>

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.

Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.

Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.

Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.

– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.

Źródło: Kiano

Szymon Marcjanek

Komentarze

  • To dostałeś tablet od Kiano czy ze sklepu w którym kupowałeś? Dziwne by było by np euro oddawałoby tablety do Kiano a Kiano wysyłałoby klientom.

  • Jak byście przeczytali całe forum To zauważycie że nie chodzi o dany model kiano pro 10 dual tylko o całokształt jak firma obchodzi się z klientami poczekajcie aż zaczną się poważniejsze naprawy w waszych tabletach to zmienicie zdanie. Ja myślałem 26-08-2014 po blisko 3 miesiącach
    bezskutecznej wymianie meili i rozmów telefonicznych myślałem że doszedłem do porozumienia firma Kiano zaproponowała wymianę na nowy tablet zapewniając mnie że urządzenie jest nowe ok.
    na pierwszy rzut oka na takie wygląda lecz po bliskiej analizie można zauważyć że urządzenie pochodzi z ekspozycji sklepowej bo ma ślad po zabezpieczeniach antykradzieżowych i mnóstwo zdjęć i filmów zrobionych przez potencjalnych naiwniaków w sklepie nie dla idjotów zadziwiający jest bra profesjonalizmu pracowników firm kiano !!!!

  • Opiszę Wam moją historię z Kiano. W modelu Kiano Pro 10 Dual przestała mi działać ładowarka a w etui do niego urwał misię zaczep. Porobiłam fotki etui i napisałam dzisiaj maila z reklamacją do Kiano. Za dosłownie 5 minut odpisuje osoba z serwisu, że nowa kładowarka zostanie jeszcze dziś do mnie wysłana a nowe etui w przyszłym miesiącu , bo czekaja na dostawę.
    Nono takiej expresowej i bezproblemowej obsługi gwarancyjnej to sie nie spodziewałam. Brawo dla Kiano

  • Może model Pro 10 dual nie należał do udanych, ale od jego czasów firma Kiano bardzo się rozwinęła. Wyszli do klientów z usługą Kiano Assistance i tej usługi nadal nie ma inna firma. Także nie skreślajcie firmy Kiano z pwodu jednego modelu.

    • Szkoda ze model 10 Dual jest jednym z drozszych na rynku i mozna by wymagac jednak czegos wiecej.... mojego syna tablet tzw bez marki kuoiony za 100 zl dziala bezproblemowo juz 2 lata, a to gowno psuje sie od wyjscia ze sklepu non stop. Poza tym ja dziekuje bardzo za usluge Assistanse wolalabym zeby poprostu tablet sie nie psul :-P

  • Witam muszę się z wami zgodzić jak by dawali nagrody za walenie w ciula z klientami to ta pseudo super firma KIANO zgarniała by wszystkie po kolei.Największe nieporozumienie jakie mogło mnie w życiu z potkać to było podjęcie decyzji o zakupie urządzenia KIANO .
    21-12-2012 w sklepie EURO-NET oddział Malborska 41 03-286
    Warszawa zakupiłem tablet KIANO PRO 10 DUAL-CORE.Pierwsze kłopoty zaczęły
    się po paru miesiącach 25.06-2013 zgłosiliśmy reklamacje usunięcie usterki
    trwało do 26-08-2013 (nowy soft wymiana płyty głównej,baterii, ładowarki).
    Szczeście nie trwało zbyt długo bo 02-01-2014 zaczęły się nowe kłopoty
    usterka została usunięta dość szybko do 15-01-2014 (wymiana płyty
    głównej,baterii,ładowarki) Kolejne kłopoty wystąpiły 29-05-2014
    wymieniono (taśmę wyświetlacza i ładowarka)tablet wrócił 09-06-2014 i tego
    samego dnia nie można go naładować 10-06-2014 zostało przyjęte zgłoszenie reklamacyjne ZGK37499 oczywiście przez 30dni zero kontaktu ze strony pseudo firmy po 30 dniach zdecydowałem się na kontakt z mojej strony po 1g i 40min bycia cierpliwym sympatyczna pani poinformowała mnie że jeśli urządzenie nie zostanie naprawione tego samego dnia zostanie wymienione w ciągu 4 dni na nowe .4dni minęły i cisza 5 dnia zadzwoniłem ponownie tym razem musiałem być cierpliwym tylko jakieś 45min ta sama sympatyczna pani powiedziała mi dokładnie to samo co pierwszym razem na prośbę połączenia mnie z osobą odpowiedzialną za te decyzje pani powiedział że jest to nie możliwe bo koordynator jest na spotkaniu i tak jeszcze kilka razy zostałem spuszczony w kanał. Po którymś telefonie i wysłanym meilu 08-08-2014 otrzymałem odpowiedź

    (Kontaktuje się w sprawie urządzenia Kiano Pro 10 Dual o s/n KBPD10 12821.
    Bardzo przepraszamy za długi czas oczekiwania. Jeżeli urządzenie nie zostanie naprawione w dniu dzisiejszym Serwis Kiano wymieni je na nowy model. Czas wymiany to 4 dni robocze.)Oczywiście 4 dni minęły a tabletu jak nie było ta nie ma i znów telefon do pseudo serwisu i znów wyczerpująca odpowiedź mamy dziś 25-08-2014 i brak cierpliwości do dzwonienia dodam jeszcze że posiadam nagrane wszystkie rozmowy telefoniczne z tą sympatyczną panią i wiadomości w których zapewnia mnie o wymianie sprzętu na nowy. W związku z zaistniałą sytuacją proszę
    wymianę sprzętu na nowy który będzie wolny od wad lub zwrot pieniędzy.

    A morze by tak jakiś pozew zbiorowy z frustrowanych klientów robionych w konia?????

  • Ja muszę przyznać, że serwis Kiano się sprawdził. Mój Elegance po powrocie z serwisu był sprawny i działa po dziś dzień więc w tej kwestii nie ma na co narzekać . Kiano Assistance -super usługa. Narzekać mogą natomiast posiadacze Gocleverów. Kolega kupił ,mija tydzień - jego tablet nie startuje, idzie na gwarancję. Myślałem, że to jakiś feralny model, ale widzę że z innymi urządzenia firmy GoClever są podobne problemy. Stanowczo odradzam, chyba że ktoś lubi jak jego sprzęt jest większość czasu serwisowany.

  • U mnie podobnie, tak otwierali obudowe w serwie, ze teraz nie styka ladowarka, luzno chodzi wtyk- mam ich dosc. Do tego od kiedy tablet wrocil z serwisu po wymianie plyty glownej wiesza mi sie co pol minuty i bardzo zwolnil, ciekawe .....? To jakas masakra

Najnowsze artykuły

Świąteczny poradnik zakupowy 2023. Wybieramy najlepsze prezenty pod choinkę!

Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…

30 listopada 2023

Jaką konsolę wybrać? Poradnik przed Black Friday

Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…

6 listopada 2023

Tablety premium – na jaki model postawić?

Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…

29 września 2023

iPad – wszechstronne urządzenie mobilne dla Ciebie i Twojej rodziny

W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…

22 maja 2023

Bogowie, co za bestia. Xiaomi stawia na LTPO 144 Hz, 120 W i SD8+G1, a to nawet nie jest flagowiec!

Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…

30 maja 2022

To już dziś! Gdzie oglądać finał Ligi Mistrzów w 4K?

Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…

28 maja 2022

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies