REKLAMA TP
wtorek, 2 października 2012, Arkadiusz Marcjanek

Test Kiano Pro 10 Dual – tani i wydajny tablet z IPS

Kiano Pro 10 Dual 09
Kiano Pro 10 Dual / fot. tabletManiaK

0 odpowiedzi na “Kiano Pro 10 Dual 09”

  1. radek pisze:

    o dzięki za informacje bo właśnie miałem sie za nią wziąść 🙂

  2. md pisze:

    U mnie dzisiaj 12054 w Antutu benchmark, ciekawe i to bez roota.

  3. 69amadek pisze:

    W porównaniu do Galaxy Taba 2 za 1699zł nie widze różnicy.
    Dla ludzi którzy mają już smartfona z możliwością rutera WiFi ( SGS 2 i inne) to idealne rozwiazanie poza zasiegiem domowego WiFi.
    Brak Gpsa czy modemu 3G wTablecie o 2 rdzeniowym procku 1.6Ghz i 4 rdzeniowym układzie graficznym za 899 zł – to narazie zostaje bez konkurencji.
    Jeśli chcecie zobaczyć co on potrafi zapraszam na :

    • Paweł pisze:

      69amadek: to właśnie dla takich ludzi jak Ty jest Kiano. Dla tych, co nie widzą różnicy między solidnym Samsugiem, a typowym chińczykiem. Myślę, że gdyby samsung wypuścił partię tabletów z paprochami pod matrycą, to CEO Samsunga popełniłby harakiri. A w Kiano Gosia-Kiano napisze, że słuchają z uwagą naszych opinii i mają dziesiątki tysięcy zadowolonych użytkowników.
      A wracając do Twojego testu – suuuuper! Świetna narracja i rzetelnie pokazane szczegóły. Powinieneś zostać recenzentem jakiegoś znanego portalu….

      Oczywiście żartowałem. Test jest do niczego. Nie wynika z niego absolutnie nic.
      Po nie widać ani paprochów pod matrycą, ani uszkodzonej ładowarki. Nic totalnie.

      • Arkadiusz Marcjanek pisze:

        Obawiam się, że ani paprochów pod matrycą, ani uszkodzonej ładowarki nie otrzymaliśmy w egzemplarzu testowym. Jeśli są zaś jakieś inne, konstruktywne uwagi, z chęcią je przeczytam.

        • Tomasz pisze:

          No ja byłbym zdziwiony gdyby do testów oddali wadliwy egzemplarz. Jednak to byl chyba prototyp, bo ja i inni, którzy zakupili ten tablet dostają egzemplarze raczej odbiegające od normy.

          • Arkadiusz Marcjanek pisze:

            Rozrzut w jakości wykonania jest możliwy i szczerze powiedziawszy nie jest niczym nowym na rynku. Pisząc recenzję opieram się jednak na tym co mam w rękach. Pozdrawiam 🙂

      • Gosia-Kiano pisze:

        Witam,
        i nadal będziemy słuchac tych dziesiątek tysiecy zadowolonych klientów 😉 a także tych kilku niezadowolonych 😉 Dziękujemy za wszystkie merytoryczne uwagi.
        Pozdrawiam.

        • Paweł pisze:

          Proszę pokazać w którym miejscu napisałem, że jestem pracownikiem RTV EURO AGD!? W tym przypadku to Pani mnie oczernia sugerując, że nie wiem, dla kogo pracuję… Dopowiada sobie Pani to, co chce. I koniecznie proszę przestawić dowody na to, że na innych forach także Was oczerniam. Bo nie jest Pani anonimowa, więc proszę ważyć słowa! Oświadczam, że na żadnym forum nie napisałem niczego, co mogłoby Was dotknąć. Nie wypowiadałem się na żadnym, podkreślam ŻADNYM, forum internetowym na temat Kiano, ani Waszych produktów. Jeśli jest inaczej, proszę wskazać te „fora”. Ja rozumiem, że prawda na temat kiepskiej jakości Kiano jest bolesna, tym bardziej, że powtarza ją wiele osób. Ale proszę przyjąć do wiadomości, że jako posiadacz Waszego urządzenia miałem prawo wypowiadać się na jego temat i będę z tego prawa korzystał. Bo uważam, że przed chybionymi rozwiązaniami należy ostrzegać. My, Wasi klienci, musimy na ten sprzęt ciężko pracować!

        • Paweł pisze:

          Dziesiątek tysięcy zadowolonych klientów…Rozumiem, że masz na myśli także klientów z Azji? I oczywiście nie uwzględniasz tych tysięcy niezadowolonych na amen z Waszego sprzętu? Pracuję w jednym ze sklepów sieci Euro. Sprzedajemy Kiano. Ale zwrotów mamy tyle samo, co zakupów. Nie zdarzyło się, żeby przez parę miesięcy nie przyszło do nas jakieś 70% kupujących tablet, żeby go reklamować… Podobno dyrekcja chce wyrzucić z oferty ten model, bo strasznie to wpływa na postrzeganie nas, jako sieci.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Panie Pawle – chyba nie moze się sią Pan zdecydowac gdzie i dla KOGO Pan pracuje, bo raczej nie dla Euro, które jest zaskoczone takim komentarzem, który negatywnie rzutuje równiez na ich wizerunek .
            Pojawia się Pan na wielu forach i nas poprostu oczernia.

            Pozdrawiam.

          • Paweł pisze:

            Może i z siecią RTV Euro AGD współpraca układa się dobrze…

            Co do statystyk… widziałem, że tak będzie. Każdy może pysznić się dziesiątkami tysięcy zadowolonych klientów. Tylko jak przychodzi do twardych danych, to może być bardzo różnie.

            Ja spodziewam się, że kolejna fala reklamacji zaleje Was tuż po świętach. Bo proszę pamiętać, że ludzie często kupują tablety na gwiazdkę. Więc przyszły właściciel dowie się o paprochach, skwierczących ładowarkach i o wszystkim co Wy tam jeszcze dajecie w standardzie dopiero w Wigilię.
            Już teraz szczerze współczuję im takich świąt. I wszystkich z prawdziwą troską namawiam (na podstawie moich doświadczeń), żeby odpuścili sobie zakup tego sprzętu. Bo ja sam już nigdy nie dotknę tego wynalazku. Trapi go zbyt wiele awarii – co potwierdzają opinie kupujących zarówno na tym, jak i w innych portalach.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Panie Pawle, to proszę wysłac swoje statystyki do kupca centralnego. Przedyskutujemy to z nim przy najbliższej okazji .
            Pozdrawiam.

          • Paweł pisze:

            Gosia – no to dawaj te statystyki.
            A ja podrzucę swoje, z naszego sklepu.
            Zobaczymy wówczas jak wiarygodnym jesteście przedsiębiorcą.

            Nie chcesz opublikować wyników, bo to tajemnica handlowa? Więc przestań gadać o dziesiątkach tysięcy zadowolonych klientów bo to bzdura. Tak może pisać przedstawiciel Samsunga, którego w euro sprzedaje się naprawdę sporo. Ja twierdzę, że zwrotów jest ogromna ilość. I mam na to „papiery”.

          • Tomasz pisze:

            Jeszcze tylko jedno, bo nie wytrzymam.
            Kiano bateria 8000 mAh
            Samsung bateria 7000 mAh
            Po zakupie kiano i bateri naładowanej na jakieś 70%, ciągłej zabawie pierwszego dnia od 16 do 22 baterię musiałem naładować.
            Po zakupie Samsunga dzisiaj o 16 i baterii naładowanej na 42% nadal się bawię i mam jeszcze 7%, a już po 22 🙂

          • Tomasz pisze:

            Ja nie wiem czy są to pomówienia czy nie, ale dyrekcja pana Pawła już dawno powinna kiano wyrzucić z oferty. Ja dzisiaj pojechałem odebrać kiano pro dual po naprawie. Jeżeli ktoś to śledził to wcześniej są moje wpisy na temat przebojów z tym tabletem. Przybywszy na miejsce, a mianowicie do sklepu Saturn, zacząłem oglądać naprawiony tablet z każdej strony. Nie wiem dlaczego, ale byłem bardzo podejrzliwy. Moja podejrzliwość zaowocowała spostrzeżeniem rys na szybie przedniej (Do naprawy oddany bez rys) i paprochów pod szybą (zgłoszony w reklamacji, a miały być usunięte). Tablet po podłączeniu ładowarki zawiesił się na tzw. dzień dobry. W między czasie w karcie gwarancyjnej zauważyłem, że po jednej reklamacji są dwa wpisy. Pierwszy raz w serwisie wymieniono wszystkie akcesoria, a jak się dowiedziałem w sklepie, drugi wpis dokonany przez przedstawiciela. Tablet po powrocie z serwisu nadal był niesprawny i przedstawiciel (przypuszczam, że metodą chałupniczą) w 2 dni wymienił płytę główną i baterię. Tabletu nie przyjąłem. Po kontakcie z przedstawicielem poinformowano mnie, że dostanę nowy tablet z magazynu. Na propozycję przystałem. Podczas oględzin sprzętu z magazynu odpadło szkiełko kamery tylnej. Podziękowałem i dostałem następny. Przepełniony szczęściem, że limit pecha już wyczerpałem, dostałem tablet z odchodzącą bezczelnie obudową przy ramce. Jako, że sytuacji miałem już dość, a także kierownik serwisu Saturn, dostałem propozycję nie do odrzucenia. Dostanę zwrot gotówki na poczet innego urządzenia ze sklepu. Wybrałem Galaxy Tab 2 10.1. Jakże ogromne było moje zdziwienie kiedy pierwsze urządzenie, które dostałem okazało się bez zarzutu. Z całego serca chciałbym podziękować pracownikom Saturn Katowice. Tyle dobroci przed świętami mnie spotkało. Podsumowując przygodę z Kiano:
            – 09.11 zakup urządzenia po 3 wymianie na miejscu,
            – 12.11 oddanie do serwisu
            – 17.12 odbiór z serwisu i wymiana na 2 inne
            – 17.12 zakup Samsung Galaxy Tab 2 10.1

            Mam nadzieję, że pomogę przyszłym tabletowiczom w dokonaniu wyboru.
            Pani Gosi pragnę przekazać, że złego słowa na temat ich tabletów już nie napiszę. Słowo harcerza 🙂

          • Gosia-Kiano pisze:

            Kategorycznie zaprzeczamy takim pomowieniom. Wspolpraca z Euro Rtv Agd rozwija sie bardzo pomyslnie czego odzwierciedleniem jest zamieszczenie Kiano Pro 10 Dual w Prezentowniku Swiatecznym w ktorym znajduja sie tylko najbluzsi partnerzy Euro Rtv Agd. Mamy rowniez statysyki sprzedazy i reklamacji z Euro i to co Pan pisze jest absolutna nieprawda.

    • Tomasz pisze:

      No ja też nie widzę różnicy, bo nie mam porównania. swój tablet kiano oddałem do serwisu miesiąc temu i jedyne co non stop słyszę to, że jest w naprawie. Używałem go dosłownie 1 dzień, a teraz mam cierpliwie jak pies czekać. Jak tylko, tzn jeśli, wreszcie go naprawią to od razu się tego dziadostwa pozbywam

      • Gosia - Kiano pisze:

        Witam,

        Panie Tomaszu, proszę o mail na marketing@barelpoland.com
        z Pana danymi i nr zgloszenia.Pozwoli mi to szybko sprawdzic jaki jest status reklamcji. W tym momencie reklamacje nie trwają duzej niż tydzień.
        Prosze o informację, a postaramy sie z wszystkich sił by był Pan zadowolony.
        Pozdrawiam

        • Tomasz pisze:

          Tablet dokładnie dzisiaj wrócił do Saturna. Oddałem go do naprawy dokładnie 12.11, czyli od miesiąca nie mam tabletu. Pomijam już opieszałość Saturna w przesyłaniu tabletu do i z serwisu. Najlepsza jest puenta tego postu. Kiedy zadzwoniłem do Saturna uzyskać informację o mojej reklamacji to dowiedziałem się, że i owszem wrócił, ale po sprawdzeniu przez pracowników okazuje się, że bateria po pełnym naładowaniu pokazuje 0% i tablet wyłącza się. No i nadal jestem w czarnej d. Ja za taki serwis dziękuję. Postaram się robić reklamę firmie Kiano, gdzie tylko popadnie.

    • eras pisze:

      Jestem kompletnie zielony w temacie tabletów i androida możesz podpowiedzieć jak zrobiłeś w menu aplikacje te zakładki gry, foto, biuro??

  4. Marcin pisze:

    Pani Gosiu kiedy będą dostępne Kiano 10 Quad Core w sklepach ?

  5. babi pisze:

    No właśnie kiedy?czy juz wiadomo w tej sprawie? Czekam na niego z niecierpliwością

  6. eras pisze:

    Podrzuci ktoaś z Was jak zrobić takie coś (od 26 sek filmiku od 69amadek) GRY, FOTO VIDEO, APLIKACJE, BIURO. Kurde walcze z tym od kilku dni i za nic nie mogę dać rady

  7. md pisze:

    Trochę ostatnio się Kiano opuszcza. Akcesoriów do Duala nie ma, informacji o nowych tabletach nie ma, odpowiedzi na pytania nie ma, a może Kiano już nie ma??

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam,
      jesteśmy , jesteśmy! Tylko dzielnie pracujemy , by nasi klienci byli zadowoleni.
      Trwaja ostatnie testy Core 10.1 3 G i mamy doskonała wiadomośc dla uzytkownikow AERO2, równiez i z ta siecią bedzie działał nasz nowy tablet, ktory niebawem zagosci na sklepowych półkach 😉
      Pozdrawiam.

  8. koki pisze:

    Czekałem właśnie na takie info 🙂

  9. Grzegorz pisze:

    A ja czekam cierpliwie na obsługę e3131 w Kiano Pro Dual.

  10. tosik pisze:

    Ja dokupiłem sobie modem Kiano, działa doskonale z pro dualem

  11. Spajkel pisze:

    W Łodzi w Media Markcie (w M1 – Brzezińska) nadal są Kiano Pro 10 Dual z androidem 4.0 i obawiam się że mają w/w wady. Niestety ale te kilka komentarzy i wystawiony tam egzemplarz utwierdziła mnie w przekonaniu że nie warto kupować tego produktu, bateria z 10% skoczyła do 2% i tablet się wyłączył.

  12. Paweł pisze:

    Stan – jeśli możesz poczekać, to oczywiście, czekaj. Ale tylko po to, aby dozbierać trochę grosza i kupić coś markowego. Kiano nie kupuj – poczytaj jakie ludzie mają z nim problemy. Ja także się naciąłem i odradzam.

  13. Gosia-Kiano pisze:

    Witam Panie Stan,
    Core 10.1 3G można zamówic już przez nasza infolinię a pod koniec tego tygodnia bedzie dostepny w Euro Rtv Agd i sieci Sferis 😉 W razie pytań, prosze o mail na marketing@barelpoland.com
    Pozdrawiam.

  14. md pisze:

    Pani Gosiu,
    skoro działacie to może uda mi się dowiedzieć czy planujecie w najbliższym, określonym czasie wypuścić jakieś dedykowane akcesoria do 10Duala ??

  15. wcilor pisze:

    WITAM CZY UDAŁO się komuś połączyć z zewnętrznym GPSem na bluetooth? Nie ukrywam, że kupowałem kiano między innymi z uwagi na bluetooth żeby sobie zewn. GPS podłączyć. Niby go wykrywa, paruje się z nim, ale nie widzi np: w SYGIC. Miał ktoś jakieś doświadczenia w tej materii?

  16. Hubert B pisze:

    Istotna sprawa: mam przednia kamerke pod jakims dziwnym katem. By rozmowca na skype mnei widzial, musze trzymac tablet pod duzym ostrym katem. Jest to jakies nieporozumienie. Czy w kazdym modelu dual pro tak jeat, vzy ja mam jakis felerny egzemplarz???? Prosze o pomoc, bo nie wiem czy oddac tablet do reklamacji.

  17. michal pisze:

    Witam tablet testuje od 2 dni, jak narazie odpukac bez wad ww. Mam pytanie czy mozna ustawic aby ogladajc film na tv przez zlacze hdmi ekran w tablecie sie wygaszal? Przy recznym wygaszeniu wylacza sie rownez w TV. Zmiana rozdzielczosci w ustawienach hdmi nic nie pomaga.

    • Arkadiusz Marcjanek pisze:

      Próbowałeś zmienić tą opcję w ustawieniach wyświetlacza? Znajdź w ustawieniach tabletu zakładkę Wyświetlacz -> Uśpienie, a następnie zaznacz opcję Nigdy.

      • michal pisze:

        nie mam takowej opcji, nawet jeśli byłaby to nie chodzi o to aby tablet „świecił” tylko aby ekran nie wyświetlał filmu równocześnie z TV.

  18. Robert pisze:

    Witam

    Mam pytanie kupiłem córce Kiano Pro 10 Dual , na szczęście 2GB , 4.1 z ,,czystą matrycą ” ale mam mały problem ( chyba mały ) z sklepem google play , tablet jest hymm słabo rozpoznawalny widziany jako ,,tablet 10″ ” i niestety ogromna część oferty sklepu jest niedostępna ! ( na innym tablecie o w sumie gorszych parametrach za to markowym ) te aplikacje są widoczne/dostępne .

    Na szczęście na razie facebook i skype jest wałkowany ale mnie denerwuje ,iż nawet animowanej tapety nie da się zainstalować którą na wiekowym galaxy można bez kłopotów odpalić …. o innych aplikacjach nie wspomnę … tak na oko jest dostępnych 10-15% treści ….

    Da się to jakość obejść ? tak aby nie mieć doktoratu w rotowaniu androida ?

    Pozdrawiam Robert

    • zibi pisze:

      Ja mialem problem z zalogowaniem sie do sklepu, a;le wystraczyło zmienić w ustawieniach dostęp stron internetowych i poszło bez problemu. A kolega mimo że był zalogowany do sklepu, nie mógł nic zainstalować. Usunę;iśmy jego konto i zalogowałem się z mojego i wszystko sie odblokowało 🙂

      • Robert pisze:

        OK ale mi nie chodzi o dostęp jako taki tylko o to iż lwia część ,, nie obsługuje ” urządzenia 🙁
        a na starym tablecie samsunga da się zainstalować …..

  19. Piotr pisze:

    Kiano Pro 10 Dual głośnik z boku czy z tyłu co wybrać ?

  20. Piotr pisze:

    w jakim sklepie kupić Kiano Media Markt czy Sferis ?

  21. mk pisze:

    …zastanawiam sie nad kiano, raczej nowosc z 3g_ na szybko w lokalnym sklepiku 2x5m testowalem i co zauwazylem:
    @1. zerwalo poloczenie z netem ( sprzedawca poprosil bym sie udal do pokoju serwisantow 2m dalej bo tam jest „niedobry” router netii i dla tego nie ma neta _ troche sie bawilem netem i odpalilem muze na you tube by sprawdzic – dosc glosno graja choc jakosc marna_ale nie po to tablet.
    @ 2. potwierdzam fakt z powyzszego opisu, ze ekran dziwnie reaguje z prawej strony na dotyk, ja ciagne strone do gory i w dol, a ona sie powieksza_ dopiero z lewej strony ekranu przewijanie stron dotykiem mialo sens.
    …. i nadal sie zastanawiem, czy aby tanio nie znaczy droko +500pln i asus jak sie patrzy z przyzwoitym aparatem i gps. Jak jednak pojde w „kiando” dam znac.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      jeżeli jest Pan zainteresowany zakupem Kiano Core 10.1 3G, moze go Pan zakupic równiez bezpośrednio u nas – inforamcje prosze wysłac na mail marketing@barelpoland.com. Dodatkowo będzie przez nas sprawdzony i z pewnoscią nie będzie mial Pan zastrzezeń.Kupując u nas ma Pan 10 dni na zastanowienie się, sprawdzenie tabletu i ewentualny zwrot.
      Pozdrawiam.

  22. rd pisze:

    Kupiłem Kiano 10 pro dual na prezent.Jest to pierwszy tablet, w sumie jest OK oprócz jednej rzeczy..zacinania się ekranu. System dotykowy nie zdaje egzaminu. Jest to upierdliwe jak piszemy cos i nagle zacięcie..masakra

  23. Marcin Pe pisze:

    Witam – mam problem z tabletem Kiano,

    Po trzecim ładowaniu tabletu Kiano 10 Pro Dual pojawił się problem – tablet się już nie włącza. Ładowany był przez kilka godzin (wyłączony) i po odłączeniu ładowarki spodziewałem sie zobaczyć 100% na baterii a zobaczyłem ..3%. Sprawdziłem na necie że zdarzają sie przekłamania statystyk poziomu naładowania baterii i że to może być błą wskazania prawdziwej wartości. No wiec działał jeszcze 2,5 h (wifi, strony internetowe) pokazując wciąż te nieszczęsne 3%… i padł ostatecznie. Podłączenie do ładowarki spowodowało tylko tyle że tablet kilka razy zamigotał napisem KIANO i pokazał logo baterii i czarny ekran – nie ładuje się. Nie działa, nic nie pomaga: Probowałem resetu pod podłączoną ładowarką (Vol + i RESET) i nic, pod USB do komputera też nic. Prosze o jakieś info od Was czy komus sie to zdarzyło ? Dodam że ładowarka przyjechała uszkodzona tj, otworzona. Śrubka nie trzymała obudowy i można było zajrzeć do środka – mimo to odpaliłem tablet – śmigał bardzo dobrze i bardzo mi przypadł do gustu. 1wsze ładowanie i OK drugie też ok a po trzecim zaczeło śmierdzieć z ładowarki jakimś przepalonym elementem.. Możliwe że ładowarka padła uszadzając przy tym baterię… Pytanie jakiej innej ładowarki można użyć ?jakie musi mieć parametry ? ta od Nokii jest za krótka wg mnie (ktoś pisał na innym forum że na niej da sie ładować) Pozdrawiam

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam Pana,
      prosze o mail z danymi do wysyłki oraz rodzajem ładowarki – czy jest 5V czy 9V. Wyślemy do Pana nową ładowarkę. Przepraszam za niedogodnośc. Niewielka partia ładowarek była wadliwa. Wszystkim osobom, które miały taki problem wymieniamy ładowarke na nowa.
      Pozdrawiam. mail : marketing@barelpoland.com

      • Marcin Pe pisze:

        Pani Gosiu, dziękuje za odpowiedź – sprawdzę napięcie ładowarki i podeślę Państwu dane kontaktowe. Pozdrawiam

  24. miko pisze:

    Zadzwoń na infolinie, zgłos problem z ładowarka i powinni wymienić ci na nową . Ja tak zrobiłem

  25. Marcin Pe pisze:

    Miko, a miałeś podobnie jak ja, że rozładowany tablet kilka razy zaświecił logiem Kiano i logiem baterii po podłączeniu ładowarki (trefnej) ?

  26. Marcin Pe pisze:

    Aha, ta moja nie piszczała ale coś w nej na pewno sie przepaliło. Dostałem odpowiedż z Kiano – wysyłają mi nową ładowarkę. Długo trzeba czekać na nową ?

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      wadliwe ładowarki wymieniamy, wysyłamy w ciagu dwóch dni 😉
      Pozdrawiam.

      • Marcin Pe pisze:

        Dziękuje Pani Gosiu. Jak tylko ją dostanę ładowarkę to przekaże na forum czy taki problem jaki ja miałem związny jest tylko i wyłącznie z wadliwą ładowarką. Oby:) Pozdrawiam.

        • Marcin Pe pisze:

          Otrzymałem wczoraj nową ładowarkę od Kiano. W czasie pierwszego ładowania uruchomiłem tablem bez problemu i póki co wszystko w porządku. Przetestuje go jeszcze po odpięciu od ładowarki i sprawdze jak długo bateria wytrzyma (pierwsze dwa razy trzymał od 10 do 12 h normalnego użytkowania,tj. wifi, aplikacje, przegladarki internetowe, etc..) Dam znać jak sie spisuje nowa ładowarka po kilku ładowaniach. Pozdrawiam i dziekuje Kiano za szybką reakcję i dobrą ocenę problemu.

          • trak pisze:

            No właśnie tak powinny być zalatwiane nasze sprawy 🙂 a nie jak w konkyrencyjnej firmie x

  27. maro pisze:

    jak zrobić roota na modeluz glosnikami z tylu? Udalo się komus?

  28. gość pisze:

    od wczoraj jestem zadowolonym właścicielem tego tableta i muszę przyznać że nie spodziewałem się aż tak dużej szybkości i ogólnie jakości. podłączyłem też tablet do telewizora przez hdmi i działa rewelacyjnie filmiki 1080 chodzą perfekcyjnie klawiatura bezprzewodowa na usb również działa bez problemów. niestety gra asphalt 7 o której pisaliście powyżej niestety nie działa, zatem mam pytanie czy znacie jakieś gry wyścigowe które na tym tablecie działają?

    • Marcin Pe pisze:

      Faktycznie Asphalt 7 nie działa. Działa za to Need for Speed™ Most Wanted.

      • Gosia-Kiano pisze:

        Drodzy Forumowicze,
        17 stycznia wracam z urlopu i będę znów do Waszej dyspozycji. Odpowiem na wszystkie Wasze pytania. Jeśli je macie piszcie na marketing@barelpoland.com
        a za kolejnościa będę odpisywać.
        Serdecznie Was pozdrawiam i życzę miłego użytkowania tabletów Kiano 😉

  29. alinosza.kurzawa pisze:

    Ile kosztuje wymiana matrycy w kiano

  30. Riben pisze:

    O ludzie zakupiłem kiano którego się już pozbyłem po nieudolnej obsłudze serwisu kilkukrotnej nie ma co się zagłębiać w szczegóły (odzyskałem pieniądze od kiano tyle dobrze :D) w każdym razie generalnie odradzam zakupu tabletów tej firmy. Jak już ktoś tutaj niejednokrotnie pisał a co ja mogę tylko potwierdzić serwis to są żarty ;P nie naprawiają sprzętu a sam sprzęt jest wysoce awaryjny i nie ma co mówić ze inni producenci tez maja reklamacje bo inni potrafią naprawić oferowane przez siebie gadżety a kiano nie potrafi. Zresztą wątpię żeby awaryjnosc innych urządzeń była aż tak wysoka 😀 pozdrawiam

  31. Bastek pisze:

    Ja tam mam Pro duala już od ponad trzech miesięcy, poza wymianą ładowarki nie było z nim żadnych problemów jak do tej pory 🙂 Bateria nadal trzyma około 9 godzin, nie wypalił się żaden piksel, na wyświetlaczu nie mam rys.

  32. Riben pisze:

    Wiedzieć jaka jest awaryjność w 100 % nie mogę ale problemy z dodzwonieniem się na infolinie o czymś świadczą oraz wypowiedzi nie jednego lecz kilkunastu użytkowników w rożnych serwisach tez( nawet pod ta recenzja znajdzie się pare negatywnych opinii). A w serwisie kiano nie wiem kto pracuje ale do fachowców im daleko 😀 i to wiem na pewno ^^ inaczej za 1 max za 2 razem po serwisowaniu urządzenia z ta sama wada dostałbym sprawny sprzęt a tak się nie stało w moim i nie tylko przypadku ;P Rozumiem tez w pełni wasze nastawienie wydaje się wam ze firma jest super bo akurat wasz tablet działa( albo jest super bo pani Gosia wysłała wam nowa ładowarkę ^^ szkoda ze tylko ładowarki potrafią wymienić)

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam Panie Riben,
      nasz serwis realizuje reklamcje na bieżaco – najczęsciej ok. 5 dni
      roboczych od otrzymania tabletu do serwisu. A sprzet , który do nas dociera
      jest naprawiany lub wymieniany na nowy jesli zachodzi taka koniecznośc.
      Co moze Pan powiedziec o awaryjnosci sprzetu? Niewiele,a w zasadzie nic , bo nie ma Pan do tego
      podstaw nie majac danych.
      Ilośc reklamowanego sprzetu jest sporadyczna w stosunku do sprzedazy.
      Każdemu klientowi , który zgłosi się do mnie czy do serwisu pomagamy.
      Pozdrawiam.

  33. insideman pisze:

    Witam właśnie wysłałem do serwisu kiano pro dual potwierdzam kontakt telefoniczny z serwisem graniczy z cudem mailowy działa bez większych problemów napiszę więcej na temat serwisowania tabletu jak tablet wróci z serwisu.

  34. Gabriel pisze:

    Ja nie kupiłem Pro duala tylko tego nowszego z 3g, zbiera same dobre opinie i ja sie mogę pod nimi podpisać.

  35. Riben pisze:

    Oby tak zostało bo warto wspomnieć ze pro dual tez był wychwalany

  36. problem pisze:

    Witam,
    Mam kiano z promocji plusa.
    Niestety wiesza -restartuje sie nieustannie, na wszystkim.

    • Riben pisze:

      jeden uzytkownik z pewnego serwisu rozkminil czego klonem moze byc kinao i podobno wgral od tego czegos rom zrobil to dzis i juz twierdzi ze rewelacje poszukaj o tym potem informacji jak juz ten osobnik to doglebniej przetestje 😀 szukaj Ployer MOMO11 Speed bo to podobno tego jest klonem kiano

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,

      prosze Pana o wysłanie maila na marketing@barelpoland.com
      z opisaniem sytuacji, a postaram się pomóc.
      Pozdrawiam

    • Riben pisze:

      hmm żeby uniknąć serwisu który jak działa to już przeczytałeś… Spróbuj zrestartować urządzenie do ustawień fabrycznych i zaktualizować soft o ile już tych czynności nie zrobiłeś 😛 jeżeli to zrobiłeś i dalej tablet smieciowo działa to serwis :/

  37. frg1pl pisze:

    Witam,
    Nie będę się rozpisywał. Jestem z K pro10dual zadowolony. Jak na tablet o tej wartosci-bajka. Zadnych pixeli, paprochów i pisków. Ładowarka do wymiany- jest tak gorąca ze boje sie go dzis podlaczyc na noc do ladowania. Jedyny minus.:-) mam go od miesiaca i wczesniej tego nie bylo. Aha dostalem go od obamy:-)
    Pzdr

  38. sam pisze:

    A jak u ciebie z wifi? bo u mnie bardzo dobrze a wiem że niektórzy narzekali.

  39. Tykoss pisze:

    ja równiez jestem posiadaczem Kiano Pro 10 Dual z Plusa. na moje szczęście wersja z głośnikami z „tyłu”. Fifirifi działa bardzo dobrze nie zrywa połączeń, paprochów i innych wynalazków brak 😛
    Z KP10D jestem zadowolony
    jedyne co mnie „stresuje” w tym tabie to to że polskich znakow(wyrazów) nie uzupelnia pomimo ustawienia jezyka wprowadzania tekstu na polski…
    Czy jest na to jakaś rada?

  40. Dave pisze:

    witam pani Gosiu mam takie pytanie posiadam tablet kiano dual pro i zaraz jak go otrzymalem kurierem z plusa to sie nie wlaczal dopiero pod ladowarka sie wlaczyl ale jak ja odlacze to sie wyl co moze byc wino tablet nie byl jeszcze wogule ladoawany bo niby mam 91 procent bateri dziekuje za odp

  41. Artur pisze:

    Witam,
    nie kupujcie nic tego producenta chyba że macie mega fart i traficie na działającą sztukę. Dnia 05.12.12r kupiłem w internecie w znanym sklepie kiano Pro 10 dual po dojściu paczki okazało się że na wyświetlaczu były białe plamy sklep nie chciał wymienić więc musiałem oddać (dziwna polityka firmy) następnie wyczaiłem że te tablety są w promocji w plusie w OBAma więc poleciałem odrazu do salonu, niestety nigdzie nie było, udało mi się kupić i podpisać umowę 31.12.12r. Cieszyłem się tabletem cały tydzień gdyż ponownie ekran zaczął szwankować wyświetlały się jakieś pasy i od czasu do czasu mrugał na biało teraz niestety nie mogłem oddać urządzenia bo kupiłem je na miejscu no to wysłałem na reklamacje dnia 14.01.13r i tutaj zaczyna się parodia ;]

    oto korespondencja z serwisem kiano:

    2013/1/14 Serwis Kiano
    Drogi Kliencie
    Otrzymaliśmy przesyłkę.
    Przystępujemy do działań umożłiwiających usunięcie usterki
    Prosimy czekać na kolejne informacje.

    Pozdrawiamy
    Zespół Kiano

    Szczegóły zgłoszenia:
    Nr zgłoszenie reklamacyjnego: ZG-/2013-01-09/****
    Artur ***
    Produkt: PRO 10 DUAL
    Nr seryjny: KBP****
    Ilość: 1
    Usterka: Wyświetlacz / dotyk
    Kolejna usterka: Multimedia, tj.odtw.MP3/MP4/Bluetooth itp.
    Opis szczegółowy:
    Na Ekranie występują smużenia poziome, kilka razy już nawet przestał cokolwiek wyświetlać tylko mrugał na biało, kamerka skierowana jest gdzieś w bok, przy dotykaniu tabletu obok głośnika na ekranie występuje tzw efekt jakuzzi

    ————————————————————————–

    —– Original Message —–
    From: Artur
    To: Serwis Kiano
    Sent: Sunday, January 27, 2013 8:32 PM
    Subject: Re: 4 – Otrzymaliśmy przesyłkę. Nr zgłoszenia: ZG-/2013-01-09/****

    Witam, trochę już to trwa a ja tabletu nie mam już dłużej niż go miałem, wiadomo coś?

    Pozdrawiam Artur

    ————————————————————————-

    W dniu 28 stycznia 2013 13:57 użytkownik napisał:
    Witam,

    W dniu jutrzejszym odeślemy urządzenie
    ————————————-
    Pozdrawiam
    Beata K.
    BAREL POLAND Sp. z o.o.
    30-504 Kraków
    ul. Kalwaryjska 58
    http://www.kiano.pl
    http://www….poland.com

    —————————————————————————

    From: Artur
    To: serwis@kiano.pl
    Sent: Wednesday, January 30, 2013 10:49 AM
    Subject: Re: 4 – Otrzymaliśmy przesyłkę. Nr zgłoszenia: ZG-/2013-01-09/****

    Witam,
    proszę o nr listu przewozowego w celu dogadania się z kurierem jak i gdzie odebrać przesyłkę.

    Pozdrawiam
    Artur

    ——————————————————————————-
    W dniu 30 stycznia 2013 16:45 użytkownik napisał:

    Witam,

    Przed odesłaniem urządzenie musimy przetestować
    ————————————-
    Pozdrawiam
    Beata K.
    BAREL POLAND Sp. z o.o.
    30-504 Kraków
    ul. Kalwaryjska 58
    http://www.kiano.pl
    http://www….poland.com

    —————————————————————————–

    W dniu 31 stycznia 2013 08:08 użytkownik Artur napisał:

    Witam,
    a jak to się ma do informacji że dnia 29.01. odeślecie mi tablet?
    jest już jakaś konkretna data kiedy go przetestujecie, kiedy miną wszystkie procedury, kiedy go odeślecie i kiedy będzie u mnie?

    Proszę o jasną odpowiedź z konkretnym terminem a nie spławiające pół zdania.

    Dziś mija 14 dzień roboczy czyli mija maksymalny termin wykonania reklamacji, proszę o jakąś rekompensatę.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    Artur

    • insideman pisze:

      I co kolego dotarł w końcu twój tablet czy nie ,bo do mnie jeszcze nie mam nerwa,że hej ten ich serwis i obsługa klienta to jakaś kpina do kwadratu.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam Panie Arturze,

      chciałabym sprawdzic tą sytuację. Bardzo Pana prosze o mail na marekting@barelpoland.com z nr zgłoszenia. Pozdrawiam.

      • insideman pisze:

        Powiem Pani ,że chyba wszyscy są tak traktowani przez Was i nic tu nie da podanie nr.zgłoszenia i wyjaśnienie sytuacji ja dostałem podobne wiadomości

  42. Natured pisze:

    Spotkałem narzekanie na serwis Kiano. W Samsungu (a mam Note II) załatwiają to prosto. Płacisz za wszystkie naprawy, bo uszkodzenie zawsze to zawsze twoja wina. I tym sposobem dodatkowe 750zl żadąją ode mnie. W skrócie: Szajsung…

  43. insideman pisze:

    Ja tez dostałem wiadomość ze wysyłają tablet po naprawie i wysyłają poprosiłem o nr.przesyłki i nikt mi tego nie podał.A naprawa trwała od 11 stycznia dostałem wiadomość ze przystępują do naprawy a co do 14 dni sugerują się dniami roboczymi.Czy naprawa zastała skutecznie wykonana na pewno napiszę

  44. Tomasz pisze:

    Mam małe pytanko?
    Używam kiano pro 10 i czy mogę podłączyć go do internety, przez przejściówkę Lan –> usb prosto z modemu?

  45. Mariusz pisze:

    Ma pytanie dotyczące tabletu Kiano pro 10 dual. Jak współpracuje tablet po podłączeniu do USB HUB? Czy w ogóle nie działa?

  46. andrzej pisze:

    pytanie do P.Gosi-Kiano.
    w trzydniowym Tablecie kiano pro dual 10 (głośnik z tyłu) wypatrzyłem następujące „kwiatki”:
    1.Śmieci latające za szkiełkiem tylnej kamery.
    2.Bad piksel w świeżo rozpakowanym tablecie
    3.Bateria trzymająca 2-3 godziny gdzie spadek widać nawet jak tablet jest wygaszony
    4.ładowarka która jest tak gorąca że trzeba uważać by się nie poparzyć.obudowa ładowarki od tego ciepła robi się lekko plastyczna.
    5.złącza usb i hdmi są tak głęboko osadzone i luźne że praktycznie niemożliwe jest podłączenie czegokolwiek by nie rozłączało i przerywało….
    Co w takim przypadku.Jeśli chodzi o bad piksele to proszę o info ile i czy mogą być badpiksele.(proszę nie podawać normy tylko konkretną odpowiedz)

    no kilka plusów.
    WIFI—działa w całym domu nawet za grubymi ścianami.
    GPS—działa dobrze korzystając z zewnętrznego odbiornika w telefonie przez bluetooth.
    WYŚWIETLACZ— reaguje idealnie.Na tablecie zainstalowany XBMC i telewizja internetowa chodzi płynnie i bez zacięć Posiada 10 punktowy dotyk a w większości tabletów z tego przedziału jest 5 punktowy.pewnie nie ma to większego znaczenia w użytkowaniu ale jest :).
    GOOGLE SKLEP—działa bez problemów wszystkie instalacje prawidłowe(rozpoznaje typ tabletu)
    HOST USB—Działa rewelacyjnie zewnętrzna klawiatura i myszka bezprzewodowa najtańszy zestaw logitecha.250 bez kombinacji zaraz po podłączeniu wykrywa klawiaturę i myszkę.(gdyby nie problem z luźnymi gniazdami które zrywają lub wcale nie łączą i trzeba się nakombinować z by pod dziwnym kontem wkładać wtyczki .
    ogólnie tablet będzie służył do telewizji internetowej na stałe podłączony do telewizora.XBMC działa na nim dobrze bez zacięć (nie będę podawał nazw pluginów ale zainteresowani wiedzą o polskich stacjach internetowych w hd ) jako że będzie bardziej energooszczędny niż cały zestaw komputerowy

  47. Ryszard pisze:

    Podobno firma Barrel ogłosiła upadłość? Pani Gosiu proszę to potwierdzić lub zaprzeczyć…to zła wiadomość dla posiadaczy waszych tabletów!

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam Panie Ryszrdzie,
      nie wiem skąd taka plotka? Absoloutnie nie. Nasza firma rozwija się i ma sie bardzo dobrze. Zapewniam, że wszyscy nabywcy tabletów Kiano mogą być spokojni.
      Pozdrawiam.

    • Barney pisze:

      a skąd takie info Ryszardzie?

  48. nazir pisze:

    Nam zasadę , nie kupować kota w worku i pseudo tabletów i smartfonów.
    Tylko firmowe i markowe od znanych sprzedawców jak MM/Saturn

    Polecam wszystkim czasem dołożyć sto złotych i kupić coś sensownego a nie potem żałować co się dostało.
    Kto tanio szmelc kupuje ten drugi raz kupuje

  49. PITER-P pisze:

    JA MIALEM PROBLEM TYLKO Z LADOWARKĄ I ODKLEJAJACYM SIE WYSWIETLACZEM PRZY ZLACZACH SAM TABLET DZIALA WZOROWO I SZYBKO,WIFI STABILNE DOBRY ZASIEG , EKRAN SWIETNY. MIALEM TEZ DZIWNE ZDARZENIE TABLET KUPILEM W STYCZNIU 2013 A NA GOGLE PLAY TABLET TEN ZOSTAL ZAREJESTROWANY Z JEGO NR SERYJNYM 7 LISTOPADA 2012 CZYLI JAKBYM KUPIL JAKIS POSERWISOWY. NAWET W USTAWIENIACH WIFI BYLO KILKA SIECI ZAPISANYCH.

  50. songówka pisze:

    mąż podpisał umowę OBA MA i ma przyjść telefon dla męża razem z tabletem dla mnie we wtorek.byłam zła na niego bo myślałam że kupię sobie tablet z wyższej półki ale jak na razie mam przeogromną nadzieję że nie będzie on wadliwy tak jak tutaj przeczytałam.Nie zaprzeczam że przeraziła mnie ilość i jakość negatywnych komentarzy na temat kiano…Jak tylko dostanę go w swoje ręce tak napiszę co o nim tak naprawdę sądzę…


reklama