REKLAMA TP
, Informacje prasowe Kiano Newsy

Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

179 odpowiedzi na “Kiano naprawi Twój tablet w 5 dni roboczych”

  1. Artok pisze:

    Mój Kiano także się zepsuł. Chodzi o Intelect X2 HD. Kupiłem w sierpniu 2016, zepsuł się pod koniec marca 2017 (gniazdo ładowania). Oczywiście serwis opisał, że będę musiał czekać do 30 dni kalendarzowych na części, mimo, że to jeden z najnowszych i najdroższy tablet z Windows w ich ofercie. Nie miałem jednak wówczas czasu na bawienie się w gwarancję, ale niedawno postanowiłem oddać go do serwisu. Kurier umówiony na 22, w serwisie 23.06. Jakiego maila otrzymałem 26 czerwca? Wydłużenie reklamacji do 30 dni roboczych.

    Zobaczymy jak ta sprawa się rozwinie, mają czas do 26 lipca.

  2. NIE PODAM pisze:

    CHCESZ WYRZUCIĆ PIENIĄDZE? KUP KIANO

  3. koyot pisze:

    czy ktoś dysponuje aktualnym e-mailem do serwisu ? na stronie jest : serwis@kiano.pl ale przychodzi info że nie dostarczono poczty 🙁

  4. Zdzich pisze:

    Widzę że już nawet Kiano nie raczy odpowiadać na zarzuty. Potwierdzam że dodzwonienie się jest prawie niemożliwe. Uszkadzają sprzęt w serwisie odsyłają bezczelnie i twierdzą że to nie ich wina. Współpracuję od lat z różnymi serwisami, ale z czymś takim jeszcze się nie spotkałem. POwiem jeszcze raz chcesz mieć problem – kupuj Kiano.

  5. GrubyGlaz pisze:

    Hahahahhahah 5 dni, to co oni z nim robią?
    Kiedy mi padł tablet to oddałem do redicreo i miałem na drugi dzien zrobiony

  6. Horacy pisze:

    W przypadku problemów z tabletami najlepiej korzystać ze sprawdzonych serwisów. Jednym z takich jest Redicreo z Krakowa. Uczciwi i profesjonalni. Naprawa matrycy w moim alcatelu zajęła im tylko jeden dzień.

  7. red pisze:

    Zbieram chętnych do przedstawienia swoich problemów z tą firmą w programie Sprawa dla reportera.
    Trzeba to nagłośnić jeśli to prawda co piszecie , to nie można tolerować oszukiwania klientów

    • marian pisze:

      Ostrzegam wszystkich przed Kiano. Kupiłem sam i właściwie było ok do momentu kiedy ktoś przypadkowo usiadł na niego. Uszkodzeniu uległa matryca. Moja wina jest oczywista. Ale Serwis Kiano pod Krakowem zdecydowanie odmówił mi naprawy pogwarancyjnej. Przez 2 miesiące informowano mnie o rzekomych trudnościach na granicy z transportem zamówionych części. W dniu dzisiejszym konsultant poinformował mnie, że obecnie już nie wykonują takich napraw. Czy to jest profesjonalny serwis? Myślę, że na pewno nie. Profesjonalny serwis powinien stanąć na głowie aby zadowolić klienta. Czy firma Kiano jest godna zaufania? Na moim przykładzie wszystkich potencjalnych ich klientów ostrzegam. Zrobią wszystko aby kupić a później “piszta na Berdyczów”. Nigdy więcej Kiano.

    • Sproket pisze:

      Ja również mam podobny problem z firmą Kiano. Tablet kupiony w październiku 2015. Uszkodzony tablet to Kiano SlimTab 8 3g. Wiem że muszę zapłacić za wymianę bo sam uszkodziłem matryce, mocno naciskając na tablet. W serwisie najpierw (styczeń 2016) kazano mi czekać miesiąc na części bo idą do nich matryce. W tym czasie jeden serwis mógł mi to naprawić ale myślałem że poczekam na oryginalny serwis. Po miesiącu serwis stwierdził że nie będą mieć matryc więc mnie olali i nie wymienią. Nie bo nie i co nam zrobicie. Kupiłem więc jednorazowy tablet który mogę wyrzucić na śmietnik bo firma Kiano nie ma części do jego naprawy. Od dzisiaj będę więc ostrzegał wszystkich przed zakupem jakiegokolwiek sprzętu tej firmy.

  8. Adam pisze:

    Czytając te komentarze zastanawiam się czy oddać nowy tygodniowy slim tab 7 3gr do tego serwisu.
    czy tez odżałować te 3 stówy i wywalić ten sprzęt.
    ogólne działanie aplikacji jest ok poza cichym dźwiękiem.
    Wada jest bateria która po naładowaniu do 100% potrafi się samoczynnie rozładować w ok 5 godzin
    przy wyłączonym tab i nieużywanym, oczywiście,powyłączane tr danych ,wi-fi, synchro i inne.
    Czas pracy na naładowanej baterii nie przekracza 2 godz

Leave a Reply to krzysiek Cancel reply


reklama