>

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.

Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.

Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.

Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.

– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.

Źródło: Kiano

Szymon Marcjanek

Komentarze

  • KIANO- NIGDY WIĘCEJ! Serwisanci Kiano może i potrafią "cośtam, cośtam" ale na pewno nie potrafią naprawiać eletroniki. Stosunek do klienta- gorzej niź źle! NIE KUPUJCIE TEGO #$%^&*!

  • pamiętacie post w którym Gosia kiano pisała -Witam Panią,
    aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami – mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam
    otóż firma kiano zamierza oddać mi NAPRAWIONEGO tableta.Nie wymienić na nowy,nie zamierzaja również oddać mi gotówki choć o to właśnie prosiłam.Chcąoddać mi sprzęt w którym ciągle psuje się to samo gdyż jak podejrzewam jest zwyczajnie wadliwy!zero pomocy,kontaktu.telefonu nie odbierają a sklep sferis umywa ręce.został mi rzecznik praw konsumenta

  • Nie polecam tej firmy mój pro 10 dual był w tym psełdo serwisie 6 razy ostatnio grubo ponad 30 dni. Moje żądania wymiany na model bez wad pozostawały bez odpowiedzi. Wczoraj oddałem go do sprzedawcy. Jeśli ktoś się zastanawia nad zakupem sprzętu sprzedawanego przez kiano radzę się zastanowić. Pozdrawiam

  • Serwis KIANO to jest jakaś pomyłka. Żenada, dno i pół metra mułu! Klienta traktują jak frajera a Pani z Martyna w kontakcie z klientami wysyła "głodne kawałki" wklejając "gotowce" mające załatwić wspaniałemu serwisowi "kilka dni spokoju od namola". Odradzam kupno marki KIANO. Jak tylko będę mieć okazję to sprzedam ten "wspaniały bezawaryjny" sprzęt, który dłużej znajduje się w posiadaniu serwisu niż u właściciela.

    • doczytałam że to nie p.Gosia pisała że zamiast tutaj pisać powinnam zgłosić się do kiano.Nie zmienia to jednak faktu że mimo iż pisałam do kiano nikt się nie odezwał

    • to są jakieś kpiny.Pani Gosia(w ostatnim komentarzu ja trochę poniosło i nawet zaczęła mi mówić na "ty") 28.03.2013 napisała:
      Witam Panią,
      aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami – mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam
      niestety,mimo mojego pisma do kiano nikt się nie próbował kontaktować dlatego sama wystosowałam maila do kiano z zapytaniem na jakim etapie jest moja reklamacja.i tu kwiatek-ponieważ to już kolejna reklamacja,a sferis nie chciał wymienić produktu na nowy ja zażadałam zwrotu pieniędzy.Firma kiano odpisała że mają już ten tablet i...NAPRAWIAJĄ go.napisałam jak wygląda sytuacja i zapytałam czemu naprawiają-brak opowiedzi.Porządnie zirytowana wysłałam im znak zapytania.Oto odpowiedź jakiej udzieliła mi Pani Martyna Ściupider,najpierw otrzymałam sam znak zapytania,wściekła wysłałam maila raz jeszcze i dopiero wtedy łaskawie poinformowano mnie że servis podejmuje decyzje o wymianie.Ja się pytam-po co go naprawiacie?oczywistym jest że chcą mi go wepchnąć z powrotem..

  • Witam.Piszę tutaj ponieważ jestem bardzo zawiedziona i rozżalona a zakup tabletu (kiano zip city y II)sprawił że nie mam ani produktu ani pieniędzy.Od dnia zakupu już kilka razy był na gwarancji,Pierwszy raz soft padł mu tego samego dnia,Zakupiłam go w sklepie Sferis w Łódżkiej galeriii i sprzedawca wymienił mi gona nowy.Moja radość nie trwała jednak długo.Soft psuje sięw nim notorycznie a firma Kiano za każdym razem wgrywa nowy,on sie znowu psuje i zabawa zaczyna się od nowa.Dziś również pojechałam z reklamacją tym razem z żądaniem wymiany tabletu na nowy.Niestety sklep niewspółpracuje już z firmą Kiano,tego modelu{podobno} już nie produkują wiec wymiana nie jest możliwa.Wystąpiłam o zwrot pieniędzy.Tablet zabrano,mam czekać na decyzję eksperta...ostatnio czekałam ponad trzy tygodnie.Nie mam pieniędzy ani sprzętu...eh co mnie podkusiło?

    • Witam Panią,
      aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami - mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam

  • To zależy do czego będziesz używał. Tablet jest mobilniejszy, łatwiej go ze sobą zabrać. Jak ma wbudowany modem 3G to nie musisz się martwić o łączność z netem. Ja odkąd mam Kiano Core 10.1 z 3G to z laptopa prawie nie korzystam.

  • U mnie również zmieścili się w 5 dniach - wgrywali nowy soft. Po naprawie oczywiście byłem mile zaskoczony telefonem od mojego konsultanta czy z tabletem wszystko ok i czy jestem zadowolony z obsługi. JESTEM :)

Najnowsze artykuły

Świąteczny poradnik zakupowy 2023. Wybieramy najlepsze prezenty pod choinkę!

Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…

30 listopada 2023

Jaką konsolę wybrać? Poradnik przed Black Friday

Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…

6 listopada 2023

Tablety premium – na jaki model postawić?

Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…

29 września 2023

iPad – wszechstronne urządzenie mobilne dla Ciebie i Twojej rodziny

W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…

22 maja 2023

Bogowie, co za bestia. Xiaomi stawia na LTPO 144 Hz, 120 W i SD8+G1, a to nawet nie jest flagowiec!

Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…

30 maja 2022

To już dziś! Gdzie oglądać finał Ligi Mistrzów w 4K?

Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…

28 maja 2022

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies