Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.
Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.
Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.
Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.
– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.
Źródło: Kiano
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…
Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…
Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…
W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…
Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…
Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Potwierdzam. Naprawa mojego Kiano trwała równiutkie pięć dni. A nie byłem jeszcze zarejestrowany w Kiano Assistance.
Witam, jeśli chodzi o Core 10.1 nie jest to możliwe. U nas wszystko przebiega w ciągu max.3-5 dni. Chcieibyśmy sie dowiedziec do jakiego sklepu wysłał Pan tablet, że droga do seriwsu jest tak wydłuzona. Prosze o mail na marketing@barelpoland.com Pozdrawiam.
A ile trwa naprawa w tym serwisie? W czwartek mija 14 dni roboczych i nic się nie da dowiedzieć a zależy mi aby do piątku doszedł.
Jest już nowa strona kiano.pl. Zakładka Kiano Assistance u góry po prawej stronie. Mnie ta strona bardzo się podoba:)
Do 15 czerwca już niedaleko. Zobaczymy jak im wyjdzie to całe Assistance. Brzmi ciekawie, i chyba żadna inna firma nie oferuje takiej usługi.
Ta firma to jakaś parodia.. w zeszłym roku byłam osobiście zawieść tam tablet dvbt, to co zobaczyłam .. no nie mogłam uwierzyć jakaś stara chata, serwis tragedia długo czekałam prawie 3 tygodnie i na dodatek po jakimś czasie znowu się popsuł. nie polecam tej firmy. a tu link budynku firmy, bo w Krakowie na tej ulicy kalwaryjskiej to nic nie ma ... http://maps.google.pl/maps?q=kazimierza+wielka&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.264908,20.495014&spn=0.001461,0.004128&sll=51.953751,19.134379&sspn=11.494273,33.815918&hnear=Kazimierza+Wielka,+kazimierski,+%C5%9Bwi%C4%99tokrzyskie&t=m&z=19&layer=c&cbll=50.26495,20.49488&panoid=dwGev9q8SfER90Fx7o1_Qw&cbp=12,24.1,,0,4.6
Co do siedziby serwisu, to chyba nie ma się co spinać, jaka jest różnica między tym, czy siedzą w piwnicy kamienicy, czy w szklanym wieżowcu? Zapewne to młoda, dopiero startująca firma lub firma niewielkich rozmiarów(na ich stronie jest info, że istnieją dopiero od 2008), więc może jeszcze nie dorobili się porządnego biura(wiem coś o tym, bo też tak pracowałem, ale z czasem się to zmieniło). Najważniejsze czy szybko i sprawnie usuwają usterki oraz czy obsługa jest kulturalna, sprawna i informuje o wszystkim - te cechy przede wszystkim świadczą o firmie. Jestem zdania, że trzeba dawać szansę i wspierać krajowe firmy, oczywiście, jeżeli jakość prezentowanych przez nie usług stoi przynajmniej na dobrym poziomie. (Dodam tylko, że w żaden sposób nie jestem związany z firmą i póki co nie mam zdania na temat skuteczności jej serwisu).
Ja mam.przykre doświadczenia.Zaraz po zakupie stwierdziłem luźne gniazdo ladowarki,nie działający mikrofon.Poprzez sklep wymieniłem na nowy egzemplarz.Obecnie stwierdziłem złe wyswietlanie obrazu z kamerki i nie możność połączenia się z aero2.Próbowałem w Otwocku ,Grodzisku i w Warszawie.W APN nie można uruchomić punktu dostępu.Stwierdzam tylko fakty bo daleki jestem od obrażania kogoś i pisania bzdur.
Co do siedziby serwisu firmy to bym się tak nie spinał, bo nie interesuje mnie czy siedzą w piwnicy kamienicy, suterenie, czy w szklanym wieżowcu na 30 piętrze, najważniejsze jest jak szybko i jak skutecznie usuwają usterki.
PS2. Ok, już doczytałem, usługa od 15 marca :)
od 15 czerwca :)
PS. Gdzie jest ten cały "panel Kiano" bo na stronce jakoś tego niedowidzę.
Ja bym tak nie zwalał winy na Skypa. W moim Core 10.1 problem z przednią kamerką występuje zarówno w Skype jak i w oryginalnej aplikacji aparatu. Trzeba trzymać taba pod "dziwnym" kątem :/
Przecież było mówione , że to nie wina tabletu tylko samej aplikacji Skype. Wiec pytanie brzmi czy Skype wyda aktualizację i kiedy.