REKLAMA TP
, Android Lenovo Tablety Testy

Lenovo IdeaTab S6000 – test tabletu

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

124 odpowiedzi na “Lenovo IdeaTab S6000 – test tabletu”

  1. problem problem pisze:

    Tablet jest spoko no był spoko teraz nawet włączyć się nie da cały czas wyświetla się lenovo i to wszystko

  2. Kateryna Chim pisze:

    Udzielam korepetycje online przez Skypa( chiński) i szukałam dokładnie taki. Gdyby jeszcze ktoś oddał za darmo ))

  3. Asq pisze:

    Cześć mam problem – pomożecie?
    Robiłam zdjęcia z wycieczki – potem w domu jeszcze kilka. Jedno zdjęcie ustawiłam na tapetę. Te zdjęcia oglądałam nie raz. I dzisiaj… bummm. Nie ma kilkunastu zdjeć z tej wycieczki. Część jest, potem te z domu późniejsze też są. Nawet tapeta jest – a w galerii nie ma tego zdjęcia i kilkunastu innych. Co się mogło stać? Nigdy nie miałam takich akcji.

  4. Krzysztof pisze:

    Witam..Kto mi pomoże ..-. Mam problem z rozpoznawaniem karty sim w moim tablecie S 6000 H … nie widzi karty Pleyela ani Orange a wszystko w porządku jest ja wkłada się Timo-baj … i konia z rzędem temu co mi powie co tu jest grane i jak zrobić by obsługiwał mi Pleyela by wszystko normalnie funkcjonowało……. Dziękuje i czekam na wiadomość pod mejlem – max-Krzysztof wp.pl

  5. Picia pisze:

    Witam. Mam tego tabletka juz ponad 6 m-cy. Wszystko działa ok kompletne zero problemow. Hdmi dziala 3 g tez tablet smiga az milo. Wifi wylapuje odrazu dziala radio rowniez z apka anyradio. Firmowego lanchera zmienilem na nova smiga super. Wlasciwie niemam sie doczego przyczepic wiec polecam.

  6. kamil pisze:

    Kupilem tego tableta z myślą o wyjeździe a tu otwieram i 3g nie działa raz w serwisie nic 2 raz przysłali go bez głośnika i z bad pixelem a 3g dalej nie działało 3 raz w serwisie mieli dać nowy ale nie naprawili niby wszystko działa wyświetlacz wymieniony ale jest o wiele wolniejszy gry internet ok ale filmy tragedia np yt nie da się nic oglądać

  7. brat_hansen pisze:

    pomogło, dzięki

  8. RyszardF pisze:

    Lenovo Yoga B8000 / „nie wykryto karty SIM” ważna informacja!!!!

    Dla wszystkich którzy mają ten problem z katrą SIM i modemem 3g,
    Miałem identyczną sytuację, tablet nie wykrywał karty. Wydawało się że karta siedzi
    w urządzeniu a sygnału i SIMu brak. Przy mocniejszym dociśnięciu karty wykałaczką do slotu –
    oczywiście z wyczuciem Tablet zaczął ją wykrywać. Pomocna w poprawnym osadzeniu karty w slocie
    okazała się dołączona zaślepka w slocie obok do karty microSD. Nastąpiło magiczne KLIK i wszystko śmiga.

    Może to info okaże się pomocne i uratuje przed niepotrzebną wysyłką do serwisu ☺.
    Dajcie znać czy komuś to pomogło…

  9. serg pisze:

    Co do radia to zainstalowałem anyradio i wszystko gra, aero2 chodzi, faktycznie problem z HDMI mam, na starym TV nie rusza, ale na nowszym TV bez problemu. No ale tak już bywa. GPS ładnie działa, łapie szybko.

  10. serg pisze:

    A ja jestem zadowolony, tablet działa bez zastrzeżeń, miałem problem z ustawianiem możliwości instalacji apek na zewnętrznej karcie pamięci, zadzwoniłem do serwisu i miły pan wyjaśnił mi, że tak już będzie w nowych androidach i się z tym pogodziłem. Ogólnie polecam, za tą cenę naprawdę warto.

    • Mirka pisze:

      serg… a czy miły pan z serwisu (jakiego..?) poinformował ciebie, czy nowe wydania adroida dotyczyć mają również Lenovo S6000 ?

  11. Sm OKed pisze:

    A ja mam następujący problem.
    Wyjście hdmi działa (co prawda do wyboru są tylko trzy tryby ale mniejsza o to) , przestaje jednak działać kiedy włączam jakąkolwiek aplikacje która
    korzysta z kamery (Skype ,Oovoo ,Aparat).
    Nie ukrywam że głównym powodem zakupu tabletu z hdmi była możliwość skype’owania na dużym ekranie ,a tu taki zonk.
    Wcześniej korzystałem z taniego tabletu Goclevera i tam ten problem nie występował.
    Zna ktoś lekarstwo na tą dolegliwość?
    Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

  12. Mirka pisze:

    Lenovo IdeaTab A3000-H . Ten tablet ma radio sprzętowe i aplikacja z niego jest zgodna do Lenovo S6000. Mam zainstalowane i potwierdzam działanie.
    Jeżeli chodzi o kartę i aplikację, za pomocą której można przenosić programy z pamięci wewnętrznej na zewnętrzną to podaję opis jak taką kartę przygotować.
    1. Zrób dodatkową partycję ext3 albo 4 na karcie (musi być zaznaczona jako „primary”).
    2. Ściągnij darmowy ze sklepiku „Link2SD” i zainstaluj.
    3 Uruchom i wskaż partycje (ja mam utworzoną ext3).
    4. Po restarcie, ( jeżeli nie samoistnym to zrób to ręcznie), uruchom program i teraz będziesz się cieszył!
    Miałam, kilka lat temu, podobny problem z Samsungiem „Spica”. Czytając o problemach odkurzyłam staruszkę, wyjęłam kartę instalując w S6000. Zainstalowałam,uruchomiłam „apkę” i potwierdzam działanie.
    Jakim, najlepiej, programem sformatować kartę ? Każdym który daje możliwość utworzenia partycji ext. Osobiście korzystałam z „MiniTool Partition Wizard Home Edition”. Jest darmowy i szybki.
    Powodzenia (oczywiście „root” się kłania).

  13. madi pisze:

    Jaki dysk zewnętrzny pasuje do tableta Lenovo IdeaPad seria S6000?

  14. mira pisze:

    Witam, też miałam problem z brakiem połączenia z internetem. Tablet kupiłam pod koniec grudnia, na początku stycznia, kiedy odnalazłam kartę Aero2 okazało się, że slot na karty SIM nie działa. Przetestowałam go na 5 kartach SIM. Reklamacja trwała dwa miesiące!!!!!!!!!!!!!!!!! I tylko dlatego prawdopodobnie nie trwała dłużej, iż zaczęłam się awanturować …… gdzie tylko mogłam. Pomogli mi ludzie obsługujący stronę Lenovo przez Facebooka, za co jestem im bardzo wdzięczna:)
    W reklamacji napisano: „wymiana bloku karty pamięci”
    Abstrahując od traumatycznych wspomnień muszę jednak przyznać, iż podoba mi się mój tablet:)

  15. Wojtek pisze:

    Szczerze współczuje, spróbuj zrobić tzw. hard reset, nie za bardzo pamiętam kombinacje klawiszy, spróbuj power+głośniej ew power+ ciszej.
    Jakby tablet ożył a byłabyś zainteresowana oryginalnym etui na s6000 do daj znać.

  16. AnKa pisze:

    Mam Lenovo S6000 od 24 godzin, wszystko działało bez problemu, aż do dzisiejszego popołudnia. Włączyłam tablet i w lewym górnym rogu pojawiły się jakieś chińskie znaczki. Przycisk zasilania nie działa-tablet nie chce się wyłączyć, a serwis Lenovo ma dzisiaj wolne.

    • DawcioMental pisze:

      Też tak miałem. Przytrzymaj przycisk zasilania przez ok 10-15 sekund. Wszystko się poprawnie włączy 😉

  17. Paweł pisze:

    Rany, to ja chyba jestem jakimś szczęśliwcem, bo mam Lenovo 6000s od 3 dni, dość mocno go eksploatuję (głównie net, muzyka, filmy, pisanie) i póki co – jest bardzo ok. Sima wykrył bez problemu, 3g działa, aplikacje śmigają aż miło (nawet kiedy jest ich sporo), zawiechy do tej pory nie stwierdziłem. Nie testowałem jeszcze gniazda usb i hdmi ale mam nadzieję, że i one działają jak powinny. Tak więc nie jest źle i oby gorzej nie było. Ale na wszelki wypadek, dobrze wiedzieć jak jest z serwisem. Chcialem kupiuć galaxy taba 3 ale na andka jest więcej aplikacji i jestem przyzwyczajony do androida w telefonie. Jak na razie nie żałuję decyzji.

    • Mirka pisze:

      A co, Galaxy Tab3, pracuje pod innym systemem…?
      System operacyjny:
      Android 4.2.2
      Procesor:
      CPU Type
      Dwurdzeniowy procesor Intel® Atom™ do obsługi aplikacji
      Łączność:
      Infra
      TAB VOICE & DATA
      2G:
      EDGE / GPRS (850 / 900 / 1 800 / 1 900 MHz)
      3G:
      HSPA+ (850 / 900 / 1 900 / 2 100 MHz) ※ W zależności od regionu
      Wi-Fi
      802.11a/b/g/n 2,4 + 5 GHz
      A na dodatek wykonuje połączenie głosowe.

  18. Maciek pisze:

    Jak ja się cieszę, że nie kupiłem tego tabletu po testach…
    Dziękuję wszystkim użytkownikom którzy wyrazili tu swoją opinię.

  19. Wojtek pisze:

    W takim razie niewiele pomogę, nie mam fabrycznej klawiaturki.Odradzam tak mocno jak tylko moge odsylanie sprzetu na serwis.To partacze i klamcy.Nie potrafia naprawic modemu 3G przez miesiac wiec problem software przerasta ich na samym starcie.

    • Tomasz pisze:

      To przygotuj się na kolejny miesiąc czekania. U mnie nie potrafili tego naprawić przez 7 tygodni, a potem oddali kasę. Z samym serwisem nie miałem styczności, ale pracownicy infolinii są absolutnie bezużyteczni, kłamią, lawirują i generalnie nic nie wiedzą. Korzystajcie tylko i wyłącznie z niezgodności towaru z umową w sklepie, gdzie sprzęt był kupiony!

  20. Wojtek pisze:

    Na Twoim miejscu,jesli wszystko jest ok z Tym tabletem to bym nie narzekal na tak prosta sprawe jak kolejnosc ikon. Wypróbuj Nova Launcher, swietnie sie sprawdza i jest bardzo szybki.A co do klawiatury to nie jest to uzaleznione od launchera.

    • Sebullo pisze:

      Chodzi o to, że testowałem właśnie z Nova… I jak podłącze klawiaturę to ona działa, tylko jak korzystam ze skrótów klawiszowych, to one wyłączają Nova i włączają fabryczny launcher… 🙁

  21. Sebullo pisze:

    Od miesiąca jestem posiadaczem S6000-H i w sumie to wszystko by mi odpowiadało, dokupiłem sobie stację dokującą oraz oryginalne etui razem z folią i jak dla mnie to na prawdę spełnia wszystkie wymagania 🙂 Jest tylko jedno małe „ale”… Mianowicie, kiedy wychodzą aktualizacje aplikacji od Google (Dysk, Mapy, Zdjęcia itp.) to po zaktualizowaniu ikony w menu zmieniają miejsce i muszę je przenosić z powrotem, dzieje się tak tylko przy aplikacjach od Google – chyba, że przy innych nie zauważyłem ale wątpię… Launcher mam fabryczny i nie wprowadzałem żadnych zmian w fabrycznym oprogramowaniu (odinstalowałem tylko to co się dało). Z góry mówię, że hard reset nie daje żadnego skutku. Czy ktoś spotkał się z takim zachowaniem czy tylko u mnie się tak dzieje? Czy to podlega gwarancji? Co dalej robić, bo zmiana launchera odpada, gdyż klawiatura współpracuje tylko z fabrycznym…

  22. Tomasz pisze:

    Zakończyłem moją przygodę ze sprzętem Lenovo, na szczęście! Pisałem tu już wcześniej – tablet S6000 kupiłem pod koniec grudnia, na początku stycznia, kiedy dostałem kartę Aero2 okazało się, że slot na karty SIM nie działa. Po kontakcie z infolinią, kurier odebrał mój sprzęt 7 stycznia i to był ostatni dzień, kiedy widziałem mój tablet. Przez następne tygodnie trwała zabawa w chowanego i „kto dłużej wytrzyma oczekując na infolinii – klient czy konsultant?”. Po blisko 8 tygodniach udało mi się wywalczyć zwrot całej kwoty jaką zapłaciłem za sprzęt od… serwisu. Podobno nie byli w stanie naprawić tej usterki. Kontakt z infolinią jednak jest fatalny, nikt tam nic nie wie, nie potrafi udzielić konkretnych informacji. Co tydzień dzwoniłem z prośbą o informację, a byłem zwodzony i okłamywany (raz, że tablet jest już naprawiony, a za tydzień okazywało się, że jednak nie). Przez ten czas ANI RAZU nie odezwał się do mnie żaden pracownik infolinii, żadnego telefonu, czy nawet e-maila z informacją co się dzieje. Zawsze to ja musiałem dzwonić i spędzić minimum 15 minut ze słuchawką w ręku. Ruch w mojej sprawie nastąpił dopiero wtedy, gdy napisałem bezpośrednio do Lenovo (info@lenovopolska.pl) oraz zaczepiłem osobiście kilka osób z tej firmy na portalu LinkedIn, z prośbą o pomoc. Dopiero wtedy łaskawie infolinia się do mnie odezwała z informacją, że zostaną mi zwrócone pieniądze. I dla Waszej informacji – infolinii nie prowadzi bezpośrednio Lenovo, tylko mają outsourcing do firmy Teleperformance.

    • Wojtek pisze:

      Zupełnie jakbym widział swoją historię z tym tabletem. Szczegóły tutaj: https://www….2740955040

      Niestety, zakupiłem w tzw. międzyczasie oryginalne etui na S6000 i pewnie za zwrócone pieniądze kupię dokładnie to samo. Z tym, że w sklepie stacjonarnym i po wcześniejszych dokładnych oględzinach. Daj znać kiedy zwrócą Ci pieniądze. Ja przesłałem do nich wczoraj fakturę i jestem ciekawy ile to może potrwać.

  23. kk pisze:

    Tak się składa że miałem do dyspozycji 18 wyżej wymienionych tabletów. w każdym przetestowanym działał port HDMI, w żadnym nie działał z tv 1080, ale z w wszystkich hdmi działało z projektorem 720p, Problem nie jest hardwarowy a softwarowy związany z wyświetlaniem w trybie 1080p i skalowaniem obrazu.

  24. Michał pisze:

    Witam,
    mam opisywany tablet lenovo od ok. miesiąca i do niedawna nie miałem nic do zarzucenia ALE spróbowałem podłączyć go kupionym niedawno kablem hdmi do telewizora i nic, po podłączeniu kabla do tv i tabletu, zaznaczeniu w tablecie hdmi jako aktywne nic sie nie dzieje – czarny ekran na tv a tablet nic nie pokazuje. Czy ma powinien zrobić coś więcej niż tylko podłączyć kable do wtyczek? czy ktoś miał podobny problem i/lub wie jak go rozwiązać? pozdrawiam,Michał

    • jarek pisze:

      Michał, miałem to samo. Tablet kupiłem w MM w niedzielę, 9 lutego. Wczoraj pojechałem z reklamacją. Jako, że nie minęło 14 dni od daty zakupu mogłem go wymienić na inny egzemplarz, ale poprosiłem o sprawdzenie na miejscu. No i w sumie trzy egzemplarze nie dogadywały się przez hdmi! A sprawdzane były na kilku telewizorach i monitorach, z różnymi kablami. W efekcie ze sklepu wyszedłem z gotówką zamiast tabletu…
      Nauczony doświadczeniem wziąłem w kieszeń kabel hdmi i ruszyłem w sklepy. Pytałem o możliwość sprawdzenia przed zakupem i udało się już za pierwszym razem, wszystko działa jak powinno.
      Usiadłem do googli i teraz jestem mądrzejszy. Otóż ogólnie problem jest znany. Może nie jest to jakaś plaga, ale wcale nie rzadkość. Uszkodzona jest płyta główna, tego się nie naprawia. Serwis wymienia albo płytę albo cały tablet. Niżej link do stosownego wątku na forum lenovo:
      https://foru…-p/1309531
      Także o ile zależy Ci na hdmi – nie obejdzie się bez serwisu. Z mojego doświadczenia podpowiem, że w dużej części przypadków lepiej jest korzystać z uprawnień, jakie daje niezgodność z umową, niż z gwarancji producenta (o ile nie kupowałeś na firmę). Ale to już musisz sam wybrać.
      Na koniec: generalnie podłączając tablet przez hdmi nic nie musisz robić, tablet sam rozpoznaje podłączony kabel i urządzenie na drugim końcu kabla:)
      Powodzenia.

      • Michał pisze:

        @jarek
        dzięki za (pod)odpowiedz. Ten wątek na forum lenovo też znalazłem i nie zastanawiając się długo poszedłem do sklepu zgłosić usterkę i teraz „cierpliwie” czekam na odzew ze strony sklepu/producenta. Spodziewam się drugiej sztuki,ale jak i kiedy (jutro miną 2 tygodnie) to wyjdzie to się okaże. Pozdrawiam

  25. Wojtek pisze:

    Do Michal. Nie mozna dzwonic. W sumie rzadko spotykana funkcja w tabletach.Zdaje sie ze w Samsungu Galaxy Tab 2 10.1 jest taka opcja.

    • Mirka pisze:

      A dlaczego rzadka funkcja..? Wszystko zależy od zainstalowanego modemu. Miałam Mantę 703 z dual sim i, z obu kart, mogłam wykonywać połączenia głosowe.

  26. Michał pisze:

    hej, takie pytanie: można telefonować z tego tabletu, mając zainstalowaną kartę sim (nie mówię o rozmowach przez Skype, co jest oczywiste) mam na myśli zwykłe rozmowy z wykorzystaniem numeru telefonu przypisanego do zainstalowanej karty sim. dzieki za pomoc. pozdrawiam. michał

  27. m0d pisze:

    Tak tak, S6000 nie nadaje się kompletnie do niczego. Za to wymieniona konkurencja nie oferuje jego całej funkcjonalności i jest przy tym droższa, ale jest oczywiście lepsza ;>
    Owszem, Lenovo niczym nie powala i jest tu sporo kompromisów, ale to przy tym tablet praktycznie kompletny jeśli chodzi o wyposażenie i wielkość w cenie do 1000zł. Wszystko jest kwestią priorytetów i potrzeb, a dopłacić można i trzy razy tyle i mieć wtedy wszystko naj. Tylko tu chodzi o zmieszczenie się w konkretnym budżecie…

  28. kuba pisze:

    tak tylko ze chce kupić dwie sztuki tabletów i chce dorwać coś na miejscu u siebie w razie gwarancji ze nie muszę się bawić w wysyłki 🙂 dzięki za odzew kolego !

    numer 1 nie ma 3g.. odpada z automatu bo dla mnie tablet bez 3g jest całkowicie bez sensu
    numer 2 chodzi Ci o Pad FHD 10 LTE ?? bo jeśli tak to 300 zl musiałbym dopłacić czyli na dwóch tabletach to już 600..
    samsung nie ma 3g…
    a a3-310 tez nie ma 3g…

    i dalej nie ma czegoś w tych pieniądzach co mogło by zastąpić s6000 3g

  29. kuba pisze:

    ma ktoś jakąs lepszą propozycje w cenie 1000 zł od tableta lenovo s6000 ?

    • qwerty pisze:

      oczywiście, że tak:
      1. ASUS MeMo ME301T
      2. ASUS MeMo Pad 10
      3. Samsung Galaxy Tab3 P5210 (na allegro jest jedna sztuka, nowa 989 zł)
      4. Acer Iconia Tab A3-A10 – ewentualnie – ale to praktycznie ta sama jakość co ten Lenovo S6000.

      Na Twoim miejscu brałbym póki jest Taba 3 z allegro – bdb cena jak na taki sprzęt. A jak nie lubisz szajsunga to któregoś z Asusów Memo. Lenovo nie nadaje się do czegokolwiek. Kiepski ekran (ten Acer też ma słaby) i tragiczna nakładka (tu najlepiej wypada Samsung)

  30. Tomasz pisze:

    Byłem naiwny i sądziłem, że odesłanie do serwisu szybciej załatwi całą sprawę. Trzeba jednak było dać szansę Komputronikowi…

  31. Tomasz pisze:

    Jeszcze jedno – oryginalne etui Lenovo widziałem w EURO RTV AGD, w cenie około 85zł.

  32. Tomasz pisze:

    Mój S6000 już 5 tydzień w serwisie w Niemczech. Okazało się, że od nowości nie działa slot na karty SIM, urządzenie ich nie widzi. Serwis to kompletna porażka, zero informacji zwrotnej, chyba że samemu się do nich zadzwoni, a i tak wtedy nie jest się pewnym, co jest prawdą, a co nie. W ubiegłym tygodniu na pytanie o mój tablet dostałem odpowiedź, że jest już naprawiony i do końca stycznia będzie u mnie w domu. Nic jednak nie przyszło. Kolejny telefon i zmiana sytuacji o 180 stopni – table nadal nie jest naprawiony! Ale pan z obsługi telefonicznej powiedział, że jeżeli naprawa trwa miesiąc i nie udaje się usunąć usterki, to zwracają kasę lub wymieniają na nowy egzemplarz. Jestem ciekaw, jak to się skończy, a tymczasem od miesiąca nie mam mojego sprzętu 🙁 Jak widzę po wpisie kolegi deepdive, który czeka na naprawę już 9 tygodni, to mam wrażenie, że znowu zrobili mnie w konia, chcąc zyskać trochę czasu.

    • Piotrek pisze:

      Cześć

      Ja miałem ten sam problem ale mnie od ręki wymienili sprzęt w sklepie (Saturn, reklama ale jak dobrze się zachowują wobec klienta to warto ich pochwalić) gdy go przyniosłem następnego dnia i stwierdzili że faktycznie tablet „nie widzi” kart SIM. Ten wymieniony działa bardzo dobrze.

      Pozdrawiam

  33. sangrai pisze:

    witam, czy ktoś wie jaki dtv tuner bedzie pasowal do tego modelu??

  34. deepdive pisze:

    Miałem ten tablet dwa miesiące dopóki działał złego słowa o nim bym nie wypowiedział, po prostu fajny i mający to co potrzebowałem.
    Pstryk i skończona bajka, nie chciał się włączyć w żaden sposób, resetu przez wyjęcie baterii nie zrobię :-).
    Pomimo wykupionej rozszerzonej gwarancji tzw. „od wszystkiego” na naprawę lub orzeczenie serwisu „nienaprawialny” czekam na razie 9 tygodni zobaczymy ile jeszcze, na razie dostałem informację że, „Jest w serwisie gdzieś tam w Niemczech”.
    Szybciej załatwiałem naprawę no name z Chin
    NO MORE LENOVO

  35. sonia pisze:

    jak zmienić język angielski na polski w tablecie lenovo s6000

  36. kruk1916 pisze:

    Czy ktoś również zaobserwował problemy z buforowaniem filmów online ??? Po ręcznym wgraniu flasha po kilku minutach buforowania filmy zacinają się na dobre bez względu na przeglądarkę (testowane na wszystkich dostępnych w sklepie) czy wersję flasha … czasami pasek buforowania po 2/3 min pokazuje jakby zbuforował cały film lecz filmy i tak się zatrzymują, czasami zawieszają się również przeglądarki (komunikat: flash nie odpowiada) i wymagany jest restart przeglądarki. Problem nie pojawia się jedynie na aplikacji youtuba czy tv / meczach na żywo – wyłącznie strony www z filmami z potrzebą buforowania.
    Jeżeli ktoś spotkał się z takim problem i uporał się z nim proszę o info 😉

Leave a Reply


reklama