>

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Posiadasz tablet Kiano Core 10.1 3G? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Producent budżetowych tabletów wprowadza nową usługę – KIANO ASSISTANCE. W efekcie, możesz spodziewać się udogodnień takich, jak gwarancja serwisu w 5 dni oraz dedykowany konsultant, który pomoże wyjaśnić wszystkie problemy techniczne.

Oprócz gwarancji serwisu w 5 dni roboczych, klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door. Do tego, po zarejestrowaniu się w panelu Kiano każdy użytkownik Core 10.1 3G otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może telefonicznie porozmawiać w każdej sprawie dotyczącej tabletu – np. obsługi technicznej czy sprawdzenie statusu reklamacji.

Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Core 10.1 3G niezależnie od daty zakupu. Usługa zostanie uruchomiona 15 czerwca.

Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.

– mówi Małgorzata Opczowska, specjalista ds. Marketingu firmy Kiano.

Źródło: Kiano

Szymon Marcjanek

Komentarze

  • pozdrawiam wszystkich pracowników serwisu kiano którzy hejtują na tej stronie.
    Zamiast tracić energię na zagłuszanie opinii na temat kiepskiej jakości państwa produktów marki kiano i cavion radzę zrobić audyt zadowolenia klientów korzystających z serwisu.
    Bo to że każdy kto zakupi w/w tablety będzie klientem serwisu jest pewne.
    A serwis to już wyższa półka ignorancji i obietnic bez pokrycia;)

  • Ze swojej strony, dodam, że niestety sytuacja podobna - KIANO 8 3G, ponad rok byłem zadowolony, sprzęt działał świetnie, ale potem padła bateria, sprzęt pojechał do serwisu, wrócił z nowym softem, co oczywiście nie pomogło. Znowu pojechał, tym razem bateria została wymieniona na nową, ale podczas wymiany zdemolowano obudowę i do tego tablet najwyraźniej spadł serwisantowi. Znowu wysyłka do serwisu, z pomocą pani "Martyny - pilne" (pozdrawiam serdecznie), rzeczywiście przyspieszyła naprawy, nie czekałem po kilka tygodni na naprawy i ostatecznie jak dostałem nową obudowę i baterię. prawie 2 m-ce w serwisie, wiec mimo, że sprzęt sam w sobie był OK, ostatecznie wolałem nie ryzykować i się pożegnać (allegro) póki jeszcze pół roku gwarancji zostało.

    Myślę, że trochę prawdy co do nieprofesjonalizmu serwisu wyżej jest, ale sam sprzęt wg mnie jest OK przy tej cenie.

  • w sierpniu minie dwa lata jak mam tablet kiano. Nigdy więcej nie skorzystam z naprawy gwarancyjnej. Odsyłałam sprzęt 5-6 razy. Nigdy nie było to 5 dni roboczych tylko bite dwa tygodnie. Awaria ta sama, tablet wracał i już był zepsuty, albo tylko na chwilę naprawiony. Obecnie gwarant wyparł się na mnie, twierdząc, że to uszkodzenie mechaniczne. Nie zgodziłąm się z ta opinią. ZALECAM reklamować sprzet tylko u Sprzedawcy opierając się o ustawę o szczególnej sprzedaży konsumenckiej. Może trwa to dłużej ale więcej pewności że w końcu wymienią na nowy, bo gwarant nigdy nam tego nie zrobi. Ja swój tablet dziś oddaję do sklepu z żadaniem wymiany z powodu niezgodności z umową kupna. POLECA każdemu, zwłaszcza, że ustawa nie wyklucza stosowania obu form, a rzecznik praw konsumenta wręcz zaleca tę drogę postępowania.

  • Coś mi się nie chce wierzyć w ten komentarz o Kiano Assistance. Naprawa mojego tabletu trwała równe pięć dni robocze. Bardzo s.zybka i miła i profesjonalna usługa

    • Kto dba oswoje zdrowie ,nie kupuje produktu KIANO.
      Nie dawajcie się nabierać na te produkty,i na tzw. usługę door 2 door
      Wielka ściema

    • NIGDY WIĘCEJ KIANO!!!
      Po pierwsze szmelc ,a usługa naprawy 5 cio dniowej to jak się komuś trafi to zadowolony.
      Moje doświadczenie z tą uslugą kipskie .68 dni jestem włascicielem tego bubla którego w sumie nie uzyłem więcej niż ok 10 godzin.kilka razy był w servisie i po każdym powrocie nie wiecej jak 1 lub 2 godziny działa i znowu zablokowany.Jest jakaś wada programu .W servisie wgrają rzekomo nowy soft.
      Napiszą ze reklamacja bezpodstawna ,tablet sprawny około 2 godziny ,i od nowa zgłaszanie,pisanie i wciąż to samo.

    • Zgadzam się z Antek. U mnie naprawa również trwa zazwyczaj max. 5 dni, ale niestety na tym plusy się kończą, mój tablet w przeciągu 1,5 roku był w naprawie już 4 razy, za każdym razem usterki były takie same (zatem naprawa jest mało skuteczna). Co więcej, z pierwszej naprawy wrócił z porysowanym ekranem - naturalnie z komentarzem serwisu, że w takim stanie już do nich dotarł!!!

  • No dałem się nabrać na Kiano asistance.... więc tak było jak go kupiłem...zgłaszam na stronie, dwa dni później dzwoni miła pani i umawia za następne dwa dni kuriera, kurier wiezie tablet 80 km przez następne 4 dni =, następuje informacja że serwis dostał tablet, i do następnego dnia liczy się 5 dni gwarantowanego assistance kiano;) potem moje upomnienie o tablet , stwierdzenie że już został wysłany i po 3 dniach kurier go dostarcza. Opakowanie uszkodzone ,sklejone taśmą (zewnętrzne koperta kurierska cała i nieuszkodzona) opis naprawy nieadekwatny do zgłaszanych usterek, naprawili sobie to co uznali za stosowne i odesłali więc ponowne zgłoszenie...ale tym razem Pani już nie dzwoniła bo zmieniły się zasady (w trakcie trwania mojej gwarancji i bez porozumienia co jest niezgodne z prawem i narusza dobro konsumenta, płaciłem za określoną formę gwarancji na dwa lata więc nie może być tak że coś się zmieni i nikt mnie nie informuje!!!1) tylko systam podesłam 3 dni później kuriera, bez umówienia tego ze mną więc kurier troszkę się denerwował.
    streszczając kolejną wizytę w serwisie...po 3 tygodniach table wrócił tylko że bez odpowiedniej ładowarki i źle złożony(skręcony )
    Zastanawiam się nad dalszymi krokami łacznie z założeniem sprawy w sądzie bo tablet tani nie był a jak narazie więcej spędził w serwisie niż w domu. Obecnie trwa czwarta wizyta...i trwa i trwa i .....

  • Hej
    Potrzebuje matrycy do mojego kiano slim tab 8 z 3g. Ktos ma ten tablet popsuty i chce go sprzedać?
    Wymiana matrycy w serwisie nie ma sensu przy cenie tego tabletu. jak ktos zaintersowany to niech napisze to sie dogadamy

  • Witam potwierdzam powyższe wypowiedzi. Serwis to kpina, brak profesjonalizmu, totalna żenada i mega kompromitacja. Oddałem pro 10 dual do serwisu 30 stycznia i do dziś nie mam tabletu. Zbywają mailami że naprawa się przedłuża z powodu opóźnienia w dostawie części sranie w banie. A najzabawniejsze jest to że nie robią nic żeby poprawić swój wizerunek, mają w dupie negatywne opinie. Nigdy więcej sprzętu tej firmy. Omijajcie z daleka
    Pozdrawiam.

  • załosny srwis,wymyslają usterki i nie chcą zrobic tabletu w ramach gwarancji,Tablet Slim 8,bardzo słaby zreszta taki sam poziom jak i serwis

  • Witam, ja też oddałam tablet kiano slim tab8 do serwisu i okazało się że po roku użytkowania padła bateria, niestety dowiedziałam się że na baterię jest gwarancja 6 mc i muszę zapłacić za naprawę i przesyłkę.

Najnowsze artykuły

Świąteczny poradnik zakupowy 2023. Wybieramy najlepsze prezenty pod choinkę!

Świąteczny poradnik zakupowy techManiaK.pl to mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę w 2023 roku…

30 listopada 2023

Jaką konsolę wybrać? Poradnik przed Black Friday

Znudziło Ci się już granie na komputerze? A może chcesz poprawić swoje wrażenia z cyfrowej…

6 listopada 2023

Tablety premium – na jaki model postawić?

Tablet to wielofunkcyjne urządzenie, które łączy w sobie mobilność z możliwościami komputera. Sprzęt z tej…

29 września 2023

iPad – wszechstronne urządzenie mobilne dla Ciebie i Twojej rodziny

W dzisiejszych czasach mobilność jest kluczowa. Niezależnie od tego, czy jesteś studentem, pracownikiem, czy rodzicem…

22 maja 2023

Bogowie, co za bestia. Xiaomi stawia na LTPO 144 Hz, 120 W i SD8+G1, a to nawet nie jest flagowiec!

Xiaomi Pad 6 (Pro 5G) dostanie ekran LTPO AMOLED 144 Hz, ładowanie 120 W, i…

30 maja 2022

To już dziś! Gdzie oglądać finał Ligi Mistrzów w 4K?

Odliczamy godziny do finału Ligi Mistrzów, gdzie zmierza się ze sobą Real Madryt i Liverpool.…

28 maja 2022

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies