REKLAMA TP
, Informacje prasowe Kiano Newsy

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

179 odpowiedzi na “Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych”

  1. unibax toruń pisze:

    nie kupujcie tabletów kiano (mam Fly 9.7 QUAD) mało używałem a jak go załączyłem po 3 miesiącach oprogramowanie padnięte , dałem na gwarancje a oni napisali uszkodzenie mechaniczne , wiec dałem i znów to samo. dopiero wizyta w biurze poskutkowała ale szczęście ze wynajmuje mieszkanie w tym samym mieście, nigdy więcej kiano i jak słyszę ze ktoś chce kupić tablet to odradzam kiano , ja porobiłem zdjęcia jak pakowałem i mam filmik żeby nie było ze wysłałem zle zapakowany albo uszkodzony

  2. Zdzich pisze:

    Reklamowałem tablet KIANO CITY II z powodu przegrzewania się i zawieszania na białym lub czarnym ekranie. Tablet odesłano z powodu nieuznania reklamacji i tak zapakowano że na środku pękł ekran ( lub zapakowano pęknięty ). Ewidentnie pęknięcie nastąpiło z powodu złego zapakowania, ale SUPER SERWIS twierdzi że zapakował prawidłowo i odrzuca roszczenie. Wysłałem zdjęcia ale to groch o ścianę.

    Chcesz mieć problem – kupuj KIANO

  3. kosiński pisze:

    pozdrawiam wszystkich pracowników serwisu kiano którzy hejtują na tej stronie.
    Zamiast tracić energię na zagłuszanie opinii na temat kiepskiej jakości państwa produktów marki kiano i cavion radzę zrobić audyt zadowolenia klientów korzystających z serwisu.
    Bo to że każdy kto zakupi w/w tablety będzie klientem serwisu jest pewne.
    A serwis to już wyższa półka ignorancji i obietnic bez pokrycia;)

  4. ML pisze:

    Ze swojej strony, dodam, że niestety sytuacja podobna – KIANO 8 3G, ponad rok byłem zadowolony, sprzęt działał świetnie, ale potem padła bateria, sprzęt pojechał do serwisu, wrócił z nowym softem, co oczywiście nie pomogło. Znowu pojechał, tym razem bateria została wymieniona na nową, ale podczas wymiany zdemolowano obudowę i do tego tablet najwyraźniej spadł serwisantowi. Znowu wysyłka do serwisu, z pomocą pani „Martyny – pilne” (pozdrawiam serdecznie), rzeczywiście przyspieszyła naprawy, nie czekałem po kilka tygodni na naprawy i ostatecznie jak dostałem nową obudowę i baterię. prawie 2 m-ce w serwisie, wiec mimo, że sprzęt sam w sobie był OK, ostatecznie wolałem nie ryzykować i się pożegnać (allegro) póki jeszcze pół roku gwarancji zostało.

    Myślę, że trochę prawdy co do nieprofesjonalizmu serwisu wyżej jest, ale sam sprzęt wg mnie jest OK przy tej cenie.

  5. abc pisze:

    w sierpniu minie dwa lata jak mam tablet kiano. Nigdy więcej nie skorzystam z naprawy gwarancyjnej. Odsyłałam sprzęt 5-6 razy. Nigdy nie było to 5 dni roboczych tylko bite dwa tygodnie. Awaria ta sama, tablet wracał i już był zepsuty, albo tylko na chwilę naprawiony. Obecnie gwarant wyparł się na mnie, twierdząc, że to uszkodzenie mechaniczne. Nie zgodziłąm się z ta opinią. ZALECAM reklamować sprzet tylko u Sprzedawcy opierając się o ustawę o szczególnej sprzedaży konsumenckiej. Może trwa to dłużej ale więcej pewności że w końcu wymienią na nowy, bo gwarant nigdy nam tego nie zrobi. Ja swój tablet dziś oddaję do sklepu z żadaniem wymiany z powodu niezgodności z umową kupna. POLECA każdemu, zwłaszcza, że ustawa nie wyklucza stosowania obu form, a rzecznik praw konsumenta wręcz zaleca tę drogę postępowania.

  6. Antek pisze:

    Coś mi się nie chce wierzyć w ten komentarz o Kiano Assistance. Naprawa mojego tabletu trwała równe pięć dni robocze. Bardzo s.zybka i miła i profesjonalna usługa

    • Kamil pisze:

      Zgadzam się z Antek. U mnie naprawa również trwa zazwyczaj max. 5 dni, ale niestety na tym plusy się kończą, mój tablet w przeciągu 1,5 roku był w naprawie już 4 razy, za każdym razem usterki były takie same (zatem naprawa jest mało skuteczna). Co więcej, z pierwszej naprawy wrócił z porysowanym ekranem – naturalnie z komentarzem serwisu, że w takim stanie już do nich dotarł!!!

    • Adam pisze:

      NIGDY WIĘCEJ KIANO!!!
      Po pierwsze szmelc ,a usługa naprawy 5 cio dniowej to jak się komuś trafi to zadowolony.
      Moje doświadczenie z tą uslugą kipskie .68 dni jestem włascicielem tego bubla którego w sumie nie uzyłem więcej niż ok 10 godzin.kilka razy był w servisie i po każdym powrocie nie wiecej jak 1 lub 2 godziny działa i znowu zablokowany.Jest jakaś wada programu .W servisie wgrają rzekomo nowy soft.
      Napiszą ze reklamacja bezpodstawna ,tablet sprawny około 2 godziny ,i od nowa zgłaszanie,pisanie i wciąż to samo.

    • Adam pisze:

      Kto dba oswoje zdrowie ,nie kupuje produktu KIANO.
      Nie dawajcie się nabierać na te produkty,i na tzw. usługę door 2 door
      Wielka ściema

  7. dam pisze:

    No dałem się nabrać na Kiano asistance…. więc tak było jak go kupiłem…zgłaszam na stronie, dwa dni później dzwoni miła pani i umawia za następne dwa dni kuriera, kurier wiezie tablet 80 km przez następne 4 dni =, następuje informacja że serwis dostał tablet, i do następnego dnia liczy się 5 dni gwarantowanego assistance kiano;) potem moje upomnienie o tablet , stwierdzenie że już został wysłany i po 3 dniach kurier go dostarcza. Opakowanie uszkodzone ,sklejone taśmą (zewnętrzne koperta kurierska cała i nieuszkodzona) opis naprawy nieadekwatny do zgłaszanych usterek, naprawili sobie to co uznali za stosowne i odesłali więc ponowne zgłoszenie…ale tym razem Pani już nie dzwoniła bo zmieniły się zasady (w trakcie trwania mojej gwarancji i bez porozumienia co jest niezgodne z prawem i narusza dobro konsumenta, płaciłem za określoną formę gwarancji na dwa lata więc nie może być tak że coś się zmieni i nikt mnie nie informuje!!!1) tylko systam podesłam 3 dni później kuriera, bez umówienia tego ze mną więc kurier troszkę się denerwował.
    streszczając kolejną wizytę w serwisie…po 3 tygodniach table wrócił tylko że bez odpowiedniej ładowarki i źle złożony(skręcony )
    Zastanawiam się nad dalszymi krokami łacznie z założeniem sprawy w sądzie bo tablet tani nie był a jak narazie więcej spędził w serwisie niż w domu. Obecnie trwa czwarta wizyta…i trwa i trwa i …..

  8. fafig pisze:

    Hej
    Potrzebuje matrycy do mojego kiano slim tab 8 z 3g. Ktos ma ten tablet popsuty i chce go sprzedać?
    Wymiana matrycy w serwisie nie ma sensu przy cenie tego tabletu. jak ktos zaintersowany to niech napisze to sie dogadamy

  9. bilu pisze:

    Witam potwierdzam powyższe wypowiedzi. Serwis to kpina, brak profesjonalizmu, totalna żenada i mega kompromitacja. Oddałem pro 10 dual do serwisu 30 stycznia i do dziś nie mam tabletu. Zbywają mailami że naprawa się przedłuża z powodu opóźnienia w dostawie części sranie w banie. A najzabawniejsze jest to że nie robią nic żeby poprawić swój wizerunek, mają w dupie negatywne opinie. Nigdy więcej sprzętu tej firmy. Omijajcie z daleka
    Pozdrawiam.

  10. piotr pisze:

    załosny srwis,wymyslają usterki i nie chcą zrobic tabletu w ramach gwarancji,Tablet Slim 8,bardzo słaby zreszta taki sam poziom jak i serwis

  11. sylwka pisze:

    w ogóle nie odpowiadają!
    co to za firma!

  12. sylwka pisze:

    Witam, ja też oddałam tablet kiano slim tab8 do serwisu i okazało się że po roku użytkowania padła bateria, niestety dowiedziałam się że na baterię jest gwarancja 6 mc i muszę zapłacić za naprawę i przesyłkę.

  13. Zosia pisze:

    Witam,
    mam tableta Kiano Young 9 Dual, pękła mi w nim szybka.
    Ile tak mniej więcej mogłoby kosztować wymiana ekranu?
    Pozdrawiam

  14. Szomborg pisze:

    Witam
    Jestem posiadaczem tabletu kiano 103g.
    tablet po wyładowaniu się nie chcę zacząć się ładować, nie jest to wina ładowarki, gdyż podłączałem kilka i żadna nie działała proszę o pomoc. Co może być przyczyną awarii i gdzie mam się zgłosić do naprawy.Chciałbym dodać także że na pudełku jest napisane kiano assisanse więc liczę na jakąś pomoc z waszej strony.
    Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedz

  15. jedrek pisze:

    Kiano assistance to syf. Nie potrafia naprawiac, tylko psuc. Moj tablet poszedl raz na serwis z powodu uszkodzonego glosnika i od tamtej pory uzywalem go przez jakis miesiac bo caly czas jest odsylany do serwisu z powodu nowych usterek ktore wystepuja zaraz po wlaczeniu. Nie polecam serwisu. Tablet spoko serwis dno. Po awarii lepiej odrazu sprzedac tablet.

    • johny pisze:

      też zgłosiłem reklamację gwarancyjną na trzeszczący głośnik po 3 mc działania, w 1 dzień usterka usunięta – wymienione głośniki- zobaczymy jak zrobili czekam na kuriera 😛

  16. wujek pisze:

    Kiano elegance 7 badzo kiepski zasięg wifi z 8lever awrt-300 w tym samym pomieszczeniu ok 9 m traci zasięg, 12 w ogóle nie jest w stanie się połączyć z siecią. W tym samym miejscu różne komórki bez jakiegokolwiek problemu mają zasięg podobnie jak i wszystkie inne urządzenia. Ktoś miał podobny problem czy tylko mi się trafił fatalny egzemplarz?

  17. Ela pisze:

    Witam
    Ja generalnie nie mam niby większych uwag do serwisu Kiano- odbywa się to wszystko szybko i sprawnie. Tablet Kiano Pro 7 Dual – to już gorzej z jakością sprzętu, w naprawie był 1-szy raz już po miesiącu (jedna awaria usunięta, druga zignorowana), druga naprawa polegała na aktualizacji oprogramowania, zgłoszona usterka zignorowana, po kilku dniach od odbioru pojechał do serwisu po raz trzeci. Wszystko ok, zaproponowano wymianę ale zamiast Kiano Pro 7 Dual na Young 9 dual- czyli tablet o dużo gorszych parametrach. Na wymianę na taki model oczywiście się nie zgodziłam- zobaczymy co dalej.

  18. Lesny pisze:

    Pekl mi ekran w tablecie kiano elegance 3g w torbie podrużnej , działa , gdzie można naprawic , mam gwarancje ,

  19. Gocha pisze:

    Moim zdaniem problemy z tabletamiczy z serwisem dotyczyły tylko modelu Pro 10 Dual.

  20. JA pisze:

    Kilka stowek nie wydaje sie na miesiac czasu pozatym 4 raz wysłali do sklepu zepsuty nie działajacy sprzet dzis odebrałem ponownie ——zepsuty wiec jak pytam mozna odsyłac niby naprawiony -!!!!!!!!!!!!!!!

  21. David pisze:

    Skoro działał miesiąc to znaczy, że nie sprzedali ci zepsutego.

  22. JA pisze:

    Witam ja tez mam problem z tabletem działał miesiac za 1 razem wymienili mi niby baterie za 2 razem wgrali mi nowe oprogramowanie -nie wychodzac ze sklepu sprzet dalej nie działał wiec dwu krotnie wysłali mi nie naprawiony sprzet za 3 razem ponoc wymienili mi płyte głowna -dzialał 5 dni -napisałem wiec prosbe o zwrot pieniedzy lub wymiane sprzetu na nowy a oni mi odpisali cyt.
    Na wstepie pragne podkreslic ze z przykroscia przyjelismy niniejsze zgłoszenie .Wobec powyzszego w imieniu firmy serdecznie przepraszamy za zaistniała sytuacje .W nawiazaniu do powyzszego pana zadanie wymiany towaru lub zwrotu gotowki jestesmy zmuszeni uznac za niezasadne ……………..
    Wiec pytanie to znaczy ze mozna sprzedac konsumentowi zepsuty -wadliwy sprzed i miec to serdecznie w dupie??? Czyli zostaje mi droga sadowa .

  23. sam07 pisze:

    Pani Gosiu po ilu naprawach należy się nowy tablet bo mój Pro 10 Dual właśnie czeka po raz 4 na kuriera 🙁

  24. wwl2014 pisze:

    Od kiano tam gdzie wysyłałem do naprawy

  25. szymek pisze:

    To dostałeś tablet od Kiano czy ze sklepu w którym kupowałeś? Dziwne by było by np euro oddawałoby tablety do Kiano a Kiano wysyłałoby klientom.

  26. wwl2014 pisze:

    Jak byście przeczytali całe forum To zauważycie że nie chodzi o dany model kiano pro 10 dual tylko o całokształt jak firma obchodzi się z klientami poczekajcie aż zaczną się poważniejsze naprawy w waszych tabletach to zmienicie zdanie. Ja myślałem 26-08-2014 po blisko 3 miesiącach
    bezskutecznej wymianie meili i rozmów telefonicznych myślałem że doszedłem do porozumienia firma Kiano zaproponowała wymianę na nowy tablet zapewniając mnie że urządzenie jest nowe ok.
    na pierwszy rzut oka na takie wygląda lecz po bliskiej analizie można zauważyć że urządzenie pochodzi z ekspozycji sklepowej bo ma ślad po zabezpieczeniach antykradzieżowych i mnóstwo zdjęć i filmów zrobionych przez potencjalnych naiwniaków w sklepie nie dla idjotów zadziwiający jest bra profesjonalizmu pracowników firm kiano !!!!

  27. Zosia pisze:

    Opiszę Wam moją historię z Kiano. W modelu Kiano Pro 10 Dual przestała mi działać ładowarka a w etui do niego urwał misię zaczep. Porobiłam fotki etui i napisałam dzisiaj maila z reklamacją do Kiano. Za dosłownie 5 minut odpisuje osoba z serwisu, że nowa kładowarka zostanie jeszcze dziś do mnie wysłana a nowe etui w przyszłym miesiącu , bo czekaja na dostawę.
    Nono takiej expresowej i bezproblemowej obsługi gwarancyjnej to sie nie spodziewałam. Brawo dla Kiano

  28. Krzysztof pisze:

    Może model Pro 10 dual nie należał do udanych, ale od jego czasów firma Kiano bardzo się rozwinęła. Wyszli do klientów z usługą Kiano Assistance i tej usługi nadal nie ma inna firma. Także nie skreślajcie firmy Kiano z pwodu jednego modelu.

    • Jon pisze:

      Szkoda ze model 10 Dual jest jednym z drozszych na rynku i mozna by wymagac jednak czegos wiecej…. mojego syna tablet tzw bez marki kuoiony za 100 zl dziala bezproblemowo juz 2 lata, a to gowno psuje sie od wyjscia ze sklepu non stop. Poza tym ja dziekuje bardzo za usluge Assistanse wolalabym zeby poprostu tablet sie nie psul 😛

  29. wwl2014 pisze:

    Witam muszę się z wami zgodzić jak by dawali nagrody za walenie w ciula z klientami to ta pseudo super firma KIANO zgarniała by wszystkie po kolei.Największe nieporozumienie jakie mogło mnie w życiu z potkać to było podjęcie decyzji o zakupie urządzenia KIANO .
    21-12-2012 w sklepie EURO-NET oddział Malborska 41 03-286
    Warszawa zakupiłem tablet KIANO PRO 10 DUAL-CORE.Pierwsze kłopoty zaczęły
    się po paru miesiącach 25.06-2013 zgłosiliśmy reklamacje usunięcie usterki
    trwało do 26-08-2013 (nowy soft wymiana płyty głównej,baterii, ładowarki).
    Szczeście nie trwało zbyt długo bo 02-01-2014 zaczęły się nowe kłopoty
    usterka została usunięta dość szybko do 15-01-2014 (wymiana płyty
    głównej,baterii,ładowarki) Kolejne kłopoty wystąpiły 29-05-2014
    wymieniono (taśmę wyświetlacza i ładowarka)tablet wrócił 09-06-2014 i tego
    samego dnia nie można go naładować 10-06-2014 zostało przyjęte zgłoszenie reklamacyjne ZGK37499 oczywiście przez 30dni zero kontaktu ze strony pseudo firmy po 30 dniach zdecydowałem się na kontakt z mojej strony po 1g i 40min bycia cierpliwym sympatyczna pani poinformowała mnie że jeśli urządzenie nie zostanie naprawione tego samego dnia zostanie wymienione w ciągu 4 dni na nowe .4dni minęły i cisza 5 dnia zadzwoniłem ponownie tym razem musiałem być cierpliwym tylko jakieś 45min ta sama sympatyczna pani powiedziała mi dokładnie to samo co pierwszym razem na prośbę połączenia mnie z osobą odpowiedzialną za te decyzje pani powiedział że jest to nie możliwe bo koordynator jest na spotkaniu i tak jeszcze kilka razy zostałem spuszczony w kanał. Po którymś telefonie i wysłanym meilu 08-08-2014 otrzymałem odpowiedź

    (Kontaktuje się w sprawie urządzenia Kiano Pro 10 Dual o s/n KBPD10 12821.
    Bardzo przepraszamy za długi czas oczekiwania. Jeżeli urządzenie nie zostanie naprawione w dniu dzisiejszym Serwis Kiano wymieni je na nowy model. Czas wymiany to 4 dni robocze.)Oczywiście 4 dni minęły a tabletu jak nie było ta nie ma i znów telefon do pseudo serwisu i znów wyczerpująca odpowiedź mamy dziś 25-08-2014 i brak cierpliwości do dzwonienia dodam jeszcze że posiadam nagrane wszystkie rozmowy telefoniczne z tą sympatyczną panią i wiadomości w których zapewnia mnie o wymianie sprzętu na nowy. W związku z zaistniałą sytuacją proszę
    wymianę sprzętu na nowy który będzie wolny od wad lub zwrot pieniędzy.

    A morze by tak jakiś pozew zbiorowy z frustrowanych klientów robionych w konia?????

  30. Przemek pisze:

    Ja muszę przyznać, że serwis Kiano się sprawdził. Mój Elegance po powrocie z serwisu był sprawny i działa po dziś dzień więc w tej kwestii nie ma na co narzekać . Kiano Assistance -super usługa. Narzekać mogą natomiast posiadacze Gocleverów. Kolega kupił ,mija tydzień – jego tablet nie startuje, idzie na gwarancję. Myślałem, że to jakiś feralny model, ale widzę że z innymi urządzenia firmy GoClever są podobne problemy. Stanowczo odradzam, chyba że ktoś lubi jak jego sprzęt jest większość czasu serwisowany.

  31. Krzysiek pisze:

    Nie wierzę w te Wasze „doświadczenia” . Firma taka jak Kiano nie pozwoliłaby sobie na taką fuszerkę.

  32. Jon pisze:

    U mnie podobnie, tak otwierali obudowe w serwie, ze teraz nie styka ladowarka, luzno chodzi wtyk- mam ich dosc. Do tego od kiedy tablet wrocil z serwisu po wymianie plyty glownej wiesza mi sie co pol minuty i bardzo zwolnil, ciekawe …..? To jakas masakra

  33. Marcin pisze:

    Też dorzucę swoje 3 grosze. To co mnie spotkało w #serwiskiano z moim #elegance8 3g to jakaś totalna kpina!

    Opiszę krótko:

    1 wizyta w #serwiskiano.
    Tablet po zakupie działał 2 dni zepsuł się panel dotykowy. po tygodniu #tabletkiano wrócił do mnie w opłakanym stanie został tak nieudolnie otwarty, jakby ktoś otwierał go płaskim śrubokrętem, porysowany z obu stron(ekran oraz obudowa) chyba służył przy śniadaniu za deskę do krojenia, a co najważniejsze z niedziałającym panelem dotykowym.(dobrze że zrobiłem zdjęcia ponieważ serwisant opisał, że tablet otrzymał właśnie w takim stanie)

    2 wizyta #serwiskiano.
    wymieniono obudowę oraz panel dotykowy wraz z ramką, tablet zaczął działać ale… została źle spasowana obudowa przy wyjściu słuchawkowym, ewidentnie odgięta przy montażu i spasowana na siłę… no i znów serwis.

    3 wizyta #serwiskiano.
    To co się stało jest po prostu jak z filmów Stanisława Barei – uznano iż jest to moja wina, że źle została wykonana naprawa serwisowa!
    Odesłano mi tablet odmawiając naprawy serwisowej z możliwością odpłatnej naprawy. Na tablecie z widocznymi śladami nieudolnego dostania się do środka tabletu tak identycznie jak przy pierwszej wizycie w serwisie. Znów tablet wrócił do mnie w gorszym stanie niż go otrzymali.

    To co się stało przechodzi wszelkie granice zdrowego rozsądku jest to wyłudzanie pieniędzy od klienta w jawny sposób. Łamane są wszelkie konsumenckie prawa, gdyż mój sprzęt został najzwyczajniej zniszczony i odmawia mi się należnego mi prawa do naprawy sprzętu.

    Należą wam się brawa oraz gratulację za „PR”.

    nie polecam nikomu zakupów sprzętu firmy #kiano ! A raczej gorąco ODRADZAM!
    NIE KUPUJ SPRZĘTU #tabletkiano, #kiano
    unikaj jak diabeł wody święconej #serwiskiano

  34. Nikola pisze:

    Duży plus dla firmy Kiano za tą usługę Assistance. Z tegocoszukałam żadna inna firma nie ma takiej usługi w swojej ofercie.

    • Jon pisze:

      Po dwumiesiecznym pobycie w serwisie tablet mi sie koszmarnie wiesza, a mam narawde malo aplikacji, zero zdjec i gier, chyba za 500 zl mozna oczekiwac czegos wiecej. Co mam robic znowu oddac do serwisu? Wczesniej sie nie wieszal, chodzil sprawnie.

    • Jon pisze:

      A moze ktos chce ode mnie go odkupic? Chetnie sprzed ma szcze 2 lata gwarancji…p. Krzysztowie, Przemku? 500z’l i jest Wasz dodam gratis etui 🙂

  35. anna pisze:

    Próbowałam, ale niestety nikt tam nie odbiera.
    Na stronie Kiano przeczytałam, że Kiano Slim Tab 8 też należy do Kiano Assistance, Czy to prawda? Bo opinie są sprzeczne.

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam,
      Tak Kiano Slim Tab 8 równiez został objety programem Kiano Assistance.
      Na telefony i maile Konsultanci odpowiadają w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku..
      W razie pytań prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Serdecznie pozdrawiam.

  36. anna pisze:

    Witam.
    Jaki jest koszt wymiany szyby w tablecie Kiano Slim Tab 8? Proszę o szybką odpowiedź.

    • Gosia - Kiano pisze:

      Proszę skontaktować sie z Kiano – Assistance, otrzyma Pani wszelkie informacje dotyczące Pani tabletu. Pozdrawiam.

  37. Asia pisze:

    Kiano Elegance 9,7 3G to mój pierwszy tablet. Sprawdza się w 100%, Jestem z niego max zadowolona.
    Szybko reaguje na dotyk, płynność w przesuwaniu ekranu. Same aplikacje szybko się ładują i działają bez zarzutu. Testowany od 2 tygodni, po włożeniu karty sim, bez problemu łączy się z internetem. Przeglądarka działa idealnie. Łączność WiFi bezproblemowa. Polecam ten tablet zanjomym.

  38. ja pisze:

    kiano to straszna lipa ja kupiłem na początku maja duo core i do dzisiejszego dnia leży w serwisie.Po
    pierwszym powrocie z serwisu stan tableta był jeszcze gorszy.Nie chcą zwrócić mi kasy ani wymienić na nowy.Mam złom którego niw widzę bo leży w serwisie

  39. Maro. pisze:

    Zakupiłem model Elegance 9,7 3g i żałuję, że nie sprawdziłem towaru w sklepie. Tablet posiadał niewielką plamkę widoczną na czarnym tle. W sklepie nie chcieli go wymienić bez wysłania do serwisu. Postanowiłem skorzystać z Kiano Assistance i owszem reakcja szybka, lecz tablet został naprawiony jak w powiedzeniu „Zamienił stryjek…” Otrzymałem matryce bez plamki ale z bijącym po oczach bad pixelem i paprochem pod ekranem dotykowym. Mam wrażenie , że serwis ma ludzi za idiotów. Bo defekt zapewne nie podlega już reklamacji a jest irytujący. Odradzam produkty Kiano jak i serwis.

  40. Norbert pisze:

    Wybrałem Kiano właśnie ze względu Kiano Assistance. Mam model Elegance 8 3G. Przy istalacji Aero skorzystałem z usługi Assistance. Rzeczowy kontakt z miłą Panią z infolini, i Aero uruchomiłem bardzo szybko.

  41. Daniel 1234 pisze:

    Tą wiadomość kieruję do Pani GOSI z Kiano:

    Dzień dobry Pani Gosiu 

    Jako że miałem już okazję przetestować tablet firmy KIANO
    oraz serwis firmy KIANO (jeżeli ktoś byłby zainteresowany wpisy 03.10.2013 11.10.2013 29.10.2013)
    teraz kolej na marketing tej szacownej firmy.
    Pani Gosiu będąc optymistą wieże że pomoże mi Pani w dziwnej sytuacji w jakiej się znalazłem.
    Tak więc:

    Jakiś czas temu byłem zmuszony po raz kolejny (trzeci) odesłać tablet do Państwa serwisu. Powodem było notoryczne zawieszanie się tabletu (nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych i korzystaniu z seryjnej przeglądarki WWW) oraz dziwne zachowanie polegające na migotaniu ekranu (głównie gdy bateria ma niski stopień naładowania).

    Tablet dotarł do Państwa 27-02-2014 zgłoszenie ZGK-25547 (nie wiem za bardzo skąd ta data bo kurier był u mnie kilka dni wcześniej, inne paczki które wysyłam docierają do mnie lub moich odbiorców w 95% przypadków na drugi dzień – nieważne).

    W zgłoszeniu reklamacyjnym poza usterkami wymienionymi powyżej przypomniałem Państwu że w myśl postanowień zawartych w karcie gwarancyjnej jeżeli klient zgłosi 3 zasadne reklamację przysługuję mu wymiana sprzętu na nowy wolny od wad. Celowo dopisałem ten zapis w zgłoszeniu reklamacyjnym ponieważ raz przekonałem się o tym że serwis w Państwa firmie nie zna postanowień zawartych w karcie gwarancyjnej ( w której napisane jest również że wymiana na nowy wolny od wad egzemplarz przysługuję w przypadku niemożliwości naprawienia i odesłania przez serwis w terminie 30 dni – w moim przypadku poprzednie zgłoszenie to 54dni).

    Ale wracając do konkretów:

    1. Umownie tablet dotarł do państwa serwisu 27.02.2014
    2. Diagnozę i naprawę mają Państwo 14 dni roboczych (czyli 3 tygodnie kalendarzowe)
    3. Po upływie ponad 14 dni roboczych (bodajże 20.03.2014) zadzwoniłem do Pani Martyny Ściupider z infolinii z zapytaniem jaki jest status zgłoszenia. Otrzymałem znaną mi już wcześniej informację że tablet niebawem zostanie odesłany bo części przyjdą na dniach. Poinformowałem Panią Martynę że nie chce naprawy tabletu tylko przysługuje mi wymiana na nowy. To zakłopotało Panią Martynkę ale wiele więcej mi nie powiedziała bo takie kwestie to w decyzji serwisu (tego prawdziwego a nie infolini). Ciągnąc temat terminów narzuconych przez Państwa firmę w karcie gwarancyjnej otrzymałem informację że w uzasadnionych przypadkach naprawa gwarancyjna może wydłużyć się do 30 dni kalendarzowych. Nie zamierzam wnikać co może spowodować że diagnoza (nie naprawa) oczywistych jak by nie patrzeć usterek trwa 30 dni. No i przecież Firma czeka na części czyli diagnoza jest chyba postawiona a reklamacja zasadna. Wszystko jest kwestią obiegu informacji i odesłania nowego urządzenia (tak myśle).

    4. W dniu dzisiejszym ponownie udało mi się dodzwonić do Pani Martyny (31 dzień od umownego przyjęcia sprzętu do serwisu). Podałem numer reklamacji i otrzymałem znaną mi informację że w systemie jest informacja że dziś lub jutro w serwisie pojawią się części potrzebne do naprawy tabletu więc przesyłki mogę spodziewać się na początku przyszłego tygodnia (:-P). Spędziłem z Panią Martyną na słuchawce kilka minut tłumacząc jej po raz kolejny swoją sytuację. Dowiedziałem się tego co już wcześniej wiedziałem: a) że telefonistki na infolinii serwisowej nie mają bezpośredniego szybkiego kontaktu z serwisem b) że klient jest skazany tylko na telefonistki które albo nic nie wiedzą albo celo wprowadzają w błąd klientów c) udało mi się potwierdzić istotny fakt. Skoro Firma dalej czeka na części to serwis zrobił to co miał zrobić – czyli sprawdzić tablet – i uznał że reklamacja jest zasadna a to już jest coś d) Na koniec wydobyłem nazwisko kierownika działu serwis (czy telefoniczny czy fizyczny nie wiem) tyle że nie bardzo jest się jak do niego dodzwonić – nie ma bezpośredniego telefonu, próbowałem przez sekretariat ale nie miałem wystarczająco dużo czasu i chęci aby przebrnąć przez automatyczną sekretarkę.

    Do rzeczy:

    Pani Gosiu szczerze liczę na Pani pomoc.

    Wylewam żale tutaj ponieważ tradycyjnymi kanałami nie ugrałem nic do tej pory.

    Serwis przekroczył narzucony w karcie gwarancyjnej okres 14 dni na naprawę. Serwis przekroczył termin 30 dni kalendarzowych który jak słyszałem przy okazji poprzednich reklamacji zarezerwowany jest dla wyjątkowych przypadków np. brak części do naprawy i oczekiwanie na dostawę od importera (pomyślcie o magazynie części).

    Rzeczowy kontakt z infolinią nie jest możliwy. Nie posiada ona podstawowych informacji które mogła by przekazac klientowi. Zapewnienia przekazywane klientami są nie spełniane.

    Mam nadzieje że szybką interwencją zatrze Pani niekorzystny obraz Państwa firmy który wyrobiłem sobie do tej pory.

    Do zgłoszenia reklamacyjnego pozwoliłem sobie dołączyć moją osobistą prośbę wykraczającą poza narzucone kartą gwarancyjna. Jeżeli jest to możliwe proszę o wymianę urządzenia na model z natury mniej awaryjny od posiadanego przeze mnie KIANO DUAL CORE 10,1. Wydaje mi się że biorąc pod uwagę wszystkie perypetię których doświadczyłem nie będzie to wiele.

    Pozdrawiam Daniel Ługowski

  42. Sebastian pisze:

    Witam. Wysłałem do reklamacji tablet Kiano 10″ model Fly Dual IPS z uszkodzonym gniazdkiem USB. Przesyłkę odebrał kurier bo tak miało być szybciej /19.02.2014/ dziś mamy 27.03.2014 co oznacza ponad miesiąc czekania. Skoro reklamujecie się że w ciągu 5 dni naprawiacie to gdzie jest tablet pytam?Jak napisała żona emaila co jest z tabletem to każą numer reklamacji podać albo numer sprzętu. Te numery są na karcie gwarancyjnej a nie w domu bo nikt nie prowadzi rejestru sprzętu posiadanego w domu. Nie mam też protokołu reklamacyjnego bo zabrał kurier i zostawił tylko pokwitowanie a z tym numerem ponoć nie wiecie co to za sprzęt.Są przepisy które określają czas naprawy reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową a taka była składana reklamacja. Dodzwonić się do Państwa to cud stale 6 minuty albo 12 minuty słyszę w słuchawce. Sekretariat tak samo. Porażka

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam Panie Sebastianie,
      jesli chodzi o usługe Kiano Assistance, która gwarantuje serwis w max 5 dni roboczych , to dotyczy ona modeli linii Elegance, Core 10.1 oraz Fly 9,7 Quad.
      Jesli chodzi naprawe Pana tabletu – to prosze o przeslanie do mnie nr seryjnego tabletu lub nr zgłoszenia – a sprawdze jak przebiega reklamacja – mail proszę wysłać na marketing@barelpoland.com – oczywiscie pomozemy. Pozdrawiam.

  43. Karakus pisze:

    Ogólnie polecam Kiano głównie ze względu na Kiano Assistance, czas realizacji dosyć szybki, bezproblemowy kontakt oraz obsługa bardzo rzeczowa. Skoro narzekacie na serwis Kiano poczytajcie o serwisie xkomu. Tam dopiero się dzieje.

  44. Maciek pisze:

    To tyle jeśli chodzi o tablety Kiano i ich serwis. Przeczytałem wszystko „od dechy do dechy” Przeszła mi ochota na zakup, a nawet zainteresowanie tym g… No ale zawsze możecie się zgłosić do Pani Gosi – odpowiedź standartowa : Prosze o mail na marketing@barelpoland.com Pozdrawiam. 🙂

  45. David pisze:

    Pisze Pan o modelu Kiano Core 10.1 dual , ja bym nie stawiał wszystkich modeli pod jedną kreską. Może ten model według Pana nie był zbyt udany, ale jego następcy to już inna bajka. Weźmy pod uwagę np modele Kiano z linii Elegance.

  46. Jacek pisze:

    Witam
    Wstęp: czy napisanie prawdy (popartej dowodami), czy zadanie kilku pytań (które pozostają bez odpowiedzi), jest tak bardzo złe, że należy o kimś pisać oszczerca, hejt, człowiek z konkurencji?Czy może wolicie Państwo, za każdym razem czytać „super” oceny, ludzi którzy rzeczywiście nie mieli lub nie mają danego urządzenia? Czy może wolicie Państwo, być „mamieni” opiniami pisanymi przez np. pracowników danej firmy? Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię pozytywną, neutralną lub negatywną. Każdy ma prawo wyboru. Ja nigdzie nie napisałem, że firma Kiano i jej wszystkie produkty to samo zło. Opisałem tylko swoją historię dotyczącą napraw wykonanych przez serwis RG Media oraz informacji uzyskanych od Pani konsultant. Forum Android w dziale Kiano zawiera wiele ciekawych tematów i każdy może znaleźć tam coś dla siebie, a jeśli nie to założyć temat i opisać swój problem, poradę lub rozwiązanie problemu. Od tego jest właśnie forum. Pani Małgosia też tam pisze i jeszcze jej nikt nie zabronił wyrażać swoich poglądów. Pani Gosia – Kiano, napisała : „Jestesmy otwarci na konstruktywna krytyke i uwagi, bo to daje nam feedback na temat
    tego , co powinniśmy jeszcze poprawić.” Dlatego pozwoliłem sobie na poniższy tekst, który jest z pewnością moim ostatnim pisanym tutaj a dotyczącym firmy Kiano. Tekst, który jasno pokazuje co firma Kiano powinna poprawić. W mojej opinii działanie serwisu. To tyle tytułem wstępu.
    Szanowni Państwo.
    Tablet kupiłem w lipcu 2013 (z nowej serii) po przeczytaniu kilku recenzji, testów, porównań na tym właśnie portalu. Zdecydowałem się, z tego względu, że w tamtym czasie był to tablet, który spełniał wszystkie moje oczekiwania, był rekomendowany, jako najlepszy pod względem wyposażenia i parametrów.
    Czy teraz po kilku miesiącach użytkowania kupił bym go jeszcze raz? Nie. Dlaczego? Ze względu na dużą awaryjność. Ze względu na fatalny serwis. Ze względu na działanie układu 3G. Ze względu na wątpliwą współpracę tabletu z siecią Aero2.
    Naprawa pierwsza.
    Objawy: Ekran podczas użytkowania robił się biały w pasy. Pomagało wyłączenie i ponowne włączenie jednak po jakimś czasie znowu pojawiały się pasy. Do tego po kilku dniach doszedł problem reakcji na dotyk. Tablet reagował dosłownie przez kilka pierwszych minut po włączeniu.
    Kiano Assistance: (podaje daty wg protokołu naprawy) Data przyjęcia: 22.08.2013, data wydania: 27.08.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem tablet do naprawy w dniu 19.08 a wrócił do mnie w dniu 28.08 – łącznie 10 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: układ podświetlenia, taśmę dotykową. Uszkodził opakowanie – ślady po cięciu nożem, rozerwane.
    Ocena serwisu: Bardzo dobra z minusem za opakowanie. Jestem obiektywny i nie mogę ocenić inaczej.
    Naprawa druga.
    Objawy: Objawy z pierwszej naprawy powróciły. Najpierw były to sporadyczne przypadki do momentu, w którym ekran zrobił się biały.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia: 26.09.2013, data wydania: 02.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 22.09 2013 tablet z naprawy wrócił 03.10.2013 – łącznie 12 dni kalendarzowych w tym dwa dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: wyświetlacz, dotyk, płytę główną oraz został wgrany nowy soft (datowany na styczeń 2013). Zmieniono numer seryjny, ten widoczny w oprogramowaniu. Tablet wrócił z rysą na ekranie i zadrapaniami na tylnej obudowie. Na moją prośbę wymieniono opakowanie. Dostałem stare, używane po innym tablecie. Ze względu na zmianę opakowania zmieniono numer seryjny.
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Naprawili jedną usterkę, wysłali tablet z inną !!!
    W tym miejscu dodam, że w firmie/serwisie Kiano (wg informacji, które podała Pani Małgosia – Kiano) jest wiele działów między innymi dział QC – kontroli jakości. Dział ten sprawdza stan, poprawność działania urządzenia przed wysyłką do klienta po naprawie!!! Z jakim skutkiem opis niżej.
    Naprawa trzecia.
    Objawy: W dniu otrzymania tabletu po drugiej naprawie (przypomnę 03.10.2013), użytkowanie rozpoczynam od sprawdzania poprawności działania. Tablet ma na pierwszym ekranie ikonkę aparatu. Klikam, pojawia się czarny ekran i po chwili tablet powraca do ekranu głównego wyświetlając informację o zamknięciu aplikacji galerii. Więcej już nie sprawdzam!!!
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 09.10.2013, data wydania: 15.10.2013 w tym dwa dni weekendu.
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 04.10.2013 tablet z naprawy wrócił 17.10.2013 – łącznie 14 dni kalendarzowych w tym cztery dni weekendu.
    Serwis: Wymienił: kamerę, układ odpowiedzialny za połączenie się z siecią poprzez moduł 3G- choć nie zgłaszałem awarii tego modułu. Wgrano nowy soft (datowany na lipiec 2013). Zmieniono numer seryjny w oprogramowaniu. Do karty gwarancyjnej i protokole naprawy Pan technik nie wpisał nic o wymianie modułu 3G! O wymianie dowiedziałem się od Pani konsultant. Nie wpisał również informacji o zmianie oprogramowania. Ponownie na moją prośbę wymieniono opakowanie, tym razem na nowe. Nadano tez nowe numery seryjne.
    Ocena serwisu: Niedostateczny.
    Przypominam, że jest dział kontroli jakości QC. Dlaczego? Tuż przed wysyłką 15.10.2013 dzwoni Pani konsultant i informuje mnie, że ma już mój tablet. Proszę Panią konsultant, zgodnie z umową, o sprawdzenie tabletu, opakowania przed wysyłką. Po paru minutach Pani konsultant oddzwania i informuje mnie, że przykro jej, ale podczas sprawdzania dostrzegła… pyłki na ekranie !!! Informuje mnie, że odda tablet jeszcze raz do serwisu celem wyczyszczenia. Podziękowałem. Nazajutrz Pani konsultant dzwoni i informuje mnie, że już wszystko jest dobrze i wysyła tablet. Jeszcze raz dziękuję.
    Po swoich doświadczeniach uważam, że dział kontroli jakości QC to czysta fikcja stworzona na potrzebę poprawy wizerunku.
    Tablet powrócił w stanie dobrym, jednak już od razu zauważam, że tylna obudowa nie jest z mojego tabletu!!! Sprawdzam dalej, porównuje moją dokumentację stworzoną przed trzecią naprawą i oczom własnym nie wierze. Napiszę krótko: twierdzę, że otrzymałem nie mój tablet. Zgłaszam to Pani konsultant. Nie będę tutaj opisywał szczegółów.
    Otrzymuje swoją kartę Aero2. Rozpoczynam testy. Niestety tablet nie współpracuje bezpośrednio z siecią, brak możliwości uzyskania połaczenia.
    Czwarta naprawa.
    Zgłoszona przez sklep, w którym kupiłem tablet.
    Objawy: brak możliwości uzyskania bezpośredniego połączenia z siecią przy wykorzystaniu karty sieci Aero2.
    Kiano Assistance: Data przyjęcia 07.01.2014, data wydania 09.01.2014
    W rzeczywistości: Zgłosiłem 27.12.2013 odebrałem ze sklepu 14.01.2014 – łącznie 19 dni kalendarzowych.
    Serwis: Naprawił: usunięcie przerwy w łączności 3G ?!
    Ocena serwisu: Niedostateczny. Tablet jak nie współpracował z Aero2, tak dalej nie współpracuje. Dodam tylko, że zgodnie z zapisem gwarancji pkt.15 powinienem otrzymać nowy tablet. Tak się jednak nie stało. Dlaczego? Nie otrzymałem wyjaśnienia.
    17 stycznia ponownie pojawiam się w sklepie i składam reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową. Usterka ta sama: brak możliwości połączenia się z Internetem przy wykorzystaniu karty sieci Aero2. Tym razem jednak pomimo pewnych zastrzeżeń ze strony sklepu, żądam zwrotu gotówki.
    Rozpoczynam konsultacje z rzecznikiem praw klienta.
    Przed upływem 14 dni otrzymuje ze sklepu informację, w której sklep powołuje się na przeprowadzoną weryfikacje techniczną, która nie potwierdza mojej reklamacji. Wysyłam więc listem poleconym pismo z prośbą o udostępnienie tej weryfikacji.
    13 lutego dostaje wiadomość, że towar oczekuje na mnie w sklepie. Dzwonię na infolinię sklepu, chcąc dowiedzieć się, co dalej w przypadku jeśli towar nie będzie sprawny (na wszelki przypadek mam przygotowane pismo). Pan konsultant z infolinii, mówi, że pismo nie będzie potrzebne.
    Sklep uznał moją reklamację i zwróci mi pieniądze.
    Sklep w kolejnym piśmie (które otrzymałem już po zwrocie pieniędzy) informuje mnie, że wynik weryfikacji został uzyskany przez sklep podczas rozmowy telefonicznej z serwisem!!! Na jej podstawie wysłał mi pierwszą odpowiedź. Pisze też, że niektóre zgłoszenia wymagają dłuższej diagnostyki. Dopiero po moim piśmie z żądaniem wysłania tej weryfikacji, sklep jeszcze raz skontaktował się z serwisem, przedstawił moje żądania i wtedy serwis zmienił zdanie. Potwierdził wnoszoną prze zemnie wadę a co za tym idzie sklep uznał moje roszczenie dotyczące zwrotu gotówki za zasadne.
    14 lutego z samego rana pojawiłem się w sklepie i sfinalizowałem całą sprawę.
    Zakończyłem swoją przygodę z tabletem Kiano Core 10.1 Dual 3G.
    Podsumowując: nigdy już nie kupię produktu firmy Kiano.
    Państwo macie prawo wyboru. Życzę wszystkim aktualnym i przyszłym użytkownikom tabletów firmy Kiano zadowolenia z produktu i bezawaryjnego użytkowania.
    Szanowni Państwo opinie zawarte w tym tekście są oparte na moich własnych doświadczeniach. Posiadam dowody: dokumentację, zdjęcia, korespondencję e mail. Dodam również, że nie jestem w jakikolwiek sposób związany z firmą Kiano lub innymi firmami. Zezwalam na zamieszczanie całej opinii lub jej fragmentów bez ingerencji w treść. Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszej opinii. Zainteresowanych zapraszam na forum android com pl , gdzie opisałem swoją historię bardziej szczegółowo w temacie „Kiano Assistance w praktyce (marketing a rzeczywistość). Post z 01 marca 2014 numer 85. Pozdrawiam.

  47. Felix pisze:

    Czy ta gwarancja objęty jest tez model Kiano Slim 8? Zakupiłem taki w euro AGD i okazuje się ze działa masakrycznie wolno (wolniej niż sprzęt o parametrach 1 GHz i 500 mb) dodatkowo praktycznie nie działa dotyk to jakaś porażka ……

  48. Billy pisze:

    Jaki przekręt człowieku ? Co za bzdury wupisujesz? ile dostałeś za ten komentarz?

  49. zenon pisze:

    Ja mam jak najgorsze doświadczenie z serwisem tablet Kiano 10,1 3G oddalem do sklepu 23.11.2013 i do dzisiaj nie moge uzyskac informacji co sie z nim dzieje.
    Do serwisu po 40-50 min. dodzwoniłem sie tylko po to żeby usłyszeć że dzisiaj wysyłają a jest juz 3 tygodnie po i od nikogo informacji uzyskać nie mogę. jak odzyskac zwrot kasy bo już nie wierze .
    tej „firmie” . 7 miesiecy użytkowania a obiecują 24 miesiące gwarancji i co olewaja.
    pozdrawiam

    • zenon pisze:

      I co 000000000000 informacji nikt nie chce odpowiedziec.
      tak to „”””KIANO” jeden wielki przekręt?
      Pozdrawiam.

  50. Lukas pisze:

    Moje wspomnienia związane z serwisem Kiano są bardzo pozytywne. Miałem problem z dotykiem. Całą sprawa trwała pięć dni. Tak jak zapewnia Kiano Assistance.

Leave a Reply


reklama