REKLAMA TP
, Informacje prasowe Kiano Newsy

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

179 odpowiedzi na “Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych”

  1. Damian pisze:

    Jeszcze nie korzystałem z serwisu, nie było takiej potrzeby w ciągu pół roku posiadania Kiano Core 10.1 z 3G 🙂

  2. Jacek pisze:

    Witam
    Przypomnę tytuł tego artykułu: „Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych”.
    Mam nadzieje, że zarówno Pan Jacek i Pani Marta (jeśli nie, są pracownikami firmy Kiano), przed zadaniem swoich pytań zadali sobie trud i przeczytali wszystkie komentarze pod tym artykułem. Jeśli Państwo przeczytaliście te komentarze to nie powinno was dziwić moje pytanie. Tak jak pisałem wcześniej, jest wiele informacji od klientów, którzy pomimo tak wspaniałej usługi jaką jest „Kiano Assistance” w dalszym ciągu mają problem z wyegzekwowaniem swoich praw. Klienci, którzy się nie załapali na tą usługę, są w jeszcze gorszej sytuacji. Apel mój był prosty. Dlaczego Pani Gosia nie napisze prawdy: sprawdziliśmy Pani/Pana zgłoszenie, popełniliśmy błąd, przepraszamy. Przykład Pana Daniela 1234 w dalszym ciągu pozostał do dziś bez odpowiedzi – dlaczego, bo klient miał rację a firma się nie przyzna do „fatalnego” serwisu?. Takich informacji bez odpowiedzi jest wiele.Pani Gosia pisze jedynie swój standardowy tekst, wtedy kiedy problem jest „łatwy” do załatwienia a klient mało „upierdliwy”. W momencie, kiedy trzeba zmierzyć się z trudnym problemem milczy. Szkoda. Czasami lepiej przyznać się do błędu, niż za wszelką cenę bronić mało profesjonalne zachowanie serwisu i wymyślać w ich obronie, coraz to nowsze „niesamowite” historię. Proszę poczytać opinie na temat serwisu:
    “Kiano Assistance” w praktyce (marketing a rzeczywistość)”
    „[Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość”
    forum: android com pl
    Podsumowując
    Każdy kij ma dwa końce, jedni są zadowoleni z usługi lecz są i tacy, którzy kilka razy w krótkim czasie musieli zmierzyć się z działalnością serwisu. I takim klientom należy się, wytłumaczenie i słowo przepraszamy.
    Życzę wszystkim klientom firmy Kiano, długiego i szczęśliwego korzystania ze swoich urządzeń, oby nie musieli korzystać z serwisu.
    Pozdrawiam

  3. Marta pisze:

    Ja również nie rozumiem wylewania żalu tutaj. Coś mi się dzieje z tabletem – kontaktuje się z serwisem . i tyle.

  4. Agnieszka pisze:

    Witam, piszę z pytaniem odnośnie Kiano dual pro 10. Posiadam go od maja 2013. Już od pierwszego uruchomienia tablet zawiesił się i zresetował. w zasadzie dzieję się to non stop. Pracuję na nim nieraz cały dzień i potrafi to zrobić nawet pare razy w ciągu godziny co już się staje nie do wytrzymania!! Nie oddałam go do tej pory na gwarancji, gdyż zakupiłam go przez operatora komórkowego, a dodatkowo pracuje na nim całymi dniami i jest mi niezbędny. Mimo, że cały czas kontroluje wydajność RAMu to na nic się to zdaje. Tablet robi co chce. Myślę, już nad zakupieniem czegoś NIEZAWODNEGO. Pracuje aktualnie na androidzie 4.1.1 i tu moje pytanie: czy są jakieś aktualizacje, które mogą rozwiązać raz na zawsze problem „zwiechy” i pozwoli mi zmień zdanie o firmie Kiano? Pozdrawiam

  5. Szymek pisze:

    Ja bym przymknął oko na niektóre komentarze,pisane przez konkurencję Kiano. Wiem po sobie , że kontakt przez infolinię czy maila obyło się bez kłopotów. Szybko, miło i skutecznie 🙂

  6. Szymek pisze:

    Długo szukałem dobrego tabletu, który spełniał by moje oczekiwania. Jest ich masa na rynku. W końcu wybór padł na Kiano, ze względu na wsparcie techniczne Kiano Assistance, nie znalazłem takiej usługi w ofertach innych producentów.

    • Jacek pisze:

      Witam.
      Kiano Assistance światowo brzmi. Jeśli masz szczęście, trafiłeś na dobry egzemplarz jest szansa, że nie będziesz musiał skorzystać z tej usługi. Obyś nie musiał korzystać również z serwisu.
      Jednak na wszelki wypadek proponuje zapoznać się z tymi tematami z forum android:
      „Kiano Assistance” w praktyce (marketing a rzeczywistość)
      oraz
      [Barel Polska] Kiano, czyli obecanki cacanki a głupiemu radość
      Pozdrawiam
      p.s
      próbowałem wkleić odnośniki do tych stron lecz przenosiło mnie do panelu administracyjnego, może się więc zdarzyć, ze pojawi się tu kilka moich tak samo brzmiacych odpowiedzi. Z góry przepraszam za zamieszanie.

  7. sylwia pisze:

    i jeszcze jedno pytanko dlaczego w moim tablecie slim tab8 mam androida 4.0 a nie 4.2 ? to jest bardzo ciekawe.

    • Jacek pisze:

      Witam.
      Napisz jeszcze raz jaki masz problem. Pierwsza część twojej wypowiedzi „wylądowała” na samej górze komentarzy Ewentualnie od razu pisz do Pani Gosi – Kiano (adres e mail znajdziesz wyżej), na pewno Ci pomoże.

  8. sylwia pisze:

    witam mam problem z kiano slim tab8 nie da sie sciagnac gier ani muzyki wyskakuje komunikat iz urzadzenie nie posiada androida lub upewnij sie czy urzadzenie posiada androida tablet ma miesiac i wcale praktycznie nie byl uzywany wlaczyla sie blokada ktorej nikt nie ustawial na wzor wiec tak naprawde nie wiem co mam robic.bo nie mam zadnego dojscia do niego prosze o pomoc.

    • marian pisze:

      Nigdy więcej Kiano. Uchowaj Boże przed Ich serwisem.
      Piszę w tym miejscu – na początku forum – aby od razu każdy zobaczył z kim ma do czynienia.
      Ostrzegam wszystkich przed Kiano. Kupiłem sam i właściwie było ok do momentu kiedy ktoś przypadkowo usiadł na niego. Uszkodzeniu uległa matryca. Moja wina jest oczywista. Ale Serwis Kiano pod Krakowem zdecydowanie odmówił mi naprawy pogwarancyjnej. Przez 2 miesiące informowano mnie o rzekomych trudnościach na granicy z transportem zamówionych części. W dniu dzisiejszym konsultant poinformował mnie, że obecnie już nie wykonują takich napraw. Czy to jest profesjonalny serwis? Myślę, że na pewno nie. Profesjonalny serwis powinien stanąć na głowie aby zadowolić klienta. Czy firma Kiano jest godna zaufania? Na moim przykładzie wszystkich potencjalnych ich klientów ostrzegam. Zrobią wszystko aby kupić a później “piszta na Berdyczów”. Nigdy więcej Kiano.

      • Radosław Radamian Nie pisze:

        KIANO pseudo polska firma. Brak możliwości naprawy sprzętu na gwarancji!
        Podobnie jak „marian” coś zadziało się z matrycą w Kiano Slim Tab 8 3G i pękła. Sprzęt na gwarancji, więc ustalam z serwisem płatną naprawę gwarancyjną ( jako , że to uszkodzenie mogło być jedynie w wyniku interwencji mechanicznej) . Wysyłam sprzęt, który wraca po kilku dniach nie naprawiony ale z większym pęknięciem szyby. Serwis twierdzi, że nie ruszał tabletu bo nie mają części… więc mogę się pobujać na łodzi. Kolejne moje maile z pytaniem o dostępność części spowodowały, że otrzymałem zwrotne info o ich braku i niemożliwości naprawy po ich stronie – sic ! autoryzowanego serwisu. Zapłaciłem za bubel z pseudo firmy, który leży bezużytecznie od stycznia na półce. Otrzymałem maila na bazie którego firma Kiano gwarantuje mi brak utraty gwarancji jeśli naprawię sobie sprzęt poza ich serwisem. Na hurtowniach brak tej części od ubiegłego roku. Po stronie serwisu zero chęci pomocy Klientowi. Nigdy więcej Kiano!
        Moje zapytania i komentarze na stronie firmy Kiano są skutecznie usuwane; zostają bez odpowiedzi. Sądząc po ilości komentarzy i sprzedawanych Kiano Slim Tab z pękniętą szybą jest to pewnie wada fabryczna. Brawo dla Kiano – który Klient wyłoży kasę na ekspertyzę za sprzęt wart w sklepie 400 zł?

  9. Łukasz pisze:

    Dobrze , że jest taka osoba jak Pani Gosia , gotowa odpowiedzieć na komentarze czytelników. Inne firmy milczą…

    • Jacek pisze:

      Szanowny Panie Łukaszu.
      Ja też się cieszę, że firma Kiano pomimo swoich plusów i minusów bierze aktywny udział w tworzeniu swojego własnego wizerunku poprzez wypowiedzi Pani Gosi. Miło jest poczytać wypowiedzi przedstawiciela producenta, miło jest uzyskać pomoc (lepszą lub gorszą ale jednak jakąś pomoc). Problem pojawia się w momencie kiedy, trzeba zmierzyć się z trudnymi pytaniami i tutaj Pani Gosia – przy całym szacunku dla jej pracy – czasami milknie.
      Pozdrawiam

      • Gosia - Kiano pisze:

        Panie Jacku,

        Niektóre pytania wymagają specjalistycznej wiedzy technicznej, a o taką musze zwrócic się do techników. staram się odpowiadać w miarę mozliwości jak najszybciej. Czesto tez, jak już wyzej pisałam, odpowiadamy bezpośrednio na zapytania mailowe i wtedy juz nie przytaczam tu odpowiedzi.Pozdrawiam.

  10. Marta pisze:

    Jacku chciało ci się czytać wszystkie posty i wyłapać te akurat dwa nicki? brak zajęcia chyba … albo konkurencja

    • Jacek pisze:

      Szanowna Pani marto.
      Przeczytanie kilkunastu postów pod tym artykułem nie jest wielkim problemem dla kogoś kto już posiada lub chce kupić dane urządzenie. Przecież w tym celu pisze się opinie. Sama Pani zabrała głos w tej sprawie … czyżby brak zajęcia albo pracownik firmy Kiano? Dla Pani wiadomości nie jestem powiązany z żadnym producentem, dostawcą, sprzedawcą jestem zwykłym klientem.
      Pozdrawiam

  11. Jacek pisze:

    Pani Gosiu – Kiano to naprawdę wspaniale, że zainteresowała się Pani sprawą Pana Tadeusza. Ciekawe kto zawinił: Kiano, kurier a może klient ? Z ciekawością poczekam na pełne wyjaśnienie tej sprawy.Jednak mam do Pani inne pytanie. Dlaczego do tej pory nie odpowiedziała Pani na post z 8 stycznia b.r użytkownika o nicku „Jolka”? Dlaczego nie zajęła się Pani historią użytkownika o nicku „Daniel 1234” rozpoczętą 3 października 2013 roku i wielu, wielu innych piszących tutaj i na innych forach, portalach, gdzie również zabiera Pani głos? Czytam te Pani wpisy i mam dziwne wrażenie, że zabiera Pani głos tylko wtedy kiedy Pani jest wygodnie i z reguły wtedy wpisuje Pani swoją „magiczną” standardową formułkę, która w zależności od tematu brzmi mniej więcej tak:
    „Prosze o mail na marketing@barelpoland.com” lub „W razie pytań pozostaję do dyspozycji, marketing@barelpoland.com„.
    Oczywiście są sprawy, w których zabiera Pani głos i próbuje Pani przekonywać wszystkich do swoich racji, wyliczając np. ile dni było urządzenie w serwisie. Wystarczy jednak przedstawić Pani konkretne argumenty, pytania, np. jak to jest, że tablet z serwisu wraca uszkodzony pomimo, że jest dział QC (sama Pani o nim pisała), który sprawdza wszystkie dokumenty obiegowe i działanie tabletu, i wtedy Pani milknie.
    Trudne pytania i sprawy, tez wymagają wyjaśnień zarówno dla dobra klienta jak i dobrego imienia i renomy firmy, którą Pani reprezentuje. Powodzenia i więcej konsekwencji w wyjaśnianiu wszystkich spraw.
    Pozdrawiam

    • Gosia - Kiano pisze:

      Panie Jacku,
      moja obecność na forum ma słuzyć Użytkownikom pomocą, stąd podaję bezpośredni mail, aby w razie pytań pisac bezpośrednio do mnie. Tak jest szybciej i jest pewnosc , ze wiadomośc dotrze. W zalezności od pytania czy problemu , przekazuję informację do odpowiedniego działu i już bezposrednio kontaktujemy się z Użytkownikiem. Nie opisuję później wszystkiego na forum, po załatwionej sprawie, Klienci/Użytkownicy często sami piszą albo i nie, problem został rozwiązany a ja nie chcę „zaśmiecać „forum dodatkowymi informacjami i opisem sprawy.
      Podaje adres email , by każdy mógł się skontaktować.
      Serdecznie Pozdrawiam.

  12. Tadeusz pisze:

    Nikt nie odebrał tablota. To skandal już 3 tygodnie czekam. Zszystkie warunki i opakowanie przygotowane i nic i nic…

    Aktualnie status zgłoszenia to : 5 – Prosimy o oczekiwanie na kuriera (24-48h)

    Drogi Kliencie,
    Prosimy o oczekiwanie na kuriera (24-48h) – dot. usługi Door-2-Door.

    Jednocześnie prosimy Państwa o dobre zabezpieczenie sprzętu przygotowanego do wysyłki:
    – tablet w oryginalnym opakowaniu
    – opakowanie dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową lub innym materiałem zabezpieczającym
    – całośc należy zapakowac w kartonowe pudełko

    tak przygotowany tablet zostanie odebrany przez kuriera GLS od Państwa

    W innym wypadku kurier może nie przyjąć od Państwa przesyłki lub powstałe uszkodzenia podczas transportu wynikłe ze złego zapakowania będą usuwane na koszt nadawcy.

    Pozdrawiamy
    Zespół Kiano

    Zgłoszenie reklamacyjne : ZGK-18692
    Zgłoszone dnia 7-01-2014 15:04
    Dane zgłaszającego:
    Tadeusz Żelaznowski
    Nr seryjny 158575200003068

    • Gosia - Kiano pisze:

      Panie Tadeuszu,

      przekazałam sprawę do pilnego wyjaśnienia. Czy jest Pan pewien , że kuriera nie było , tzn był i Pana nie zastał? Bardzo prosze o takie informacje – bo dotyczą firmy kurierskiej – od nas „zamówienie” kuriera wychodzi automatycznie. Prosze oczekiwac na kontakt – od Kiano Asssistance, w razie pytań prosze o mail na marketing@barelpoland.com
      Pozdrawiam, sprawa na pewno zostanie wyjaśniona. Przepraszamy za niedogodności.

  13. Tadeusz pisze:

    beznadzejna firma. na prawę czekam już 3 tygodnie i kurier nie zgłosił się. na telefon naciągają bo czekałem ponad 30 min. i nikt nie odebrał telefonu.

  14. Jolka pisze:

    Gosia – Kiano, 22 gru 2013 :
    Witam,
    tablety z serii Elegance i Core.10.1 objęte są programem Kiano Assistance i pobyt tabletu w serwisie trwa max 5 dni ,

    Przykro mi pani Gosiu ale wypisuje pani bzdury. Mój tablet (Core.10.13G)w ramach Kiano assistance był w naprawie 5 dni tylko za pierwszym razem. Za drugim już 26 dni ( i tu zwodzenie mnie, a w końcu informacja o $14 regulaminu tj. uzasadnionych wypadkach przedłużenia naprawy). Oczywiście wcześniej nie informowaliście mnie o tych „uzasadnionych „okolicznościach, a dokładnie w ogóle nie byłem informowany o postępie „prac”. I trzecia naprawa trwa już 7 dni, i oczywiście nie mam informacji co z moim tabletem. A zatem- pomimo,że to pani praca- proszę nie robić z gęby d…..y, bo to żałosne. Fakty i jeszcze raz fakty przeczą temu co pani pisze.

  15. Robert Adamczyk pisze:

    Mam tablecik Kiano 7 cali,ale nie mogę korzystać ponieważ pękła mi szybka.Ile może kosztować wymiana szybki w serwisie?

  16. Dominik pisze:

    Ogólnie jest tragedia z tą firmą, brak kontaktu, brak informacji. Moim zdaniem jako producent wgl nie są przygotowani.
    1) Na produkcję seryjną bez wypuszczania bubli- przecież dostają informacje z rynku więc doskonale zdają sobie sprawę, iż produkt posiada wady i należy przygotować się na jego jak najszybszą naprawę.
    2) Na kontakt z klientem w sprawie reklamacji- dla mnie ten producent. To porażka, każdemu ze znajomych odmówiłem zakup tego sprzętu.

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam,
      tablety z serii Elegance i Core.10.1 objęte są programem Kiano Assistance i pobyt tabletu w serwisie trwa max 5 dni , zawsze też może sie Pan zwrócić do konsultanta z pytaniem czy wątpliwoscią. Dłuższy serwis moze dotyczyć innych modeli i być spowodowany oczekiwaniem na części, o czym klient zawsze jest informowany. W razie pytań pozostaję do dyspozycji, marketing@barelpoland.com

  17. krzysiek pisze:

    Krzysiek Wasze problemy z serwisem jednak przebijam mój tablet jest w serwisie (120 dni )od 28 sierpnia 2013r, z małą przerwą ponieważ po wielu telefonach przysłali mi go po 2 miesiącach – sam nie wiem po co bo był nadal uszkodzony – kazali mi go odesłać i dalej czekać – chyba aż skończy się gwarancja jutro składam sprawę do sądu tak mi poleciła Państwowa Inspekcja Handlowa innego wyjścia nie widzę.

  18. brak słów pisze:

    „Pragniemy, aby nasi klienci prócz radości z posiadania mocnego i po prostu fajnego tabletu, mieli też pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogą się do nas zwrócić i uzyskają wyczerpującą odpowiedź oraz pomoc.”

    Żenada!!!!!! Nie polecam…. Mega wadliwy sprzęt!!! Na realizacje gwarancji czeka się ponad miesiąc bez żadnych informacji!!! Po raz kolejny po odbiorze z serwisu padł po kilku dniach!!! Od zakupu większość czasu spędza na gwarancji… Po co komuś bezużyteczny sprzęt?

    • Marti pisze:

      Czytaj ze zrozumieniem. KIano assistance dot. Elegance i Core 10.1, a nie wszystkich modeli.
      Mnie pomogli blyskawicznie. Jak masz pytanie to pisz do nich a nie smaruj na forum. Będzie szybciej, chyba ze wcale nie zalezy Ci na szybkim zalatwieniu sparwy , tylko upuszczeniu zółci.

  19. Specy pisze:

    Moja historia na razie ma szczęśliwe zakończenie mój Kiano Pro Dual po 1,5 miesiącu w serwisie został wymieniony na nowy jak na razie po tygodniu użytkowania jest wszystko ok. Działa nawet lepiej niż stary przed awarią chociaż z tamtego też byłem zadowolony. Także miejcie nadzieję na szczęśliwe zakończenie pozdrawiam

  20. Marek pisze:

    Większego g… i badziewia ze świecą szukać! Ludzie, kupujcie markowy sprzęt. Chytry dwa razy traci a z serwisem KIANO traci postokroć. TABLETY KIANO TO WIELKIE ROZCZAROWANIE! NIGDY WIĘCEJ!

  21. Specy pisze:

    Teraz moja historia serwisowa Kiano Pro Dual na początku wyglądało obiecująco 16 września rano zgłoszenie przez stronę www. Kurier na drugi dzień rano ( to plus) 19 września (czyli po 2 dniach ) sprzęt w serwisie ( nie jest źle ), ale na tym koniec plusów. Zgodnie z zapisem w gwarancji powinni mi odesłać tablet maksymalnie 9 października, ale tu niespodzianka. 1 października mail z informacją, że nie mają płyty głównej (!) i w związku z tym naprawa zostanie przedłużona do 30 dni kalendarzowych ( czyli 19 października). Ciekawy jestem jaką informację dostanę za 2 tygodnie czy odeślą tablet, czy znowu coś wymyślą aby przeciągnąć naprawę.Dam znać jak się sprawa zakończyła.

  22. Daniel 1234 pisze:

    Witam wszystkich. Wydaje mi się że trafiłem w końcu w odpowiednie miejsce.
    Dla tych którzy w obecnej chwili zastanawiają się nad zakupem tabletu marki kiano mam garść jak mi się zdaje pożytecznych informacji.
    W skrócie postaram się przedstawić jak potrafi wyglądać procedura reklamacji ich przyszłego urządzenia:
    1. 11-07-2013 zgłoszenie problemu przez formularz kontaktowy: zasięg WIFI urywa się po ok 3-4m router w tym samym pomieszczeniu (od nowości) + tablet nie ładuję się
    2. 18-07-2013 urządzenie jest w serwisie
    3. 31-07-2013 mój kontakt mailowy co się dzieje z tabletem. Okazuję się że nie ma części (płyta główna – czego dowiedziałem się otrzymując później kartę gwarancyjną z wpisem naprawy) czekamy….
    4. 02-09-2013 ponowny kontakt mailowy z serwisem. Żądanie wymiany na nowe urządzenie (tak tak kiano zapewnia nas w gwarancji że wymieni nam urządzenie na nowe jeżeli w 30 dni nie zdoła go naprawić).
    5. do 08-09-13 mój kontakt telefoniczny z serwisem. Ludzie tam nie ma z kim rozmawiać. Telefony odbierają dwie telefonistki które są w stanie udzielić dwuch informacji czy tablet dotarł do serwisu i czy już został naprawiony. Po za tymi informacjami nie są w stanie w niczym Wam pomóc.
    6. 09-09-13 informacja mailowa z serwisu że zakończyli procedurę reklamacji i naprawili tablet o moim żądaniu wymiany na nowy ani słychu. Zaraz wyślą mi tablet i niebawem będę mógł się nim cieszyć.
    7. 16-09-13 kolejny mój mail. Tablet dotarł z naprawioną płytą główną ale zasięg WIFI nadal jest co tu dużo mówić – żadny. Co ciekawe potencjometr pokazuję że mam jakiś zasięg tablęt łączy się z wifi ale nie jest w przeglądarka nie jest w stanie otworzyć żadnej strony. Konfiguracja czy powrót do ustawień fabrycznych nie dają nic. Otrzymując tablet z serwisu dałem sobie spokój z tą wymianą na nowy no ale teraz grzech było by nie spytać czemu otrzymałem naprawiony tablet.
    8. 16-09-13 odpowiedź szybka i precyzyjna. Każde urządzenie w serwisie przed odesłaniem do klienta jest sprawdzane (przyśniło mi się pewnie). Zapewnienie że jak potwierdzą usterkę to wymenią na nowe urządzenie. Dodatkowo proszą o kolejny formularz reklamacyjny (nie zwykły mail). Jest nadzieja. Pani Martyna prosi o dopisek „dla Martyny – PILNE” obiecuję że sprawa zostanie potraktowana przez nią priorytetowo
    9. 16-09-13 wypełniam wniosek poniedziałek (kurier podobno jest do 48h)
    10. piątek (w końcu zabrali paczkę)
    11. 24-09-13 w końcu serwis otrzymuję paczkę
    12 około 26-09-13 dzwonie do Pani Martyny żeby ustalić co z moją priorytetowo załatwianą sprawą. Pani Martyna jest zakłopotana bo tydzień była na urlopie a w firmie maile kierowanie do niej docierają tylko do niej (nie ważne czy urlop choroba czy inne ustrojstwo BRAWO DLA SZEFOSTWA)
    13. 30-09-13 Dzwonie Pytam co z moją wymianą. Otrzymuję odpowiedź że tablet jest w serwisie i nic więcej nie wiadomo. Co do wymiany na nowy o tym też decyduję serwis (bo zapisy w gwarancji to sobie można do kibelka wziąść ale nie do czytania – za małe litery). Ale moja sprawa jest dalej priorytetowa następnego dnia Pani Martyna dowie się co się dzieje z urządzeniem.
    14 01-09-13 zasypiam myśląc o Pani Martynie
    14 02-10-2013 jest mail od serwisu. HURA
    serwis nie ustosunkował się do mojego żądania wymiany tabletu na nowy
    serwis nie raczył obdażyć mnie jaką kolwiek normalną ludzką odpowiedzią
    żadnych wyjaśnień, przeprosin, nic na poprawę swojego zszarganego wizerunku
    „WYMIANA ANTENY WIFI, NOWY SOFT”. KONIEC

    W chwili obecnej pozostaję mi czekać na kuriera. Na jakąkolwiek kulturalną bądź nie wymianę zdań z pracownikami kiano nie mam już ochoty. Ciekawe w jakim stanie otrzymam urządzenie i czy spełniało ono będzie przyrzeczone przez importera funkcję.
    Możliwe że podzielę się z Wami tymi rewelacjami już wkrótce.

    W tej chwili mogę podziękować kiano tylko za jedno. Za naukę że czasem nie warto szczypać się na 30% rabatu w stosunku do markowego producenta bo markowy producent nie pozwoli sobie na coś takiego. Nie stac cię na najnowszego ASUSA to kup tego który schodzi z rynku. W kiano nie ma z kim rozmawiać. Odnosisz wrażenie że telefonistki to bezmózgie golemy których słownictwo oscyluję wokół kilku podstawowych zdań które wciskają każdemu klientowi. Rozmowa na temety inne niż standard jest nie możliwa – niemożliwy jest również kontakt z kimś kto potrafi powiedzieć coś więcej niż telefonistki.

    Na koniec pozdrawiam wszystkich którzy doszli do końca tego wywodu.
    Miałem nadzieje że uda się opisać wszystko na sucho i bez emocji. Zapewne nie wyszło to do końca. Mam nadzieje że nie macie mi tego za złe.

    • Daniel 1234 pisze:

      Dla tych którzy nie lubią czytać esei powiem w skrócie że tablet wysłałem do serwisu 11-07-2013 otrzymałem go z powrotem około 13-09-13 (2 miesiące) tylko po to by za 3 dni zgłosić ponownie reklamację.
      Firma naprawiła jedno, drugiego nie naprawiła a zepsuła trzecie. Firma twierdzi w gwarancji że jeżeli w 30 dni nie jest w stanie naprawić urządzenia to wymieni je Wam na nowe. Teraz już wiem że to pusty zapis.
      W chwili obecnej czekam na dostawę z seriwsu naprawionego tabletu. za kilka dni postaram się Wam napisać czy tym razem działa (i jak).

      • Daniel 1234 pisze:

        No i dostałem tablet. Ile szedł i szedł już się nie będę rozpisywał. Wgrano nowy soft i wymieniono antenę.
        Wnioski:
        1. Strony się wczytują (soft+)
        2. Zasięg minimalnie się poprawił. Ten realny bo na potencjometrze sygnału wifi na dole w pasku to wogóle jest bomba. Tylko że internet realnie chodzi jak jest 4/5 i 5/5 kresek – jak jest 1/ 2/5 3/5 nie chodzi:)
        Tak czy inaczej dalej nie polecam. Głownie za serwis i to straszne wifi.

        • Daniel 1234 pisze:

          ciag dalszy nastąpił szybko…… Tabletem cieszyłem się 3 tygodnie. Przy nie nachalnym użytkowaniu (nie mam na to zbyt wiele czasu) znów padło wifi. Tym razem nie chodzi o nieakceptowalny zasięg ale o całkowity brak możliwości włączenia wifi. Tablet przywróciłem do ustawień fabrycznych aby wyeliminować szanse że coś skopsało się z softem. Moduł WIFI zdechł. Na marginesie ostatnio w serwisie wymienili mi antenę na nową (podobno). Ciekawe kiedy znowu przyjdzie mi coś tutaj napisać.

    • Robert pisze:

      Ja ze swej strony polecam oddanie tego chłamu do sprzedawcy. Reklamacja z tytułu niezgodności z umową. Sam czekam na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawce. Rzecznik konsumenta twierdzi ze muszą mi ją uwzględnić. Jeszce raz przestrzegam przed zakupem sprzętu sygnowanym nazwą kiano.

      • Dytko pisze:

        Mam dwa takie tablety od pół roku i jestem zadowolony. Solidnie wykonane, czysty obraz, Czasami jak to w Androidzie zdarzają się przycięcia, lagi
        Podsumowując, jest to fajny tablet dla osób które szukają niedrogiego, dobrego tabletu.

        • Specy pisze:

          Ja też byłem zadowolony jak działał i do samego tabletu ( Kiano Pro Dual) nie mam zastrzeżeń bo i jakość ekranu i prędkość mnie zadowala. Problem jest jak się popsuje i czas realizacji naprawy jest nie do przyjęcia bo czekanie po 1,5 miesiąca na naprawę to przegięcie.

      • brak słów pisze:

        Też się nad tym zastanawiam, jak złożyć taką reklamację?

  23. Olka pisze:

    KIANO- NIGDY WIĘCEJ! Serwisanci Kiano może i potrafią „cośtam, cośtam” ale na pewno nie potrafią naprawiać eletroniki. Stosunek do klienta- gorzej niź źle! NIE KUPUJCIE TEGO #$%^&*!

  24. rozżalona pisze:

    pamiętacie post w którym Gosia kiano pisała -Witam Panią,
    aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami – mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam
    otóż firma kiano zamierza oddać mi NAPRAWIONEGO tableta.Nie wymienić na nowy,nie zamierzaja również oddać mi gotówki choć o to właśnie prosiłam.Chcąoddać mi sprzęt w którym ciągle psuje się to samo gdyż jak podejrzewam jest zwyczajnie wadliwy!zero pomocy,kontaktu.telefonu nie odbierają a sklep sferis umywa ręce.został mi rzecznik praw konsumenta

  25. Robert pisze:

    Nie polecam tej firmy mój pro 10 dual był w tym psełdo serwisie 6 razy ostatnio grubo ponad 30 dni. Moje żądania wymiany na model bez wad pozostawały bez odpowiedzi. Wczoraj oddałem go do sprzedawcy. Jeśli ktoś się zastanawia nad zakupem sprzętu sprzedawanego przez kiano radzę się zastanowić. Pozdrawiam

  26. Były klient KIANO pisze:

    Serwis KIANO to jest jakaś pomyłka. Żenada, dno i pół metra mułu! Klienta traktują jak frajera a Pani z Martyna w kontakcie z klientami wysyła „głodne kawałki” wklejając „gotowce” mające załatwić wspaniałemu serwisowi „kilka dni spokoju od namola”. Odradzam kupno marki KIANO. Jak tylko będę mieć okazję to sprzedam ten „wspaniały bezawaryjny” sprzęt, który dłużej znajduje się w posiadaniu serwisu niż u właściciela.

  27. Marta pisze:

    A ty dalej zamiast kontaktować się bezpośrednio z Kiano to tutaj piszesz.

    • rozżalona pisze:

      Hmmm…trochę to dziwne co Pani pisze ponieważ mam kopię wiadomości którą wysłałam na adres serwis@kiano.pl.Wysłałam ją 28.08.2013…..ale jeśli są problemy z komunikacją podam dane do mnie roksana.kolasa@interia.pl

    • rozżalona pisze:

      to są jakieś kpiny.Pani Gosia(w ostatnim komentarzu ja trochę poniosło i nawet zaczęła mi mówić na „ty”) 28.03.2013 napisała:
      Witam Panią,
      aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami – mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam
      niestety,mimo mojego pisma do kiano nikt się nie próbował kontaktować dlatego sama wystosowałam maila do kiano z zapytaniem na jakim etapie jest moja reklamacja.i tu kwiatek-ponieważ to już kolejna reklamacja,a sferis nie chciał wymienić produktu na nowy ja zażadałam zwrotu pieniędzy.Firma kiano odpisała że mają już ten tablet i…NAPRAWIAJĄ go.napisałam jak wygląda sytuacja i zapytałam czemu naprawiają-brak opowiedzi.Porządnie zirytowana wysłałam im znak zapytania.Oto odpowiedź jakiej udzieliła mi Pani Martyna Ściupider,najpierw otrzymałam sam znak zapytania,wściekła wysłałam maila raz jeszcze i dopiero wtedy łaskawie poinformowano mnie że servis podejmuje decyzje o wymianie.Ja się pytam-po co go naprawiacie?oczywistym jest że chcą mi go wepchnąć z powrotem..

    • rozżalona pisze:

      doczytałam że to nie p.Gosia pisała że zamiast tutaj pisać powinnam zgłosić się do kiano.Nie zmienia to jednak faktu że mimo iż pisałam do kiano nikt się nie odezwał

  28. rozżalona pisze:

    tydzień prawie mija i nic….

  29. rozżalona pisze:

    Witam.Piszę tutaj ponieważ jestem bardzo zawiedziona i rozżalona a zakup tabletu (kiano zip city y II)sprawił że nie mam ani produktu ani pieniędzy.Od dnia zakupu już kilka razy był na gwarancji,Pierwszy raz soft padł mu tego samego dnia,Zakupiłam go w sklepie Sferis w Łódżkiej galeriii i sprzedawca wymienił mi gona nowy.Moja radość nie trwała jednak długo.Soft psuje sięw nim notorycznie a firma Kiano za każdym razem wgrywa nowy,on sie znowu psuje i zabawa zaczyna się od nowa.Dziś również pojechałam z reklamacją tym razem z żądaniem wymiany tabletu na nowy.Niestety sklep niewspółpracuje już z firmą Kiano,tego modelu{podobno} już nie produkują wiec wymiana nie jest możliwa.Wystąpiłam o zwrot pieniędzy.Tablet zabrano,mam czekać na decyzję eksperta…ostatnio czekałam ponad trzy tygodnie.Nie mam pieniędzy ani sprzętu…eh co mnie podkusiło?

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam Panią,
      aby szybciej móc Pani pomóc, prosze o bezpośredni kontakt z nami – mail. Mam juz do Pani kontakt, został on przekazany kierownikowi. Oczywiści epomozemy, tak by była pani zadowolona. pozdrawiam

  30. David pisze:

    To zależy do czego będziesz używał. Tablet jest mobilniejszy, łatwiej go ze sobą zabrać. Jak ma wbudowany modem 3G to nie musisz się martwić o łączność z netem. Ja odkąd mam Kiano Core 10.1 z 3G to z laptopa prawie nie korzystam.

  31. tablety pisze:

    Naprawa naprawą, ale czy lepiej kupić tablet do 1000zł czy laptopa do 1600zł?

  32. Sylwester pisze:

    U mnie również zmieścili się w 5 dniach – wgrywali nowy soft. Po naprawie oczywiście byłem mile zaskoczony telefonem od mojego konsultanta czy z tabletem wszystko ok i czy jestem zadowolony z obsługi. JESTEM 🙂

  33. Miłosz pisze:

    Potwierdzam. Naprawa mojego Kiano trwała równiutkie pięć dni. A nie byłem jeszcze zarejestrowany w Kiano Assistance.

  34. Gosia-Kiano pisze:

    Witam, jeśli chodzi o Core 10.1 nie jest to możliwe. U nas wszystko przebiega w ciągu max.3-5 dni. Chcieibyśmy sie dowiedziec do jakiego sklepu wysłał Pan tablet, że droga do seriwsu jest tak wydłuzona. Prosze o mail na marketing@barelpoland.com Pozdrawiam.

  35. art pisze:

    A ile trwa naprawa w tym serwisie? W czwartek mija 14 dni roboczych i nic się nie da dowiedzieć a zależy mi aby do piątku doszedł.

  36. Dominika pisze:

    Jest już nowa strona kiano.pl. Zakładka Kiano Assistance u góry po prawej stronie. Mnie ta strona bardzo się podoba:)

  37. Olek pisze:

    Do 15 czerwca już niedaleko. Zobaczymy jak im wyjdzie to całe Assistance. Brzmi ciekawie, i chyba żadna inna firma nie oferuje takiej usługi.

  38. Elka pisze:

    Ta firma to jakaś parodia.. w zeszłym roku byłam osobiście zawieść tam tablet dvbt, to co zobaczyłam .. no nie mogłam uwierzyć jakaś stara chata, serwis tragedia długo czekałam prawie 3 tygodnie i na dodatek po jakimś czasie znowu się popsuł. nie polecam tej firmy. a tu link budynku firmy, bo w Krakowie na tej ulicy kalwaryjskiej to nic nie ma … http://maps…bp=12,24.1,,0,4.6

    • Łukasz pisze:

      Co do siedziby serwisu firmy to bym się tak nie spinał, bo nie interesuje mnie czy siedzą w piwnicy kamienicy, suterenie, czy w szklanym wieżowcu na 30 piętrze, najważniejsze jest jak szybko i jak skutecznie usuwają usterki.

    • Łukasz pisze:

      Co do siedziby serwisu, to chyba nie ma się co spinać, jaka jest różnica między tym, czy siedzą w piwnicy kamienicy, czy w szklanym wieżowcu? Zapewne to młoda, dopiero startująca firma lub firma niewielkich rozmiarów(na ich stronie jest info, że istnieją dopiero od 2008), więc może jeszcze nie dorobili się porządnego biura(wiem coś o tym, bo też tak pracowałem, ale z czasem się to zmieniło). Najważniejsze czy szybko i sprawnie usuwają usterki oraz czy obsługa jest kulturalna, sprawna i informuje o wszystkim – te cechy przede wszystkim świadczą o firmie. Jestem zdania, że trzeba dawać szansę i wspierać krajowe firmy, oczywiście, jeżeli jakość prezentowanych przez nie usług stoi przynajmniej na dobrym poziomie. (Dodam tylko, że w żaden sposób nie jestem związany z firmą i póki co nie mam zdania na temat skuteczności jej serwisu).

      • AM pisze:

        Ja mam.przykre doświadczenia.Zaraz po zakupie stwierdziłem luźne gniazdo ladowarki,nie działający mikrofon.Poprzez sklep wymieniłem na nowy egzemplarz.Obecnie stwierdziłem złe wyswietlanie obrazu z kamerki i nie możność połączenia się z aero2.Próbowałem w Otwocku ,Grodzisku i w Warszawie.W APN nie można uruchomić punktu dostępu.Stwierdzam tylko fakty bo daleki jestem od obrażania kogoś i pisania bzdur.

  39. SeBoLeX pisze:

    PS2. Ok, już doczytałem, usługa od 15 marca 🙂

  40. SeBoLeX pisze:

    PS. Gdzie jest ten cały „panel Kiano” bo na stronce jakoś tego niedowidzę.

  41. SeBoLeX pisze:

    Ja bym tak nie zwalał winy na Skypa. W moim Core 10.1 problem z przednią kamerką występuje zarówno w Skype jak i w oryginalnej aplikacji aparatu. Trzeba trzymać taba pod „dziwnym” kątem :/

  42. David pisze:

    Przecież było mówione , że to nie wina tabletu tylko samej aplikacji Skype. Wiec pytanie brzmi czy Skype wyda aktualizację i kiedy.

  43. Beata pisze:

    Witam! Chciałabym się dowiedzieć czy firma rozwiązała problem złego padania obrazu z kamerki przedniej podczas wideorozmowy w Skype czy też trzeba trzymać tablet pod kątem aby prowadzić rozmowę ??

    • Gosia - Kiano pisze:

      Witam,

      nasza Firma nie zajmowała się tym zagadnieneim ponieważ jak informowaliśkmy
      wczesniej, za odpwoiednie wyświetlanie obrazu z kamery odpowiedzialna jest
      aplikacja Skype. Pozdrawiam

  44. none pisze:

    wkurzaja mnie bluzgacze, trolle i inni frajerzy ktorzy wydaja na sprzęt kilka tysięcy tylko po to by sobie poprawić mniemanie o sobie.

    Ja kupiłem Kiano 3g i nie żałuję. Przyznaję, że był falstart z trefną ładowarką w zestawie, ale wystarczył krótki mail i firma błyskawicznie przysłała mi nową ładowarkę. Od tego z czasu tablet hula.

    Ludzie, nie bądźmy gnojami i doceńmy dobre działania firmy.
    Mam nadzieję że niedługo doczekam się aktualizacji do 4.2
    🙂

  45. Kamil Jarosz pisze:

    Mój door to door trwał miesiąc:]

  46. Wacuś pisze:

    Zamiast docenić starania firmy, że błędy swoje naprawiają to oczywiście krytykujecie. A może Kiano Fly czy inne bez 3G nie potrzebują w ogóle serwisu? 🙂 koledzy i koleżanki trochę więcej optymizmu 🙂

  47. noel pisze:

    @exe
    Użytkownicy sobie chwalą Nexo http://www….d-nexo-10/

  48. Jan Kowalski pisze:

    Aż się zacząłem nad nim zastanawiać. >.>

  49. rozjemca pisze:

    hehe, a ci co mają kiano fly albo inny bez 3G to psie syny i frajerzy…ech, ale żenada.

  50. exe pisze:

    Chcę sobie kupić jakiś 10 calowy tablecik z 3g do 1000 zł. Brałem pod uwagę Kiano, jednak opinie skutecznie mnie powstrzymały. Zastanawiam się nad Overmaxem Solution 10, niestety brak opinii i testów. Zastanawiam się czy jednak nie dozbierać do Asusa lub Samsunga.
    Może znacie jeszcze coś godnego uwagi?

    • Gosia-Kiano pisze:

      Witam,
      jeżeli się Pan zastanawia nad Kiano, to zawsze kupując przez internet ma Pan 10 dni na przetestowanie. Kupując bezpośrednio u nas mozemy go dodatkowo sprawdzic. Core 10.1 3G jest bardzo udanym modelem i nie ma Pan czego się obawiac. A przy tym modelu od 15 czerwca ma Pan Kiano Assistance i dedykowanego konsultanta , który pomoże w każdej kwestii.
      Pozdrawiam.

      • eryk pisze:

        W naciąganiu klienta na towar to pani jest dobra ale ja jeszcze czekam na zajęcie stanowiska w tej sprawie ” KIANO FLY 7 DUAL ciekawości sprawdziłem programem „CPU / RAM / DEVICE Identifier” widzi cpu jako RK3066 2x 1.6 GHz to 1.4 GHz ,a taktowanie procesora nie przekracza MAX 1416 MGz”

        • Gosia- Kiano pisze:

          Prosze Pana, po pierwsze bardzo prosze o nie obrażanie mnie.
          Jesli chodzi o Pana pytanie : Witam,

          Wyniki z Benchmark Antutu proszę potraktować jako wynik przyblizony i
          poglądowy. Niestety tak jest, że bardzo często Antutu jak i inne Benchmarki
          nie pokazuja dokładnych danych dotyczących danego urządzenia.

          Kolejna kwestia to to, że procesor działa w zakresie od minimum do maximum w
          zależności od zapotrzebowania na daną chwilę – w zalezności od potrzeby
          wykorzystania swoich zasobów.

          Zamontowany procesor w urządzeniu to procesor RK3066 Cortex A9 DualCore 1,6
          GHz, 400 MALI, który wg. specyfikacji producenta posiada 1,6GHz.

          Poniżej link do specyfikacji
          http://en.w…0xx_series

          RK3066 40 nm ARMv7-A Up to 1.6 GHz Dual-core ARM Cortex-A9 Mali-400 MP
          (Quad core, 250 MHz) DDR, DDR2, DDR3 support, up to 2 GB 2012
          Pozdrawiam.

          • exe pisze:

            Gdzie znajduje się serwis Kiano? Czy gwarancją 24 mc objęty jest cały tablet, wraz z ekranem dotykowym? Widzę, że macie Państwo siedzibę w Krakowie przy ul. Kalwaryjskiej. Czy można tam sprawdzić i ew. zakupić Core 10.1 3g ?
            Pozdrawiam

          • eryk pisze:

            To że jest zamontowany taki procesor to jedno.
            Ale ja czym bym nie sprawdził to jego zakres jest od 252 MHz do 1416MHz.
            Więc druga sprawa jest taka że taktowanie zostało ograniczone do MAX 1416MHz.
            Towar niezgodny z danymi producenta dziękuje wszystko na temat.
            Sprawdzane programem”CPU / RAM / DEVICE Identifier” i innymi.

          • Gosia - Kiano pisze:

            Panie Eryku,
            towar jest zgodny z wszystkimi informacjami podawanymi przez producenta, jak równiez informacjami prasowymi. Nie ponosimy odpowiedzialności za wyniki z benchmarku, bo jak już pisałam bardzo często Antutu jak i inne Benchmarki
            nie pokazuja dokładnych danych dotyczących danego urządzenia. http://en.w…0xx_series
            Pozdrawiam.

          • eryk pisze:

            Pani Gosiu
            Ile razy mam tłumaczyć że program “CPU / RAM / DEVICE Identifier” poprawnie identyfikuje procesor widzi cpu jako RK3066 2x 1.6 GHz to 1.4 GHz czyli (1.6GHz do 1.4GHz) a inny program „CPU Spy” wskazuje min częstotliwość 252MHz a max 1416MHz. Czyli procesor zamontowany poprawny według podanej specyfikacji ale wygląda że programowo obniżono jego taktowanie (możliwe że na etapie tworzenia softu czy celowo czy popełniono błąd w to nie mam zamiaru wnikać) klient widząc w specyfikacji że produkt jest wstanie osiągnąć 1.6GHz to tego oczekuje. I proszę mnie nie odsyłać do opisów procesora.
            Procesor to produkt wstępny a czy producent danego sprzętu wykorzysta pełną jego moc to już decyzja producenta.
            Jeśli chodzi o wyniki benchmarków to się z panią zgodzę że mogą być różne ale identyfikacja podzespołów to co innego, a program “CPU / RAM / DEVICE Identifier” poprawnie rozpoznaje procesor i wasz tablet za pewnie odczytuje z plików informacyjnych systemu. I jest dla mnie nie możliwe żeby aż tyle programów się myliło.
            Czytałem gdzieś o przypadku z tabletem który wrócił po naprawie gwarancyjnej z podniesioną częstotliwością z 1.3GHz do 1.5GHz tam właściciel też testował tablet takimi programami po kontakcie z serwisem dlaczego tak jest przesłano mu uaktualnienie softu poprawiający ten błąd.
            Czyli można.

          • marian pisze:

            Wszędzie gdzie będę mógł przestrzegę przed Kiano. Zresztą obiecałem to ich serwisowi. Przepraszam, że powtarzam swoje posty, ale przedstawiane fakty na temat Kiano powinny umożliwić wszystkim podjęcie stosownej decyzji o omijaniu ich z daleka.
            Ostrzegam wszystkich przed Kiano. Kupiłem sam i właściwie było ok do momentu kiedy ktoś przypadkowo usiadł na niego. Uszkodzeniu uległa matryca. Moja wina jest oczywista. Ale Serwis Kiano pod Krakowem zdecydowanie odmówił mi naprawy pogwarancyjnej. Przez 2 miesiące informowano mnie o rzekomych trudnościach na granicy z transportem zamówionych części. W dniu dzisiejszym konsultant poinformował mnie, że obecnie już nie wykonują takich napraw. Czy to jest profesjonalny serwis? Myślę, że na pewno nie. Profesjonalny serwis powinien stanąć na głowie aby zadowolić klienta. Czy firma Kiano jest godna zaufania? Na moim przykładzie wszystkich potencjalnych ich klientów ostrzegam. Zrobią wszystko aby kupić a później “piszta na Berdyczów”. Nigdy więcej Kiano.

          • Siwy pisze:

            Potwierdzam, Kiano Booky Light uszkodzony wyświetlacz, matryca?,odmówiono naprawy pogwarancyjnej dziś.

      • ccangur pisze:

        Witam
        mam problem z Kiano fly 10.1
        kilka razy na godzinne zawiesza się lub restartuje,
        powrót do ustawień fabrycznych wykonałem,
        można prosić o poradę co robić dalej,
        wysyłka do serwisu lub samemu ponowne wgranie softu,

        • Gosia - Kiano pisze:

          Witam,
          prosze przesłac swój nr telefonu i informację , co „dolega” tabletowi na marketing@barelpoland.com . Nasz konsultant skontaktuje sie z Panem i pomoże. Pozdrawiam

          • ccangur pisze:

            dzięki za szybką odpowiedż

          • ccangur pisze:

            Witam
            chciałbym bardzo podziękować pani Gosia – Kiano za pomoc w naprawie tabletu, kurier przywiózł tablet i do niczego nie można się doczepić, jeszcze raz dziekuje

      • exe pisze:

        Ponawiam pytanie 🙂
        Gdzie znajduje się serwis Kiano? Czy gwarancją 24 mc objęty jest cały tablet, wraz z ekranem dotykowym? Widzę, że macie Państwo siedzibę w Krakowie przy ul. Kalwaryjskiej. Czy można tam sprawdzić i ew. zakupić Core 10.1 3g ?
        Pozdrawiam

        • Gosia - Kiano pisze:

          Witam Pana,
          dziękuję za zainteresowanie naszym sprzetem. Gwarancją 24m-cy objęty jest cały tablet. W Krakowie mieści się zarząd i biura – nie prowadzimy tam jednak sprzedaży detalicznej. Magazyn jest zewnętrzny i wraz z serwisem mieści się poza Krakowem. Oczywiscie jeżeli zdecysuje sie Pan na zakup bezposrednio od nas, tablet przed wysyłką będzi ejeszcze raz dodatkowo sprawdzony. W razie pytań prosze o mail ma marketing@barelpoland.com
          Pozdrawiam

          • pio pisze:

            /Gwarancją 24m-cy objęty jest cały tablet/-to Pani chyba nie czytała warunków gwarancji.Na baterie w waszych tabletach dajecie 3 miesiące.

          • marian pisze:

            Przepraszam za wtrącanie się w ten temat.
            Ostrzegam wszystkich przed Kiano. Kupiłem sam i właściwie było ok do momentu kiedy ktoś przypadkowo usiadł na niego. Uszkodzeniu uległa matryca. Moja wina jest oczywista. Ale Serwis Kiano pod Krakowem zdecydowanie odmówił mi naprawy pogwarancyjnej. Przez 2 miesiące informowano mnie o rzekomych trudnościach na granicy z transportem zamówionych części. W dniu dzisiejszym konsultant poinformował mnie, że obecnie już nie wykonują takich napraw. Czy to jest profesjonalny serwis? Myślę, że na pewno nie. Profesjonalny serwis powinien stanąć na głowie aby zadowolić klienta. Czy firma Kiano jest godna zaufania? Na moim przykładzie wszystkich potencjalnych ich klientów ostrzegam. Zrobią wszystko aby kupić a później „piszta na Berdyczów”. Nigdy więcej Kiano.

    • rysiu pisze:

      odradzam kiano psuje się na okrętkę więcej spędza w serwisie a jeżeli działa

      • Lidka pisze:

        Zgadzam się. To, że się psuje to jedna sprawa, ale serwis to druga sprawa. Olewają klienta, nie odpisują na maile, nie oddzwaniają. Półtora miesiąca tablet w naprawie (nie pierwszy z resztą raz) i zero kontaktu. Chyba zostało mi jechac tam do nich osobiście pół Polski. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim traktowaniem klienta. Kiano w moim przypadku wielkie nieporozumienie!

        • Gosia - Kiano pisze:

          Pani Lidko, jestem zaskoczona tym, co Pani pisze, ale oczywiscie chciałabym to sprawdzić i interweniowac, bardzo prosze o podanie nr zgłoszenia reklamacji albo nr seryjnego urzadzenia. Prosze napisac tu albo wyslac na marketing@barelpoland.com
          Pozdrawiam

          • Piotr pisze:

            Pani Gosiu, ja nie jestem zaskoczony, ponieważ przytrafiło mi się to samo co Pani Lidce i wielu innym użytkownikom tabletów Kiano.Wystarczy poczytać w internecie, podobnych przypadków jest mnóstwo. Serwis firmy Kiano to dno totalne, kompletny brak profesjonalizmu i ignorowanie klienta.Takie firmy powinny zostać wyeliminowane z rynku. Ja również czekam na swój tablet od stycznia….

Leave a Reply


reklama