REKLAMA TP
czwartek, 6 czerwca 2013, Szymon Marcjanek

Testowaliśmy nową partię Kiano Core 10.1 Dual 3G – są zmiany na lepsze

Kiano Core 10.1 Dual 3G
Kiano Core 10.1 Dual 3G (stary vs nowy) / fot. tabletManiaK.pl

4 odpowiedzi na “Kiano Core 10.1 Dual 3G”

  1. Kaboom pisze:

    http://www….01_3g.html – Możliwe, że to jest ten Kiano z czerwca ?

  2. David pisze:

    Ja bym sie nie sugerował zdjęciami Kiano Core 10.1 z 3G. Jak ja kupowałem w grudniu to były właśnie zdjęcia z czterema głośnikami a dostępne sa urządzenia i ja taki mam z dwoma.

  3. strazak45 pisze:

    Dzwoniłem dzisiaj do Kiano odnośnie poprawionego modelu Core 10.1 z 3G i powiedzieli, że jeszcze nie otrzymali tej ulepszonej wersji tabletu. Może w przyszłym tygodniu już będą ale najlepiej potwierdzić to telefonicznie. Co do odróżnienia ulepszonej wersji to raczej nie da rady bo są już dostępne w sprzedaży z obudową z czterema otworami głośnikowymi już od jakiegoś czasu.

  4. Mariusz pisze:

    W sumie to z nowej partii czy starej to p. Gosia podkreślała wielokrotnie , że i te modele z nowej i starej dostawy (potwierdzam , bo używam od grudnia) są w pełni udane. Tylko z nowszej są ulepszone ale to nie oznacza , ze z tamtymi było coś nie tak 🙂

  5. pisul pisze:

    Bylem w 2 sklepach z tym konkretnym tabletem w zeszlym tygodniu. W obu sklepach tablety mialy 2 otwory. Tu dowiedzialem sie ze nowe trafia do sprzedazy do sklepow po 28 tego miesiaca. Czyli na logike nowe modele musza miec 4 otwory. Pani Kasia nie udzieli takich informacji bo to obnizyloby sprzedaz tych starszych modeli ktore zalegaja na pulkach od jakiegos czasu. Podobnie sprzedawcy z alledrogo, powiedza wszystko zeby dany model sie sprzedal.

  6. Romek pisze:

    to jest firma Kiano i jej glowna siedziba na Ul. glowackiego 1 https://maps…p=13,11.98,,0,3.73&cbll=50.264908,20.495013&hnear=G%C5%82owackiego+1,+28-500+Kazimierza+Wielka,+kazimierski,+%C5%9Bwi%C4%99tokrzyskie&t=m&z=17&panoid=ESXDsbKeVrWKvhrIMXGR2g

  7. pol pisze:

    czy to prawda ze do Kiano Core 10.1 Dual przygotowywana jest klawiatura BT?

  8. strazak45 pisze:

    Ja już dałem sobie spokój z tym Kiano , zdecydowałem się na Modecom 9704 IPS2 w zestawi z modemem 3G z lepszym procesorem i matrycą (oferta na agito).

    • misio pisze:

      i jak ci sie sprawuje ten tablet??

      • strazak45 pisze:

        Dopiero złożyłem zamówienie i za 3-4dni mam nadzieję sprezentować go córce za b.dobre świadectwo szkolne.

        • Kencho-1 pisze:

          Modecom 9704 to nie jest w cale taka super sprawa. Owszem, fajny ekran z dużą rozdzielczością, porządny układ graficzny, ale co z tego skoro nadaje się wyłącznie do zabawy w domu. Bawiłem się tym tabletem u kumpla i ma kilka poważnych wad: Za słabe podświetlenie matrycy ( po wyjściu na taras niedało się nic zobaczyć na ekranie mimo tego że było lekkie zachmurzenie ), często się przycina i zawiesza, a już zasięg WiFi to już inna bajka ( soft jest chyba mocno niedopracowany bo ciągle gubi zasięg, rozłacza się i nie mozna na nim stabilnie przeglądać internetu ). Dodatkowo samo rozmieszczenie głośników i przycisku On/Off to już parodia bo z podpiętym modemem 3G trzymając go zasłaniamy jedną ręką głośniki a drugą co chwilę wyłączamy tablet ( z lekka denerwujące ). A już samo ładowanie tego tabletu to inna bajka. Ten tablet Kiano trzyma spokojnie 6h i ładuje się na full w 3h, natomiast modecom 9704 przy podobnym uzytkowaniu trzyma 4-4:30 i ładuje się 6h ( a ładowarki mają takie samo natężenie 2,1A !! ). Mi jakoś ten modecom nie przypadł do gustu.

  9. strazak45 pisze:

    W moim przypadku będę korzystał z internetu przez modem 3G, który jest oferowany w zestawie i obsługuje Aero2 oraz matryca IPS2 o rozdzielczość 2 048 x 1 536 pikseli. Z tym wi-fi to chyba zostało już poprawione. Chciałem poczekać do premiery Kiano Elegance bo zapowiada się obiecująco tylko nie wiadomo kiedy będzie dostępny w sprzedaży no i za ile…

  10. reiki pisze:

    No i co moi drodzy całe to zamieszanie z kiano to czysta gierka marketingowa, a chińczycy dalej klepią te buble i jeszcze nie potrafią na czas tego badziewia dostarczyć. Pani Gosia przestała sie odzywać bo cały jej plan nagłośnienia jaki to będzie cudmiód sie posypał. Przestrzegam, opinie w internecie to tez dobre pole do popisu marketingu. To taki „ulepszony” tablet jak z koziej d….
    Przestrzegam przed chińskim gównem, lepiej trochę dołożyć i kupić coś sprawdzonej firmy, skapy traci dwa razy. Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy.

    • Kencho-1 pisze:

      Ja jakoś nie narzekam na wydajność i jakość wykonania tego tabletu. Fakt że trafiła mi się sztuka z walniętą baterią to przypadek który może się zdażyć każdej firmie. Tablet jest już w centrali i zapewne w środę, czwartek będzie w większości sklepów które współpracują z Kiano. Odnośnie serwisu to jak na razie mam bardzo dobrą opinię ( szybki kontakt na zgłoszenie serwisowe i gwarancja Door-to-Door to duży plus ). Czekam na wymianę samej baterii na nową wersję i będę miał porządny tablet w przystępnej cenie. Odnosnie tych głośniczków to w mojej starszej wersji z dwoma otworami są one dużo głośniejsze niż u mojego Ojczyma na MC 9702 i nie narzekam. Wszystko zależy od tego co klijent wymaga od produktu. Jedni wolą tablet 4×3, inni panoramę, jedni chcą by był mega wydajny z procesorem czterordzeniowym i mega wydajnym układem graficznym, a inni zadowolą się bezproblemowo dwurdzeniówką. Jak kogoś stać i jest rozrzutny to niech kupuje Ijabłko i się cieszy, a jak ktoś jest rozsądny i kupuje tablet o dobrych parametrach pracy w przystępnej cenie to wybiera coś innego. Każdy tablet może się popsuć i wiadomo że większość elektroniki jest robiona w Azjatyckich krajach, ze względu na tanią siłę roboczą, więc niema co narzekać.
      Pozdrawiam

    • Gosia-Kiano pisze:

      Prosze Pana, cały czas jestem obecna na forum i staram się byc pomocna. Nowa partia Kiano jest już dostępna. Prosze nas nie obrażac , a wulgaryzmy świadcza tylko o Panu. Pozdrawiam. W razie pytań prosze oczywiście o mail na marketing@barelpoland.com

  11. David pisze:

    Miłośniku iPada weź pod uwage , że te „chińskie gó…” to juz nie te same tablety co rok temu. jakością wykonania i użytkowanie dorównują tym firmowym. Tylko nadal różnica jest i będzie w cenie. A i nawet nadgryzione jabłuszka potrafią gnić 🙂 Nie obrażaj więc tych co mają np. Kiano.

  12. reiki pisze:

    Nie miałem zamiaru nikogo obrażać.Jesli ktoś się poczuł, przepraszam. Nie jestem tez miłośnikiem Ipada, wręcz przeciwnie.
    Pani Gosiu jest Pani pomocna? Proszę zatem pomóc wiekszości tu zaglądających:
    JAK ODRÓŻNIĆ starszą i nowszą”ulepszoną” wersję?
    Odpowiadam za Panią bo oczywiście Pani na to pytanie nie jest wstanie odpowiedzeć bo NIE ma nowej wersji to jest czysty marketing.
    Pozdrawiam z całym szacunkiem.

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam, Panie Reiki
      w większości sklepów poprzednia wersja jest już wyprzedana.

      Jeśli chodzi o design będzie identyczny – zatem wzrokowo nie da się odróżnić „starej” od
      „nowej” wersji

      Jestesmy w stanie udzielic odpowiedzi zainteresowanemu Klientowi czy dany numer seryjny jest
      nowszym egzemplarzem.

      Tablet można zakupic równiez bezpośrednio u nas, gdzie dostępna jest tylko nowa wersja.

      Oczywiscie bez względu na datę zakupu wszystkie Core 10.1 3G objęte są usługą Kiano Assistance.

      W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

      Pozdrawiam.

  13. Heniek pisze:

    Witam wszystkich byłem zainteresowany kupnem kiano Core 3G po przeczytaniu tego forum oczywiście pewnie jak większość z was chciałem poczekać na nowszą wersie i oczywiście pisałem do Pani Gosi maila ok 8-dnie temu i do dzisiaj nie mam odpowiedzi ,a tu Pani pisze że takiej udzieli ciekawe? a co do sprzetu byłem w paru sklepach i fakt jest taki że większość z nich nie chciała się odpalić dziwne .I zgadzam się z REIKI że warto trochę dołożyć i kupić markowy sprzęt .Jeżeli się mylę to proszę mnie wyciągnąć z błednego myslenia . pozdrawiam

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam,

      Panie Henku, odpowiadam na wszystkie maile, na bieżąco. Prosze sprawdzic czy mail nie pozostał w folderze „roboczym” i spróbowac mail ponownie, z pewnością odpowiem. pozdrawiam.

  14. reiki pisze:

    Zatem będę drążył temat. Od jakiego nr. seryjnego tablety są ulepszone? W związku, że pisałem dwukrotnie na marketing@barelpoland.com i odpowiedź raz nie przyszła i raz przyszła po trzech dniach, proszę o odpowiedź TUTAJ, w komentarzach.
    Pozdrawiam.

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam, na maile odpowiadam na bieżąco 🙂

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam, odpowiadajac na pytania o nowy Core 10.1 Dual 3G . Jest już dostępny w sklepach Avans, media Expert ,na stronie euro.com.pl a do końca tygodnia również w stacjonarnych sklepach Euro.

      Jak można rozróżnić „nowe” Cory? Otóż prosze zwrócic uwagę na nr seryjny .Nowa partia ma nr seryjne KC103G 18001 wzwyż. Nowe Core 10 .1 3G dostępne równiez bezpośrednio u nas 🙂

      W razie pytań pozostaje do dyspozycji: marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam.

      • Czosnek pisze:

        Dlaczego w dniu dzisiejszym na stronie euro oraz mediaexpert pojawila sie informacja, ze produkt jest niesdostepny w sklepie internetowym ?

  15. strazak45 pisze:

    Pani Gosiu, od kiedy będzie dostępna wersja Elegance, i jaka jest ustalona cena za ten model?

  16. strazak45 pisze:

    Do Kencho-1 Dzięki za opinię jako użytkownik Modecomu9704, co ma większą i miarodajną wartość niż testy redakcyjne i inne porównania danych technicznych.Twoje uwagi potwierdzają się na inny forach i oceny przez kupujących. Na szczęście nie dokonałem wpłaty, a Twoja opinia rozwiała moje wątpliwości. Tylko co teraz wybrać z okazyjnych ofert o dobrej matrycy i modemie 3G na Areo2

    • Kencho-1 pisze:

      Do wyboru jest dużo produktów. Ja bym się nie sugerował zainstalowanym modemem 3G w tablecie bo to rozwiązanie jest bardzo prądożerne. najlepsza opcja to kupić sobie:1.Powerbank z napięciem wyjściowym 5V/1A, 2.mini router WiFi TP-Link TL-MR3020, 3.Modem 3G. Podłączyć to wszystko razem, skonfigurować i mamy mobilny punkt dostępowy do WiFi 🙂 Kumpel tak działa ze swoim netbookiem i pracuje to bezproblemowo. Ja czekam właśnie na kasę i też zamawiam Powerbank + TP-Linka 🙂 Dzięki takiemu rozwiązaniu będę mógł przeglądać internet na tym Kiano przez ok 5h. Jak dotrze z serwisu to zrobię kilka testów na nowej baterii i zapodam info jak się to sprawuje.

  17. Michal pisze:

    Ja jakoś czytam o Modecomie opinie i one mnie jakoś nie przekonują . Słabe wifi, marna jakość wykonania. Słaba wydajność.

  18. YaR0 pisze:

    No i zaczęły się jaja. Tablet z nowej dostawy otrzymałem w środę. Rozładowałem go do końca wczoraj (czwartek). Po podłączeniu do ładowania: po 4 godzinach naładował się do 44%, po 7 godzinach naładował się do 77%, po 13 godzinach naładował się do 83%. Mam już poważne wątpliwości czy w ogóle jest w stanie się naładować do 100%. Tablet ładowałem przy wyłączonym urządzeniu i włączyłem go jedynie 3 razy aby odczytać wynik ładowania. Zobaczymy co napisze serwis. Dla porównania Samsung Galaxy Tab 10.1 z podobną baterią 7000mAh ładuje się 5 godzin. Generalnie to co można przeczytać o tabletach Kiano się potwierdza i chyba łatwo trafić na feralne egzemplarze. Niby zapewniają, że sprawdzają je przed wysyłką ale to chyba G**** prawda. Druga sprawa to żyroskop w tym urządzeniu. Działa nieprecyzyjnie lub wcale. Nie wiem czy to norma ale często ekran nie chce się obrócić i już. Mimo, że obracam tabletem z różną prędkością i w różne kierunki – nie reaguje. Do reszty nie mam większych uwag. Można by się czepiać jakości materiałów, wyposażenia itd.. ale za tą cene jest to akceptowalne.

    • Kencho-1 pisze:

      Właśnie czekam na powrót mojego z serwisu, gdzie ma być wymieniony akumulator na ten z nowej serii 😉 Jak będzie podobny efekt to idzie na Alle… i szukam czegoś innego. Coś dziwnie długo Ci się ładował ten tablet. Sprawdź miernikiem napięcia jakie idzie natężenie na tej ładowarce bo powinno być 2,1A a jak jest jakieś 0,7A to wszystko jasne 🙂

  19. rafnice pisze:

    Pani Gosiu, kierując się Pani informacjami zdecydowałem się na zakup nowej wersji Kiano Core, zakupu dokonałem na euro.com.pl. Tablet dotarł dzisiaj, numery seryjne KC103G 14602, czyli stara wersja…. a miała być nowa…. jeszcze go nie otworzyłem a już nie jestem zadowolony, może mi Pani jakoś pomóc?

  20. badylek pisze:

    Pani Gosiu, czy cena za Kiano Elegance będzie poniżej 1000zł? Domyślam się, że to pilnie strzeżona informacja, ale może jakieś mały przeciek hmm?

  21. Marcin pisze:

    Ja mam nadzieje , ze cena nie przekroczy 1000zł, bo czekam na niego z niecierpilwością 🙂

  22. badylek pisze:

    Dzisiaj pisałem w sprawie zamówienia Core 10.1 3g i poinformowano mnie, iż wyprzedali wszystkie sztuki ;/

  23. Piotrek pisze:

    Ja na szczęście się załapałem . Przesyłkę odebrałem wczoraj. Nie mam porównania do poprzednika ale mój egzemplarz działa bardzo dobrze. nic nie skrzypi, nie ugina się, matryca jest bardzo czuła – wystarczy delikatne muśnięcie, działa bardzo płynnie. Nie zerwał mi połączenia w ciągu kilku godzin zabawy ani razu przez wi-fi ani przez modem z Aero2.

  24. Kacper D. pisze:

    Ja pisałem 10 czerwca, 7 lipca i zero odpowiedzi….

  25. Stefan B. pisze:

    Też się załapałem na nową serię i niestety trafiłem na trefną sztuką w której aero2 niestety nie działą :/.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Panie Stefanie, prosze o kontakt z Kiano Assistance. Core 10.1 3G działa z Aero2 bardzo dobrze.
      Pozdrawiam.

      • mlodzian pisze:

        Jak działa skoro nie działa. Nowa seria… czasem pojawi się na moment i zaraz znika, oczywiście w innych urządzeniach sygnał jest maksymalny…. problemy potwierdzone też przez innych użytkowników np, na forum.android,pl.

        Objawy są mniej więcej takie:
        1. Przede wszystkim łączy się wyłącznie w roamingu plusa.
        2. kilka minut min brak połączenia (czasem więcej)
        3. po ok. 1 min pokuje się sieć i zasięg na max
        4. po kolejnej 1 min udało się nawiązać połączenie
        5. ok. 3 minut działa
        6. Koniec połączanie i cały proces powtarza się

        Dodatkowo, jak korzystam z wifi to dosyć często tablet pokazuje pełen zasięg sieci Aero, niestety znika on po wyłączeniu WiFi

        Testowałem też na Play, idealnie nie jest ale działa (co ciekawe w roamingu plusa na tym samym BTS, który także obsługuje Aero)

        • MaNgO pisze:

          U mnie tak sama sytuacja, aero2 – dramat! serwis nic nie pomogł! Nigdy wiecej nie chce slyszec o tej firmie(nie napisze nazwy zeby nie robic im reklamy, tfu).

        • Mariusz pisze:

          @młodzian nie daj sobie zrobić wody z mózgu, pewnie, że Aero nie działa. Poczytaj dokładnie komentarze na tej stronie, to od razu się połapiesz, że połowa napisana jest przez ludzi z Kiano. Serwis nie potrafi rozwiązać tego problemu(bo problem leży w niskiej jakości modemie lub antenach i konieczna by była jego/ich wymiana), wersja tabletu nie ma znaczenia. Poszukaj na forach o androidzie, są tematy, które dotyczą tego problemu.

          • Mariusz pisze:

            Czy Pani, Pani Małgosiu umie czytać? Przecież wyżej napisałem, cyt. „Serwis nie potrafi rozwiązać tego problemu”, tzn. że rozmawiałem z serwisem i to nie jednokrotnie. Lecicie z klientami równo, ale to się odbije na opinii o Waszej firmie. Możecie robić wodę z mózgu osobą, które nie miały styczności z tym modelem i są potencjalnymi nabywcami, ale Ci co go posiadają, zgodnie potwierdzają problemy z Aero i nieudolność serwisu w tej sprawie(+kilka innych np. bateria, ładowanie oraz parę mniej istotnych). Ci, którzy jeszcze mogą zwracają go w ramach niezgodności ze specyfikacją/ofertą handlową do sklepów w których go kupili. Taka jest prawda.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Witam,
            Panie Mariuszu Aero 2 działa z Core 10.1 3G bardzo dobrze. Jeśłi ma Pan problem z jego instalacja, prosze sie zarejestrowac w Kiano Assistance a konsultant krok po kroku przeprowadzi Pana przez całą instalacje. Jeśli chodzi o obecnośc na forum, to jedyną osobą z naszej firmy jestem ja Gosia – Kiano – staram się byc pomocną.
            Core 10.1 3G to bardzo udany tablet, który cieszy się barzdo dobrymi opiniami użytkowników.
            W razie pytań prosze o mail na marketin@barelpoland.com
            Pozdrawiam.

        • Mariusz pisze:

          Potwierdzam problemy z Aero2.

          • Szymon Marcjanek pisze:

            @Mariusz: Brak opcji „odpowiedz” pod wspomnianym komentarzem wynika z ograniczeń ilości zagnieżdżonych postów na naszej stronie. W takich wypadkach niezbędne jest niestety odpowiadanie przez przycisk „odpowiedz” w komentarzu o jedno „piętro” wyższym. Pozdrawiam

          • Mariusz pisze:

            Pani Gosiu, dlaczego pod Pani poniższym komentarzem nie ma opcji „Odpowiedz”? Proszę mnie nie rozśmieszać, rozmawiałem z waszym serwisem kilkakrotnie i brak rezultatów. Z takim brakiem kompetencji jeszcze nigdy i nigdzie się nie spotkałem. Najwyższy czas zatrudnić techników, a nie telemarketerki z call center. Co do Aero 2 i tego tabletu wystarczy poczytać opinie na forach lub zapytać użytkowników, a nie słuchać waszej firmy. Strasznie żałuje, że kupiłem wasz sprzęt, był to chyba mój najgorszy zakup, a wszystko przez nierzetelne recenzje i waszą kampanię marketingową wprowadzającą ludzi w błąd.

          • Gosia- Kiano pisze:

            Panie Mariuszu , tablet Core 10.1 3G działa z Aero 2.
            Być moze problem jest w sieci, jesli ma Pan kłopot z połaczeniem proszę sie zarejestrowac w Kiano Assistance a konsultant krok po kroku poprowadzi Pana przez „instalację ” 🙂 Pozdrawiam.

        • Gosia-Kiano pisze:

          Witam,
          pomożemy Panu i sprawdzimy ten egzemplarz. Jesteśmy po to by Panu pomóc,prosze się nie obawiac. Tablet Core 10.1 3G dziala z Aero2, wielekrotnie to sprawdzaliśmy. Jest to przypadek jednostkowy i sami chcielibyśmy sprawdzic jaki jest tego powód. Bardzo prosze o mail bezpośrednio do mnie na marketing@barelpoland.com lub zarejestrowanie się na w Kiano Assistance.
          Pozdrawiam.

  26. fanatik pisze:

    Kacper, sprawdź czy na pewno wiadomość została wysłana. Ja pisałem kilka razy i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź od wszystkich osób zamieszczonych w adresatach. Swój tablet otrzymałem w piątek, niestety po półtorej godziny ładowania uszkodzeniu uległ zasilacz i aktualnie czekam na nowy. Mam nadzieje, że kolejny będzie bezawaryjny. Sam tablet po kilku godzinach testowania oceniam bardzo pozytywnie. Połączenie nie było zrywane, obraz wyraźny, reakcja na dotyk również. Jedyny zawód to brak możliwości korzystania z tabletu przez weekend, gdyż ładowarka nie jest uniwersalna i nie da jej się zastąpić inną. Jeżeli nie wystąpią kolejne problemy sprzętowe to będę zadowolony z zakupu. Jeśli natomiast okaże się, że awarie to rzecz normalna to lepiej zainwestować w coś z wyższej półki. Na razie ciężko mi to ocenić, gdyż dopiero zaczynam swoją przygodę z Kiano.

  27. kboom pisze:

    A ile czekaliscie na przesylke tabletu ?

    • Stan pisze:

      Ja czekałem na przesyłkę dwa dni.Szukałem z wbudowanym modemem 3G dzięki któremu można korzystać z internetu wszędzie tam gdzie się znajdujemy. Miałem na oku Kiano Core z 3G juz od jakiegoś czasu, ale jak po tym ja ukazało się info nowej partii poczekałem i zamówiłem od razu jak się pojawił. Jeżeli ktoś szuka dobrego i niezawodnego sprzętu i chce go używać w podróży to wybór tego tabletu będzie jak najbardziej trafny.

  28. Kacper D. pisze:

    Jeżeli wiadomość jest w folderze wysłane (gmail) to chyba została wysłana, nigdy nie miałem problemów z wysyłaniem mail z gmail’a…

  29. jopil pisze:

    Jak odróżnić tablet z nowej dostawy od tych ze starej ?

  30. kboom pisze:

    A jak bylo z kosztami przesylki ?

  31. kk pisze:

    ja również napisałam e-maila do Kiano bo chciałam zamówić właśnie ten tablet i już od dłuższego czasu nie dostaję odpowiedzi. Pani Gosiu, czy doczekam się jakiejś odpowiedzi …?

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      dziekuję za zainteresowanie naszym tabletem. Na maile odpisuje na bieżąco, zazwyczaj max do dwóch dni. Raczej nie przeoczyłam Pana maila. Jezeli Pan moze prosze o powtóny mail, bo po nicku kk trudno mi rozszyfrowac to wskrzynce. Pozdrawiam.

      • kk pisze:

        To może już tutaj zapytam, o to co chce się dowiedzieć, będzie prościej. A mianowicie kiedy będzie można zamówić u Państwa tablet? Kiedy będzie znowu dostępny ?

  32. badylek pisze:

    do Pani KK – takiego maila ja od nich otrzymałem na początku zeszłego tygodnia:
    ” na obecną chwilę wszystkie urzadzenia zostały juz sprzedane.
    Spodziewamy sie kolejnej dostawy pod koniec lipca.
    Jeżeli będzie Pan zainteresowany zakupem bezpośrednio u nas proszę ponowić wiadomość około 25.07.2013. „

  33. Kencho-1 pisze:

    Witam

    Czy ktoś z Kiano może podać link do czystego softu do Kiano Core 10.1 3G, bo oczywiście tablet wrócił z serwisu i działał pieknie ( łączny czas pracy w trybie czuwania z włączonym WiFi + trochę zabawy w necie to ponad 1dzień i 8h ) do czasu rozładowania baterii i podłączenia ładowarki. Po naładowaniu do pełna ( był podłączony ok 5h ) i godzinie zabawy w instalację oprogramowania i przegladanie netu, zostało 47% baterii !!!. Czyli żaden z mądrych pracowników KIANO nie był na tyle inteligentny by wraz z instalacją nowej baterii, wgrać od razu czysty soft bo na starym został plik z ustawieniami od tej zrąbanej baterii. Do doopy taka robota. Proszę o czysty soft to go sobie sam przeinstaluję ( już to robiłem na wcześniejszych tabletach jakie miałem, więc niech mi tylko żaden agent specjalnej troski z serwisu nie mówi że stracę gwarancję przez wgranie oryginalnego softu przez LiveSuit ). Jak nie mogę go wgrać samodzielnie to wysyłać kuriera. Masakra. Jak tak dalej pójdzie to wezmę Shiru Emperor i pindolę tą gwarancję „Kiano Assistance” bo głównie dlatego wziąłem ten tablet.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      Panie Kecho – 1
      prosze o mail z nr telefonu ma marketing@barelpoland.com Konsultant prześle Panu soft i wyjasni wszystkie wątpliwości. pozdrawiam.

      • mlodzian pisze:

        Ha, mi konsultant wysłał soft (bez instrukcji wgrywania) do Pro 10 Dual, twierdząc, że to rozwiąże wszelkie moje problemy z działaniem 3G, ładowaniem baterii i paroma innymi.

        Oczywiście soft znacznie starszy niż ten w tablecie. Co ciekawsze odpowiedzi na maile są nie częstsze niż raz na dobę i to oczywiście nie całkiem na temat.

        Po kolejnym dniu oczekiwania dostałem też instrukcje wgrywania softu i wyszło, że dotyczy ona innego tabletu.

        • Gosia-Kiano pisze:

          Jeśli kontaktował się Pan z konsultanem z Kiano Assistance to takie zdarzenie nie mogło miec miejsca. Konsultant jest dedykowany do modelu Core 10.1 3G i nie ma dostępu do software’u innych modeli. To zupełnie inny dział. W razie pytań prosze o kontakt na marketing@barelpoland.com

  34. kamkru pisze:

    Jako, że jest to artykuł o nowej partii to zamieszczam parę swoich spostrzeżeń o różnicach między „nowym”, a „starym” modelem. Miałem okazje porównać dzisiaj dwa egzemplarze -swój o numerach seryjnych powyżej 18001 oraz świeżo zakupiony z okolic serii ~14 500. Oczywiście przytoczone różnice mogą wynikać z cech „osobistych” urządzeń ponieważ z powtarzalnością wykonania bywa różnie w przypadku tej półki cenowej produktów, proszę dlatego też o potwierdzenie, bądź zanegowanie przez reprezentanta Kiano tych różnic.

    – tablet z nowej partii jest wyraźnie cięższy, szczególnie odczuwalne jest to po jego lewej stronie patrząc na ekran (bateria?)

    – tablet z nowej partii nie jest tak elastyczny jak tablet ze starej partii (nie jest tak elastyczny – nie wygina się przy krótszych bokach urządzenia)

    – kolory ekranu na starej partii są zdecydowanie bardziej żywe, wręcz przesadzone (dla jednych wada, dla innych zaleta), kolor biały na tablecie ze starej partii wchodzi w delikatną żółć, natomiast wszystkie kolory są zdecydowanie bardziej wyraziste, jaskrawe o wyższym kontraście niż ma to miejsce w nowych tabletach

    – „czysty” tablet ze starej partii osiągnął wyniki w ANTUTU niewiele powyżej 10 000pkt, natomiast „obinstalowany” tablet z nowej nieco ponad 10 900 pkt.

    – różnica jest również w buildzie softu oraz kernelu

    W związku z tym pytania to reprezentanta Kiano : czy tablet z nowej serii powinien być cięższy, o mniejszym kontraście i nasyceniu barw niż poprzednie modele?

    Opisane różnice są przeprowadzone „organoleptycznie” widoczne na pierwszy rzut oka.

  35. Jarosław pisze:

    no ale działa lepiej niż tablet ze starej partii? Widzisz różnice np w długości pracy na baterii?

  36. Jarosław pisze:

    @ kamkuru napisz czy działa lepiej niż tablet ze starej partii? Widzisz różnice np w długości pracy na baterii?

  37. kamkru pisze:

    @Jaroslaw: Ciężko mi jakkolwiek ustosunkować co do działania tabletu „starego” i „nowego” ze względu na to, iż ten ze starej serii miałem okazje „testować” zaledwie przez jeden wieczór. Zostałem poproszony o kupno Kiano Core 10.1 3g dla brata mojej narzeczonej i tylko przez parę godzin miałem go w swoich rękach. Wszystkie różnice, które wymieniłem zaobserwowałem przy tym parogodzinnym porównaniu. Co do wydajności baterii nowej partii również nie jestem w stanie się wypowiedzieć ze względu na to, iż trafiłem na ładowarkę prawdopodobnie uszkodzoną, tzn. tablet ładuje od 20% do 100% w więcej niż 10 godzin…

  38. Kencho-1 pisze:

    U mnie tablet teraz ładuje się ok 5h ( wcześniej 3h 🙂 ). Spróbowałem zrobić reset przy pomocy przycisku z tyłu obudowy przy tablecie z baterią na 4% i naładowałem go przez noc. Teoretycznie powinno to zresetować ustawienie pliku z kalibracją baterii ( z tego co otrzymałem info od kumpla bo do Kiano jeszcze nie pisałem ). Zostawię go teraz w trybie czuwania z włączonym WiFi i idę do pracy. Zobaczymy co będzie jak wrócę z roboty ok.12tej. Co do ładowarki to warto ją sprawdzić miernikiem bo trafiają się walnięte ładowarki które dają tylko 1,2-1,5A zamiast 3A 🙂 Stąd wydłużony czas ładowania do 10h. Przydała by się jakaś aktualizacja oprogramowania bo na tym nie mogę kożystać bezpośrednio ze sklepu Google Play ( wywala jak tylko chcę coś zainstalować ) i mogę kożystać z „marketu” wyłącznie przez przeglądarkę Opera. Tablecik całkiem fajny, ładne kolory, dobre podświetlenie ekranu ( ja przez 90% czasu daję na minimum lub ok 30% ), wystarczająco szybki by sobie pograć w gierki i spokojnie przeglądac internet. Jak uda mi się tą baterię doprowadzić do stanu używalności to będzie OK, ale teraz widzę że po włączeniu ekranu stan baterii zmienił się na 56% po 17 minutach trybu: „Tablet nieaktywny” czyli lipa, puszczam maila po soft. Jak wgram to dam znać.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam, prosze o rejestrację w kiano Assistance. Konsultant pomoże i wyjaśni wszystkie watpliwości. Pozdrawiam.

      • Kencho-1 pisze:

        Co mi pomoże konsultant ?? Już rozmawiałem z waszym serwisantem na temat niedopracowanego softu na którym nie mozna kożystać ze sklepu „Google Play” i niczego się ciekawego nie dowiedziałem ( to wina softu 4.1 który tak ma ). Jak zrobicie aktualizację do 4.2 i soft będzie OK to nie będzie wywalać ze sklepu. Wczoraj w nocy napisałem maila i nikt na niego nie w czwartek odpowiedział więc może dzisiaj jak wrócę z pracy to znajdę odpowiedź. Mam nadzieję że nie będę musiał czekać do poniedziałku bo tylko w weekend mam czas na zabawę. Pozdrawiam

  39. kamkru pisze:

    Co do mierzenia ładowarki to mógłbyś ewentualnie umieścić instrukcję pomiaru natężenia prądu miernikiem, bo z tego co się orientuje to natężenie mogę sprawdzić tylko pod obciążeniem, czyli inaczej mówiąc ładowarka musi być podpięta do tabletu i trzeba by było rozrywać kable i wpiąć się w ten obwód. Ewentualnie Amperaż ładowarki można obliczyć na podstawie programu do śledzenia baterii np BatteryMix. Co do podświetlenia ekranu i kolorów uważam, że model ze starej serii, który miałem w rękach lepiej sobie z tym radzi – żywsze kolory wydajniejsze podświetlenie

    • Kencho-1 pisze:

      Jak wrócę z pracy to poszukam w markecie tego „BatteryMix”, ale najpierw musze popracować nad tą baterią ( na razie po tym objawie nocnego rozładowania w trybie czuwania i starcie z poziomem naładowania 59% po 7s, naładowałem ponownie na „full” i po odłączeniu ładowarki znowu pojawiło się info że bateria jest na poziomie 56%, więc podłączyłem jeszcze raz ładowarkę i po kolejnych 3h miałem teoretyczne 100% ). Na razie ze 100% naładowanie spadło do 57% po ponad 6h w trybie czuwania. Dzięki za info o tym batterymix, jak ustabilizuję ten plik od akumulatorka to pobawię się w liczenie natężenia i zapodam wynik. PS. Mam starą serię i nie narzekam na kolory 🙂

  40. fanatik pisze:

    Ja również mam tablet z nowej serii. U mnie tablet działa OK, jednak mam kilka uwag do pracy na baterii i ładowania. Gdy wyłączę tablet w tryb uśpienia to nie wchodzi w tzw. Deep Sleep ( do zmierzenia za pomocą programu CPU Spy. Nie wiem czy to jest tylko moja przypadłość czy norma w oprogramowaniu 4.1.1 z 20130603. Druga sprawa dotyczy się ładowania, w moim przypadku trwa ono ponad 10-12 godzin. Nie wiem czy to kwestia ładowarki, gdyż pierwszej nie udało mi się sprawdzić, ponieważ uległa spaleniu po 2 godzinach pracy. Otrzymałem w ramach gwarancji drugą, jednak czas ładowania jest naprawdę długi, a tablet nawet przy braku aktywności samoczynnie się rozładowuje, bo nie przechodzi w tryb Deep Sleep – nawet po zresetowaniu do ustawień domyślnych – więc nie jest to sprawa zainstalowanych programów. Czy może ktoś posiadający nową wersję sprawdzić u siebie tryb pracy procesora w stanie uśpienia? U mnie jest w ciągłej pracy na częstotliwości 252 MHz.

    • Kencho-1 pisze:

      A ile ma niby mieć na „DeepSleep” ?? Jak wrócę z pracy to popatrze na ten CpuSpy i podam Ci wyniki jak to u mnie wygląda ( soft jest pewnie ten sam bo ta sama data, z tego co pamiętam 🙂 ). U mnie przy ostatniej „zabawie” w ładowanie: po ok 3h full, ale po odłączeniu ładowarki 56% po 7s pracy; potem następne 3h ładowania. Może spróbuj go rozładować do kilku % a potem naładuj i obadaj jak to wygląda pod tym programem „BatteryMix” o którym pisze @kamkru powyżej. Mozliwe że nowa ładowarka jest słabsza od starej by tak szybko nie padła 😉

  41. kboom pisze:

    Kupiłam ten tablet, z nowej serii i niby wszystko ok ale mam problem z skonigurowanie z kartą Aero2. Jak widziałam na poradnikach, od razu po włożeniu karty powinnam mieć zasięg, a mi nic się nie pojawia, nawet ikona ze nie mam zasięgu… Nie wiem co mam z tym zrobić ; /

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      prosze zarejestrowac sie w Kiano Assistance. Konsultant dokładnie wytłumaczy jak skonfigurawac Aero2. Pozdrawiam.

  42. Nelka pisze:

    Dokładnie polecam Ci zrobić to samo. Ja miałam taką samą sytuację . Zarejestrowałam sie w Kiano Assistance. Konsultant oddzwownił następnego dnia i krok po kroku przeprowadził mnie przez procedurę uruchomienia karty Aero. Teraz wszystko działa.

  43. Kencho-1 pisze:

    Pani Gosiu coś ten serwis ( Marketing@Barelpoland.pl ) jest mało komunikatywny !! napisałem do nich w zeszły czwartek maila aby podesłali mi czysty soft bo tablet wrócił z serwisu z nowa baterią ale nikt nie był na tyle rozsądny żeby wgrać czysty soft i został na nim stary plik z ustawieniami baterii ( ładowanie do pełna: „naładowany”, po odłączeniu ładowarki po kilku sekundach ok 54-56% i znowu podłączenie ładowarki by doładować do pełna. Ile jeszcze mam czekać na kontakt i podesłanie softu ?? napisałem dzisiaj jeszcze na serwis@kiano.pl ale pewnie tam też nikt nie odpisuje na maile. Słabe podejście do klienta. Jak na tablet to działa w miarę ok, ale oprogramowanie niedopracowane ( nie działa sklep Play ), walnięta bateria, zdychające ładowarki. Dział marketingu z którym mamy się kontaktować nie odpowiada na maile, serwis robi wszystko na szybko aby tylko było zrobione bez fachowego podejścia do rzeczy. Coraz bardziej mi się to nie podoba i nie poleciłbym w tej chwili tego tabletu żadnemu znajomemu.

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      prosze Pana, odpisuje na maile na bieżąco i z pewnoscia nie przeoczyłabym maila od Pana. Byłam nawet zdziwiona, ze Pan nie napisał. Bardzo prosze o przesłanie maila raz jeszcze i sprwdzenie czy nie zatrzymała się w kopiach roboczych. Jeśłi Pan może w tresci dopisac swój nick czyli kencho-1 będzie mi łatwiej zidentyfikowac Pana. Jezeli dziś napisał Pan też do serwisu to z pewnoscią otrzyma Pan odpowiedź. Pozdrawiam.

  44. YaR0 pisze:

    Nie rozumiem dlaczego użytkownik ma sam wgrywać soft i sprawdzać czy usterka ustąpiła czy nie. Od czego jest serwis i to całe buńczucznie nazwane „Kiano Assistance” ? Po to żeby wysłać soft mailem w dodatku nieaktualny?

    • Monika pisze:

      Jak ktoś wie jak się wgrywa soft to może sobie sam wgrywać , ja się nie znam na tym w ogóle więc wolałam wysłać. Wszystko trwało 3 dni. Także ja osobiście jestem zadowolona z Kiano Assistance.

    • Kencho-1 pisze:

      Nie chcę mi się czekać znowy tydzień czasu aż go zrobią więc wolę się tym zająć sam. Ale co prawda to prawda, Kiano Assistance się w moim przypadku nie popisało: Tablet z walniętą baterią ładującą się do ok połowy pojemności, wymiana baterii na nową i odsyłka do klienta 🙁 A gdzie tu nowy soft i nowy plik z ustawieniami baterii ?? Jeżeli chodzi o kontakt i pomoc z obsługą tabletu to jest to szybkie i bezproblemowe, ale to podejście serwisanckie trochę niezbyt profesjonalne.

  45. Jajko pisze:

    a czy nie prościej by było zastosować ładowanie przez mini usb ???? Jak cywilizowani producenci? I jedno awaryjne gniazdo mniej… Co Pani na too Pani Gosih z Kiano?:-)

  46. Daniel pisze:

    Witam,
    Właśnie zakupiłem ten tablet. Jak sprawdzić z której partii jest, nowej czy starej ?

  47. Dominika pisze:

    Sprawdź numery seryjne. Nowa partia ma nr seryjne KC103G 18001 wzwyż.

  48. Pablo pisze:

    Zamówiłam wczoraj w media expert za 749 zł, nie potrafili odpowiedzieć czy nowa wersja ale pewnie tak, jad dojdzie to podziele
    się wrażeniami.

  49. Olek pisze:

    Podziel się, podziel , bo ja jeszcze się waham . Każda opinia użytkownika ma znaczenie:)

    • MaNgO pisze:

      Jezeli kupujesz z myslą o aero2 i 3g to zastanow sie dwa razy, bo bedziesz sobie plul w brode. Aha i jezeli chodzi o serwis, to oprocz swietnej reklamy, nic wiecej nie oferuje, takze jezeli sytuacja zmusic Cie do skorzystania z jego uslug, to nie nastawiaj sie na zbyt wiele(wiecej chyba sam zdzialasz).

      • Gosia-Kiano pisze:

        Witam,

        jeżeli poda Pan chocby orientacje ulice i miasto, gdzie Pan próbował połaczyc sie z Aero2 i jak Pan twierdzi nie udało się, podjedzie tam specjalnie dla Pana jeden z naszych koordynatorów i sprawdzi jak wyglada połaczenie z tą siecią. Prosze tez o podanie danych i nr zgłoszenia reklamacyjnego na mail marketing@barelpoland.com

      • Gosia-Kiano pisze:

        Zarowno 3g jak i Aero2 w Core 10.1 3G działaja bardzo dobrze, co zostało potwierdzone w testach. Nie wiem jakie ma Pan zastrzezenia do naszej obsługi Kiano Assistance , którym ten tablet jest objęty. Jeśłli ma Pan uwagi, to bardzo prosze o mail na marketing@barelpoland.com. Chętnie wysłuchamy , co jeszcze moglibyśmy udoskonalic. Na dzień dzisiejszy bardzo wielu klientów jest zadowolonych z kontaktu z dedykowanymi konsultantami, a wiele wątpliwosci udaje się rozwiazac drogą telefoniczną lub mailową. Pozdrawiam.

    • Mariusz pisze:

      Poczytaj moje komentarze w tym wątku i konkurencyjne fora o androidzie, to będziesz wiedział więcej. Ja nie polecam, kupiłem i strasznie żałuję. Kupiłem głównie ze względu na Aero 2 i duży ekran, o ile ekran jest ok, o tyle Aero na tym tablecie to kompletna porażka, sporo użytkowników zgłasza też problemy z baterią i ładowaniem. Wersja bez 3G i niższej cenie może wypada lepiej. Jednak ta z 3G, jeszcze raz powtórzę, ODRADZAM.

      • Gosia-Kiano pisze:

        Panie Mariuszu, Core 10.1 3G nie ma problemów ani z bateria ani z ładowaniem. Jak juz pisałam jesli ma Pan kłopot z instalacją Aero2 to prosze o kontakt z konsultanet Kiano Assistance. Kilkukrotnie wychodziłam z propozycja wsparcia , pomocy i odpowiedzia na pytania , nadal chętnie pomoge, prosze o mail na marketing@barelpoland.com
        Jeszcze raz powtórzę, Core 10.1 3G to bardzo udany model, a Kiano Assistance rozwiązuje większośc wątpliwości dot. spraw technicznych. Pozdrawiam.

        • Mariusz pisze:

          Pani Małgorzato, Pani ignorancja mnie poraża, przecież napisałem trochę wyżej w dyskusji z Panią, że kontaktowałem się kilkukrotnie z Państwa serwisem i nie potrafiliście nic poradzić, mało tego, tablet był nawet u Państwa w serwisie i sytuacja nie została rozwiązana! Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Panie Mariuszu, prosiłam o podanie nr seryjnego lub danych lub nr zgłoszenia. Chciałam osobiscie sprawdzic ten egzemplarz. Nie otrzymałam żadnych informacji ani tu ani na mail. W zwiazku z tym mam watpliwości czy wogóle jest Pan posiadaczem Core 10.1 3 G. Nadal proponuje pomoc i pozostaję do dyspozycji.

          • Gosia-Kiano pisze:

            Panie Mariuszu, nie ignoruję zadnych wpisów ani maili. Bardzo prosze o mail nr zgłoszenia w Kiano Assistance, a chetnie sprawdzę jak wygladał serwis i reklamacja. Pozdrawiam.

  50. Rapi pisze:

    Ja niedawno kupiłem,cieszyłem się 2 dni i do serwisu.Serwis wymienił : taśmę wyświetlacza , ładowarkę i baterię!!! Teraz czekam na kuriera! Liczyłem się że może tak być. Przy zakupie kiano
    bardzo duże znaczenie miała gwarancja door to door


reklama