>

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.

Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.

Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.

Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.

– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.

Źródło: Kiano

Szymon Marcjanek

Komentarze

  • Też dorzucę swoje 3 grosze. To co mnie spotkało w #serwiskiano z moim #elegance8 3g to jakaś totalna kpina!

    Opiszę krótko:

    1 wizyta w #serwiskiano.
    Tablet po zakupie działał 2 dni zepsuł się panel dotykowy. po tygodniu #tabletkiano wrócił do mnie w opłakanym stanie został tak nieudolnie otwarty, jakby ktoś otwierał go płaskim śrubokrętem, porysowany z obu stron(ekran oraz obudowa) chyba służył przy śniadaniu za deskę do krojenia, a co najważniejsze z niedziałającym panelem dotykowym.(dobrze że zrobiłem zdjęcia ponieważ serwisant opisał, że tablet otrzymał właśnie w takim stanie)

    2 wizyta #serwiskiano.
    wymieniono obudowę oraz panel dotykowy wraz z ramką, tablet zaczął działać ale... została źle spasowana obudowa przy wyjściu słuchawkowym, ewidentnie odgięta przy montażu i spasowana na siłę... no i znów serwis.

    3 wizyta #serwiskiano.
    To co się stało jest po prostu jak z filmów Stanisława Barei - uznano iż jest to moja wina, że źle została wykonana naprawa serwisowa!
    Odesłano mi tablet odmawiając naprawy serwisowej z możliwością odpłatnej naprawy. Na tablecie z widocznymi śladami nieudolnego dostania się do środka tabletu tak identycznie jak przy pierwszej wizycie w serwisie. Znów tablet wrócił do mnie w gorszym stanie niż go otrzymali.

    To co się stało przechodzi wszelkie granice zdrowego rozsądku jest to wyłudzanie pieniędzy od klienta w jawny sposób. Łamane są wszelkie konsumenckie prawa, gdyż mój sprzęt został najzwyczajniej zniszczony i odmawia mi się należnego mi prawa do naprawy sprzętu.

    Należą wam się brawa oraz gratulację za "PR".

    nie polecam nikomu zakupów sprzętu firmy #kiano ! A raczej gorąco ODRADZAM!
    NIE KUPUJ SPRZĘTU #tabletkiano, #kiano
    unikaj jak diabeł wody święconej #serwiskiano

  • Duży plus dla firmy Kiano za tą usługę Assistance. Z tegocoszukałam żadna inna firma nie ma takiej usługi w swojej ofercie.

    • A moze ktos chce ode mnie go odkupic? Chetnie sprzed ma szcze 2 lata gwarancji...p. Krzysztowie, Przemku? 500z'l i jest Wasz dodam gratis etui :-)

    • Po dwumiesiecznym pobycie w serwisie tablet mi sie koszmarnie wiesza, a mam narawde malo aplikacji, zero zdjec i gier, chyba za 500 zl mozna oczekiwac czegos wiecej. Co mam robic znowu oddac do serwisu? Wczesniej sie nie wieszal, chodzil sprawnie.

  • Próbowałam, ale niestety nikt tam nie odbiera.
    Na stronie Kiano przeczytałam, że Kiano Slim Tab 8 też należy do Kiano Assistance, Czy to prawda? Bo opinie są sprzeczne.

    • Witam,
      Tak Kiano Slim Tab 8 równiez został objety programem Kiano Assistance.
      Na telefony i maile Konsultanci odpowiadają w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku..
      W razie pytań prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Serdecznie pozdrawiam.

    • Proszę skontaktować sie z Kiano - Assistance, otrzyma Pani wszelkie informacje dotyczące Pani tabletu. Pozdrawiam.

  • Kiano Elegance 9,7 3G to mój pierwszy tablet. Sprawdza się w 100%, Jestem z niego max zadowolona.
    Szybko reaguje na dotyk, płynność w przesuwaniu ekranu. Same aplikacje szybko się ładują i działają bez zarzutu. Testowany od 2 tygodni, po włożeniu karty sim, bez problemu łączy się z internetem. Przeglądarka działa idealnie. Łączność WiFi bezproblemowa. Polecam ten tablet zanjomym.

  • kiano to straszna lipa ja kupiłem na początku maja duo core i do dzisiejszego dnia leży w serwisie.Po
    pierwszym powrocie z serwisu stan tableta był jeszcze gorszy.Nie chcą zwrócić mi kasy ani wymienić na nowy.Mam złom którego niw widzę bo leży w serwisie

  • Zakupiłem model Elegance 9,7 3g i żałuję, że nie sprawdziłem towaru w sklepie. Tablet posiadał niewielką plamkę widoczną na czarnym tle. W sklepie nie chcieli go wymienić bez wysłania do serwisu. Postanowiłem skorzystać z Kiano Assistance i owszem reakcja szybka, lecz tablet został naprawiony jak w powiedzeniu "Zamienił stryjek..." Otrzymałem matryce bez plamki ale z bijącym po oczach bad pixelem i paprochem pod ekranem dotykowym. Mam wrażenie , że serwis ma ludzi za idiotów. Bo defekt zapewne nie podlega już reklamacji a jest irytujący. Odradzam produkty Kiano jak i serwis.

  • Wybrałem Kiano właśnie ze względu Kiano Assistance. Mam model Elegance 8 3G. Przy istalacji Aero skorzystałem z usługi Assistance. Rzeczowy kontakt z miłą Panią z infolini, i Aero uruchomiłem bardzo szybko.

  • Tą wiadomość kieruję do Pani GOSI z Kiano:

    Dzień dobry Pani Gosiu 

    Jako że miałem już okazję przetestować tablet firmy KIANO
    oraz serwis firmy KIANO (jeżeli ktoś byłby zainteresowany wpisy 03.10.2013 11.10.2013 29.10.2013)
    teraz kolej na marketing tej szacownej firmy.
    Pani Gosiu będąc optymistą wieże że pomoże mi Pani w dziwnej sytuacji w jakiej się znalazłem.
    Tak więc:

    Jakiś czas temu byłem zmuszony po raz kolejny (trzeci) odesłać tablet do Państwa serwisu. Powodem było notoryczne zawieszanie się tabletu (nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych i korzystaniu z seryjnej przeglądarki WWW) oraz dziwne zachowanie polegające na migotaniu ekranu (głównie gdy bateria ma niski stopień naładowania).

    Tablet dotarł do Państwa 27-02-2014 zgłoszenie ZGK-25547 (nie wiem za bardzo skąd ta data bo kurier był u mnie kilka dni wcześniej, inne paczki które wysyłam docierają do mnie lub moich odbiorców w 95% przypadków na drugi dzień - nieważne).

    W zgłoszeniu reklamacyjnym poza usterkami wymienionymi powyżej przypomniałem Państwu że w myśl postanowień zawartych w karcie gwarancyjnej jeżeli klient zgłosi 3 zasadne reklamację przysługuję mu wymiana sprzętu na nowy wolny od wad. Celowo dopisałem ten zapis w zgłoszeniu reklamacyjnym ponieważ raz przekonałem się o tym że serwis w Państwa firmie nie zna postanowień zawartych w karcie gwarancyjnej ( w której napisane jest również że wymiana na nowy wolny od wad egzemplarz przysługuję w przypadku niemożliwości naprawienia i odesłania przez serwis w terminie 30 dni – w moim przypadku poprzednie zgłoszenie to 54dni).

    Ale wracając do konkretów:

    1. Umownie tablet dotarł do państwa serwisu 27.02.2014
    2. Diagnozę i naprawę mają Państwo 14 dni roboczych (czyli 3 tygodnie kalendarzowe)
    3. Po upływie ponad 14 dni roboczych (bodajże 20.03.2014) zadzwoniłem do Pani Martyny Ściupider z infolinii z zapytaniem jaki jest status zgłoszenia. Otrzymałem znaną mi już wcześniej informację że tablet niebawem zostanie odesłany bo części przyjdą na dniach. Poinformowałem Panią Martynę że nie chce naprawy tabletu tylko przysługuje mi wymiana na nowy. To zakłopotało Panią Martynkę ale wiele więcej mi nie powiedziała bo takie kwestie to w decyzji serwisu (tego prawdziwego a nie infolini). Ciągnąc temat terminów narzuconych przez Państwa firmę w karcie gwarancyjnej otrzymałem informację że w uzasadnionych przypadkach naprawa gwarancyjna może wydłużyć się do 30 dni kalendarzowych. Nie zamierzam wnikać co może spowodować że diagnoza (nie naprawa) oczywistych jak by nie patrzeć usterek trwa 30 dni. No i przecież Firma czeka na części czyli diagnoza jest chyba postawiona a reklamacja zasadna. Wszystko jest kwestią obiegu informacji i odesłania nowego urządzenia (tak myśle).

    4. W dniu dzisiejszym ponownie udało mi się dodzwonić do Pani Martyny (31 dzień od umownego przyjęcia sprzętu do serwisu). Podałem numer reklamacji i otrzymałem znaną mi informację że w systemie jest informacja że dziś lub jutro w serwisie pojawią się części potrzebne do naprawy tabletu więc przesyłki mogę spodziewać się na początku przyszłego tygodnia (:-P). Spędziłem z Panią Martyną na słuchawce kilka minut tłumacząc jej po raz kolejny swoją sytuację. Dowiedziałem się tego co już wcześniej wiedziałem: a) że telefonistki na infolinii serwisowej nie mają bezpośredniego szybkiego kontaktu z serwisem b) że klient jest skazany tylko na telefonistki które albo nic nie wiedzą albo celo wprowadzają w błąd klientów c) udało mi się potwierdzić istotny fakt. Skoro Firma dalej czeka na części to serwis zrobił to co miał zrobić – czyli sprawdzić tablet – i uznał że reklamacja jest zasadna a to już jest coś d) Na koniec wydobyłem nazwisko kierownika działu serwis (czy telefoniczny czy fizyczny nie wiem) tyle że nie bardzo jest się jak do niego dodzwonić – nie ma bezpośredniego telefonu, próbowałem przez sekretariat ale nie miałem wystarczająco dużo czasu i chęci aby przebrnąć przez automatyczną sekretarkę.

    Do rzeczy:

    Pani Gosiu szczerze liczę na Pani pomoc.

    Wylewam żale tutaj ponieważ tradycyjnymi kanałami nie ugrałem nic do tej pory.

    Serwis przekroczył narzucony w karcie gwarancyjnej okres 14 dni na naprawę. Serwis przekroczył termin 30 dni kalendarzowych który jak słyszałem przy okazji poprzednich reklamacji zarezerwowany jest dla wyjątkowych przypadków np. brak części do naprawy i oczekiwanie na dostawę od importera (pomyślcie o magazynie części).

    Rzeczowy kontakt z infolinią nie jest możliwy. Nie posiada ona podstawowych informacji które mogła by przekazac klientowi. Zapewnienia przekazywane klientami są nie spełniane.

    Mam nadzieje że szybką interwencją zatrze Pani niekorzystny obraz Państwa firmy który wyrobiłem sobie do tej pory.

    Do zgłoszenia reklamacyjnego pozwoliłem sobie dołączyć moją osobistą prośbę wykraczającą poza narzucone kartą gwarancyjna. Jeżeli jest to możliwe proszę o wymianę urządzenia na model z natury mniej awaryjny od posiadanego przeze mnie KIANO DUAL CORE 10,1. Wydaje mi się że biorąc pod uwagę wszystkie perypetię których doświadczyłem nie będzie to wiele.

    Pozdrawiam Daniel Ługowski

  • Witam. Wysłałem do reklamacji tablet Kiano 10" model Fly Dual IPS z uszkodzonym gniazdkiem USB. Przesyłkę odebrał kurier bo tak miało być szybciej /19.02.2014/ dziś mamy 27.03.2014 co oznacza ponad miesiąc czekania. Skoro reklamujecie się że w ciągu 5 dni naprawiacie to gdzie jest tablet pytam?Jak napisała żona emaila co jest z tabletem to każą numer reklamacji podać albo numer sprzętu. Te numery są na karcie gwarancyjnej a nie w domu bo nikt nie prowadzi rejestru sprzętu posiadanego w domu. Nie mam też protokołu reklamacyjnego bo zabrał kurier i zostawił tylko pokwitowanie a z tym numerem ponoć nie wiecie co to za sprzęt.Są przepisy które określają czas naprawy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową a taka była składana reklamacja. Dodzwonić się do Państwa to cud stale 6 minuty albo 12 minuty słyszę w słuchawce. Sekretariat tak samo. Porażka

    • Witam Panie Sebastianie,
      jesli chodzi o usługe Kiano Assistance, która gwarantuje serwis w max 5 dni roboczych , to dotyczy ona modeli linii Elegance, Core 10.1 oraz Fly 9,7 Quad.
      Jesli chodzi naprawe Pana tabletu - to prosze o przeslanie do mnie nr seryjnego tabletu lub nr zgłoszenia - a sprawdze jak przebiega reklamacja - mail proszę wysłać na marketing@barelpoland.com - oczywiscie pomozemy. Pozdrawiam.

Najnowsze artykuły

Świąteczny poradnik zakupowy 2023. Wybieramy najlepsze prezenty pod choinkę!

Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…

30 listopada 2023

Jaką konsolę wybrać? Poradnik przed Black Friday

Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…

6 listopada 2023

Tablety premium – na jaki model postawić?

Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…

29 września 2023

iPad – wszechstronne urządzenie mobilne dla Ciebie i Twojej rodziny

W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…

22 maja 2023

Bogowie, co za bestia. Xiaomi stawia na LTPO 144 Hz, 120 W i SD8+G1, a to nawet nie jest flagowiec!

Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…

30 maja 2022

To już dziś! Gdzie oglądać finał Ligi Mistrzów w 4K?

Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…

28 maja 2022

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies