, Android Kiano Pozostali Tablety Testy

Test Kiano Pro 10 Dual – tani i wydajny tablet z IPS

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

274 odpowiedzi na “Test Kiano Pro 10 Dual – tani i wydajny tablet z IPS”

  1. Kiki pisze:

    Dziadostwo bateria padła po 1.5 roku serwis napisał że źle użytkowanie porażka nie kupujcie tego badziewia

  2. krystyna pisze:

    Tablet Kiano Pro10 dual-core jedna wielka porażka! Jestem jego posiadaczką prawie dwa lata.Jego działanie od początku sprawiało kłopot po telefonach do serwisu kilkakrotnie był resetowany do ustawień fabrycznych,pomagało na jakiś czas.W końcu zdecydowałam się odesłać do serwisu i to była bardzo zła decyzja tablet wrócił w gorszym stanie niż został wysłany !!!!Nie dość że nie zostało nic zrobione to jeszcze uszkodzili głośniki,oczywiście próbowano mi wmówić że to moja wina,zaproponowano naprawę odpłatnie.Sprzęt działał tragicznie więc po raz kolejny trafił do serwisu gdzie stwierdzono uszkodzenie płyt głównej.Smiem przypuszczać że płyta od początku nie dziąłała jak należy gdyz cały czas tablet trafiał do serwisu z tym samym problemem który nigdy nie został rozwiązany.zaproponowano mi kolejną odpłatną naprawę.Nie zgodziłam się,gdyż w żaden sposób nie przyczyniłam się do tak fatalnego działania urządzenia,więc odesłano mi złom,który nie nadaje się do użytku.27.10 2014r wysłany został list polecony z opisem problemu do działu marketingu firmy KIANO LECZ POZOSTAŁ BEZ ODZEWU!!! podobnie jak e-mail tej samej treści.W związku z powyższym zastanawiam się nad złożeniem sprawy do sądu! Osoby w podobnej sytuacji zainteresowane proszę o kontakt.

  3. KrexisPL pisze:

    Ilu palcowy jest ten tablet?

  4. Justi pisze:

    Witam
    No niestety ja też nie jestem zadowolona z Kiano. Mam już drugą ładowarkę na 4 miesiące użytkowania. Od miesiąca nie korzystam z tabletu, bo od zgłoszenia 27 lipca, czekam na wysyłkę ładowarki tak działa serwis 🙁 Pani odciąga mnie z dnia na dzień, że dostawa ładowarek będzie wtedy, potem wysyłka jeszcze kiedy indziej jednym słowem bezsens. Pomijając inne wady tableta, jak już po pełniłam taki błąd i go kupiłam to chociaż chciałabym z niego w miarę mozliwosci korzystać a tu lipa. Nie chce mi się już pisać emaili z przypomnieniem o nadaniu tej ładowarki. Ale jest jeszcze Rzecznik Praw Konsumenta więc chyba tak się udam, bo już brak mi sił wysłał mail z problemem, wysłałam maila z paragonem za zakup Kiano, wysłałam dane techniczne no klops, ciągle ładowarki brak i nie bardzo rozumiem w czym problem dystrybutor sprzętu nie ma zapasu akcesorii…..Tak jak Pani z Kiano zauważyła została wypuszczona partia wadliwych ładowarek, więć powinni Państwo być przygotowani na ewentualne takie sytuacje. Żenada 🙁

  5. rd pisze:

    Kupiłem Kiano 10 pro dual na prezent.Jest to pierwszy tablet, w sumie jest OK oprócz jednej rzeczy..zacinania się ekranu. System dotykowy nie zdaje egzaminu. Jest to upierdliwe jak piszemy cos i nagle zacięcie..masakra

  6. Egooo pisze:

    Kiano to pomyłka ich serwis to śmiać się chce mam zwykłego PRO 10 i wszystko jest zablokowane z tym ich gównianym romem porażka

  7. Olka pisze:

    Witam, mi złamała się ta niełamana ładowarka (tzn bolec z ładowarki został w tablecie!), dziś pojechałam do sklepu i pan kierownik oświadczył, że Państwo nie przyjmujecie reklamacji takiej ładowarki i mam sobie kupić w sklepie z elektroniką nową na własny koszt! Więc chciałam zapytać jak to z tymi wymianami na te „łamane” ładowarki?!

Dodaj komentarz


reklama