>

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.

Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.

Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.

Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.

– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.

Źródło: Kiano

Szymon Marcjanek

Komentarze

  • Witam! Chciałabym się dowiedzieć czy firma rozwiązała problem złego padania obrazu z kamerki przedniej podczas wideorozmowy w Skype czy też trzeba trzymać tablet pod kątem aby prowadzić rozmowę ??

    • Witam,

      nasza Firma nie zajmowała się tym zagadnieneim ponieważ jak informowaliśkmy
      wczesniej, za odpwoiednie wyświetlanie obrazu z kamery odpowiedzialna jest
      aplikacja Skype. Pozdrawiam

  • wkurzaja mnie bluzgacze, trolle i inni frajerzy ktorzy wydaja na sprzęt kilka tysięcy tylko po to by sobie poprawić mniemanie o sobie.

    Ja kupiłem Kiano 3g i nie żałuję. Przyznaję, że był falstart z trefną ładowarką w zestawie, ale wystarczył krótki mail i firma błyskawicznie przysłała mi nową ładowarkę. Od tego z czasu tablet hula.

    Ludzie, nie bądźmy gnojami i doceńmy dobre działania firmy.
    Mam nadzieję że niedługo doczekam się aktualizacji do 4.2
    :)

  • Zamiast docenić starania firmy, że błędy swoje naprawiają to oczywiście krytykujecie. A może Kiano Fly czy inne bez 3G nie potrzebują w ogóle serwisu? :) koledzy i koleżanki trochę więcej optymizmu :)

  • Chcę sobie kupić jakiś 10 calowy tablecik z 3g do 1000 zł. Brałem pod uwagę Kiano, jednak opinie skutecznie mnie powstrzymały. Zastanawiam się nad Overmaxem Solution 10, niestety brak opinii i testów. Zastanawiam się czy jednak nie dozbierać do Asusa lub Samsunga.
    Może znacie jeszcze coś godnego uwagi?

      • Zgadzam się. To, że się psuje to jedna sprawa, ale serwis to druga sprawa. Olewają klienta, nie odpisują na maile, nie oddzwaniają. Półtora miesiąca tablet w naprawie (nie pierwszy z resztą raz) i zero kontaktu. Chyba zostało mi jechac tam do nich osobiście pół Polski. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta. Kiano w moim przypadku wielkie nieporozumienie!

        • Pani Lidko, jestem zaskoczona tym, co Pani pisze, ale oczywiscie chciałabym to sprawdzić i interweniowac, bardzo prosze o podanie nr zgłoszenia reklamacji albo nr seryjnego urzadzenia. Prosze napisac tu albo wyslac na marketing@barelpoland.com
          Pozdrawiam

          • Pani Gosiu, ja nie jestem zaskoczony, ponieważ przytrafiło mi się to samo co Pani Lidce i wielu innym użytkownikom tabletów Kiano.Wystarczy poczytać w internecie, podobnych przypadków jest mnóstwo. Serwis firmy Kiano to dno totalne, kompletny brak profesjonalizmu i ignorowanie klienta.Takie firmy powinny zostać wyeliminowane z rynku. Ja również czekam na swój tablet od stycznia....

    • Witam,
      jeżeli się Pan zastanawia nad Kiano, to zawsze kupując przez internet ma Pan 10 dni na przetestowanie. Kupując bezpośrednio u nas mozemy go dodatkowo sprawdzic. Core 10.1 3G jest bardzo udanym modelem i nie ma Pan czego się obawiac. A przy tym modelu od 15 czerwca ma Pan Kiano Assistance i dedykowanego konsultanta , który pomoże w każdej kwestii.
      Pozdrawiam.

      • Ponawiam pytanie :)
        Gdzie znajduje się serwis Kiano? Czy gwarancją 24 mc objęty jest cały tablet, wraz z ekranem dotykowym? Widzę, że macie Państwo siedzibę w Krakowie przy ul. Kalwaryjskiej. Czy można tam sprawdzić i ew. zakupić Core 10.1 3g ?
        Pozdrawiam

        • Witam Pana,
          dziękuję za zainteresowanie naszym sprzetem. Gwarancją 24m-cy objęty jest cały tablet. W Krakowie mieści się zarząd i biura - nie prowadzimy tam jednak sprzedaży detalicznej. Magazyn jest zewnętrzny i wraz z serwisem mieści się poza Krakowem. Oczywiscie jeżeli zdecysuje sie Pan na zakup bezposrednio od nas, tablet przed wysyłką będzi ejeszcze raz dodatkowo sprawdzony. W razie pytań prosze o mail ma marketing@barelpoland.com
          Pozdrawiam

          • Przepraszam za wtrącanie się w ten temat.
            Ostrzegam wszystkich przed Kiano. Kupiłem sam i właściwie było ok do momentu kiedy ktoś przypadkowo usiadł na niego. Uszkodzeniu uległa matryca. Moja wina jest oczywista. Ale Serwis Kiano pod Krakowem zdecydowanie odmówił mi naprawy pogwarancyjnej. Przez 2 miesiące informowano mnie o rzekomych trudnościach na granicy z transportem zamówionych części. W dniu dzisiejszym konsultant poinformował mnie, że obecnie już nie wykonują takich napraw. Czy to jest profesjonalny serwis? Myślę, że na pewno nie. Profesjonalny serwis powinien stanąć na głowie aby zadowolić klienta. Czy firma Kiano jest godna zaufania? Na moim przykładzie wszystkich potencjalnych ich klientów ostrzegam. Zrobią wszystko aby kupić a później "piszta na Berdyczów". Nigdy więcej Kiano.

          • /Gwarancją 24m-cy objęty jest cały tablet/-to Pani chyba nie czytała warunków gwarancji.Na baterie w waszych tabletach dajecie 3 miesiące.

      • Witam
        mam problem z Kiano fly 10.1
        kilka razy na godzinne zawiesza się lub restartuje,
        powrót do ustawień fabrycznych wykonałem,
        można prosić o poradę co robić dalej,
        wysyłka do serwisu lub samemu ponowne wgranie softu,

      • W naciąganiu klienta na towar to pani jest dobra ale ja jeszcze czekam na zajęcie stanowiska w tej sprawie " KIANO FLY 7 DUAL ciekawości sprawdziłem programem "CPU / RAM / DEVICE Identifier" widzi cpu jako RK3066 2x 1.6 GHz to 1.4 GHz ,a taktowanie procesora nie przekracza MAX 1416 MGz"

        • Prosze Pana, po pierwsze bardzo prosze o nie obrażanie mnie.
          Jesli chodzi o Pana pytanie : Witam,

          Wyniki z Benchmark Antutu proszę potraktować jako wynik przyblizony i
          poglądowy. Niestety tak jest, że bardzo często Antutu jak i inne Benchmarki
          nie pokazuja dokładnych danych dotyczących danego urządzenia.

          Kolejna kwestia to to, że procesor działa w zakresie od minimum do maximum w
          zależności od zapotrzebowania na daną chwilę - w zalezności od potrzeby
          wykorzystania swoich zasobów.

          Zamontowany procesor w urządzeniu to procesor RK3066 Cortex A9 DualCore 1,6
          GHz, 400 MALI, który wg. specyfikacji producenta posiada 1,6GHz.

          Poniżej link do specyfikacji
          http://en.wikipedia.org/wiki/Rockchip#RK30xx_series

          RK3066 40 nm ARMv7-A Up to 1.6 GHz Dual-core ARM Cortex-A9 Mali-400 MP
          (Quad core, 250 MHz) DDR, DDR2, DDR3 support, up to 2 GB 2012
          Pozdrawiam.

          • Wszędzie gdzie będę mógł przestrzegę przed Kiano. Zresztą obiecałem to ich serwisowi. Przepraszam, że powtarzam swoje posty, ale przedstawiane fakty na temat Kiano powinny umożliwić wszystkim podjęcie stosownej decyzji o omijaniu ich z daleka.
            Ostrzegam wszystkich przed Kiano. Kupiłem sam i właściwie było ok do momentu kiedy ktoś przypadkowo usiadł na niego. Uszkodzeniu uległa matryca. Moja wina jest oczywista. Ale Serwis Kiano pod Krakowem zdecydowanie odmówił mi naprawy pogwarancyjnej. Przez 2 miesiące informowano mnie o rzekomych trudnościach na granicy z transportem zamówionych części. W dniu dzisiejszym konsultant poinformował mnie, że obecnie już nie wykonują takich napraw. Czy to jest profesjonalny serwis? Myślę, że na pewno nie. Profesjonalny serwis powinien stanąć na głowie aby zadowolić klienta. Czy firma Kiano jest godna zaufania? Na moim przykładzie wszystkich potencjalnych ich klientów ostrzegam. Zrobią wszystko aby kupić a później “piszta na Berdyczów”. Nigdy więcej Kiano.

          • Potwierdzam, Kiano Booky Light uszkodzony wyświetlacz, matryca?,odmówiono naprawy pogwarancyjnej dziś.

          • Pani Gosiu
            Ile razy mam tłumaczyć że program “CPU / RAM / DEVICE Identifier” poprawnie identyfikuje procesor widzi cpu jako RK3066 2x 1.6 GHz to 1.4 GHz czyli (1.6GHz do 1.4GHz) a inny program "CPU Spy" wskazuje min częstotliwość 252MHz a max 1416MHz. Czyli procesor zamontowany poprawny według podanej specyfikacji ale wygląda że programowo obniżono jego taktowanie (możliwe że na etapie tworzenia softu czy celowo czy popełniono błąd w to nie mam zamiaru wnikać) klient widząc w specyfikacji że produkt jest wstanie osiągnąć 1.6GHz to tego oczekuje. I proszę mnie nie odsyłać do opisów procesora.
            Procesor to produkt wstępny a czy producent danego sprzętu wykorzysta pełną jego moc to już decyzja producenta.
            Jeśli chodzi o wyniki benchmarków to się z panią zgodzę że mogą być różne ale identyfikacja podzespołów to co innego, a program “CPU / RAM / DEVICE Identifier” poprawnie rozpoznaje procesor i wasz tablet za pewnie odczytuje z plików informacyjnych systemu. I jest dla mnie nie możliwe żeby aż tyle programów się myliło.
            Czytałem gdzieś o przypadku z tabletem który wrócił po naprawie gwarancyjnej z podniesioną częstotliwością z 1.3GHz do 1.5GHz tam właściciel też testował tablet takimi programami po kontakcie z serwisem dlaczego tak jest przesłano mu uaktualnienie softu poprawiający ten błąd.
            Czyli można.

          • Panie Eryku,
            towar jest zgodny z wszystkimi informacjami podawanymi przez producenta, jak równiez informacjami prasowymi. Nie ponosimy odpowiedzialności za wyniki z benchmarku, bo jak już pisałam bardzo często Antutu jak i inne Benchmarki
            nie pokazuja dokładnych danych dotyczących danego urządzenia. http://en.wikipedia.org/wiki/Rockchip#RK30xx_series
            Pozdrawiam.

          • To że jest zamontowany taki procesor to jedno.
            Ale ja czym bym nie sprawdził to jego zakres jest od 252 MHz do 1416MHz.
            Więc druga sprawa jest taka że taktowanie zostało ograniczone do MAX 1416MHz.
            Towar niezgodny z danymi producenta dziękuje wszystko na temat.
            Sprawdzane programem"CPU / RAM / DEVICE Identifier" i innymi.

          • Gdzie znajduje się serwis Kiano? Czy gwarancją 24 mc objęty jest cały tablet, wraz z ekranem dotykowym? Widzę, że macie Państwo siedzibę w Krakowie przy ul. Kalwaryjskiej. Czy można tam sprawdzić i ew. zakupić Core 10.1 3g ?
            Pozdrawiam

1 9 10 11

Najnowsze artykuły

Świąteczny poradnik zakupowy 2023. Wybieramy najlepsze prezenty pod choinkę!

Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…

30 listopada 2023

Jaką konsolę wybrać? Poradnik przed Black Friday

Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…

6 listopada 2023

Tablety premium – na jaki model postawić?

Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…

29 września 2023

iPad – wszechstronne urządzenie mobilne dla Ciebie i Twojej rodziny

W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…

22 maja 2023

Bogowie, co za bestia. Xiaomi stawia na LTPO 144 Hz, 120 W i SD8+G1, a to nawet nie jest flagowiec!

Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…

30 maja 2022

To już dziś! Gdzie oglądać finał Ligi Mistrzów w 4K?

Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…

28 maja 2022

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies