REKLAMA TP
poniedziałek, 22 kwietnia 2013, Arkadiusz Marcjanek

Test: Kiano Core 10.1 Dual 3G – tablet 10″ z modemem 3G

Kiano Core 10.1 Dual 3G ekran max
Maksymalna siła podświetlenia / fot. tabletManiaK.pl

3 odpowiedzi na “Kiano Core 10.1 Dual 3G ekran max”

  1. wojtas pisze:

    Witam. jestem posiadaczem kiano dualcore 3g od 2 dni. pierwsze wrazenia pozytywne. Jednak sa tez mankamenty. Podswietlony prawy gorny rog matrycy widac na ciemnych tlach. Druga rzecz to ciekawostka po wejsciu na strone allegro przez wyszukiwarke google zalaczona na pilpicie tablet po 3sekundach restartuje sie. To bardzo dziwne bo jak wejde normalnie w ikone internet i dalej przez google allegro to wszystko ok. Czy ktos ma tak u siebie?

    • Karolina pisze:

      Używam Kiano Core od miesiąca i tak nie mam, ale na tablecie zawsze włącza pełną wersje allegro, nie mobilną. Co do podświetlenia matrycy to mam w jednym rogu ale widać to dopiero na czarnym tle. W niczym jednak to nie przeszkadza. A teraz dokupiłam etui Kiano Fashion z klawiaturą. Przydatny gadżet. polecam

  2. Tomasz pisze:

    Tabletom KIANO mówimy stanowcze NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE!!! A serwis KIANO powinien naprawiać klocki LEGO a nie elektornikę! ŻENADA!

    • Marta pisze:

      Na jakiej podstawie trollu tak sądzisz? jakie miałeś/masz modele firmy Kiano?

      • qwerty pisze:

        akurat nie trzeba być wieloletnim użytkownikiem wielu modeli tej firmy aby zorientować się że jest to identyczny szajs jak Ainol i GoClever. Po prostu ten sam chiński szrot w innej obudowie. Sprzęt tylko markowy.

  3. Golab pisze:

    Buahahahaha. Normalnie przebrnąłem dziś przez dziesiątki stron o tym tablecie. Jeszcze nie zauważyliście, że ta telemarketerka z tej firmy podszywa się pod innych komentujących? Polecam użyć opcji wyszukaj w przeglądarce i poczytać wszystkie wpisy użytkownika „David” na tej stronie. ŻENADA. Dziwie się tylko ludziom, że nie pójdą do jakiegoś rzecznika praw konsumenta, bo nie może być tak, że ten chłam więcej czasu spędza w warsztacie Pana Edzia, dumnie zwanym serwisem, niż w użyciu. Jeszcze jedno, za taki komentarz to jak ten: „kolega_wyzej_to_pajac, 9 wrz 2013 :;( kieleckie było jakieś 15 lat temu.. ;( córeczce naturalnie najbardziej zależy na aero2 – prawda?Pytasz Euro co dalej? – zauważ że nie jesteś w sklepie tylko piszesz koment na portalu.. euro chyba Ci nie odpisze – ale mogę się mylić, chcesz chusteczkę? chlip chlip.. ” to tej telemarketerce bym nogi z dupy powyrywał, bo co do tego że to ona pisała nie ma żadnej wątpliwości

  4. tmuc pisze:

    gosia-kiano to jakaś lipa napisałem do niej z chęcią zakupu tableta a ona nawet nie odpisała bujaj się pseudo wróżko

  5. Bieniaa pisze:

    Ludzie nie kupujcie tego szmelcu aero 2 na tym urządzeniu to kpina serwis 5 dni to kpina.
    Mój kiano shit pierwszy raz serwis 2-tygodnie spalona ładowarka brak aero2 .Ładowarka wymieniona bateria też- aero nie działa, drugi raz w serwisie 26 dni brak aero i bateria trzyma ponad godzine-wymienili baterie aero nie działa tablet złożony żałośnie (nie przylega szyba do obudowy)dodatkowo w opisie stanu opisali ze porysowany na calej powierzchni co jest nie prawdą ogólnie oddał bym go za pół ceny bo tyle jest moim zdaniem warte to gówno.

    • xxx pisze:

      Ciekawe to co piszesz , wszystkim działa Aero tylko nie Tobie. Może na Twojej wsi Aero nie ma zasięgu hehehe

  6. Miki pisze:

    wszystkim, tylko nie 95% osób wyżej, hehehe

  7. Artur pisze:

    wszystkim działa?? kurcze to dziadostwo które również oddałbym za 500zł z wykupioną dodatkową gwarancja. Dziadostwo i tyle
    AERO2 NIE DZIAŁA NA TYM CZYMŚ CO KTOŚ NAZYWA TABLETEM.

  8. David pisze:

    Na tablecie Kiano Core 3G, czy Elagance z 3g AERO DZIAŁA! słuchajcie tych , którzy rzeczywiście użytkują te urządzenia.

    • Jacek pisze:

      Witam.
      Proszę o więcej szczegółów skoro twierdzisz, że Aero2 działa na Kiano Core 10.1 Dual 3G.
      Jakie ustawienia? Jaka nazwa operatora wyświetla ci się w pozycji „sieć” i co pokazuje się w pozycji „typ sieci komórkowej”?
      Pozdrawiam

  9. jacek pisze:

    lichy ten sprzęt, modem 3G to porażka (działa idzie zmusić do współpracy z sieciami komercyjnym, średnio stabilnie, z aero 2 nie poradziłem sobie, serwis proponuje samodzielną wymianę „oprogromwania/sterowników” z jakiś stron internetowych mających „uzdrowić” syruację) , sprzęt niewarty swojej ceny, dla wątpiących najlepiej nabyć drogą wysyłkową u wiarygodnego sprzedawcy, przysługuje prawo do zwrotu, mnie się udało skutecznie zwrócić, między innymi opinia portalu tabletniak.pl skłoniła mnie do zakupu, jakbym miał wydać w miarę pozytywną recenzję o tym urządzeniu ze wstydu bym się spalił

    • Karol pisze:

      mi się udało to gówno zwrócić na zasadzie 10 dni zwrot…..szajs już fabrycznie był niesprawny…test powyżej jest sponsorowany wiadomo przez kogo…teraz mam normalny markowy tablet i śmiga bez zarzutu sony xperia Z.Pozdrawiam

  10. Sergiej pisze:

    Kupiłem Kiano Core dual 3G dwa miesiące temu i jestem bardzo zadowolony z tego tabletu. Doskonale sprawdza się w codziennym użytkowaniu, zarówno do przeglądania stron, sprawdzania poczty jak i do gier. Ekran o bardzo dobrej rozdzielczości i nasyceniu barw, działa płynnie i bezproblemowo. Z WiFi korzystam na bieżąco i nie zauważyłem żadnych problemów z łącznością. Tak samo jak modem 3G (mam kartę Aero).

    • zigi6001 pisze:

      a jakie ustawienia wpisywałeś? te co są na oficjalnej stronie? to nie kumam bo mi nie chce sie polaczyc z netem

  11. maciek pisze:

    Pani Gosiu jestem zainteresowany kupnem tego tabletu w wersji bez 3g i mam pytanie ponieważ pod innym artykułem przeczytałem , że do sklepów trafiła nowa partia z ulepszoną baterią i moje pytanie brzmi : czy wersja bez 3g też dostała nową partię ?

  12. Jolka pisze:

    Posiadam ten tablet od lipca 2013r. W listopadzie pojechał do serwisu gdzie wymieniono panel dotykowy(nie reagował na przyciski funkcyjne,generował przypadkowe wciśnięcia na ekranie dotykowym (kilka-kilkanaście kliknięć w przeciągu kilku sekund) i wtedy odpalały się przypadkowe aplikacje, otwierały przypadkowe strony-chaos na ekranie. Po upływie tygodnia od naprawy pojechał z powrotem z powodu pionowych szarych pasków na ekranie..i jest tam do dnia dzisiejszego. Pięciodniowy okres naprawy w systemnie Kiano assistance to jedna wielka lipa. Serwis potrzebował aż 6-ciu dni aby zdiagnozowac usterkę- o czym poinformowali mnie po kolejnym mailu- i nastepnych -nie wiemi ilu dni- aby dokonac naprawy (wymienic baterię). Działalnośc marketingowa, odbiór w systemie door to door to tylko mydlenie oczu, bo faktycznie serwis nie daje sobie rady.
    Sam tablet ma bardzo słabą baterię, którą nie wiedzieć czemu trzeba ładować 7-8 godzin i dość słabe głośniki. Do tego na pewno wyjdą inne usterki w trakcie użytkowania. Z powyższych powodów i miernego serwisu odradzam zakup.

  13. Wiktor pisze:

    Ja mam Kiano Core Dual 3G od prawie roku. Uważam , że tablet ma bardzo dobre parametry, ja nie mam z nim żadnych problemów. 3G działa ( mam kartę Playa) Ciekawe czemu tylko niezadowoleni z Kaino piszą opinię a ci zadowoleni milczą .

    • karol pisze:

      Bo takich prawie nie ma..to jest firma założona w kawalerce wuja Edka na IV piętrze bloku i przyosiedlowym klubie gdzie mieści tak zwany serwis…! A swoje buble 3G robią w chinach…małymi chińskimi rączkami.. i tyle w tym temacie!

  14. zigi6001 pisze:

    Witam wszystkich mi nie działa aero 2!!!!!!!!! niby wszytko robie tak jak ma byc no i caly czas wyskakuje brak polaczenia
    Pomóżcie co zrobic

  15. Artur pisze:

    Co robić? Musisz się pogodzić z tym faktem :/

  16. Tomek pisze:

    Posiadam kiano core dual 3G ok 4 miesięcy nr19348 Absolutnie nie sprawia on żadnych problemów Dobra jakość wykonania zwłaszcza spasowanie i sztywność,obraz ok,kwestie ładowania także w porządku bateria ładnie trzyma modem3G stabilny ale musi być dobry sygnał.Ogólnie nie mam negatywnych uwag Jak tak dalej będzie to drugi też kupię Kiano dla syna.Piszę to po przeczytaniu opinii na forum o usterkach tego sprzętu i coś mi się zdaje że faktycznie to zadowoleni po prostu nie piszą i wydaje mi się że oceny tego modelu nie są w istocie reprezentatywne

  17. Czarek pisze:

    Ten tablet to dobry wybór. Pod względem jakości wykonania, ekran, bateria WI-FI, 3G (działa z Aero) naprawdę na wysokim poziomie! Użytkuję ten tablet od kilku miesięcy i nie żałuję zakupu .

  18. Bezimienna pisze:

    Co robić tablet po prostu zżera mi baterię.

  19. David pisze:

    Co tzn zżera ci baterię? ile ci trzyma?

    • Jacek pisze:

      Witam.
      Pytanie z innej beczki. Piszesz wyżej:
      „David, 5 gru 2013 :
      Na tablecie Kiano Core 3G, czy Elagance z 3g AERO DZIAŁA! słuchajcie tych , którzy rzeczywiście użytkują te urządzenia.”
      Zadałem pod tą twoją wypowiedzią pytanie, które pozwolę sobie powtórzyć:
      „Proszę o więcej szczegółów skoro twierdzisz, że Aero2 działa na Kiano Core 10.1 Dual 3G.
      Jakie ustawienia? Jaka nazwa operatora wyświetla ci się w pozycji “sieć” i co pokazuje się w pozycji “typ sieci komórkowej”?”
      Czy mógłbyś na nie odpowiedzieć?
      Pozdrawiam

      • David pisze:

        Sorry, że dopiero teraz, ale dawno tu nie zaglądałem. Nazwa, sieć Aero, , apn darmowy . Modem on i działa.

        • Jacek pisze:

          Powtórzę jeszcze raz drugie pytanie:
          Jaka nazwa operatora wyświetla ci się w pozycji “sieć” i co pokazuje się w pozycji “typ sieci komórkowej”?”

        • Jacek pisze:

          Ok. Dzięki ale odpowiedziałeś na pierwsze pytanie a drugie?

          • David pisze:

            Jeszcze raz : nazwe daje Aero2, apn – darmowy, ncc 260, mnc 17, a cała reszta nie wybrano, nieustawione. właczony przesył danych i dane w roamingu. Mam nadzieję , że tym razem wszystko już wiesz. Pozdr

  20. Gilgamesh pisze:

    Używam tego tabletu od sierpnia 2013. Jak na moje potrzeby jest świetny. Bateria trzyma w miarę rozsądnie. Modem działa stabilnie. Tablet działa płynnie, nie zacina się. Po prostu bajka.

  21. klaudiaapp pisze:

    Kupilam ten tablet lecz zaraz po zakupie pojawila mi sie taka plamka na wyswietlaczu.. Ona nie jest duza lecz widoczna.. Wyglada tak jak podczas zawilgotnienia lub tezmocniejszego nacisku , ale nie doszlo do zadnych z tych czynnosci. Co to moze byc? Od czego? I jak sie tego pozbyc?

  22. Gosia - Kiano pisze:

    Witam, na naszej stronie dostępna jest już aktualizacja dla tabletu Kiano Core 10.1 3G
    http://kian…izacja.pdf
    Przed wykonaniem aktualizacji proszę o wykonanie backupu, zawsze jest to dobre rozwiązanie, ponieważ w przypadku crashu, nic nie tracimy 🙂 Pozdrawiam.

  23. Maciej Walczak pisze:

    W sluchawkach mam dzwiek a bez sluchawek niem oco chodzi

  24. Anetka pisze:

    Może coś z głośniczkiem masz? Najlepiej zarejestruj się w Kiano Assistance i będziesz wszystko wiedział 🙂

  25. krzysiek pisze:

    czy można do tego tabletu podłączyć jednocześnie klawiaturę i myszkę (podobno jest tylko jedno usb i nie wiem czy na roździelaczu będzie działać)?

  26. anna pisze:

    dziś kupiłam ten tablet i mam problem, bo nie działa mi wifi… sieć jest niezabezpieczona, w domu kilka sprzętów jest na wifi i działają bez zarzutu, a teblet ciągle się rozłącza, nie znajduje sieci, albo pozostaje poza zasiegiem, i generalknie nie moze się połączyć z ruterem, jakis pomysł, co zrobić z tym fantem?

    • Gosia - Kiano pisze:

      Pani Anno,
      prosze o mail do mnie na marketing@barelpoland.com lub rejestrację w Kiano Assistance i opisanie problemu, Oczywiście pomozemy, myślę – choć nie jestem ekspertem od spraw technicznych, ze w tej kwestii mozemy pomóc nawet „zdalnie”. Pozdrawiam.

    • Jacek pisze:

      Witam.
      Parafrazując pewne modne ostatnio zdanie: „Sorry, ale takie jest Kiano”. 😉
      Poważnie odpisując (przypuszczam, że nie jest Ci do śmiechu), mam 3 propozycje:
      1. Szybko do sklepu i spróbuj oddać, w ostateczności wymienić na inny, może się uda.
      2. Napisz do Pani Gosi – Kiano (adres znajdziesz wyżej) i poproś o pomoc, może Pani Gosia zna jakieś ustawienia lub programy do ustawień.
      3. Nie czekając na Panią Gosię od razu rejestruj się na Kiano Assistance i wyślij tablet do serwisu. Jest szansa, że za półtora tygodnia wróci. Pamiętaj jednak, że serwis to nie przelewki. Poszukaj i poczytaj opinie innych zanim wyślesz.
      Pozdrawiam

  27. Filip pisze:

    Jacku pokaż mi jakąś inną firmę z której jest ktoś taki jak Pani Gosia.Widać , że się naprawdę starają i nie zostawiają klienta samemu sobie.

    • Jacek pisze:

      Witam. Starają się tylko efektów nie widać. Zapraszam na forum android com pl . Jest tam kilka ciekawych tematów poruszających temat serwisu i firmy Kiano. Pozdrawiam

  28. Lucas Spinner pisze:

    Pani Gosiu, gdzie do jasnej Anieli w gwarancji, instrukcji, na pudełku jest informacja o dopuszczalenej ilosci wadliwych pikseli? zgodnie z ustawą:

    Art. 3. 1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego. W szczególności należy podać: nazwę towaru, określenie producenta lub importera, znak zgodności wymagany przez odrębne przepisy, informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej oraz, stosownie do rodzaju towaru, określenie jego energochłonności, a także inne dane wskazane w odrębnych przepisach.

    2. Informacje, o których mowa w ust. 1, powinny znajdować się na towarze konsumpcyjnym lub być z nim trwale połączone, w przypadku gdy towar jest sprzedawany w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie. W pozostałych przypadkach sprzedawca jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży towaru informację, która może zostać ograniczona do nazwy towaru i jego głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera.

    Rozumiem że w związku z tym mam sprawę zgłosić do UOKiKu? Bo dosyłanie takiej informacji klientowi PO fakcie stwierdzenia wady podpada pod paragraf.

  29. Ksawery pisze:

    Jacku czytałem forum o którym piszesz i zauważ ,że wypowiada się tam w sumie jeden człowiek, który nie wiem jaki cel ma w oczernianiu firmy Kiano. Informacje tam zawarte są bezużyteczne .

  30. Jacek pisze:

    Witam
    Wstęp: czy napisanie prawdy (popartej dowodami), czy zadanie kilku pytań (które pozostają bez odpowiedzi), jest tak bardzo złe, że należy o kimś pisać oszczerca, hejt, człowiek z konkurencji?Czy może wolicie Państwo, za każdym razem czytać „super” oceny, ludzi którzy rzeczywiście nie mieli lub nie mają danego urządzenia? Czy może wolicie Państwo, być „mamieni” opiniami pisanymi przez np. pracowników danej firmy? Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię pozytywną, neutralną lub negatywną. Każdy ma prawo wyboru. Ja nigdzie nie napisałem, że firma Kiano i jej wszystkie produkty to samo zło. Opisałem tylko swoją historię dotyczącą napraw wykonanych przez serwis RG Media oraz informacji uzyskanych od Pani konsultant. Forum Android w dziale Kiano zawiera wiele ciekawych tematów i każdy może znaleźć tam coś dla siebie, a jeśli nie to założyć temat i opisać swój problem, poradę lub rozwiązanie problemu. Od tego jest właśnie forum. Pani Małgosia też tam pisze i jeszcze jej nikt nie zabronił wyrażać swoich poglądów. Pani Gosia – Kiano, napisała : „Jestesmy otwarci na konstruktywna krytyke i uwagi, bo to daje nam feedback na temat
    tego , co powinniśmy jeszcze poprawić.” Dlatego pozwoliłem sobie na poniższy tekst, który jest z pewnością moim ostatnim pisanym tutaj a dotyczącym firmy Kiano. Tekst, który jasno pokazuje co firma Kiano powinna poprawić. W mojej opinii działanie serwisu. To tyle tytułem wstępu.
    Szanowni Państwo.
    Tablet kupiłem w lipcu 2013 (z nowej serii) po przeczytaniu kilku recenzji, testów, porównań na tym właśnie portalu. Zdecydowałem się, z tego względu, że w tamtym czasie był to tablet, który spełniał wszystkie moje oczekiwania, był rekomendowany, jako najlepszy pod względem wyposażenia i parametrów.
    Czy teraz po kilku miesiącach użytkowania kupił bym go jeszcze raz? Nie. Dlaczego? Ze względu na dużą awaryjność. Ze względu na fatalny serwis. Ze względu na działanie układu 3G. Ze względu na wątpliwą współpracę tabletu z siecią Aero2.
    Naprawa pierwsza.
    Objawy: Ekran podczas użytkowania robił się biały w pasy. Pomagało wyłączenie i ponowne włączenie jednak po jakimś czasie znowu pojawiały się pasy. Do tego po kilku dniach doszedł problem reakcji na dotyk. Tablet reagował dosłownie przez kilka pierwszych minut po włączeniu.
    Kiano Assistance: (podaje daty wg protokołu naprawy) Data przyjęcia: 22.08.2013, data wydania: 27.08.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem tablet do naprawy w dniu 19.08 a wrócił do mnie w dniu 28.08 – łącznie 10 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: układ podświetlenia, taśmę dotykową. Uszkodził opakowanie – ślady po cięciu nożem, rozerwane.
    Ocena serwisu: Bardzo dobra z minusem za opakowanie. Jestem obiektywny i nie mogę ocenić inaczej.
    Naprawa druga.
    Objawy: Objawy z pierwszej naprawy powróciły. Najpierw były to sporadyczne przypadki do momentu, w którym ekran zrobił się biały.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia: 26.09.2013, data wydania: 02.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 22.09 2013 tablet z naprawy wrócił 03.10.2013 – łącznie 12 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: wyświetlacz, dotyk, płytę główną oraz został wgrany nowy soft (datowany na styczeń 2013). Zmieniono numer seryjny, ten widoczny w oprogramowaniu. Tablet wrócił z rysą na ekranie i zadrapaniami na tylnej obudowie. Na moją prośbę wymieniono opakowanie. Dostałem stare, używane po innym tablecie. Ze względu na zmianę opakowania zmieniono numer seryjny.
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Naprawili jedną usterkę, wysłali tablet z inną !!!
    W tym miejscu dodam, że w firmie/serwisie Kiano (wg informacji, które podała Pani Gosia) jest wiele działów między innymi dział QC – kontroli jakości. Dział ten sprawdza stan, poprawność działania urządzenia przed wysyłką do klienta po naprawie!!! Z jakim skutkiem opis niżej.
    Naprawa trzecia.
    Objawy: W dniu otrzymania tabletu po drugiej naprawie (przypomnę 03.10.2013), użytkowanie rozpoczynam od sprawdzania poprawności działania. Tablet ma na pierwszym ekranie ikonkę aparatu. Klikam, pojawia się czarny ekran i po chwili tablet powraca do ekranu głównego wyświetlając informację o zamknięciu aplikacji galerii. Więcej już nie sprawdzam!!!
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 09.10.2013, data wydania: 15.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 04.10.2013 tablet z naprawy wrócił 17.10.2013 – łącznie 14 dni kalendarzowych w tym cztery dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: kamerę, układ odpowiedzialny za połączenie się z siecią poprzez moduł 3G- choć nie zgłaszałem awarii tego modułu. Wgrano nowy soft (datowany na lipiec 2013). Zmieniono numer seryjny w oprogramowaniu. Do karty gwarancyjnej i protokole naprawy Pan technik nie wpisał nic o wymianie modułu 3G! O wymianie dowiedziałem się od Pani konsultant. Nie wpisał również informacji o zmianie oprogramowania. Ponownie na moją prośbę wymieniono opakowanie, tym razem na nowe. Nadano tez nowe numery seryjne.
    Ocena serwisu: Niedostateczny.
    Przypominam, że jest dział kontroli jakości QC. Dlaczego? Tuż przed wysyłką 15.10.2013 dzwoni Pani konsultant i informuje mnie, że ma już mój tablet. Proszę Panią konsultant, zgodnie z umową, o sprawdzenie tabletu, opakowania przed wysyłką. Po paru minutach Pani konsultant oddzwania i informuje mnie, że przykro jej, ale podczas sprawdzania dostrzegła… pyłki na ekranie !!! Informuje mnie, że odda tablet jeszcze raz do serwisu celem wyczyszczenia. Podziękowałem. Nazajutrz Pani konsultant dzwoni i informuje mnie, że już wszystko jest dobrze i wysyła tablet. Jeszcze raz dziękuję.
    Po swoich doświadczeniach uważam, że dział kontroli jakości QC to czysta fikcja stworzona na potrzebę poprawy wizerunku.
    Tablet powrócił w stanie dobrym, jednak już od razu zauważam, że tylna obudowa nie jest z mojego tabletu!!! Sprawdzam dalej, porównuje moją dokumentację stworzoną przed trzecią naprawą i oczom własnym nie wierze. Napiszę krótko: twierdzę, że otrzymałem nie mój tablet. Zgłaszam to Pani konsultant. Nie będę tutaj opisywał szczegółów.
    Otrzymuje swoją kartę Aero2. Rozpoczynam testy. Niestety tablet nie współpracuje bezpośrednio z siecią, brak możliwości uzyskania połączenia choć od nadajnika dzieli mnie 400 metrów.
    Czwarta naprawa.
    Zgłoszona przez sklep, w którym kupiłem tablet.
    Objawy: brak możliwości uzyskania bezpośredniego połączenia z siecią przy wykorzystaniu karty sieci Aero2.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 07.01.2014, data wydania 09.01.2014
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 27.12.2013 odebrałem ze sklepu 14.01.2014 – łącznie 19 dni kalendarzowych.
    Serwis: Naprawił: usunięcie przerwy w łączności 3G ?!
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Tablet jak nie współpracował z Aero2, tak dalej nie współpracuje. Dodam tylko, że zgodnie z zapisem gwarancji pkt.15 powinienem otrzymać nowy tablet. Tak się jednak nie stało. Dlaczego? Nie otrzymałem wyjaśnienia.
    17 stycznia ponownie pojawiam się w sklepie i składam reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową. Usterka ta sama: brak możliwości połączenia się z Internetem przy wykorzystaniu karty sieci Aero2. Tym razem jednak pomimo pewnych zastrzeżeń ze strony sklepu, żądam zwrotu gotówki.
    Rozpoczynam konsultacje z rzecznikiem praw klienta.
    Przed upływem 14 dni otrzymuje ze sklepu informację, w której sklep powołuje się na przeprowadzoną weryfikacje techniczną, która nie potwierdza mojej reklamacji. Wysyłam więc listem poleconym pismo z prośbą o udostępnienie tej weryfikacji.
    13 lutego dostaje wiadomość, że towar oczekuje na mnie w sklepie. Dzwonię na infolinię sklepu, chcąc dowiedzieć się, co dalej w przypadku jeśli towar nie będzie sprawny (na wszelki przypadek mam przygotowane pismo). Pan konsultant z infolinii, mówi, że pismo nie będzie potrzebne.
    „Sklep” uznał moją reklamację i zwróci mi pieniądze.
    Sklep w kolejnym piśmie (które otrzymałem już po zwrocie pieniędzy) informuje mnie, że wynik weryfikacji został uzyskany przez sklep podczas rozmowy telefonicznej z serwisem!!! Na jej podstawie wysłał mi pierwszą odpowiedź. Pisze też, że niektóre zgłoszenia wymagają dłuższej diagnostyki. Dopiero po moim piśmie z żądaniem wysłania tej weryfikacji, sklep jeszcze raz skontaktował się z serwisem, przedstawił moje żądania i wtedy serwis zmienił zdanie. Potwierdził wnoszoną prze zemnie wadę a co za tym idzie sklep uznał moje roszczenie dotyczące zwrotu gotówki za zasadne.
    14 lutego z samego rana pojawiłem się w sklepie i sfinalizowałem całą sprawę.
    Zakończyłem swoją przygodę z tabletem Kiano Core 10.1 Dual 3G.

    Podsumowując: nigdy już nie kupię produktu firmy Kiano.
    Państwo macie prawo wyboru. Życzę wszystkim aktualnym i przyszłym użytkownikom tabletów firmy Kiano zadowolenia z produktu i bezawaryjnego użytkowania.

    Szanowni Państwo opinie zawarte w tym tekście są oparte na moich własnych doświadczeniach. Posiadam dowody: dokumentację, zdjęcia, korespondencję e mail. Dodam również, że nie jestem w jakikolwiek sposób związany z firmą Kiano lub innymi firmami. Zezwalam na zamieszczanie całej opinii lub jej fragmentów bez ingerencji w treść. Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszej opinii. Zainteresowanych zapraszam na forum android com pl , gdzie opisałem swoją historię bardziej szczegółowo w temacie „Kiano Assistance w praktyce (marketing a rzeczywistość). Post z 01 marca 2014 numer 85. Pozdrawiam.

    • jerry pisze:

      Człowieku mam nadzieję że Ci dobrze płaca. Nikt normalny nie siedzi na wszystkich forach i na każdym topicu nie opisuje swojej pozal się boze „histerii”. I każdy normalny forumowicz oceni Cie wlasnie tak – hejter , oplacany przez konkurencje. Nie masz juz Kiano ? zajebiscie, skoro sie z tego cieszysz.. A teraz wychwalaj to swoje lenovo czy to tam Ci kupili a nie zasypuj forum durnymi wynurzeniami. A juz to twoje oswiadczenie , ze mozna cie cytowac? hehe, a kto by cie chcial cytowac? co Ty Mickiewicz jestes? Matko, jak trzeba byc zakompleksionym. A moze leki sie skonczyly? Bądź zdrów!

  31. Lisek pisze:

    Pisze Pan tylko o jednym modelu Kiano Core 10.1 . Nie stawiałbym wszystkich modeli pod jedną kreską. Następcy tego modelu mają bardzo dobre recenzje i opinie. Wystarczy spojrzeć na Linię Kiano Elegance.

  32. karol pisze:

    Miałem to badziewie owszem obudówka nie powiem całkiem przyzwoita…..ale to jedyna zaleta tego pseudo tabletu niestety….w orginalnym pudełku prosto z fabryki zakupiony na całe szczęście w sklepie internetowym okazał się być po wypakowaniu i pierwszym włączeniu po prostu nie w pełni sprawny!!!!!!!!!!Aha i ładowarka którą włożyłem do gniazdka ziała łukiem elektrycznym jak spawarka!Całe to kiano i ich produkty to lipa dla naiwnych klientów!!Na szczęście oddałem to gówno do sklepu przed upływem 10 dni bez podania przyczyny!OSTRZEGAM NIE KUPUJCIE TEGO SZAJSU!!!!!!!!!!!!Jeśli nie chcecie mieć kłopotów.!!!!!!!!!!!

    • Marta pisze:

      o piękny troll nam się trafił

    • jerry pisze:

      oj Karol, Karol… ziejesz jak smok wawelski – widac Cie tu i tam, nick taki , nick sraki..czyżby płatne zajęcie od konkurencji?? oj klamczuszku , nieladnie!

      • karol pisze:

        człowieku żadne pisanie dla konkurencji..dzisiaj dostałem imeila od sklepu internetowego w którym to poinformowano mnie o zwrocie gotówki na moje konto bankowe już we wtorek za to badziewie które przypominam po wypakowaniu z pudełka JAKO NOWE URZĄDZENIE NIE DZIAŁAŁO TAK JAK POWINNO…..NIE TRAFIŁ BY CIEBIE SZLAK NA MIEJSCU W TAKIEJ SYTUACJI ŻE WYDAJESZ PRAWIE SIEDEM STÓW A TEN PRODUKT NIE DZIAŁA JAK POWINNO ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM….do tego propozycja z serwisu po rejestracji i kontakcie telefonicznym sprowadza się do tego że przyjedzie kurier i odbierze nowy tablet nie używany nawet 10 minut do naprawy…..TO KPINA W ŻYWE OCZY KLIENTA KTÓRY ZAUFAŁ TEJ FIRMIE…..OMIJAJCIE PRODUKTY TEJ FIRMY SZEROKIM ŁUKIEM…..ja we wtorek zamawiam tablet sony xperia z1 z LTE 4G…ceny pospadały bo już za rogiem czai się najnowszy Z2…dołoże około 8lub 9 stów do zwrotu za kiano core i będę spał spokojnie bo wiem że rano tablet będzie działał zgodnie z tym do czego jest przeznaczony i tyle w tym temacie….już tu na pewno nie wróce bo nie będzie po co….PRECZ Z KIANO!!!!!!!!Trzymajcie się ciepło i poręczy!!!!!!!!!!

  33. Maciek pisze:

    do jerry i Marty (zapewne jednej i tej samej osoby) – „kiciki” to możesz sobie „żenić” ale komu innemu.
    Jacek opisał swoją sytuację niemalże minuta po minucie i wszystko podparł dowodami. Że jak któryś z kianowskich trolli zauważył – to epopeja? OK – ale skoro ktoś jest tak rozgoryczony bublem i wk…ny, to nie ma się co dziwić. Nikomu z konkurencji chcący obrzydzic DOSKONAŁE produkty Kiano nie chciałoby się pisać właśnie takiej „epopei” – wystarczy pomyśleć. Tak samo jak przed zakupem wspomnianego tabletu. Powiem szczerze : po tych komentarzach nie chciałbym go za darmo ! Pani Gosia pomaga? Przeczytajcie jej wszystkie wypowiedzi – sprowadzają się do jednego:
    „proszę podac mi na mail marketing@barelpoland.com” – niczym katarynka. Serwis i usługa „drzwi-drzwi w przeciągu 3-5 dni, to kpina, więc temat Kiano uważam za zamknięty 😉

    • karol pisze:

      masz 100% racji.. patrz mój przypadek…..pozdrawiam!

      • Mateusz pisze:

        kolejne 100 % racji, nawet nie chce mi się opisywać problemu. Niemniej wielki producent i dystrybutor w Krakowie,na ulicy Kalwaryjskiej 69 pozamykany na cztery spusty.
        To nie trolle, to real!
        Nigdy więcej Kiano!!!

  34. Daniel pisze:

    No właśnie ci co piszą te poematy to chyba ludzie nie mający innego zajęcia tylko siedzą i klepią….pozdrawiam trolli z konkurencji Kiano

  35. ff pisze:

    Kupiłem 2 takie tablety w pewnym odstępie czasu i póki co sprawują się bez zarzutu – działają płynnie, ale nie testowałem jeszcze aero2 – zamówiłem w końcu kartę i dam znać po jej sprawdzeniu. Moje egzemplarze kupiłem w lutym i marcu 2014 – są z nowej serii… Wcześniej miałem Goclevery i to urządzenie z pewnością lepiej mi odpowiada.
    Pozdrawiam

  36. Vinci pisze:

    Mój core dual 3G ma już poł roku , od początku używam karty Aero, działa super. Korzystałem również z pomocy konsultanta – duży plus za obsługę klienta.

  37. Kornelia pisze:

    Kiano Core dual 3G to nadal fajny i myślę , że godny uwagi tablet. Nie wszystkie tablety wprowadzane na rynek wyposażone są w modemy 3G i do tego działającez Aero.

  38. Jerzy pisze:

    Po pierwsze Aero nie działa – jedynie prze roaming plusa i to słabo, specyfikacji modemu znaleźć nigdzie nie mogę to dwa, posty chwalące świetne działanie modemu to trollowanie – trzy. Inne zarzuty to już inna sprawa. Za te pieniądze jest nienajgorzej, ale nie oczekujmy cudów. Jeżeli poprawią działanie modemu (być może sterownik?)to bedzie całkiem dobrze.

  39. Darek pisze:

    U mnie Aero działa. pewnie zaraz napisze ktoś , że trollem jestem ….Jerzy?

  40. Mieszko pisze:

    Korzystam i potwierdzam, że testy na różnych serwisach pokazują jak dobrze wywiązał się z zadania producent. Bateria wytrzymuje ok 8h przy ciągłym użytkowaniu. Solidna obudowa bez tandetnej plastikowej obudowy, a przede wszystkim obudowa nie poddaje się wygięciom. Bardzo dobry wyświetlacz . Wydajność to typowy multimedialny tablet, gry, wideo, www. Mobilność oczywiście zawdzięcza modułowi 3G i obsłudze Aero, Plus, Play, Orange . Każdy wybierze coś dla siebie.

    • karol pisze:

      Wujek z serwisu kiano w przy osiedlowym klubie się odezwał….mobilność tego bubla zwanego 3G JEST ŻADNA wujek ..więc nie pisz bzdur!!!!!!!

      • Karol Wielki pisze:

        A ty karolku , to zapowiadałeś że już tu nie będziesz wracał..i co? Zapłacili ci więcej? że jednak smarujesz te brednie trollku malutki z zafajdanego osiedla?
        Jak czytam takie posty to mi się niedobrze robi. Sam miałem ten model, teraz przerzuciłem się na Elegance. Kiano jest w każdym sklepie dużych sieci, to chyba świadczy o wielkości firmy. Zresztą każdy, kto mam mózg dobrze to wie i potrafi racjonalnie ocenić, nie sugerując się takimi prymitywnymi wpisami jak twój karolku malutki.

        • karol pisze:

          nikt mi nic nie zapłacił…ale bardzo lubie naiwniaków kupujących to coś podobnego do tabletu dlatego tak lubie tu wracać po za tym jak ktoś podpadnie tak jak to kiano to lubie też pojechać po nim trochę!I to tyle w tym temacie!

          • Kamil pisze:

            Jakże ci to biedaku podpadło Kiano 🙂 nie umiesz sobie z tym poradzić i wracasz się tu wyżalić . ja już omijam wpisy od karola, szkoda na nie czasu,

      • Lolek pisze:

        Ty karolu piszesz same bzdury, skoro korzystam z internetu dzięki modemowi 3G to jaki to bubel? czy Ty wogóle korzystałeś z Kiano Core dual 3G lub innego modelu tej firmy z 3G?

        • karol pisze:

          pewnie że miałem nieci wyżej jest opisana moja historia z tym szajsem które NOWE PO WYPAKOWANIU Z FABRYCZNEGO PUDEŁKA NIE DZIAŁAŁO TAK JAK POWINNO….a jedyne do czego sprowadza się ten cały serwis to to że przyjdzie kurier i odbierze ode mnie przypominam nowy nieużywany nawet 10 minut tablet do naprawy!!!!!To śmiech ma sali….spakowałem to gówno i odesłałem to gówno do sklepu internetowego na zasadzie zwroty 10 dniowe..po 6 dniach miałem zwróconą kasę na szczęście….a teraz mam prawdziwy tablet sony xperia z 1 LTE 4G….i to jest dopiero cacko!

  41. Michael pisze:

    Przestrzegam wszystkich przed zakupem Kiano, sprzęt spędza bardzo dużo czasu w serwisie (ciągłe usterki) do tego bardzo nieuczciwa polityka marketingowa firmy. Mój egzemplarz już kilka razy był w serwisie i bezskutecznie!!!

  42. Ted pisze:

    Nie stawiaj wszystkich modeli Kiano pod jedną kreską. Może masz Pro duala , którego niema co porównywać dotabletów z nowej linii Elegance. Te można tylko zachwalać 🙂

  43. algm251 pisze:

    co zrobic kupilem kiano core 10.1 dual kabel w ladowarce troche sie przerwal ale nie calkiem i nie laduje w sklepie niechca go przyjac ,bo to niby moja wina to do czego jest ta kur….ka gwarancja pomocy gdzie kupic ladowarke

  44. Doris pisze:

    Zadzwoń na infolinie , na pewno ci sprzedadzą ładowarkę . Moja jak się zapsuła to mi wymienili za darmo.

  45. Mateusz pisze:

    UWAGA! UWAGA!!!!!! Kiano – sprzęt, serwis – jedna wielka lipa. Infolinia nie odbiera, a na Kalwaryjskiej 69 w Krakowie Dystrybutor i Producent podobno bywa, ale kiedy i o której, to już loteria. Chyba wszyscy zajęci naprawą w terenie. Brrrr – never ever!

  46. krystyna pisze:

    Tablet Kiano Pro10 dual-core jedna wielka porażka! Jestem jego posiadaczką prawie dwa lata.Jego działanie od początku sprawiało kłopot po telefonach do serwisu kilkakrotnie był resetowany do ustawień fabrycznych,pomagało na jakiś czas.W końcu zdecydowałam się odesłać do serwisu i to była bardzo zła decyzja tablet wrócił w gorszym stanie niż został wysłany !!!!Nie dość że nie zostało nic zrobione to jeszcze uszkodzili głośniki,oczywiście próbowano mi wmówić że to moja wina,zaproponowano naprawę odpłatnie.Sprzęt działał tragicznie więc po raz kolejny trafił do serwisu gdzie stwierdzono uszkodzenie płyt głównej.Smiem przypuszczać że płyta od początku nie dziąłała jak należy gdyz cały czas tablet trafiał do serwisu z tym samym problemem który nigdy nie został rozwiązany.zaproponowano mi kolejną odpłatną naprawę.Nie zgodziłam się,gdyż w żaden sposób nie przyczyniłam się do tak fatalnego działania urządzenia,więc odesłano mi złom,który nie nadaje się do użytku.27.10 2014r wysłany został list polecony z opisem problemu do działu marketingu firmy KIANO LECZ POZOSTAŁ BEZ ODZEWU!!! podobnie jak e-mail tej samej treści.W związku z powyższym zastanawiam się nad złożeniem sprawy do sądu! Osoby w podobnej sytuacji zainteresowane proszę o kontakt.

  47. sam_my pisze:

    Poza ładnym wyglądem tablet słabiutki:
    – modem nie działa z aero2,
    – podczas ładowania ekran żyje własnym życiem, dotyk totalnie głupieje,
    – internet w tablecie działa dramatycznie wolne, podczas gdy ten sam internet w modemie usb włożonym np.do laptopa śmiga aż miło,
    – po starcie tableta, wiele aplikacji zawiesza się każdorazowo

    Wymieniono płytę główną, wgrano nowego andka i soft – bez zmian!

    Shit niesamowity. Nigdy więcej taniego szmelcu!

  48. Artur pisze:

    Potwierdzam słowa przedmówców – KIANO to jedna wielka lipaaa! :/

  49. Krzychu pisze:

    Jak mozna zwiekszyc podst pamiec nand flash

  50. BB pisze:

    Sugerując się m.in. tą recenzją dokonałem jednego z najgorszych zakupów w życiu. W okresie gwarancyjnym (zakupiłem to coś ponad 2 lata temu) zepsuły się 2 razy głośniki a raz dosłownie tego pseudo tableta rozerwało (wybuchła bateria i wysadziła ekran) – po odesłaniu do serwisu i wymianie praktycznie każdej ważnej części (na nowy o dziwo nie wymienili chociaż wyglądał jak po wojnie) zepsuł się znowu, tym razem już kilka dni po zakończeniu gwarancji – padł ekran. Serwis przyjmuje sprzęt ale nie ma z nimi żadnego kontaktu (zero odpowiedzi, informacji co się dzieje ze sprzętem). W rzadkich okresach gdy działał spisywał się gorzej od kilka lat starszego telefonu, ciągle się zacinał, zawieszał, „zamulał”. Szczerze nie polecam chyba, że ktoś chce zrobić sobie krzywdę.


reklama