REKLAMA TP
, Android GOCLEVER Tablety

Zaczynamy testy Goclever Orion 101 – tabletu z klawiaturą QWERTY i ekranem IPS

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

11 odpowiedzi na “Zaczynamy testy Goclever Orion 101 – tabletu z klawiaturą QWERTY i ekranem IPS”

  1. Mariusz pisze:

    Mnie także oszukali z tabletem elipso 71, chce założyć pozew zbiorowy lub zgłosić to do rzecznika praw konsumenta, kto chętny dołączyć?

  2. Slawek pisze:

    Nigdy więcej Goclevera….zamiast komentarza moja korespondencja z tymi ……………… tu odpowiednie słowo.
    Proszę sobie poczytać jak ktoś ma ochotę kupić ten złom.
    Oczywiście czytać trzeba chronologicznie …..czyli od końca.
    Można też oczywiście kopiować i wklejać gdzie się da.
    Miłej lektury życzę.

    COOOOOOOO TAKIEGO !?!?!?!

    Tablet Orion 101 który wam wysłałem posiadał cztery rdzenie a ten ma 2 „SŁOWNIE” DWA.
    Czy mam rozumieć że do HYBRID 3G który wysłaliście dołożono brakujące dwa rdzenie?
    Czy tylko celowo wybrakowaliście ten produkt wyjmując modem z oryginalnego pudełka ?!?!?!
    Nawet nie wiem jak coś takiego skomentować.
    Wszystkie słowa które mam na myśli są….niecenzuralne !!!!
    Muszę znaleźć waszą zwierzchność bo …………!!!!
    No i jakieś portale.

    Dnia Piątek, 8 Listopada 2013 10:50 Przemek Sójka napisał(a)
    > Witam.
    > Urządzenie, które Pan zgłaszał nie posiadało modemu w zestawie więc
    > wymienione również nie będzie go posiadać.
    >
    >
    >
    > Pozdrawiam / Best Regards
    >
    > Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.
    >
    >
    > Przemysław Sójka
    >
    > email: przemek@goclever.com
    > Tel: 618488767
    >
    >
    > GOCLEVER Sp. z o.o.
    > 4A Sianowska street, 60-431 Poznan, Poland
    > Tel: +48 61 6460800 Fax: +48 61 6417422
    > http://www.goclever.com
    >
    > —–Original Message—–
    > From: slawek rykowski [mailto:slajag1@wp.pl]
    > Sent: Friday, November 08, 2013 9:16 AM
    > To: Mariusz Krzyżański Goclever
    > Cc: Przemek Sójka
    > Subject: Odp: RE: RE: RE: PILNA SPRAWA DOT. OLEWANIA KLIENTA
    >
    > No i witam ponownie,
    >
    > urządzenie znowu wysłałem do serwisu. Serwis sprawdzil i tym razem zlecił
    > wymianę urządzenia.
    > Bez żadnej konsultacji czy informacji o tym, wysłaliście mi inny produkt.
    > Mniejsza z tym że wnioskowałem z wiadomych powodów (nie minęło pół roku) o
    > odstąpienie od umowy i zwrot gotówki.
    > Może jakimś cudem ten typ będzie jakoś działał.
    > Tylko jedna mała rzecz…..ktoś zapomniał włożyć do pudełka modemu 3G
    > …..albo wyjął !?!?
    > Chyba że zamontowaliście go już w środku…….no ,nie podejrzewam was o to
    > …..żartowałem.
    > Kiedy mam się spodziewać?
    >
    >
    >
    > Dnia Piątek, 4 Października 2013 09:05 Mariusz Krzyżański Goclever
    > napisał(a)
    > > Witam,
    > >
    > >
    > >
    > > Otrzymał Pan informację że należy zgłosić urządzenie do serwisu.
    > > Gwarancja tak jak już pisałem zgodnie z prawem obowiązuje na terenie RP.
    > >
    > > Na wszystkie Pana zapytania mailowe otrzymał Pan odpowiedzi.
    > >
    > >
    > >
    > >
    > >
    > >
    > >
    > > Z poważaniem
    > >
    > >
    > > Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.
    > >
    > >
    > >
    > > Mariusz Krzyżański
    > >
    > > email: mariusz@goclever.com
    > >
    > >
    > > GOCLEVER Sp. z o.o.
    > > 4A Sianowska street, 60-431 Poznan, Poland
    > > Tel: +48 61 6460800 Fax: +48 61 6417422 http://www.goclever.com
    > >
    > > From: slawek rykowski [mailto:slajag1@wp.pl]
    > > Sent: Thursday, October 03, 2013 8:41 PM
    > > To: Mariusz Krzyżański Goclever
    > > Cc: Przemek Sójka
    > > Subject: Odp: RE: RE: PILNA SPRAWA DOT. OLEWANIA KLIENTA
    > >
    > > Widzę że macie mnie w dupie, już łaskawcy nawet nie odpisują na
    > > listy….pewnie się obrazili za parę słów prawdy….zresztą raczej
    > nie…dla was ,,zawsze pada deszcz,, wasz super sprzęt pochodził znowu parę
    > dni po resecie ale bidule znowu zmuliło….i nie dycha.
    > > Te cztery rdzenie z których trzy podpiera czwarty, chylący się do upadku
    > już chyba zmurszały na amen.
    > > GGo CClevery czyli cwaniaki wysyłam informację o Was ….sorry, was, gdzie
    > się da.
    > > Reklama dzwignią handlu. Zaślepka trzyma na papierze toaletowym, który
    > wszystkim kojarzy się z g……….m Cleverem, jakoś mnie to nie dziwuje.
    > > Jeszcze raz przypominam że specjalnie w Polsce oddałem go do servisu
    > ,który mnie olał i obesrał……wymienili ładowarkę i zrobili reset!!!!!
    > > Nie mam zamiaru z waszej winy płacić prawie 200 zł za paczkę ze Szwecji.
    > > Weźcie w końcu odpowiedzialność za ten szajs i drugi szajs czyli
    > servis,,,pożal się boże….
    > > Zapłacę w Google ale nie pozwolę na robienie z ludzi idiotów i wciskanie
    > kitu….zwłaszcza że kitu już się nie używa….trochę osób uratuję…..jak
    > się wyświetlę na pierwszych miejscach ze swoim np. blogiem.
    > > WSZYSTKO JEST DO BANI…JAK PISAŁEM W PIERWSZYM MAILU…..CZEKAM NA
    > KONKRETNĄ ODPOWIEDŹ A NIE PIERDOŁY I CHOWANIEM SIĘ ZA GŁUPIMI
    > REGULAMINAMI….TROCHĘ UCZCIWOŚCI !!!!!!
    > >
    > > .,,………………,, to było miejsce na pozdrowienia
    > >
    > >
    > >
    > >
    > >
    > >
    > > Dnia Czwartek, 19 Września 2013 09:44 Mariusz Krzyżański Goclever
    > > napisał(a)
    > > > Witam,
    > > >
    > > >
    > > > Urządzenie będzie musiało przyjechać na dział Techniczny aby serwis mógł
    > przeprowadzić diagnostykę, a Kierownik pojdąć decyzję co do sprzętu.
    > > >
    > > > Niestety pomoc zdalna w tej sytuacji nie jest możliwa.
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > >
    > > > Z poważaniem
    > > >
    > > >
    > > > Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.
    > > >
    > > >
    > > >
    > > > Mariusz Krzyżański
    > > >
    > > > email: mariusz@goclever.com
    > > >
    > > >
    > > > GOCLEVER Sp. z o.o.
    > > > 4A Sianowska street, 60-431 Poznan, Poland
    > > > Tel: +48 61 6460800 Fax: +48 61 6417422 http://www.goclever.com
    > > >
    > > > From: slawek rykowski [mailto:slajag1@wp.pl]
    > > > Sent: Wednesday, September 18, 2013 7:40 PM
    > > > To: Mariusz Krzyżański Goclever
    > > > Cc: Przemek Sójka
    > > > Subject: Odp: RE: PILNA SPRAWA
    > > >
    > > > Średnio dobry wieczór
    > > > Wczoraj tzw. Tablet sam się zresetował, zniknęły wszystkie aplikacje,
    > nie ma nic. Kiedyś po czymś takim jeszcze ściągał ale nie tym razem. Ręce i
    > nogi opadają….kto wam to składa…chińczyki już robią lepsze rzeczy.
    > > > Gdzie dawna uczciwość kupiecka, odpowiedzialność, kultura itp.
    > > > Zamiast wykazać się jakąś elastycznością czy zrozumieniem zasłaniacie
    > się tylko jakimiś regulaminami..Tak jak z plamami na ekranie…które wg was
    > są zgodne ze specyfikacją… pożal się boże.. producenta.
    > > > Jakim cudem wy jeszcze działacie…..przez takich jak wy wyszła mi
    > > > już bokiem ochota na wspieranie polskich firm !!!
    > > > Sławek R.
    > > >
    > > > Dnia Poniedziałek, 16 Września 2013 14:46 Mariusz Krzyżański
    > > > Goclever napisał(a)
    > > > > Witam,
    > > > >
    > > > >
    > > > > Zakupił Pan produkt na terenie Polski, i zgodnie z Warunkami Gwarancji
    > oraz obowiązującym prawem, korzystać Pan z Gwarancji może na terenie kraju
    > gdzie się towar zakupiło.
    > > > >
    > > > > Proszę się zapoznać z warunkami Gwarancji.
    > > > >
    > > > > Są dostępne na głównej stronie http://www.goclever.pl zakładka pomoc jak i w
    > instrukcji do urządzenia.
    > > > >
    > > > > Firma Goclever nie wyśle do Pana kuriera po sprzęt po za teren Polski.
    > > > >
    > > > > Rozumiem że sprzęt się popsuł, ale Warunki Gwarancji są jednoznaczne w
    > tej sprawie.
    > > > >
    > > > > Jeżeli chce się Pan domagać zwrotu gotówki za zakupiony towar, jest
    > oczywiście taka możliwość, należy się zgłosić do sklepu gdzie się zakupiło
    > towar.
    > > > >
    > > > > Pomiędzy Panem a Serwisem nie ma umowy handlowej, sklep dokonuje
    > zwrotu gotówki do klienta, sklep otrzymuje zwrot od dystrybutora, a
    > dystrybutor od firmy Goclever.
    > > > >
    > > > > Taka jest kolejność i procedura.
    > > > >
    > > > > Ale żeby jaką kolowiek procedurę móc uruchomić, sprzęt musi trafić do
    > serwisu, nie ważne czy to Pan prześlę bezpośrednio do nas, czy przez sklep
    > gdzie się towar zakupiło.
    > > > >
    > > > > Serwis Firmy Goclever nie będzie ponosił żadnych kosztów wysyłki
    > towaru do nas.
    > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > > > Z poważaniem
    > > > >
    > > > >
    > > > > Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.
    > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > > > Mariusz Krzyżański
    > > > >
    > > > > email: mariusz@goclever.com
    > > > >
    > > > >
    > > > > GOCLEVER Sp. z o.o.
    > > > > 4A Sianowska street, 60-431 Poznan, Poland
    > > > > Tel: +48 61 6460800 Fax: +48 61 6417422 http://www.goclever.com
    > > > >
    > > > > From: slawek rykowski [mailto:slajag1@wp.pl]
    > > > > Sent: Monday, September 16, 2013 1:46 PM
    > > > > To: Mariusz Krzyżański Goclever
    > > > > Subject: Odp: PILNA SPRAWA
    > > > >
    > > > > Myślę że się chyba w ogóle nie rozumiemy, za pierwszym razem
    > > > > serwis mnie po prostu olał, zresetować do ustawień fabrycznych ,
    > > > > ja też potrafię. Specjalnie go wziąłem do Polski, bo myślałem, że
    > > > > jak w normalnych firmach podejdziecie do tego poważnie i sprzęt
    > > > > zostanie naprawiony lub wymieniony. Najbliższy wyjazd planuję na
    > > > > Święta i nie życzę sobie żeby ten złom leżał pół roku w domu nie
    > > > > zdatny do niczego. Kiedy go kupowałem, widziałem na Waszej
    > > > > stronie, zaznaczony punkt obsługi w Szwecji. W
    > sklepie, chociaż pytałem, nie powiedziano mi, że gwarancja doot to door, nie
    > będzie obowiązywać. Powtarzam jeszcze raz, nie będę wysyłał na własny koszt
    > paczki ze Szwecji za około 200zł, czyli prawie 1/4 wartości tego urządzenia
    > „tabletu”. Mam nadzieję, że zrozumiecie absurdalność tej sytuacji. Jeśli
    > wyprodukowało się bubel, to trzeba za niego odpowiadać i ponosić wiążące się
    > tym koszta. Nie stać Was na to?
    > > > > Dodatkowo, podam ostatnie wyczyny Waszego produktu. Oprócz
    > > > > ciągłych komunikatów typu: aplikacja nie reaguje, czekaj itd. itp. po
    > włączeniu tabletu, pokazuje się zielony ekran z jakimiś chińskimi znaczkami
    > i obrazkiem torby z krzyżykiem. Tablet nie reaguje na wyłączenie, reset
    > zadziałał za czwartm razem. Zniknęły wszystkie zainstalowane wcześniej
    > aplikacje. Czy to wszystko to jeszcze za mało aby uznać, że to urządzenie
    > nie nadaje się kompletnie do niczego? Może Wasza polityka polega na tym,
    > żeby zniechęcić klienta do odsyłania sprzętu, a nuż się uda…i pewnie wiele
    > razy się udało. Pisanie, że podpis serwisanta jest niepotrzebny, to
    > absolutna bzdura, po co na formularzu jest na to miejsce?
    > Każdy powinien odpowiadać osobiście za swoją pracę. Jeśli macie ambicje być
    > międzynarodową firmą, to musicie się jeszcze wiele nauczyć i zmienić, bo ja
    > i moi znajomi którym o tym opowiedziałem, z czymś takim się jeszcze nie
    > spotkali.
    > > > > Oczekuję zwrotu wydanych pieniędzy plus koszt wysyłki ze Szwecji. Nie
    > mam do Was i do Waszych urządzeń za grosz zaufania i ochoty na nerwicę,
    > próbując coś na nich robić. Nie mam tez zamiaru użerać się z Wami przez
    > prawie dwa lata.
    > > > > Szkoda zdrowia.
    > > > > Uprzejmie proszę o szybką i odpowiedzialną reakcję.
    > > > > Rykowski Sławomir
    > > > > Malmö Szwecja
    > > > >
    > > > >
    > > > >
    > > > > Dnia Piątek, 13 Września 2013 15:10 Mariusz Krzyżański Goclever
    > > > > napisał(a)
    > > > > > Witam,
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > > Na początku chciał bym Pana przeprosić w imieniu Firmy Goclever za
    > zaistniałą sytuację.
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > > Tak jak już pisał kolega poniżej, urządzenie musi zostać zgłoszone
    > na ponowną diagnostykę na dział Techniczny, po wykonaniu diagnostyki przez
    > Technika, urządzenie trafi do Kierownika Działu Technicznego w celu podjęcia
    > decyzji.
    > > > > >
    > > > > > Jeżeli towar został zakupiony w Polsce, to zgodnie z warunkami
    > Gwarancji, opcja door to door obowiązuje tylko na terenie RP.
    > > > > >
    > > > > > Może Pan po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji w systemie online
    > wysłać towar na swój koszt, a adres odesłania towaru podać na terenie
    > Polski.
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > > Z poważaniem
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > > Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > > Mariusz Krzyżański
    > > > > >
    > > > > > email: mariusz@goclever.com
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > > GOCLEVER Sp. z o.o.
    > > > > > 4A Sianowska street, 60-431 Poznan, Poland
    > > > > > Tel: +48 61 6460800 Fax: +48 61 6417422 http://www.goclever.com
    > > > > >
    > > > > >
    > > > > > From: slawek rykowski [mailto:slajag1@wp.pl]
    > > > > > Sent: Friday, September 06, 2013 8:40 PM
    > > > > > To: Przemek Sójka
    > > > > > Cc: office@goclever.com
    > > > > > Subject: Odp: RE: Formularz kontaktowy
    > > > > >
    > > > > > No cóż, miesiąc już był w serwisie a to że będzie następny
    > > > > > miesiąc nie ma właściwie znaczenia, bo używać go i tak się nie
    > > > > > da. A że miał mi być potrzebny m.innymi do pracy…..kogo to
    > > > > > obchodzi? Gwarancja dwa lata w tym rok door too door, no i co z
    > > > > > tego. Wyślę może z pięć razy jak zdąże a wasz ekspert stwierdzi
    > > > > > że wszystko OK. Mam zamówić niezależnego eksperta? Dwa lata miną
    > > > > > i zostanę z tym złomem…jak czytałem już w necie opowieści
    > > > > > waszych klientów. No dobra koniec krakania, może
    > zmieniliście się na lepsze…bo na gorsze się chyba nie da.
    > > > > > Door too door dotyczy Szwecji, bo tu na stałe mieszkam? Czy mam
    > wysłać paczkę za jakieś 200 zł a może przyjechać osobiście i dostarczyć
    > ….za jakieś 2000zł.
    > > > > > Na waszej stronie Szwecja jest zaznaczona więc nie wiem….
    > > > > > Weźcie wy się ogarnijcie….strona z kilkoma zdjęciami otwierała mi
    > się dzisiaj 13 minut ….ze stoperem w ręce, katastrofa galaktyczna to przy
    > tym mały pikuś !!!!!!!!!
    > > > > > Mimo wszystko pozdrawiam serdecznie…zwłaszcza SERWIS.
    > > > > >
    > > > > > Dnia Piątek, 6 Września 2013 10:54 Przemek Sójka
    > > > > > napisał(a)
    > > > > > > Formularz kontaktowy
    > > > > > > Witam.
    > > > > > > Aby zweryfikować Pana uwagi i podjąć jakąś decyzję należy
    > ponownie zgłosić urządzenie do serwisu, gdzie zostanie sprawdzone i
    > skierowane na decyzję do kierownika. Proszę dokładnie opisać problem i Pana
    > oczekiwania.
    > > > > > > Co do serwisu to nie wiem jak to się stało. Procedura serwisowa
    > powinna wykluczać tego rodzaju problemy. Postaramy się by tym razem nie było
    > już żadnych problemów.
    > > > > > > Jeśli chodzi o podpis technika to nie jest to wpisywane bo za
    > naprawę odpowiada firma a nie pojedyncza osoba.
    > > > > > >
    > > > > > >
    > > > > > >
    > > > > > > Pozdrawiam / Best Regards
    > > > > > >
    > > > > > >
    > > > > > > Przemysław Sójka
    > > > > > >
    > > > > > > email: przemek@goclever.com
    > > > > > > Tel: 618488767
    > > > > > >
    > > > > > >
    > > > > > > GOCLEVER Sp. z o.o.
    > > > > > > 4A Sianowska street, 60-431 Poznan, Poland
    > > > > > > Tel: +48 61 6460800 Fax: +48 61 6417422 http://www.goclever.com
    > > > > > >
    > > > > > > From: Slawomir Rykowski [mailto:slajag1@wp.pl]
    > > > > > > Sent: Thursday, September 05, 2013 9:30 PM
    > > > > > > To: serwis@goclever.com
    > > > > > > Subject: Formularz kontaktowy
    > > > > > >
    > > > > > > Imię i nazwisko: Slawomir Rykowski Adres e-mail: slajag1@wp.pl
    > > > > > > Telefon: 696859820
    > > > > > > Kraj: Poland
    > > > > > > Temat: TECH_SUPPORT
    > > > > > > Treść:
    > > > > > > W dniu 25 maja 2013, miałem nieszczęście kupić tablet GoClever
    > Orion 101 nr seryjny: GCTA1042BK136040242. W dniu 15 lipca 2013 przyjęto
    > zlecenie serwisowe, zgłoszone problemy: tablet parzy jak się go ładuje,
    > plamy na ekranie, wolne działanie internetu, WiFi traci zasięg, nie działają
    > aplikacje, problem z zaślepką gniazd i klawiaturą. Po prawie miesiącu
    > naprawiania w raporcie serwisowym nr RMA121526 stwierdzono, że:
    > > > > > > wymieniono ładowarkę stacjonarną i zaktualizowano urządzenie. A
    > jakość obrazu jest zgodna ze specyfikacją producenta. Zastanawiam się czy to
    > ja mam takiego pecha czy wasze urządzenia są takiej „jakości” normalnie.
    > Ciekawy jestem też ,czy macie pojęcie co wyrabia wasz serwis ,czy moze robi
    > tak na wasze polecenie.
    > > > > > > Katastrofa to mało powiedziane. Tak zwany tablet wczytuje strony
    > minutami albo w ogóle.Fizyczna klawiatura nie pisze polskich znaków. Wiesza
    > się non stop nie tylko na necie ale też na wbudowanych programach…nawet na
    > ustawieniach. Plamy na ekranie zgodne ze specyfikacją producenta…..no nie
    > ,śmiech na sali to nawet nie jest, ale płacz …i to żałosny. Głośność,
    > aparat czy gry to już szkoda słów.
    > > > > > > Ładowarka dalej parzy, zaślepka już w ogóle nie trzyma….toż to
    > nie warte uwagi tzw. SERWISU. Czy wy już WSTYDU NIE MACIE ???!!! Urządzenie
    > tego pokroju nie jest warte nawet 100 zł i nawet na zabawkę dla dziecka się
    > nie nadaje bo przysporzy mu tylko niepotrzebnych stresów. Nie oczekuję
    > niczego innego jak tylko zwrotu pieniędzy ,chyba że macie jednak jakieś
    > zaufanie do swoich produktów to wymiany na działające.
    > > > > > > Chociaż nie, mimo wszystko wolałbym nie mieć z wami nic więcej
    > nigdy do czynienia!
    > > > > > > Kilka lat temu kupiłem waszego GPSa który okazał się totalnym
    > bublem. Nie wiem dlaczego kupiłem jeszcze raz wasz produkt. BARDZO ŻAŁUJĘ!
    > > > > > > Jeszcze jedno, dlaczego miejsce na podpis „serwisanta” jest puste,
    > wstydził się przedstawić czy to też odgórne zalecenie.
    > > > > > > Szkoda że nie przeczytałem opinii na wasz temat w necie przed tym
    > zakupem, najgłupszym jaki zrobiłem.

  3. Rafal Bytom pisze:

    Witam, posiasam takiego tablecika od 2miesiecy. Ogolnie ok. Oczywiscie minus za ta klapke zaslaniajaca porty. Jak reszta mozliwie fajnie wykonana to ta klapeczka irytuje strasznie. Mam jedno male pytanko. Czy na tego oriona da sie wgrac windowsa8?

  4. Faza pisze:

    Tez jestem ciekaw kiedy pojawi sie czterordzeniowy HYBRID. Czy redakcja wie coś na ten temat?

  5. penio pisze:

    Azawakh, tej klawiatury nie kupisz luzem, jest idealnie dopasowana do tego modelu obudowy i jest integralną częścią zestawu.

  6. Azawakh pisze:

    Bardzo podobną klawiaturę można kupić na Allegro w cenie 111 złotych. To chyba nawet ten sam producent. Pisze się na niej bardzo wygodnie i myślę, że to ciekawe zestawienie orion i ta klawiaturka. Cena zestawu do zaakceptowania. Jednak Goclever powinien skupić sie na rozwijaniu bardziej zaaawansowanego tabletu jakim jest Hybrid, który jakby został wyposażony w mocniejszy procesor byłby prawdziwym hitem rynkowym.

  7. kupilem pisze:

    Kupiłem Orion 101. W internecie Orion 101 jest dostępny za 800zł. Konkurencja z klawiatura np Modecom 1004 kosztuje 100zł więcej i posiada jedynie 2 rdzenie.

    • HeemEN pisze:

      Witam! Więc może jeśli możesz to podziel sięswoimi spostrzeżeniami? Czy jakoś tego tabletu jest lepsza niż wcześniejsze modele? Co z ekranem i baterią? Czy wogóle warto?

      Pozdrawiam 🙂

  8. Wredny cenzor pisze:

    Cena SRP 899zł przestrzelona o 200-300 zł. 3G i GPS w tej cenie i byłby hit, a tak będzie kit i Biedronka (pewnie 599 zł za kilka miesięcy). Netbooka to to nie zastąpi, bo nowego, markowego można kupić w podobnej cenie, z Atomem, 320GB HDD i Windowsem. Ja nie wiem, kto tam w GoClever towar wycenia, ale rynku nie zna.

  9. qwerty pisze:

    projekt klawiatury zerżnięty od Logitech 🙂

  10. Michal pisze:

    Ale to Goclever!! ja już się nie dam nabrać.

Leave a Reply to Azawakh Cancel reply


reklama