, Android Kiano Tablety Testy

Test: Kiano Core 10.1 Dual 3G – tablet 10″ z modemem 3G

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

267 odpowiedzi na “Test: Kiano Core 10.1 Dual 3G – tablet 10″ z modemem 3G”

  1. BB pisze:

    Sugerując się m.in. tą recenzją dokonałem jednego z najgorszych zakupów w życiu. W okresie gwarancyjnym (zakupiłem to coś ponad 2 lata temu) zepsuły się 2 razy głośniki a raz dosłownie tego pseudo tableta rozerwało (wybuchła bateria i wysadziła ekran) – po odesłaniu do serwisu i wymianie praktycznie każdej ważnej części (na nowy o dziwo nie wymienili chociaż wyglądał jak po wojnie) zepsuł się znowu, tym razem już kilka dni po zakończeniu gwarancji – padł ekran. Serwis przyjmuje sprzęt ale nie ma z nimi żadnego kontaktu (zero odpowiedzi, informacji co się dzieje ze sprzętem). W rzadkich okresach gdy działał spisywał się gorzej od kilka lat starszego telefonu, ciągle się zacinał, zawieszał, „zamulał”. Szczerze nie polecam chyba, że ktoś chce zrobić sobie krzywdę.

  2. Krzychu pisze:

    Jak mozna zwiekszyc podst pamiec nand flash

  3. Artur pisze:

    Potwierdzam słowa przedmówców – KIANO to jedna wielka lipaaa! :/

  4. sam_my pisze:

    Poza ładnym wyglądem tablet słabiutki:
    – modem nie działa z aero2,
    – podczas ładowania ekran żyje własnym życiem, dotyk totalnie głupieje,
    – internet w tablecie działa dramatycznie wolne, podczas gdy ten sam internet w modemie usb włożonym np.do laptopa śmiga aż miło,
    – po starcie tableta, wiele aplikacji zawiesza się każdorazowo

    Wymieniono płytę główną, wgrano nowego andka i soft – bez zmian!

    Shit niesamowity. Nigdy więcej taniego szmelcu!

  5. krystyna pisze:

    Tablet Kiano Pro10 dual-core jedna wielka porażka! Jestem jego posiadaczką prawie dwa lata.Jego działanie od początku sprawiało kłopot po telefonach do serwisu kilkakrotnie był resetowany do ustawień fabrycznych,pomagało na jakiś czas.W końcu zdecydowałam się odesłać do serwisu i to była bardzo zła decyzja tablet wrócił w gorszym stanie niż został wysłany !!!!Nie dość że nie zostało nic zrobione to jeszcze uszkodzili głośniki,oczywiście próbowano mi wmówić że to moja wina,zaproponowano naprawę odpłatnie.Sprzęt działał tragicznie więc po raz kolejny trafił do serwisu gdzie stwierdzono uszkodzenie płyt głównej.Smiem przypuszczać że płyta od początku nie dziąłała jak należy gdyz cały czas tablet trafiał do serwisu z tym samym problemem który nigdy nie został rozwiązany.zaproponowano mi kolejną odpłatną naprawę.Nie zgodziłam się,gdyż w żaden sposób nie przyczyniłam się do tak fatalnego działania urządzenia,więc odesłano mi złom,który nie nadaje się do użytku.27.10 2014r wysłany został list polecony z opisem problemu do działu marketingu firmy KIANO LECZ POZOSTAŁ BEZ ODZEWU!!! podobnie jak e-mail tej samej treści.W związku z powyższym zastanawiam się nad złożeniem sprawy do sądu! Osoby w podobnej sytuacji zainteresowane proszę o kontakt.

  6. Mateusz pisze:

    UWAGA! UWAGA!!!!!! Kiano – sprzęt, serwis – jedna wielka lipa. Infolinia nie odbiera, a na Kalwaryjskiej 69 w Krakowie Dystrybutor i Producent podobno bywa, ale kiedy i o której, to już loteria. Chyba wszyscy zajęci naprawą w terenie. Brrrr – never ever!

  7. Doris pisze:

    Zadzwoń na infolinie , na pewno ci sprzedadzą ładowarkę . Moja jak się zapsuła to mi wymienili za darmo.

  8. algm251 pisze:

    co zrobic kupilem kiano core 10.1 dual kabel w ladowarce troche sie przerwal ale nie calkiem i nie laduje w sklepie niechca go przyjac ,bo to niby moja wina to do czego jest ta kur….ka gwarancja pomocy gdzie kupic ladowarke

  9. Ted pisze:

    Nie stawiaj wszystkich modeli Kiano pod jedną kreską. Może masz Pro duala , którego niema co porównywać dotabletów z nowej linii Elegance. Te można tylko zachwalać 🙂

  10. Michael pisze:

    Przestrzegam wszystkich przed zakupem Kiano, sprzęt spędza bardzo dużo czasu w serwisie (ciągłe usterki) do tego bardzo nieuczciwa polityka marketingowa firmy. Mój egzemplarz już kilka razy był w serwisie i bezskutecznie!!!

  11. Lucas Spinner pisze:

    Pani Gosiu, gdzie do jasnej Anieli w gwarancji, instrukcji, na pudełku jest informacja o dopuszczalenej ilosci wadliwych pikseli? zgodnie z ustawą:

    Art. 3. 1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego. W szczególności należy podać: nazwę towaru, określenie producenta lub importera, znak zgodności wymagany przez odrębne przepisy, informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej oraz, stosownie do rodzaju towaru, określenie jego energochłonności, a także inne dane wskazane w odrębnych przepisach.

    2. Informacje, o których mowa w ust. 1, powinny znajdować się na towarze konsumpcyjnym lub być z nim trwale połączone, w przypadku gdy towar jest sprzedawany w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie. W pozostałych przypadkach sprzedawca jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży towaru informację, która może zostać ograniczona do nazwy towaru i jego głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera.

    Rozumiem że w związku z tym mam sprawę zgłosić do UOKiKu? Bo dosyłanie takiej informacji klientowi PO fakcie stwierdzenia wady podpada pod paragraf.

  12. Filip pisze:

    Mam pytanie w jakim czasie powinna zejść bateria przy grze Fruit Ninja w tym Kiano z 3G. Jak na razie zauważyłem, że w ciągu 2 min schodzi 1% baterii. Nie wiem czy reklamować czy nie. Boje się, że jak oddam ten tablet do reklamacji to nie będę go miał przez miesiąc. Bardzo bym prosił o pomoc was, bo jak pisze do Serwisu Kiano to na żaden mail nikt nie odpowiada co jest niepokojące.

  13. Filip pisze:

    Ej mam pytanie. Też jestem posiadaczem tego Kiano z 3G i nie wiem czy wszystko gra z moją baterią, ponieważ wg. mnie bardzo szybko się rozładowuje, po ok. 2 min gry Fruit Ninja znika mi 1% baterii :/ Przy 8000 mAh jest to wg. mnie dziwne, bo mój kolega, który kupił sobie Prestigio Multipad Pro Duo 9.7 miał problem jak chciał rozładować baterie, a te tablety w zasadzie niczym się nie różnią oprócz tego że prestigio ma tylko 7200 mAh …

  14. Rr pisze:

    Kupiłem córce xperię mini pro i ekran wariuje podczas ładowania, po odłączeniu ładowarki ekran już prąwidłowo reaguje na dotyk.

  15. cybull pisze:

    sory. ale ty sie tak zawsze wymadrzasz.? budzetówka czy nie niewazne jak cos sie robi to dokladnie a jak sie na tym nie zna to poprostu zmienia sie branze,,,…., na marginesie zone skusil modem 3g i kupila tego tableta za 800zł.. ladowal normalnie , potem standard jak wszyscy pisza wariacja z wtykiem od ladowarki, a potem po nie calym tygodniu sie wyłączył i nie chce włączyc…. niskobudzetówka … moze. ale ja mam kiano blade city II za 350 zł (czyli taniej) i takich jazd po za ładowarka niemam…. janusz

  16. cybull pisze:

    ja mam pytanie. zona zakupiła około tydzien temu ten tablet. Uzytkowala go, ładowała itp. zgodnie z zaleeceniami producenta. co wiecej dba o niego jak o „ferrari :-)” a dzis po naładowaniu ( z niemałym trudem- ten sam problem z ładowarka co wyzej wymieniany- poprostu nie zawsze styka po kliknieciu w gniezdzie)tablet został właczony, zona na nim pracowała, po czym sam sie wyłaczył, przy próbie włączenia jest problem, praktycznie zero reakcji… czasem pokazuje sie symbol baterii z wtyczka (ze niby naładowany, a ladowarka nie jest podpieta , a tablet nie zdazyl sie rozladowac bo zostal niedawno naladowany)a czasem ( i to jest teraz bardzo czeste) przy probie właczenia pojawia sie dwa razy w odstepach jednosekundowych symbol bateri i gasnie.a tablet sie nie włacza. z góry mówie ze tablet w momencie kiedy sie sam wyłaczył był naładowany na full. Jest mi w stanie pani odpowiedziec co jest tego przyczyna? nie interesuje mnie oddanie tabletu do serwisu na np 14 dni bo nie poto tyle płaciłem , ja wiem ze wszyscy podaja taki termin, a Pani twierdzi odwrotni, ale niestety znam realia tego swiata i wiem jak to sie ma w praktyce… pozdrawiam Janusz

  17. cybull pisze:

    Jest Pani w błedzi, bo według regulaminu ze strony www.kiano.pl
    Cyt:
    pkt.14. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż do 30 dni kalendarzowych, od daty dostarczenia sprzętu do Serwisu.
    pkt.15. Klientowi (Reklamującemu) przysługuje prawo do wymiany sprzętu na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne i eksploatacyjne w przypadku: – Jeżeli w okresie gwarancji Serwis dokona 3 napraw, a sprzęt nadal będzie wykazywał wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem – Jeżeli Serwis uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe lub nie jest możliwe w terminie określonym w pkt. 14, bądź też spowoduje nadmierne koszty po stronie Serwisu
    16. Serwis ma prawo przedłużyć okres naprawy czy też wymiany, jeżeli wymagane naprawy nie mogą być wykonane z powodu restrykcji importowych/eksportowych na urządzenia i części zamienne lub innych przepisów prawnych, nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie naprawy,czy też negatywne skutki zaistnienia siły wyższej.

    itd. itd.
    wiec nie rozumiem skad Pani wyczarowała te 3 dni robocze….

  18. Filip pisze:

    Trzy dni też nie wiem z kąd, ale wiem że kiano core 10.1 dual/dual 3G obejmuje Kiano Assistance według którego sprzęt ma być naprawiony w 5 dni roboczych od przyjścia produktu do serwisu.

Dodaj komentarz


reklama