzetelnoscia wykazal sie sam GC, moze wtedy uzytkownicy by sie tak nie wkur….. na nich i mogli cieszyc sie jakas nazwijmy to marka jak przy modelu a73.

  15. Szymon Marcjanek pisze:

    @harry: Właśnie opublikowaliśmy nasze spostrzeżenia w aktualizacji powyższego wpisu. Pozdrawiam

  16. harry pisze:

    Czy wiadomo już coś na temat dodatkowych testów, które miały być przeprowadzane?
    Są już jakieś wyniki?

  17. gulas pisze:

    Black, a mógłbyś napisać, które aplikacje (kilka przykładów) nie działają z CM9, mam tu na mysli te najbardziej potrzebne/używane

  18. Black pisze:

    M3 ja nie mam zamiaru klepać o jednym i tym samym,masz wszystko opisane w temacie CM9,Tablet chodzi szybciej znacznie szybciej niż na oryginalnym sofcie,wszystkie programy masz na miejscu,google play itp,co Cie jeszcze interesuję ? nie występuję problem z baterią oraz migotaniem ekranu,czas pracy A971 w zależności od tego jaki tryb obsługi procesora i jak jest przetaktowany bo takie opcje masz w CM9 to 6-9 godzin.Soft jest bardzo stabilny i osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń.Napisz mi co jeszcze chciał byś wiedzieć.

  19. M3. pisze:

    Dolaczajac sie do statystyki: u mnie wystapily wszystkie wymieniane usterki, aczkolwiek odklejanie ekranu jest na tyle minimalne, ze gdyby nie wpisy na forach to bym tego nie zauwazyl 😉 – zobaczymy, czy z czasem sie nie pogorszy.
    Tablet po firmowej aktualizacji nadal wariuje przy niskim poziomie baterii, ale teraz nastepuje to nie przy 30%, ale ok 10% – tak czy siak trzeba juz go podpiac do ladowarki, wiec wielkiej tragedii nie ma – raczej jedynie niesmak ze cos dziala nie tak jak powinno.
    A jesli chodzi o nowy test tabletu – bardzo licze na test CM9, nie tylko pod katem wystepowania typowych bledow, ale tez jako porownanie do fabrycznego oprogramowania – co jest, czego nie ma, co dziala lepiej a co gorzej. Bardzo by pomoglo wszystkim ktorzy sie jeszcze wahaja 😉

  20. zibi pisze:

    dzisiaj próbowałem coś sprawdzić na standardowej przeglądarce oraz delfinie i jeden wielki lag. Zasięg max, 2 metry od rutera. Jedynie opera mobile daje radę.

  21. h4y pisze:

    kupiłem tablet tydzień temu, nic mi się nie odkleja, większych problemów z baterią brak a zaobserwowane problemy to: lagowanie , lagowanie i jeszcze lagowanie 😉
    CM9 ściągnięte i czeka na instalacje … :DDDD

  22. Szymon Marcjanek pisze:

    @Gulas: Na pewno sprawdzimy fabryczne oprogramowanie i aktualizację, bo to nasz priorytet. O CM9 też myślimy, ale na razie nie mogę jeszcze na 100% napisać, że nasz plan się powiedzie. 😉

  23. Gulas pisze:

    Panie Szymonie, czy będziecie testowac tablet z wgranym CM9 :)?
    Przydałaby się recenzja sprzętu na oryginalnym sofcie jak i CM9. Domyślam się, że tablet będzie do zwrotu i nie będzie ingerować zewnętrznym oprogramowaniem?

  24. Szymon Marcjanek pisze:

    @BRT: Daj nam chwilę – poprzedni wpis dodałem ledwie 30 minut temu. 😉 Zamówiliśmy już sprzęt, na dniach zaczniemy sprawdzać wszystko, o czym nasi Czytelnicy pisali. Pozdrawiam

  25. BRT pisze:

    Witam.
    I jak z drugim testem tego GC A971 coś wiadomo??
    😉

  26. m. pisze:

    dokladnie, albo ludzie maja juz dosc wysylania bo wiedza ze w okresie wakacyjnym jakos przezyja ta wade ze zla kalibracja i problemami okolo tego tematu, albo juz sie z tym pogodzili i przezyja tak czy siak, albo po prostu juz naprawili sami wgrywajac CM9. gdyby wszyscy mysleli ze serwic gc sobie z tym w trybie ekspresowym poradzi to by masowo odsylali. ale jak maja czekac a wyjezdzaja na wakacje… komu sie chce?

    przypomne tylko, ze w poprzedniej informacji >>serwis o tych problemach zupelnie nic nie wiedzial<<. poczekamy wiec pol roku, moze zalapia ze jest z czyms problem. a przepraszam, wtedy wygasnie gwarancja na matryce i baterie

  27. Marcin pisze:

    czyli interpretując drugi punkt stanowiska GC, to wszyscy, którzy mieli/mają problemy z ekranem i dotykiem (przed instalacją CM9) cierpią na jakieś urojenia (hahahaha) . na dodatek to przez nas wada tego sprzętu nie istnieje dla GC, bo zamiast masowo wysyłać sprzęt do serwisu, to sami naprawiliśmy te taby poprzez wgranie CM9… niezła komedia…

  28. Gulas pisze:

    ciekawe tylko ile osób musiałoby na raz zgłosić problem, 100, 500 1000, więcej? Gdzie nie sprawdzisz opinii, zawsze to samo, problemy z bateria, nagrzewanie, zwiechy, odklejanie monitora itp itd… To, że wy zgłosiliście ten problem powinno im wystarczyć, żeby w końcu coś z tym zrobić… No chyba ze uważają tabletmaniak.pl za mało opiniotwórcze źródło?!

  29. Szymon Marcjanek pisze:

    @Gulas, @m: Skontaktowaliśmy się dzisiaj z Goclever i otrzymaliśmy dwie informacje:
    – po pierwsze, nie ma mowy o żadnym wycofywaniu towaru – z tego co usłyszeliśmy wynika, ze tablet sprzedaje się na tyle dobrze, że po prostu zaczyna go brakować w magazynach. Kolejna wielka dostawa (większa, niż poprzednia) jest już w drodze.
    – po drugie, serwis nie zanotował masowych reklamacji dotyczących A971. Jeśli to prawda, to wynika z tego, że poruszane u nas w komentarzach problemy z tabletem mogą nie być tak powszechne, jak wszyscy sądzą.

    Zgodnie z Waszym życzeniem, postanowiliśmy również raz jeszcze przyjrzeć się A971, tym razem konkretnie pod kątem zgłaszanych przez Was usterek.

    Pozdrawiam

  30. m. pisze:

    to cofniecie by oznaczalo, ze mogli miec caaaala wczesniejsza partie walnieta i postanowili wycofac ja do naprawienia. albo wycofac aby wgrac nowy soft i wypuscic juz poprawiony. gdyby pierwsza hipoteza byla prawdziwa to powinni wszystkich ktorzy to ustrojstwo kupili poprosic o kontakt w celu zwrotu albo wymiany. po prostu nie wierze w przypadki, ze nagle cala masa ludzi narzeka na te same przypadlosci i nie ma nic na rzeczy. za stary jestem. szanujaca sie firma dawno by juz jakos na to zareagowala, ba sledzilaby temat, wziela kilka tabow na odstrzal do testow i wykrycia problemow aby zalatac problemy… swoja droga to najdziwniejsze jest to ze nie wpadli na pomysl aby soft z CM9 wpakowac na taby jako soft podstawowy. bo skoro ten dziala a ich nie…

    @Locke – jesli mam byc szczery i doradzic dobrze, poczekalbym z tym zakupem do wydania czegos takiego w EU. po prostu wole miec jakas gwarancje niz wysylac to gdzies do chin. jak juz tak czekac to przynajmniej zalapiesz sie na cos sprawdzonego. tym bardziej ze zapowiada sie spory wysyp w bardzo krotkim okresie czasu. wiec jesli nie spieszy ci sie, poczekaj 😉

  31. Gulas pisze:

    Słuchajcie, na dziś miałem zamówione 2 sztuki tego tabletu. Zadzwoniłem do sklepu i otrzymałem info ze GoClever cofnał wszystkie dostawy. Być może zamierzają coś w końcu zrobić? Sprzedawca miał zamówione na dziś 5 sztuk… Redakcjo, macie jakieś niusy?

  32. Locke pisze:

    Trochę off-topic ale po lekturze tego wątku i podobnych na sieci. Byłem zdecydowany na A971 a teraz jestem zdecydowany nie kupować. Co powicie o chińczykach z RK3066 – window N90 dual core; Yooe R2 czy Cube U9gt3? Cena przy zamowieniu z Chin niewiele wyzsza GC.

  33. Pikus pisze:

    czyli tak jakby go nie było…przecież wiemy, że chodzi o sam fakt olewki wobec klientów…ludzie sami musieli naprawić sobie taby wgraniem CM9…nie polecam produktów GC nawet wrogowi…

  34. m. pisze:

    pikus- nowy soft byl, problem w tym ze nie za wiele robil 😉

  35. Pikus pisze:

    Postawa GC jest godna pożałowania! mija po woli miesiąc, a oni nawet słowa wyjaśnień nie napisali, nie mówiąc o nowym sofcie…. To powinno wyjaśnić wszystko w kwestii „kupować, czy nie kupować”.

  36. m. pisze:

    harry- nic, po prostu jedziesz wg instrukcji. nawet roota nie trzeba robic bo ma. co latwo sprawdzic chocby programem Root Checker. to chyba najwieksza zaleta tego taba ze jest w tym bezproblemowy

  37. Harry pisze:

    BLACK >> mam pytanie, czy aby wykonać instalacje na „czysto” należy wykonać coś poza podanym wcześniej przez Ciebie linku?.. pytam bo mam zamiar kupić to urządzenie i chciałbym zacząć od razu od przeinstalowania systemu

  38. Black pisze:

    MAX >>> to bardzo ciekawe ale z tego co piszesz to nie zainstalowałeś go na czysto tylko na stary cm9 z wszystkimi programami jakie miałeś.Przeinstaluj go na „czysto” tak jak bozia przykazała a nie idź na łatwiznę . Jeszcze jedna rada wyczyść wszystkie dane na „sdcard pamięć wewnętrzna bo zostają syfy z oryginalnego softu” Nie ma opcji że cm9 20120721 chodzi źle chyba że uwaliłeś tablet.Pozdrawiam

  39. max pisze:

    W moim a971 nawet po aktualizacji do ostatniego CM9 210712, nadal bateria wariuje i ekran migocze. Bardzo częste zawieszanie systemu nawet bez jakiś dodatkowych aplikacji, czysty system. Bardzo rozczarowany !!!

  40. total pisze:

    Z oryginalnym i niby poprawionym rom- GC- fatalnie!. Lagi ,migotanie i niekontrolowane przełączanie ekranu przy 20 do 30 %, niekiedy reset itp. Wszystko jak wyżej. Nie miałem tylko problemów z nadmierną temperaturą.

  41. Gulas pisze:

    dziś zamawiam, także od razu przystąpię do dzieła…

  42. Black pisze:

    Cześć wcześniej chodził wolno,zacinał się przy przeglądaniu stron,itp itd …. CM9 daje kopa we wszystkie A971.Tak polecam A971 ale tylko z CM9,to zupełnie inna bajka 🙂

  43. Gulas pisze:

    total, a wczesniej jak chodził?

  44. total pisze:

    Jestem już po drugim update CM9. Tablet schodzi do 2% bez migotania.
    Mnie to wystarcza na ok. 8 h (tylko internet i pdf).
    Nie grzeje się nadmiernie i nie odstaje górny róg. Pracuje super stabilnie i szybko . Zastanawiam się czy na taką udaną sztukę trafiłem. Ale CM9 rozwiązał wszystkie problemy.
    Baby na traktory. CM9 na tablety !!.

  45. Gulas pisze:

    instalował ktoś jeszcze CM9? Ciekawi mnie czy faktycznie każdy tablet dostaje kopa, czy zdarzają się tak trefne sztuki na które nic nie poradzi 😛

  46. Paweł pisze:

    Black – dziękuje za linka. Czy jak się zaktualizuje do CM9 to ten tablet jest wart zakupu . Czy po aktualizacji możesz go polecić czy lepiej kupić cos innego. I czy w tych pieniądzach mozna kupić coś o podobnych parametrach. Czy lepiej dołozyć np. 300 pln i kupić np. Shiru Shogun 10.1. Nowość której tak naprawde jeszcze nie ma ale poparametrach widac ze są niezłe.

  47. Zieloniutki pisze:

    Piszę do Was z prośbą o pomoc. W telefonie mam pakiet internetowy, który za pomocą funkcji „Wi-Fi Router” chciałem udostępnić dla tablecika A971. Telefon to HTC HD2, szyfruję za pomocą klucza WEP. Tablet widzi sieć, przed nazwą sieci wstawia (*)  czy to coś oznacza? Czy A971 łączy się u Was bez problemu przy pomocy protokołu WEP w domu z routerem za pomocą WPA/WPA2 PSK łączy się bez problemu. Czy może ktoś z Was ma udostępniony Internet z HTC HD2 dla A971? Jeśli tak proszę o uwagi i opinie.

  48. Black pisze:

    To się nie doczekasz ….. Oni się przygotowują do nowego model b972 i mają gdzieś głęboko a971….. weź sprawy w swoje ręce a nie narzekaj.Dnia wczorajszego CM9 został opublikowany w nowej wersji 2012.7.21 zachęcam do aktualizacji !

  49. Mariusz pisze:

    Mój egzemplarz przed aktualizacją schodził do ok 40%.
    Teraz po aktualizacji normalnie da się go używać tylko od 100% do ok 60% , z tym że od ok 70% zaczyna migać ekran.Poniżej 60% ekran wariuje i tak bliżej 50% tab się wyłącza. Na początku myślałem,że to może któraś z app ma jakiś wpływ na wskazanie % akumulatora.Druga aktualizacja i nic dodatkowo nie instalowane,goły system…. i dalej bez zmian.Jak można wypuścić na rynek tak niedopracowany i niesprawdzony produkt? Serwis GC – co z Wami? Jeżeli człowiek się już dodzwoni do serwisu GC ,to tam Pan odpowiadał ,że ”pierwsze słyszy”,pomimo trąbienia o problemie w internecie i np. na tym forum.Ostatnio się dodzwoniłem,podobno nad ”tym” pracują.Ciekawe jak długo zawiedzeni użytkownicy mają czekać i jaki skutek przyniesie aktualizacja.To mój drugi produkt GC i to będzie na tyle, niesmak chyba już pozostanie.
    Ekran się ”odkleja” po prawej stronie.Najchętniej bym go wysłał do serwisu , ale nie po to go kupiłem na wyjazdy wakacyjne , aby przeleżał w tym czasie w serwisie.
    Pozdrawiam wszystkich i czekam ,tak jak i wszyscy na kolejną aktualizację (taką porządną…)

  50. Black pisze:

    Witaj proszę cię bardzo:

    LINK >>> http://foru…ly-191885/

Leave a Reply


reklama