Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.
Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.
Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.
Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.
– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.
Źródło: Kiano
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…
Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…
Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…
W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…
Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…
Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies
Komentarze
Mój Kiano także się zepsuł. Chodzi o Intelect X2 HD. Kupiłem w sierpniu 2016, zepsuł się pod koniec marca 2017 (gniazdo ładowania). Oczywiście serwis opisał, że będę musiał czekać do 30 dni kalendarzowych na części, mimo, że to jeden z najnowszych i najdroższy tablet z Windows w ich ofercie. Nie miałem jednak wówczas czasu na bawienie się w gwarancję, ale niedawno postanowiłem oddać go do serwisu. Kurier umówiony na 22, w serwisie 23.06. Jakiego maila otrzymałem 26 czerwca? Wydłużenie reklamacji do 30 dni roboczych.
Zobaczymy jak ta sprawa się rozwinie, mają czas do 26 lipca.
CHCESZ WYRZUCIĆ PIENIĄDZE? KUP KIANO
czy ktoś dysponuje aktualnym e-mailem do serwisu ? na stronie jest : serwis@kiano.pl ale przychodzi info że nie dostarczono poczty :-(
Widzę że już nawet Kiano nie raczy odpowiadać na zarzuty. Potwierdzam że dodzwonienie się jest prawie niemożliwe. Uszkadzają sprzęt w serwisie odsyłają bezczelnie i twierdzą że to nie ich wina. Współpracuję od lat z różnymi serwisami, ale z czymś takim jeszcze się nie spotkałem. POwiem jeszcze raz chcesz mieć problem - kupuj Kiano.
Hahahahhahah 5 dni, to co oni z nim robią?
Kiedy mi padł tablet to oddałem do redicreo i miałem na drugi dzien zrobiony
W przypadku problemów z tabletami najlepiej korzystać ze sprawdzonych serwisów. Jednym z takich jest Redicreo z Krakowa. Uczciwi i profesjonalni. Naprawa matrycy w moim alcatelu zajęła im tylko jeden dzień.
Bardzo dziękuję za kontakt. Dzwoniłem i jestem umówiony.
Zbieram chętnych do przedstawienia swoich problemów z tą firmą w programie Sprawa dla reportera.
Trzeba to nagłośnić jeśli to prawda co piszecie , to nie można tolerować oszukiwania klientów
Ja również mam podobny problem z firmą Kiano. Tablet kupiony w październiku 2015. Uszkodzony tablet to Kiano SlimTab 8 3g. Wiem że muszę zapłacić za wymianę bo sam uszkodziłem matryce, mocno naciskając na tablet. W serwisie najpierw (styczeń 2016) kazano mi czekać miesiąc na części bo idą do nich matryce. W tym czasie jeden serwis mógł mi to naprawić ale myślałem że poczekam na oryginalny serwis. Po miesiącu serwis stwierdził że nie będą mieć matryc więc mnie olali i nie wymienią. Nie bo nie i co nam zrobicie. Kupiłem więc jednorazowy tablet który mogę wyrzucić na śmietnik bo firma Kiano nie ma części do jego naprawy. Od dzisiaj będę więc ostrzegał wszystkich przed zakupem jakiegokolwiek sprzętu tej firmy.
Ostrzegam wszystkich przed Kiano. Kupiłem sam i właściwie było ok do momentu kiedy ktoś przypadkowo usiadł na niego. Uszkodzeniu uległa matryca. Moja wina jest oczywista. Ale Serwis Kiano pod Krakowem zdecydowanie odmówił mi naprawy pogwarancyjnej. Przez 2 miesiące informowano mnie o rzekomych trudnościach na granicy z transportem zamówionych części. W dniu dzisiejszym konsultant poinformował mnie, że obecnie już nie wykonują takich napraw. Czy to jest profesjonalny serwis? Myślę, że na pewno nie. Profesjonalny serwis powinien stanąć na głowie aby zadowolić klienta. Czy firma Kiano jest godna zaufania? Na moim przykładzie wszystkich potencjalnych ich klientów ostrzegam. Zrobią wszystko aby kupić a później “piszta na Berdyczów”. Nigdy więcej Kiano.
Czytając te komentarze zastanawiam się czy oddać nowy tygodniowy slim tab 7 3gr do tego serwisu.
czy tez odżałować te 3 stówy i wywalić ten sprzęt.
ogólne działanie aplikacji jest ok poza cichym dźwiękiem.
Wada jest bateria która po naładowaniu do 100% potrafi się samoczynnie rozładować w ok 5 godzin
przy wyłączonym tab i nieużywanym, oczywiście,powyłączane tr danych ,wi-fi, synchro i inne.
Czas pracy na naładowanej baterii nie przekracza 2 godz
nie kupujcie tabletów kiano (mam Fly 9.7 QUAD) mało używałem a jak go załączyłem po 3 miesiącach oprogramowanie padnięte , dałem na gwarancje a oni napisali uszkodzenie mechaniczne , wiec dałem i znów to samo. dopiero wizyta w biurze poskutkowała ale szczęście ze wynajmuje mieszkanie w tym samym mieście, nigdy więcej kiano i jak słyszę ze ktoś chce kupić tablet to odradzam kiano , ja porobiłem zdjęcia jak pakowałem i mam filmik żeby nie było ze wysłałem zle zapakowany albo uszkodzony
Reklamowałem tablet KIANO CITY II z powodu przegrzewania się i zawieszania na białym lub czarnym ekranie. Tablet odesłano z powodu nieuznania reklamacji i tak zapakowano że na środku pękł ekran ( lub zapakowano pęknięty ). Ewidentnie pęknięcie nastąpiło z powodu złego zapakowania, ale SUPER SERWIS twierdzi że zapakował prawidłowo i odrzuca roszczenie. Wysłałem zdjęcia ale to groch o ścianę.
Chcesz mieć problem - kupuj KIANO