>

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.

Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.

Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.

Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.

– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.

Źródło: Kiano

Szymon Marcjanek

Komentarze

  • Witam,
    mam tableta Kiano Young 9 Dual, pękła mi w nim szybka.
    Ile tak mniej więcej mogłoby kosztować wymiana ekranu?
    Pozdrawiam

  • Witam
    Jestem posiadaczem tabletu kiano 103g.
    tablet po wyładowaniu się nie chcę zacząć się ładować, nie jest to wina ładowarki, gdyż podłączałem kilka i żadna nie działała proszę o pomoc. Co może być przyczyną awarii i gdzie mam się zgłosić do naprawy.Chciałbym dodać także że na pudełku jest napisane kiano assisanse więc liczę na jakąś pomoc z waszej strony.
    Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedz

  • Kiano assistance to syf. Nie potrafia naprawiac, tylko psuc. Moj tablet poszedl raz na serwis z powodu uszkodzonego glosnika i od tamtej pory uzywalem go przez jakis miesiac bo caly czas jest odsylany do serwisu z powodu nowych usterek ktore wystepuja zaraz po wlaczeniu. Nie polecam serwisu. Tablet spoko serwis dno. Po awarii lepiej odrazu sprzedac tablet.

    • też zgłosiłem reklamację gwarancyjną na trzeszczący głośnik po 3 mc działania, w 1 dzień usterka usunięta - wymienione głośniki- zobaczymy jak zrobili czekam na kuriera :P

  • Kiano elegance 7 badzo kiepski zasięg wifi z 8lever awrt-300 w tym samym pomieszczeniu ok 9 m traci zasięg, 12 w ogóle nie jest w stanie się połączyć z siecią. W tym samym miejscu różne komórki bez jakiegokolwiek problemu mają zasięg podobnie jak i wszystkie inne urządzenia. Ktoś miał podobny problem czy tylko mi się trafił fatalny egzemplarz?

  • Witam
    Ja generalnie nie mam niby większych uwag do serwisu Kiano- odbywa się to wszystko szybko i sprawnie. Tablet Kiano Pro 7 Dual - to już gorzej z jakością sprzętu, w naprawie był 1-szy raz już po miesiącu (jedna awaria usunięta, druga zignorowana), druga naprawa polegała na aktualizacji oprogramowania, zgłoszona usterka zignorowana, po kilku dniach od odbioru pojechał do serwisu po raz trzeci. Wszystko ok, zaproponowano wymianę ale zamiast Kiano Pro 7 Dual na Young 9 dual- czyli tablet o dużo gorszych parametrach. Na wymianę na taki model oczywiście się nie zgodziłam- zobaczymy co dalej.

  • Pekl mi ekran w tablecie kiano elegance 3g w torbie podrużnej , działa , gdzie można naprawic , mam gwarancje ,

  • Kilka stowek nie wydaje sie na miesiac czasu pozatym 4 raz wysłali do sklepu zepsuty nie działajacy sprzet dzis odebrałem ponownie ------zepsuty wiec jak pytam mozna odsyłac niby naprawiony -!!!!!!!!!!!!!!!

  • Witam ja tez mam problem z tabletem działał miesiac za 1 razem wymienili mi niby baterie za 2 razem wgrali mi nowe oprogramowanie -nie wychodzac ze sklepu sprzet dalej nie działał wiec dwu krotnie wysłali mi nie naprawiony sprzet za 3 razem ponoc wymienili mi płyte głowna -dzialał 5 dni -napisałem wiec prosbe o zwrot pieniedzy lub wymiane sprzetu na nowy a oni mi odpisali cyt.
    Na wstepie pragne podkreslic ze z przykroscia przyjelismy niniejsze zgłoszenie .Wobec powyzszego w imieniu firmy serdecznie przepraszamy za zaistniała sytuacje .W nawiazaniu do powyzszego pana zadanie wymiany towaru lub zwrotu gotowki jestesmy zmuszeni uznac za niezasadne .................
    Wiec pytanie to znaczy ze mozna sprzedac konsumentowi zepsuty -wadliwy sprzed i miec to serdecznie w dupie??? Czyli zostaje mi droga sadowa .

Najnowsze artykuły

Świąteczny poradnik zakupowy 2023. Wybieramy najlepsze prezenty pod choinkę!

Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…

30 listopada 2023

Jaką konsolę wybrać? Poradnik przed Black Friday

Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…

6 listopada 2023

Tablety premium – na jaki model postawić?

Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…

29 września 2023

iPad – wszechstronne urządzenie mobilne dla Ciebie i Twojej rodziny

W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…

22 maja 2023

Bogowie, co za bestia. Xiaomi stawia na LTPO 144 Hz, 120 W i SD8+G1, a to nawet nie jest flagowiec!

Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…

30 maja 2022

To już dziś! Gdzie oglądać finał Ligi Mistrzów w 4K?

Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…

28 maja 2022

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies